Monday, March 22, 2010

GRATULERE TIL STINA

idag 22 mars er STINA 3år,hun er vårt minste barnebarn og lille prinsesse.
vi feiret i går,å hun fikk masse til baby born,for hun elsker å leke med dukker,er så skjønt når hun prater å styrer med dukkene.kronen har jeg strikket å tovet å sydd på pynt,men har nok vært raus med perler så den ble tung,men Stina var fornøyd,lager en til jeg.i hvit

tenk at du er 3år alt,tiden har gått så fort,dette bilde er fra i sommer,men nå her hun sluttet med både bleie å sutt,men ikke sko sa hun så kjekt,det hadde hun ikke sluttet med..hihi


her er hun hos mommo og bestefar å prøver en hest ,stor stas,



kan ikke tenke meg noe mer vakkert enn et barne ansikt,som en engel.vi er veldig glad i deg Stina,ha en flott dag i BHG,blir nok du som bestemmer i dag,




48 comments:

Karl Halvorsen said...

Jeg hiver meg på med gratulasjoner jeg også og ønsker om ei fin uke. For bursdagsbarnet, familien og deg selvfølgelig!

Fånga dagen said...

Hej Sylvia!
Åh vilken söt liten prinsessa. 3 år ja åren går fort.
Men du vilken otroligt vacker prinsesskrona, har du gjort den eller?
Jag förstår att mormor/farmor är så jättestolta.
Hade du gjort tårtan också kanske du flitiga kreativa kvinna?

Ha en fin vecka nu Sylvia!
Kram på dig
Lena

Pia said...

Grattis till den lilla Gulleplutt-prinsessan!!! Och grattis till mommo som har en så söt liten jänta!!!

Kraaam!
-Pia-

Lykkeliten said...

Gratulerer med dagen til den lille skjønne prinsessa!

Gleder meg til jeg blir bestemor jeg!
Ja, jeg håper jeg får oppleve det, men det kan godt ta noen år til.
Eldstemann er tross alt bare 17.....

Ønsker deg en riktig god uke Sylvia

Klem fra Lykkeliten

Cathrines Kreative Hjørne said...

God morgen!
Takk for hilsen hos meg - det varmer! Skal være glad når dette er unnagjort!

GRATULERER så mye med den vesle prinsessen da, og så nydelig krone du hadde laget til henne! Perler er jo stor stas det, og de finnes i flere str., så kanskje litt mindre str. på perlene neste?

Da ønsker jeg deg en fin tid fremover, vennen, og håper våren og varmen hjelper på!

Klem Cathrine :-)

Minka said...

Gratulerer med bursdagsbarnet...Og takk for kommentar hos meg..klems

Hespe said...

Gratulerer så masse med dagen til ditt skjønne barnebarn!!!

Tusen takk for kjempekoselige ord inne hos meg - setter stor pris på de :o)

Ønsker deg en flott og forhåpentlig litt vårlig uke - kos deg masse!

Goklem fra Hildegunn

Uttan said...

Grattis till söta lilla Barnbarnet
STINA!!!!

Hoppas hon får en fin dag!!!

Kram till Dej Sylvia!!

Die Waldfee said...

Oh what lovely pictures.
And happy birthday!
Best regards,die Waldfee

Beth said...

Gratulerer med treårs dagen til en søt liten jente!
Koselige bilder...

Klem Beth`s småting...

Hjertedamas blogg said...

Nydelig prinsess!!!!! Ha en fin dag du også!!!! Klemz

Lilla Kullan ♥ said...

Så söt. Så heter hon Stina också.haha...:-D Kram Stina

Rachel said...

Å så nydelig hun er, gratulerer med henne, eller hva sier man?
Så fin krone du har gjort! Skulle det finnes en mulighet att jeg skulle kunne få oppskrifta?Skulle hvert perfekt og göre til tante barnet mitt.Hun blir 3 i sommer.
Når det gjelder jobbet så har det gått bra og jeg skal få beyne på ett annat sted (det er helt greit for meg) Får mer info i eftermiddag.
Ha nå en super fin dag min käre venn! Stor klem til deg!

