Saturday, March 6, 2010

påske egg give away...

ja i dag er det akkurat 4uker til påske aften,så da tenkte jeg at jeg ville gi bort et påske egg,

jeg har laget det selv,å kanskje jeg fyller det med litt påske godt,den som vinner får se.
jeg trekker vinneren søndag 14mars, neste søndag.så rekker det frem til vinner før påske...

håper mange vil være med.
selve egget er fra nille,men jeg har tapesert det med gamle bibel ark fra 1911..å stæsjet litt.
regler er som følgene
1 lodd er kommentar under her.
å for at det skal være lettest for meg denne gangen blir det bare sånn,et lodd på hver.
men vil dere linke blir jeg jo glad.
lykke til alle sammen,håper mange vil bli med....


å tusen tusen takk for hilsner om mine dekorerte egg,det betyr mye,dere er rett og slett kjempe gode alle sammen.
å nå skal jeg kose meg med bladet dere ser her,ååå som en kan vente å lengte til våren når en ser i det,kjøpt hos narvesen...anbefaler det til alle som har en balkong eller hage,masse tips.
ha en flott helg alle sammen.
å nyt livet.
for det
er Nå



147 comments:

Kirsebær said...

For et nydelig påskeegg du har laget!
Jeg blir selvsagt veldig gjerne med i trekningen. :o)

Ønsker deg en fortsatt god helg!

Besta said...

Så nydelig, selvfølgelig vil jeg være med:) Linker også.
Ha en fin helg.
klem fra marilyn

OTHILIES GÅRDSHANDEL said...

Hei:)Åå det vil jeg gjerne være med på. Flotte påskeegg, tenk å pynte opp med de! Ha en alletiders kveld:)

MajorogMeg said...

Oi...det må jeg være med på, de er jo så lekker:)
Kos deg med bladet og få masse inspirasjon:)

Fortsatt god lørdag, klem fra meg:)

Thelma Louise said...

lekkert sylvia.:-) jeg henger meg på.:-) Ønsker deg en fortsatt god helg.:-)

Gry.:-)

KATE ♥ said...

Så fine egg du legger!!
Jeg vil svært gjerne bli med.
God helg.

huset ved elva-elin said...

Heisann :) Kjempe fint egg :)
Ha en fortsatt fin Lørdag.
Klem Elin

Hulda said...

Det bladet så fint ut, kanskje jeg må kjøpe. :) Mye fint framover nå, masse tips. Så lekre egg du har dekorert.

Crinoline said...

Jeg vil gjerne være med,Sylvia.Eggene er nydelig dekorert.Håper du ikke er snødd inne-God helg.Klem

Marianne said...

Egget var nyydelig!
Jeg er med :o)

~Kristina~ said...

Så flink du er, og kreativ!:) Kjempefint:)

Er veldig gjerne med.

Ha en fortsatt fin helg:)

GroLinda said...

Klart jeg blir med søs ;o) Prater med deg på tlf nå hihi :o)

yesheimen said...

Klart jeg vil være med, kunne godt tenkt meg ditt hjemmelagde påske-egg... Det er så nydelig tillaget, du er så flink.

Jeg linker.

Klem Ann<3

Nostalgia said...

Så herlige egg Sylvia !! Klart jeg blir med :-)

Ønsker deg en fiiin kveld !
klem, Nostalgia

Hege Beathe said...

Så nydelig påskeegg, selvfølgelig vil jeg være med i trekning om et :) Linker også jeg ;)
Ha en fin helg videre!

Atelje Skärvan said...

Dina ägg är så fina, jag får ta lite bider på mina så får du se.
Trevlig helg till dig,kram Agneta

Britaiskogen said...

Ja, dette blir jeg gjerne med på. Har ingen vinnerlykke, men artig likevel. God helg til deg!

Monica said...

ååå dette vil jeg veldig gjerne være med på:) Superfint påskeeegg!! Klem monica

Prinsesse Elin said...

