Wednesday, April 21, 2010

fargen cream/krem

midt i uken,å min halsvirus herjer desverre ennu,formen er variabel dag for dag,opp og ned,nesten som vulkanen som herjer,vet aldri hvordan formen er,så det blir å sitte mye inne,
jeg fikk en utfordring fra Villa Klaraberg om å vise noe i cream,å det er ikke så vanskelig,takk for at du var så snill,det er mye av cream her,ja denne fløte flaske var jo treffende.
madonna og barn,denne har jeg malt i fargen cream,
på kjøkkenet har jeg mye i fargen,kopper å utstyr i cream,
et herlig skilt
her en hylleknekt i cream,brukt på en annen måte,under et pledd,
herlig varmt pledd over en kurvstol,
en figur fra vært soverom,
å en silkekjole til varme sommer dager,kunne vist så mye mer,har masse i denne fargen,veggene i stua er å cream,har bohem tapet her,
dette var jo en utfordring,som skal sendes vidre til en,jeg vil sende den til min datter Tina,med bloggen ,,Lykkelig som liten,kan du ta fargen sort?å igjen må jeg få takke for alle gode hilsner og skjønne ord fra dere,det gir såå mye den kontakten vi har,
må å hilse nye følgere velkommen,koselig dere vil være med vidre.
da må dere ha en hyggelig dag alle sammen,
vi blogges!!

62 comments:

Martilie said...

Nydelig Sylvia!

Vakre ting og kjempedelikat farge - jeg er veldig glad i Cream..

Jeg har endel gamle bymøbler og Creme er nydelig til dem :)

Tusen takk for alltid så koselige kommentarer hos meg!

Bli frisk og ha en flott dag!


Klem fra Tove

tove said...

Creme er min favoritt farve. Delikat og går til alt. Mange fine ting du viser oss.

Tove

My home is my Castle - by Kari said...

Nydelige bilder som alltid hos deg :)
Creme er bare så lekker farge....
Her skal dagen nytes , sol fra skyfri himmel, for øyeblikket hvertfall ;)

ha en fin dag..
Klem,Kari

Sjabbig men chic said...

Men åh Sylvia vilka fina bilder och vad mycket fint du har!
Stackars dig som är sjuk jag önskar att du kryar på dig riktigt snart!

kramis Lisa

Minka said...

Vakre ting du viser i en utrolig lekker farge...En lett utfordring for deg, du har så mange vakre detaljer i ditt hjem..Ha en flott dag, klems..

Beth said...

Cream er en behagelig og lun farge og den passer godt sammen med hvitt.
Den mykner lokssom litt opp blandt alt det hvite...

Nydelig den madonna`n med barn...

I dag skal jeg i gang med den første av fire nye kurer. Heldigvis er dette en ennen kur enn den jeg nettopp har asluttet seks stykker av.
Til St.Hans er jeg ferdig...:-)

Ønsker deg en god dag!

Klem Beth`s småting...

Beth said...

Oisann, gikk visst litt fort i svingene ser jeg...
Ble noen skrivefeil i innlegget over, sorry!

Klem Beth...

essemia said...

Så fina muggar och burkar du hade i den färgen. Tycker också om creme, den är "mjuk" på något vis.

Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

Min stil said...

Så mange vakre bilder du viser. Hærlig.
:) Susanne

Anita said...

Som alltid, mange koselige bilder fra ditt hjem!

Takk for nok en koselig hilsen fra deg på min blogg :D
Jeg blir så glad når noen legger igjen et spor hos meg!

God bedring!

Klem Anita

MajorogMeg said...

Masse vakkert i cream hos deg Sylvia:) Det er jo en nydelig farge.
Håper formen din stiger;)
God bedring, klem fra meg:)

Anita S Home and Wine said...

Lekkert og delikat sylvia. kjedelig du er syk da - håper at du snart er frisk og rask igjen. En liten snikhilsen midt i arbeidstiden. Skal hjemom i lunsjen for å se om støvsugeren min har gjort jobben sin. og flytte den til et annet rom. Den begynte bra i morgen :)
klem anita s

Simones Country Home said...

Åh lekre bilder Sylvia. ;o)

Masse fint.

Ha en knall dag.