Thelma Louise said...

Gratulerer til lille tullemor.:-) herlig liten frøken dere har å kose dere med.:-)

huset ved elva-elin said...

Gratulerer med dagen til den prinsessa, kjempe fin krone du har strikket :)
Ha en fin dag.
Klem fra Elin

Rosor och Spetsar said...

Vilken ljuvlig liten prinsessa ni har. Och en så vacker krona du gjort åt henne, var kan man hitta mönster på den?
Ha nu en fin dag Sylvia
Kram
Annelie

Landlige Hjem said...

Sååå søt prinsesse da .) Gratulerer med bursdags jenta!
Klem Anki

Synnøve said...

Nydelig prinsesse.
Gratulerer med dagen til prinssesen:))
Håper hun for en kjempefin dag
Klem

Synnøve said...

Nydelig prinsesse.
Gratulerer med dagen til prinssesen:))
Håper hun for en kjempefin dag
Klem

Synnøve said...

Nydelig prinsesse.
Gratulerer med dagen til prinssesen:))
Håper hun for en kjempefin dag
Klem

MajorogMeg said...

Masse gratulasjoner til den søteste Prinsessa:) Hun er helskjønne Sylvia:) Barnebarn er bare så herlige:) Jeg får besøk av Tobias her på hytta i påsken, gleder meg stort:)
Ha en flott mandag, klem fra meg:)

Magnys Lille Krinkelkrok said...

gratulerer så mye..!
ja det er så sant, hva er vakrere og mer uskyldig og uvitende enn et barneansikt...
vakker lita prinsesse..
klem,magny

Bestemor Drillo said...

Gratulerer til ei nydelig lita jente!! Klem fra bestemor;))

Tino said...

Gratulerer til den lille prinsessen!
Så skjønn hun er, håper dagen var fin.
Klem T

sologbolig said...

For ei lita flott prinsesse og med den herlige krona på hodet. Skjønn !
Ha ein fin dag i dag også.

Heidi`s hvite perle said...

Gratulerer til henne da!:)) Søta!

Ha en fin dag i dag.

Klem Heidi

Anita S Home and Wine said...

Gratulerer med den lille prinsessa, så ut som hun hadde en toppers feiring igår.
hilsen anita s

Smykkas said...

Gratulerer med dagen både til dere og veslejenta.

Det er jo en fantastisk krone du har laget. Den ble jeg virkelig begeistret for.

Kos dere på den store dagen.

Klem

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Idag är det Stinas dag hela dagen, hoppas ni firat henne ordentligt. Så jättefin prinsesskrona du gjort, och tårtan är också så fin. Jättesöta foton du tagit på ditt lilla charmtroll.
Goa kramen
AnnaMaria

yesheimen said...

Gratulerer til deg også med søte Stina. Kronen ble kjempefin, men ser at du har nok brukt noen større perler til pynt enn det jeg gjorde. Men det var bare sjarmerende at taggene hang litt ned. Var perfekt dette, og Stina ble en topp Prinsesse.
Klem Ann<3

Bossa said...

Åååå de er vakre de barnebarna våre......Og alle andres barnebarn.
Kort sagt. Unger er vakre. Gratulerer med 3-åringen.
Klem :O)

salige lavendel said...

Skjønt bilde det med isen, og herlig tekst også. Bra at hun ikke har sluttet med sko... :)

Lunalu said...

Ikke sluttet med sko... hi hi - så søtt!!! Da et søskenbarn av meg var i 4 årsalderen svarte hun på spørsmål om hvor gammel hun var: Jeg er 13 år og fire merker smør... ;-)
Krona var jo bare nyydelig - ikke rart hun var fornøyd med den! Gratulerer så mye til tre-åringen - og ha en flott kveld!
Klem fra Lunalu

lisje astrid's husblogg said...