Å ja! Dette vil jeg være med på. Jeg er ikke flink med papirsysler selv så dette hadde vært kjekt å vinne. Takk for nydelig kommentar inne hos meg. Klem fra Elin:)

Synnøve said...

Det her vil jeg være med på.
Nydelig egg du har laget.

ha en fin kveld

Uttan said...

Men Fina Sylvia. Vilket underbart fint Ägg!
Så vackert och romantiskt!
Jag vill gärna tävla om det och Jag har lagt in in länk med bild till Dej i högerspalten på Min Blogg!

Ha en fin fortsättning på Helgen!
Kram!

lavendel mio said...

Å ja, dette vil jeg være med på:)
Og da får jeg bare krysse fingrene:)
Klem Hanne

Henriette said...

utrolig flott!!! jeg vil veldig gjerne være med i trekningen:)

Lykkehjemmet said...

Tenk å ha et sånt egg å kose seg med på påskeaften da!!
Jeg vil gjerne vinne!!
Ha en flott helg!
Klem Mona

Rachel said...

Ja det bladet er veldig fint og jeg kan tipse deg om og köpe "Dröm hem och Tredgård" det er ett super fint blad som pleier og ha masse fin vit innredning, jeg er sikker på att Narvesen har den.
Jeg skulle gjerne vinne ditt fine påske egg men jeg har vinni så mye nå så vi får håpe det er en annen som har flax. Klem til deg min käre venn.

My home is my Castle - by Kari said...

Nydelig Sylvia :))
Jeg blir gjerne med på trekning og linker deg ;)

Klem,Kari

Tino said...

Påskeegget er helt nydelig! Jeg vil gjerne være med på trekning.

Ønsker deg en fin kveld :)
Klem Tino

Mariann Louise said...

Nå kan jeg kommentere, far er bare et geni med data, og jeg er dum som et brød med sånt!

Tusen tusen takk for dine alltid herlige kommentarer, Sylvia, du er bare så skjønn, og hver gang jeg leser noe fra deg, blir jeg så glad for at du orker å bry deg! Det betyr enormt mye!!

Skjønne egg du har laget, og klart jeg vil være med på konkurranse, jeg har aldri noe hell i slikt, men om man ikke prøver...

Og jeg kunne ønske dere flinke, iderike damer kunne kommet til meg og riktig hatt en koselig dag! Så utrolig mye artig vi kunne finne på ilag? Og du med dine kreasjoner, hadde jo virkelig vært et herlig oppkomme av inspirasjon! Absolutt en som kunne gitt meg et spark i baken og sett mange muligheter:) Gi meg endelig flere ideer om det skulle være noe du ser på andre bilder og, for akkurat nå har jeg ganske lenge følt meg tom og litt motløs.

Vi får vel sånne stunder innimellom? Og da er det såå trivelig med sånne oppkommer som deg og endel andre, tusen takk for at dere er sånne varme mennesker!

Riktig god helg til deg:)

Klem fra Mariann og hundene:)

Cosmos said...

Jeg er med, vil gjerne ha ett av de flotte eggene dine

Marianne

Jeanette ♥ said...

Åååå for et nydelig egg du har laget.

Jeg vil gjerne være med på give awayen din ;o)

Nyt lørdagskvelden.

Klem

Barbros lille atelier said...

Vil selvfølgelig være med! Påskeegget ditt er bare helt fortryllende!

KLem

Lykkeliten said...

Hvem vil vel ikke vinne et slikt nydelig egg?

De er helt skjønne, og jeg håper selvfølgelig på lykken igjen jeg
;-)

På sisebordet mitt står nemlig et nydelig stettefat fra deg, og det venter kanskje på et egg?

Si ifra hvis du vil selge noen, da vil jeg kjøpe!!!

Klem lykkeliten

camilla said...

hei:)
å ja, detta vil e være med på !! nydelig påske egg!!! så flink du er:))) kjempe søte!!:)

Ha en fin fin kveld snille du:))

klem fra Camilla:)

Smykkas said...