Klem Simone

huset ved elva-elin said...

Så mye fint i fargen cream du viser,
kjempe fin farge :)
Klem fra Elin

Magnys Lille Krinkelkrok said...

mye fint interiør her, men ikke uventet, du har enorm mye flott1
har forresten make metallskilt på veggen i såpevekrstedet ..
kos deg, nå skale g ut i hagen..
klem¨¨*

Beate said...

masse fint her. liker godt den vekten på første bildet jeg...

nyt dagen
klem beate

Hespe said...

Hei på deg!
Ja, her kunne du vise mange flotte creme-fargede detaljer! Vakre bilder som alltid hos deg!!

Så leit å høre at formen ikke er på topp. Dessverre tiden for litt "småsnusk" med forkjølelser og halsbetennelser nå. Vi krysser fingrene for at vårvarmen kommer tilbake, og at du snart er "frisk som en fisk" :o)

Ha en fin dag videre!

Klem fra Hildegunn

Besta said...

Nydelig og delikat farge:D
Håper halsen din bli bedre snart,
kanskje du får mannen også hjemme snart.
Ha en fin onsdag.
klem fra marilyn

På landet said...

Huff da, håpe du kommer deg fort igjen.
Så masse lekkert du har,madonaen med barn var nydelig =)

Ha en flott dag og god bedring.

Bea said...

Du kom deg til lege.. ikke gå å hangle sånn Sylvia!! det kan jo være en infeksjon du trenger antibiotika for..

Masse flott du viser.. madonna og barnet likte jeg veeeldig godt.. og det hekleteppet.. og kurvstolen.. leter etter mørke stoler men overalt er det lyse eller hvite..

Du får ha god bedring vennen.. og vent nå ikke for lenge med den legen!!!

klem fra mæ

Jonna said...

Vad mycket fint du visar!
Du får försöka krya på dig!
Kram från Jonna ♥

-Ultima-Thule- said...

Så mye fint du viser i creme. Liker fargen kjempegodt, den er ikke så hard som hvit kan være. Ønsker deg riktig god bedring!!
*Klem* -Kamilla-

Cathrines Kreative Hjørne said...

Ahhh, så mye fint du har i kremfarge, Sylvia! Den madonna-statuen var helt skjønn, ja, jeg har nok sett den før! Deilig hos dere i dag? Her har det variert veldig, fra snø, til sol, til overskyet, og snø igjen, så det er vel det man kaller ustabilt!

Ja, det var deilig å være utenfor døren litt i går, og det blir en ny, liten tur i morgen!

En fortsatt fin dag til deg! Håper mannen snart finner veien hjem!

Klem Cathrine

Bente said...

Jeg er veldig glad i ting i kremfarge. Ser den fine vekten din, er den gammel eller ny? Ønsker meg en slik gammel vekt skjønner du. Ha en fin onsdag!!

Klem fra Bente

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Det var en rolig utmaning, och färgen passade dig. Du hade mycket fint och visa. Den madonnan med barnet var så himla fin, tror inte jag sett den hos dig förut. Kul att du skickade svart till dottern.
Krya på dig nu, hoppas bacillerna försvinner.
Stor kram
AnnaMari
Ps, och Grattis Sylvia, såg att du vann den fina duken.

Pia said...

Madonnan du visar är så vacker, att nu vill jag ha en till!
Vackert, så vackert, Sylvia!!!

En stor klem fra Pia

It's me said...

Beautiful pictures...............nice styled !!

Have a happy evening hugs from me...

Nina said...

Hej sylvia
Vilka underbara saker du har... och så fina bilder! Snyggt.
Kram på dig
Nina

Ruths datter said...

Creme er jo berre lekkert og passer til absolutt alt. Lekkert har du stayla alt også da.
Klem

sologbolig said...

Creme er jo ein delikat farge og så mange vakre ting du har i denne fargen også. Madonna med barn var jo kjempeskjønn.Ønsker deg ein riktig god bedring, Sylvia. Ha ein fin kveld. Klem fra Sigfrid

Fånga dagen said...