Hjerteleg gratulerer emd dagen til den lisje vakre skatten♥♥♥Så søt♥
Ønskar å takke deg for alltid så fine og gode helsingar..Eg blir heilt rørt av alt det fine du seier til meg☺Du er ei veldig flott dame med masse omsorg for andre♥
Mange har roest det veldig flotte eeget som eg fekk av deg som har vore på besøk hos oss siste dagane☺
God mandagskveld♥
Klem frå Astrid☺

atinybitofheaven said...

Gratulerer til snuppa di med bursdag :-) Nydelig lita jente.. forstår godt dere er stolte besteforeldre ja :-)

Ha en flott kveld :-) klemmer

Besta said...

For ei skjønn lite bursdagsprinsessa. Tomine blir 3 år i neste måned og gleder seg aller mest til selskap.
Ei venninne som også har fibromyalgi har brukt rockeringen i noen mnd nå. Hun bruker det hver morgen etter et varmt bad.
Jeg har begynt veldig forsiktig med den letteste (1.5 kg) En skal ikke gjøre mere enn 1 -2 minutter til å begynne. En øker opp etterhvert.
Jeg merker det godt i kroppen og skal si i fra etterhvert hvordan det går.
Ha en fin kveld.
klem fra marilyn

LjuvligtLantligt said...

Åhh vilken söt liten flicka!
Ha en skön kväll.
Kram Git

jannes hobbykrok said...

Gratulerer med dagen til ei vakker lita prinsesse!!!...med sko....Klem,Janne

ralfefarfars paradis said...

For en søt prinsesse;) Snartenkt var hun også;) Vi feiret treårsdag her for noen dager siden. Vi får håpe på godvær både hos deg og meg i morgen;)

Jungfrun said...

Så söt hon är, och grattis till henne! :) Min äldsta son fyllde 15 år idag, det måste vara något speciellt med den 22 mars...! ;)
Kram från Jonna ♥

Ruths datter said...

vet du,Sylvia.Jeg synes at hun ligner på deg. Barnebarnet ditt. Flott krone du laget til henne.Så koselig det må være å ha så god kontakt med henne.
Klem

frøken olsens drømmer said...

Hei du;))gratulere med den skjønne skjønne jenta;))
he he ,altså det var den første treningen i dag...tungt som bare det....
fikk fryktelig lyst på den krone isen ;))
god klem til deg,du er et utrolig herlig menneske på alle mulige måter!!!

Rosemary and Thyme said...

Først gang jeg er innom her!

For et herlig barnebarn. Gratulerer med dagen til henne!

Fin blogg du har!

Ha en fin kveld videre.
Klem Tove

Inspiration i vitt said...

åååå vilken sötis till barnbarn du har. Tänk ungar är sååå roliga och säjer så mycket härliga saker jämt.
ha en fortsatt härlig vecka sylvia. Kram på dig/Ingela.

KIRSTIS VERDEN said...

Hei Sylvia. Tusen takk for hyggelige komentarer på bloggen min. Så koselige bursdagsbilder. Kronen du har laget var kjempesøt, min datter lager også slike i forskjellige farger. Fine til gaver. Hun strikket til alle barna på sin avd. i den b.hagen hun jobbet og gjett om det var populært. Ha en fin dag....Kirsti...

Hanna said...

Så söt.
kram
Hanna

Torilpia said...

Å så søt hun er .. :o)
Kan tenke meg hun er ei dukke-unge ja .. baby-born er jo toppers!

Nydelig krone .. flink er du :o)

Søt engel du viser under her også :o) Lekkert med perleblomster i den krukka.

Klem!

Lykkelig som liten.. said...

Ahhh, så nydelig ett innlegg om gull jenta mi :) Nydelige bilder du har av ho også:) Ho var bare så stolt når hun kunne gå med krona i bhg på mandag;) Lille prinsessa:)
Har fått mange koselige hilsner hos meg også:)

Kjempe glad i deg:)
Klem Tina