Du er fått et skikkelig grep om disse påskeeggene, og klart jeg vil være med. Slike ting er alltid spennende.

Så flott at du får så mange positive tilbakemeldinger. Det unner jeg deg.

Hilsen Astrid

frøken olsens drømmer said...

he he joooo jeg vil også være med !!!!!!linker jeg vet du ;))min kjære kjære sylvia!!

Heidi said...

Ååå, eg har lyst å vinne påskeegg! Kjempefint!

Hege`s Cute N Cool Blog said...

Hei!!

Jeg er oxså med!! Har veldig lyst på et egg med masse påskegodt!! Tralala...go helg Sylvia :o)

Klem fra mej :o)

reSIRIkulert said...

Å, gje at eg har hellet med meg og vinn dette vakre påskeegget.. ;o) For det var nydeleg!
Ynskjer alle lykke til, for me har nok alle like lyst å verta uttrekt.

Bossa said...

Vil være med ,vettu. Kanskje jeg har litt flaks.
Ha en super lørdagskveld. Klemmer i massevis :O)

-Ultima-Thule- said...

Jeg hiver meg med! Krysser fingre og tær for at jeg vinner!! God helg!! *Klem* -Kamilla-

Torilpia said...

Jeg blir også med .. klart jeg har lyst på et så fint påske-egg .. nydelig Sylvia :o)

Ha ei fortsatt flott helg - klemmer!

Christine C said...

Ja et så fint påskeegg kunne jeg godt tenke meg, så jeg vil selvfølgelig være med på trekningen din :) Ha en fin kveld!

RoseSommer said...

Kan jeg også få et lodd? Ett vinnerlodd, please, i tilfelle jeg ikke får til å lage mitt eget egg....
Skal kjøpe det svenske bladet. Så delikat ut. Takk for tipset.

Anita S Home and Wine said...

God kveld Sylvia
Klart jeg vil være med på trekningen din , selv om jeg sitter på Lanzarote på trekningsdagen. Jeg begynner å bli sååå reiseklar, men må vente nesten en uke til. kjempe fint egg du har laget. klem anita s

Rosor och Spetsar said...

Åhh så vackert ägg du gjort, klart jag vill vara med om att få det.
Ha en fortsatt fin helg.
Och många kramar till dig för dina goa kommentarer hos mig
Annelie

Sivs hus said...

Hei, Takk for hyggelig hilsen. Så nydelig påskeegg du har laget. Helt utrolig vakkert og jeg blir selvfølgelig også med i trekningen. klem Siv

Violetta said...

Nydelig! Så gøy det ser ut, fikk nesten lyst å prøve selv! Klart jeg har lyst å være med i kampen om et egg...so count me in babe! ;-)

Anonymous said...

hei hei.
så hyggelig give-away, nydelige egg du har lagd. =)=)
alltid så inspirerende å titte inn til deg.. =)

hilsener fra Lillian
Lillianmp@hotmail.com

Sissel Olin said...

Så snill du er så lodder ut påskeegget du har laget:) Det var helt knallskjønt, så jeg vil gjerne bli med i trekningen!

Ha en fin lørdagskveld!
Klem Sissel Olin

lisje astrid's husblogg said...

HEI♥
Så koseleg av deg da♥
Påskegget er sååå nydeleg!
Eg vil sjølvsagt vere med♥
Klem frå Astrid♥

Hespe said...

Hvem vil vel ikke være med i konkurransen om å vinne et slikt flott egg! Helt nydelig er det, så krysser fingrene jeg...;o)

Ønsker deg en fortsatt flott helg!

KLem fra Hildegunn

ENGLE HJØRNE said...

Å det var kjempe fint,jeg blir også mer enn gjerne med.Klem fra Siisel.

Bestemor Drillo said...

Klart jeg vil være med! Linker også;)
God helg og klem fra meg!!

Snuskefrua said...

Kanskje jeg er heldig å vinne egg også i år:) Var jo så heldig å vinne ifjor noe lignende...
Klem fra Tina

sologbolig said...