Ja du Sylvia du skulle kunna visa upp hur mycket som helst du från ditt hem. Och det ena är vackrare än det andra, undrar var du får tag i allt.
Här har varit lite småkyligt och blåsigt idag men för tillfället skner solen, så dags det när man varit ute precis hela dagen.
Ha en fin kväll nu
Kram Lena

LjuvligtLantligt said...

ÅÅÅhhhh så vackert!! Vill ha ALLT! ;)

Kram Git

Ellen - Charmerende gjenbruk said...

Hei Sylvia
Så fine bilder fra kjøkkenet...du har mye i cream.
Håper formen er bedre og at du er kvitt forkjølelsen. jeg ser at du har en datter som heter Tina...det heter min eldste datter også....fint navn på fine jenter.
God uke til deg.
Klem....Ellen

Änglarnas hus said...

Hallojsan goa Sylvia!!

ååå vad jag tyckte om den virkade pläden som du visar på ett foto idag!! så fint! letar ständigt efter en på loppis!..kanske hittar jag en till slut!!

Ha det så bra! Kram Sanne!!

Huset ved elven. Kyrksæterøra, Norway said...

Du viser mange flotte ting i cram ☺ Madonnaen var min favoritt; kjempefin!

Klem fra fru Strøm

Landlige Hjem said...

Så mange nydelige ting du har, herlig med utfordringer .)
Uffda, ikke moro å være syk, ønsker deg riktig god bedring!!♥
Takk for din koselige hilsen hos meg .)
De beste ønsker for kvelden :)
klem fra meg
Anki

frøken olsens drømmer said...

Hei på deg,håper du snart er bedre;))så mye fint du viser her;))Jeg har hatt fri i dag også fri i morgen,maler litt med skrift på litt produkter..men i morgen skal jeg vaske litt hus!
kommer mannen snart hjem ?

Villa Klaraberg said...

Så nydelige bilder, Sylvia...jeg synes creme er en vakker farge og kjempefin sammen med hvitt. Ha en strålende torsdag. Klem fra Jorunn

Romantiska Hem & Inspiration i Vitt said...

Men så flott! Du har allt så mycket mysiga saker!!
Oppss en titt på klockan och nej fy nu är det dags att rusa iväg så jag hinner med tåget till praktiken. HA en fin dag du rara vännen!
Kram Petra
www.romantiskahem.blogspot.com

KIRSTIS VERDEN said...

Hei Askepott...det er ikke så enkelt å være Askepott, enten er man askefast eller så herjer forkjølelse osv...vil ønske deg riktig god bedring, drikk noe varmt,pakk yndlingspleddet rundt deg og ta vare på deg selv, for det gjør du med alle de vakre ordene du gir til andre i denne bloggverden.
Stoooooor klem fra Kirsti..som ikke er askefast...

Simones Country Home said...

Hei på deg.


Takk for hyggelige ord fra deg! ;o)

Likte det skiltet ditt veldig godt, hvor har du fått tak i det?

Ha en flott dag.

Klem Simone. ;o)

betina said...

Hejsa! nej hvor er det en fin blog og hvor bliver man i godt humør af fuglesangen :o)Ha en dejlig dag Klem Betina-sommerhusstil.blogspot.com

Flittige hender said...

HEI....
Ønsker deg riktig god bedring...

Har sett gjennom dine blogger :) du har det så flott,både inne og ute i ditt hjem på Fevik.

Besta said...

Takk for tipset om peoner. vet hvilken butikk du mener. Skal se om jeg får noen til å gå innom for meg:)
klem fra marilyn

Ellinor Forsblom said...

Så fin Creamfärgen är på dina saker. Madonnan du målat i cream var sååå läcker.
Kram/Ellinors hus

Lykkelig som liten.. said...

Jeppsi peppsi, jeg tar utrodringen :)
Hi hi, får se hva som dukker opp da :)
Takk for at du ble med til kr.sand:)
Klem Tina

Anette (Hvit Romantikk) said...

For noen nydelige bilder du viser ! ♥ Og den madonna figuren må være en av de vakreste jeg har sett ! ♥

Ønsker deg en strålende fredag ! ♥

Klem Anette :)

Monica said...

ahhhh herlige bilder altså, elsket madonna med barn figuren din, den var en av de vakreste jeg har sett!!! Ser jeg er ikke den eneste som syntes det heller, helt nydelig var den. Ønsker deg en riktig fin fredag og en god helg klem monica

Monica said...

hihi vi var visst inne hos hverandre på likt ser jeg:) Måtte liksom bare inn å si det for jeg syntes det var litt artig. klem igjen

Mira said...

Nydelige bilder som alltid hos deg! Fargen cream var nok ikkje den vanskeligste for deg.

Er så glad for at mannen min kommer heim nå! Me hadde jo utsatt lamminga med vilje fordi han skulle bort,(holdt væren borte fra søyene).Mannen min har pleid å ta seg av de vanskelige lammingene, eg har bare passa på, og så ringt til han viss han var på jobb. I går blei det ein sånn vanskelig fødsel, eg fikk redda 2 av 3. Så leit å miste noen. Å føle at eg ikkje var flink nok, men det skjer jo, når han er heime også, bare det at det var min skyld på ein måte. Har ikkje så mange sauer bare 17 som me koser masse med. Har fått 12 lam (som lever) til nå. 10 svarte og 2 kvite. Spesielt at dei kvite er i mindretall.

Håper at du får din heim snart, og at du blir bedre! Ikkje kjekt å gå sånn å hangle.

God helg! Miraklem.

Hilde Heimdal said...

Hei det er imorra det komemr i Agderposten :)) Gruer meg hehe....jeg føler ikke jeg har noe hjem som passer til å vises sånn så syns dete r litt flaut hufff.....samtidig som det er morro :)

OTHILIES GÅRDSHANDEL said...

Så vakkert...alt sammen er bare nydelig..Likte veldig godt madonnaen din.Ønsker deg en knallfin helg:))

Alven said...

Hei :-)

Takk for koselig kommentar hos meg :-) setter så stor pris på slik :-) godt å få støtte av noen som har vært igjennom en del selv...

Nydelige ting du viser :-) du har så mye vakkert rundt deg :-)

Ønsker deg en flott helg :-) håper solen skinner og at du kan nyte dagene :-)


Klemmer ifra meg :-)

Hilde Heimdal said...

hei syns du tuuusen takk :)))

Jeg grudde meg jo sååå, men jeg syns det ble veldig bra !! Er kjempefornøyd, venninda mi som har laget reportasjen hun er kjempeflink :)

jeg trodde dte kom imorra så ble litt overaska :)

nå kan jeg puste lettet ut hehe...

Tydeligvis noen som har sett reportasjen idag for jeg fikk melding fra et ukjent nummer noen som lurte på om jeg var singel hehehehe :)

Bea said...

nå er det stille her.. går det bra med deg????

klem fra mæ

Bea said...

huff.. ikke enkelt med astma! håper du kommer deg på beina snart!

masse varme klemma fra mæ

ANETTESHUS.COM said...

Hei, Sylvia!! Takk for dine alltid så hyggelige hilsener! De blir satt stor pris på skal du vite:)

Så nyydelige bilder!! Masse lekkert!

Ønsker deg en riktig fin helg! ... og god bedring. Håper du snart er frisk og rask igjen:)

Klem klem
Anette:)

Skogland said...

Det ligger noe til deg hos meg... ;)
God helg!
klem

Linda said...

Så mye lekkert du har!
Og skjønne bilder!
Nå skal jeg kose meg med inleggene jeg har gått glipp av her...

God helg og klem til deg.

Miss Mette said...

Hei Sylvia, titter innom for å ønske deg en riktig fin helg :) mange flotte ting du har i creme, en av mine favoritt farger også ♥ så leit å høre at du ikke er i form. Har det litt slik jeg også for tiden, veeeeldig opp og ned her… Ønsker deg masse god bedring, en fin kveld og en strålende helg ♥ stor klem fra Mette

Uttan said...

Så mycket fint Du har och visar.
Madonnan med barnet är så vacker.
Ja allt är så fint hos Dej!
Kul med utmaningar också för oss som läser för man få se mycket vackert.

Önskar dej en Toppen Lördag!
Vi packar husbilen efter frukost och drar iväg.Vart Vi ska vet Vi inte än men vädret är vackert.

Kramar!

Lilla Kullan ♥ said...

Härligt med det där porslinet. Ja, det andra också.;-) kram Stina