Hei ! Nydelig egg. Klart eg vil vera med. Ønsker deg ei god helg.Klem.

Landlige Hjem said...

Heisan Sylvia, såå nyyydelig!!
Du er kjempe flink synes jeg!! :)
Så gøy med give away da ;)
Takk for tipset, skal få tak i det bladet, må få noen tips på hagen vet du:)
Ønsker deg en fantastisk helg
Goklem Anki

Renate´s hjem said...

Jeg vil jaffal være med!!
Nydelige egg!
Krysser fingre,armer og bein (o;

signe.karine said...

HEI.Kjempefint egg du har laget. Så flink du er. Jeg kunne og tenke meg ett lodd,klem fra Signe Karine.

Simones Country Home said...

Åh hei du.

Jeg vil å være med. ;o) Har linket deg å skriver nå her . hehe

Klem klem

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Hej Sylvia. Vilken strålande idé och lotta ut ett ägg, och extra roligt att du gjort det. Jättefint! Jag är gärna med och gör en länk såklart.
Ha en fin söndag vännen
Kramar
AnnaMaria

Huset vid ån said...

Åhhh, Sylvia du kan verkligen inspirera, blir såå glad när jag kikar in till dig! Superfint! Kramis Therese

Amy said...

Hei Sylvia,
Så flink du er, tenker allerede på påske- regner med vi begyner med påske pynt i barnehage snart og da blir det mer påske stemning på meg sikkert! Koselig egg og koselig du vil gi den bort! Blir med på det vennen!
Ha en strålende søndag-klem fra meg :-)

hemma hos lilla mej said...

ÅÅÅHHHH vilka fina ägg du har gjort.Jag är hemskt gärna med och prövar lyckan.Länkar från min blogg.Ha en skön söndag vännen Varmkram Rita ♥

Marthe said...

Jeg vil være med. :) Kjempefint påskeegg du har laget. :)

MinLilleInteriøHule said...

Åsj..for et nydelig påskeegg:)slenger meg med på denne jeg og krysser fingrene:)
Takk for alle de korselige kommentarene på bloggen min.setter utrolig stor pris på dem.klemmer til deg:)

Audhild Stene said...

For et fristende egg, jeg vil gjerne være med!!!

På forskudd-God Påske!!

Anne-Lise said...

Det var ett helt nydelig påskeegg, det hadde vært noe å tatt med opp på Calpe:-). Så jeg er med:-). Ha en flott søndag!!

Anonymous said...

Det frister å være med i trekningen av dette fine påskeegget.
Hilsen Mary
(harald.j@getmail.no)

Datt said...

Wæo, så nydelig! Jeg vil kjempegjerne være med! :D

Louise said...

Oj hä´r var det många kommentarer! Men det förstår man ju :O) Fint ägg du lottar ut, vill gärna vara med! Ha en skön och solig söndag!! Kram

Anitashems said...

Hei,
jeg vil veldig gjerne være med på din give away og denne gangen satser jeg virkelig på vinnerlykke. For dette nydelige påskeegget ønsker jeg meg! Jeg har linket til siden min. Hyggelig blogg å titte innom:-). Ha en fin søndag.
Anita:-)

Anna-Lena, Drömmar av silver said...

Hej Sylvia!

Vilket underbart vackert påskägg du har gjort. Självklart vill jag delta i din fina utlottning. Länkar gör jag ändå så att alla får se din vackra skapelse, trots att det minskar mina vinstchanser...

Goa söndagskramar till dig!

Anna-Lena♥

WenchesVerden.blogg.no said...

Følger bloggen din og blir virkelig inspirert av alt det vakre du byr på. Jeg vil gjerne være med på trekningen:-)

Vitaboet said...

Hej vännen. Så fint ägg du gjort, jätte mysigt att ha godis i. Har också gjort massa påskägg, är såå kul å pyssla med.

Har du haft en fin helg, jag har haft mina kära föräldrar på besök, det var mysigt. Kram Camilla

Fiolkransen said...

Disse eggene er jo bare så fine. Denne give awayen vil jeg gjerne være med på og håper jeg har vinnerlykke!

Klem fra Thea

Nita said...

Kjempe fine egg :o) Og jeg vil selvfølgelig slå kloa i ett av di så jeg er med ;o)
Forsatt god helg!

På landet said...

Så nydelig egg,jeg vil så klart være med.

Ha en fin søndag.

no47-mia said...

Heej!!

Ja du, pynta ägg det kan du!!
Mycket fina är dom..

Kram på dig!
Mia

Solveig said...

Du lager bare de nydeligste påske-egg! Klart jeg må være med! Masse inspirasjon her hos deg. Alltid spennende å titte innom:o))
Ønsker deg en flott uke!
Klem fra Solveig

Miss Mette said...

Hei Sylvia
Titter innom for å ønske deg en riktig fin søndagskveld :)
Såååå nydelige påskeegg du har laget!!! Og jaaaa……
vil gjerne være med i trekningen din ♥ legger og så en link
ute på siden min også :) Nydelig flott det forrige innlegget
med egg i forskjellige varianter – herlig!!! Håper du har
det bare fint, og ønsker deg en riktig fin kveld.
Stor klem fra Mette

Silje'datter. said...

Er med! :-) www.Serbk.blogg.no

Lykkelig som liten.. said...

Så nydelige de eggene er asså :)
Får henge meg på jeg også ;)
Linker også jeg vettu :)

Ja vi har kost oss kjempe masse i dag, nydelig vær, og bare deilig ute :)
Godt du har fått pappa hjem igjen da, godt det tenker jeg :)

Kose dere masse.
Glad i dere ♥
Klem Tina

Vintage House said...

Hej
jag vill gärna vara med:)
kram
sandra

Fro (Idyll på landet...) said...

Hei! Fant bloggen din nå, har lagt meg til som følger, og titter gjerne innom igjen!

Spennende med give away! Jeg blir gjerne med på trekningen! Har en konkurranse gående inne hos meg også, så har du lyst er du velkommen til å delta!

Klem

helene said...

GOD KVELD MIN KJÆRE VENN.
VAKRE PÅSKE EGG. KLART JEG BLIR MED FOR Å VINNE DE.
SKULLE ØNSKE JEG FIKK TID TIL Å KOMMENTERE OFTERE HOS DEG, MEN IKKE ALLTID SÅ LETT MED Å FORDELE TIDEN.
ØNSKER DEG EN GOD KVELD.
ALLTID KOSELIG Å KIKKE PÅ BLOGGEN DIN.
KLEMMER FRA HELENE

Lenemora said...

Åhhh så fantastisk nydelig eg, jeg vil gjerne være med i trekningen hos deg!
Du er skikkelig flink til å lage påske-egg!!!

Klem fra Lene

Karl Halvorsen said...

Dette må vel kalles å være svært kreativ. Ikke har jeg kommet på noe slikt, og jeg regner meg som ganske så kreativ. :)

Heidi Halvorsen said...

Så nydelig egg! Blir gjerne med i trekkningen om det! :-) Ha en riktig fin uke! Klem

Seascape said...

Hei på deg vennen :-)

Kjempe fine Påske egg du lager.
Jeg blir gjerne med på din Give Away.

Du liker Himmel blå du også.
Koselig serie.
Klem

Beth said...

Så vakre påskeegg du lager?
Må være moro å pynte med sånne...
Tenk om jeg kunne være så heldig å vinne et?
Det er lov å håpe...:-)

Klem Beth...

Mira said...

God morgen til deg også Sylvia. Strålende vakker og vårlig denne dagen da. Håper mye av snøen smelter nå.

Blir gjerne med på trekningen din. Nydelig egg. Linker .

Ha ein skjønn 8 mars du også.

Stor Miraklem,,,,

Moski said...

Denne sjansen kan jeg jo ikke la gå fra meg! Må bare prøve å vinne dette nydelige egget. Ha en flott uke.

Frøydis said...

Hei på deg!

Ville bare innom og si hei jeg :-)) Har vært borte i helgen og ser jeg har maaange å besøke idag :-)
Så ser jeg at du har 90!!!!kommentarer....
er det mulig?? Hehe...så gøy!! Grattis! Og jeg som er stolt som en hane når jeg har fått 10, hehe...

Ha en flott dag!!
Klem, Frøydis

Alvas hjørne said...

Fantastisk vakkert!
Vil gjerne bli med i trekkninga,krysser fingre og tær:)
Ha en fin dag!

Jungfrun said...

Så fint ägg!!! Vad duktig du är! Självklart vill jag vara med, och hoppas på tur ;) Ha det så gott! Kram ♥

Jenny said...

Hej Sylvia!
Vilka fina ägg du har gjort, vad duktig du är!

Jag är gärna med i din utlottning och hoppas på tur:)

Ha en trevlig vecka!

klem Jenny

Helena said...

Hejsan !!

Jag vill GÄRNA vara med och tävla om detta fina ägg!!

Håller tummarna *ler*

Jag har länkat i min blogg:
http://lottiec.blogg.se/?tmp=08114911

Kram Helena
lottie.c@telia.com

Pia said...

Som du ser, är ditt ägg en succé!!!
Och jag vill också vara med om lottningen av det handgjorda ägget!

Sköt om dig!

Kram

Cathrines Kreative Hjørne said...

Hei vennen!
Så hyggelig at du vil gi bort et av de flotte påskeeggene dine, og jeg vil selvsagt veldig gjerne være med! Det går fort mot påske nå, og det er bare å begynne og lade opp! Herlig blad du hadde kjøpt seg, ja, det skal bli hyggelig med vår i hagen nå, ikke sant!

Ønsker deg en fin ny uke - helst med deilig og varmt vårvær!

Klem Cathrine :-)

Linda said...

nydelig påskeegg du har laget:) slenger meg med og krysser fingrene:)
ønsker deg en fin uke:)
klem

Fånga dagen said...

Hej kära Sylvia!
Hoppas allt är bra med dig min vän.
Självklart vill man vara med på din giveaway, fint ägg.
Här har vi strålande solsken även idag och det känns att det är vår i luften, nu ska bara snön bort.
Ha en bra kväll
Kram Lena

Anonymous said...

Hej, Sylvia!

Vilket flott påskeegg!

Vil gjerne pröve min lykke med 1 lott.

Klem Renate

Anonymous said...

Glömde min mailadress!

Renate
wretefelt@hotmail.com

Huset vid ån said...

Hej vännen! Nu hade jag turen att få se dina vackra ägg igen...Underbara! Kram Therese

Ninas Interiør said...

Så fine påskeegg du har laget! Vil selfølgelig veldig gjerne være med på din giveaway!:)

Ha en koselig mandagskveld! Klem Nina

Hjertedamas blogg said...

Vedr. maling av kjøkkenskap, så har jeg kommet frem til følgende: Vaske godt med zalovann, heftgrunn i ønsket farge, og olemaling. Dette fordi at oljemaling sklir bedre ut. Her vil en VELDIG god pensel være bra. Den må være bred. Har hørt om guling av maling, men jeg tar det med på kjøpet. Jeg maler sannsynligvis Lady LETHET. Og tar med gulningen med på kjøpet. Eller lys antikk, og da er malingen ferdig gulnet. Rulle vil masse tupper, derfor kost. en fordriver kan også brukes. KlemZ

LjuvligtLantligt said...

Åhh vad du är pysslig o duktig! Ja jag tror bestämt att jag går till doktorn imorgon...hoppas att jag kan få någon medicin mot denna terror! :)

Kram Git

Hjertedamas blogg said...

Vil jo gjerne være med på giveawayen, og jeg har lagt inn linken din på bloggen min!!!! enda en gang, klemZ

Anonymous said...

for et nydelig påskeegg!!har prøvd meg på ett slikt sjølv,men ikkje med like bra resultat!!så,ja eg vil gjerne være med i trekninga:):)
fortsatt god veke til deg:)
frk ingrid

Millygarden said...

Vackra bilder på vackra påskägg. Mina flickor sitter och pysslar med ägg som dom köpt idag på vår shoppingrunda ska bli spännade att se vad dom gör för jag får inte se förrän det är klart.

Kram Marina

Frk:Twil said...

Hei.
Innom deg for første gang. Her var det mye flott, mange fine ting, flotte bilder, og du lager så mye fint. Legger meg til som følger her like godt for her kan jeg komme innom og få litt inspirasjon..
Håper du har en fin kveld. Klem fra meg

Hanne said...

Hei. For noen flotte påske egg du lager, tror det er de fineste egene eg har sett:-) Er veldig gjerne med på trekkning.
Hanne

Anita said...

Hei.

Nydelige egg! Jeg holder på med scrapbooking, og hadde planer om å lage meg noe lignende selv i år. Men går høygravid nå, og mye dårlig så motivasjonen er ikke der. Så jeg deltar mer enn gjerne på trekning :)

Mvh Anita

Huset vid ån said...

Kikar in o Tackar för titten! Önskar dig en bra dag Sylvia! Tisdagskramar Therese

Engler, ull og lavendel said...

Nydelige påskeegg!!
Award til deg på siden min.
Klem fra meg

Masy said...

så flotte! så dyktig du er!
klem masy

Anne said...

Ja, eg vil vere med! Nydelege egg du lagar:D
Ha ein herleg kveld!
Klem Anne

Alven said...

Hei kjære du :-)

Så nydelige egg du har laget og det som skal være i give awayen din er bare kjempefint! jeg blir veeeeeldig gjerne med i trekningen av den :-)

Nyt livet :-) Og dagen i dag :-)


Klem

Ellen - Charmerende gjenbruk said...

Hei Sylvia
Nydelige nostalgiske påskeegg du har laget...du er så kreativ.
Klem...Ellen

Magnys Lille Krinkelkrok said...

oisann. så fint! og så lurt!
jeg vil gjerne vinne...
klem,klem¨¨'

HVIT PERLE said...

Hei Sylvia:)
Nydelig påske egg da:)
Eg blir gjerne med;)
Blitt lite blogging i det siste,pc`en min er inn på reprasjon..!
Ha en fortsatt fin kveld
Klem Nina

Bluggi buggi blogg said...

De påskeeggene dine var kjempefine. Jeg vil veldig gjerne bli med på denne konkurransen. Ser jeg har et "par" å konkurrere mot ;)
Legger en link på siden min.
Ha det fint.
Trude :)

huset ved elva-elin said...

Hei :) Jeg sa det vel ikke, men jeg vil selfølgelig bli med på trekningen av det flotte egget.
Jeg er jo så glad i sånt som er heime laga.
Ønsker deg en fin Onsdag.
Klem Elin

Karl Halvorsen said...

Hallo Sylvia, måtte innom å se hvordan det var med deg og eggene. :) Litt moro sammentreff, da også jeg har et eggende innslag i dag. Ikke så kreativt som ditt men...

Håper det er bra og at dagene går så noen lunde bra.

Sjabbig men chic said...

Jag vill absolut vara med! Vilket fint ägg och vilka fina ägg du har gjort!

Kram Lisa

Sjarmerende-Gjenbruk said...

Flotte kreative egg!
Jeg vil også være med...:)
Klem fra Hanna

Fånga dagen said...

Hej igen Sylvia!
Jag kom att tänka på efter din kommentar hos mig att det finns en venpumpsmassage, jag ska leta i mina papper men kan inte lova att jag finner den.
Men där gör man precis som du säger försiktig massage nerifrån och upp emot hjärtat.
Likadant med benen, massera försiktigt nerifrån och upp mot hjärtat.
Med dina problem ska alltid massage ske upp emot hjärtat.
Det finns annat också som ska hjälpa och det är en venpumpsmassage med elektroder som man har under fötterna, vet inte hur det fungerar men du kan ju alltid googla på "venpumsmassage"
kanske ger det något.
Kram på dig sköna kvinna
Lena

essemia said...

Oj, oj vad många det var som var med här. Men man måste ju skriva en kommentar och försöka i alla fall, haha. Jättefint var det, ägget som du gjort.
Hoppas du har en bra kväll i ditt sköna hem.
Kram Elzie

Ninas Interiør said...

Hei igjen! Ligger en liten oppmerksomhet til deg på siden min! Ta den hvis du vil ha den!:)

Klem Nina

Bomull said...

Jeg vil gjerne være med!!!!! :)
Jeg linker! Jeg har noe til deg hos meg :)

ralfefarfars paradis said...

Ser det er mange som ønsker seg egg til påske;) Det var ordentlig nydelig- så vakkert dekorert!!
Alltid hyggelig med ting som er hjemmelaget synes jeg !! Ønsker deg en fin dag i morgen;)

Cathrines Kreative Hjørne said...

God morgen vennen!
Hvordan går det med deg? Jeg forstår du har vært hos tannlegen i det siste, og jeg håper du har fått ordnet opp det du skulle! Slitsomt å fly til flere behandlinger, dyrt er det også!

Her er det null grader på morgenen, så jeg håper det skal bli en mild og fin dag! Vi reiser en tur til Strömstad i dag - på kosetur - for jeg må jo passe på å "lufte" meg litt før jeg skal til pers!

Ha en fin dag!

Klem Cathrine :-)

Ruths datter said...

Jeg slenger meg på din give away. dette vakre egget frister veldig.Ha en fin dag

jeg linker bildet til min blogg

ussamor said...

Nydeleg påskeegg du har laga:)
Eg blir gjerne med i trekninga!

ANNIKA said...

Jag är med i trekkingen och hoppas på lyckan..
gustafsson.57@hotmail.com

Aryn Contessa said...

Herlige påske-egg! Blir gjerne med. =)

Marit ♥♥♥ said...

Det var kjempefint- og så god ide! Jeg blir mer enn gjerne med i trekningen, også har jeg bursdag 14. mars, så det hadde vært en kjempeflott bursdagsgave å få!!

Charlotte said...

For eit Nydelig Påskeegg :) Tenk å ha eit så flott egg liggende til pynt i ståva :)God påske til deg og dine :)

Minka said...

Oj sann her var det mange som ville være med, skjønner jo godt det, nydelig egg..Klems..

Sanna said...

Vilket underbart vackert ägg, det vill jag gärna vara med och tävla om.

Størhuset said...

Helt skjønt egg! Klart jeg må prøve lykken!

Lunalu said...

Guri - for et nyydelig egg! Og med 142 kommentarer så er jeg nok ikke alene om å synes det! Kommer visst med sånn i siste liten - har vært så distre i det siste.
Men jeg vil selvfølgelig være med å konkurrere om dene vakre premien!
Klem fra Lunalu

Ulltråen`s KAOSHEIM said...

Nydelig egg og blogg som jeg gjerne linker til

God påske :-)

LykkeLise said...

Jippi!:) jeg rakk det;) henger meg på helt på tampen her...kanskje jeg har flaks å vinner ett nydelig egg fra deg;)

God helg snuppa ♥

Anette said...

Jeg prøver lykken!
Kjempelekkert egg , har ønsket meg sånt ett lenge! :)

Mariann said...

Jeg vil være med og jeg håper jeg rakk det. Krysser fingre for at jeg kan få et nydelig påskeegg hjem til vårt hus. Og for en herlig blogg du har.

Anna said...

Vilket underbart ägg du har. Det är inte alla som har förmågan att få till det där lilla extra. Brukar titta till din blogg även om jag bor i sverige, är alltid lika roligt och inspirerande.