Friday, April 30, 2010

GRATULERE

GRATULERE MED DAGEN TINA,min kjære datter Tina er 28år i dag,hennes blogg
LYKKELIG SOM LITEN,gå gjerne inn å gratuler henne,hun er litt treg på blogg om dagen,mye å gjøre på jobb og privat,gi henne et puff bak,si hun må komme med innlegg,hihihi
hun er en fantastisk jente/dame med alltid godt humør,her med Steffen ,hennes sønn,han blir skolegutt i august,
hun elsker de 2 små barna sine overalt på jord,bestandig så hyggelig å få Tina med familie inn døra,da er latteren løs,hun er alltid hjelpsom og grei,mange venninner sier sitt,en du kan stole på,en humørspreder av største slag,
her er hun med Stina,
gratulere så mye Tina,jeg er kjempe glad i deg,og stolt av deg for at du er den du er...
masse lykke til vidre,vi sees....



42 comments:

Besta said...

Gratulerer med nydelige Tina:)
Skal selvfølgelig inn og gratulere henne med dagen.
Ha en fin dag sjøl, håper sola skinner på deg.
klem fra marilyn

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Godmorgon Sylvia. Har skickat en grattishälsning till din söta dotter, vi fyller ju år på samma dag. En bra dag och ha kalas på tycker jag, hoppas nu ni får en toppenfin dag.
Stora kramen
AnnaMaria

Mira said...

Gratulerer med Tinas dag!
Skal inn på bloggen hennes å gratulere også.
Godt du er bedre.
God helg til dere.
Klem fra Mira.

ENGLE HJØRNE said...

Gratulerer så mye med datteren din.Det var mange søte bilder.Du har så koselig en blogg,det er alltid hyggelig å innom deg.Jeg ønsker deg en riktig god helg,å god bedring.Klem frs Sissel.

hemma hos lilla mej said...

Grattis till din söta dotter.Hoppas att hon får en fin dag med massa paket och ett härligt kalas.Önskar dej en härlig och mysig fredag Kramar Rita ♥

Har en drøm... said...

Gratulerer med datter'n:o))
Jeg savner innlegg fra henne, så nå skal iallefall jeg inn og gi henne et dytt bak:o))

God helg!

Klem Line

Martilie said...

Så koselig!

Gratulerer med datteren -hils :)

Nydelige bilder av mor og barn, er alltid så kos å se..

Ha en fantastisk fredag og nydelig helg!

Her skinner solen inn og avslører at det trengs en fredagsvask :)

Klem Tove

Landlige Hjem said...

Gratulerer masse med din datter Tina, nydelig jente :)
Ønsker en fantastisk bursdag!
Nydelige barnebarn♥ og bilder! :)
Ønsker en flott fredag og en fantastisk helg :)
Gode klmmer fra meg
Anki

Simones Country Home said...

Hei på deg.

Så nydelige barn da. Gratulerer så mye med hun. ;o)

Ha en fin dag.

Give away på bloggen min. :o))

Klem Simone

Cathrines Kreative Hjørne said...

Hei vennen!
Gratulerer så mye med dagen, og din store, flotte datter! Det er rart når barna våre blir så store, ikke sant? Med det er jo da vi får bonusen vår - barnebarna - så det har sine fordeler, ja! :-)

Ønsker dere en flott helg!

Klem Cathrine :-)

♥ Hege`s Cute N Cool Blog ♥ said...

Hei Sylvia ♥

Tuuuusen takk for du besøker mej , og legger igjen gode vakre ord ♥

For noen flotte herlige bilder!!!! Du har virkelig noe å være stolt av ♥♥♥ Ønsker dere alle godt ♥

Må inn å gratulere Tina jeg da ♥

Fikk en skikkelig drit kommentar på bloggen min i går kveld på innlegget mitt , og ble bare så utrolig skuffet!!! Fatter ikke att folk får sej til å gjøre slikt , men jeg har bestemmt mej for å ikke slette den , den skal få stå der!!

Jeg ønsker dej en herlig fredag du snille gode ♥

Klem fra Hege

Sheila Rosita said...

Heia! :)
Gratulerer med dagen til dattera di! :) Koslig innlegg! :)

Ha en fin dag! :)

Klem!

Synnøve said...

Hei Sylvia.
Ser at formen er stigendes,det er bra.
Så heldig du er som får besøk av så fine båter:))
Mye fint du viser på forrige innlegg.

Gratulerer med dagen til jenta di:))
Klem

Lenemora said...

Gratulere med dagen til Tina!
Godt å høre at formen har snudd og at du blir bedre!!!
Christian Radich er fantastisk vakker, artig opplevelse å se den rett utenfor vinduet!

Ha en fin helg!!!

Klem Lene

My home is my Castle - by Kari said...

Gratulerer med søte Tina :))
Må inn å gratulere henne jeg og..

Ha en fin dag min venn.

Klem,Kari

huset ved elva-elin said...

Gatulerer med dagen til Tina, fine bilder :)
Jeg skal inn på bloggen hennes å gratulere.
Klem fra Elin

Bossa said...

Gratulerer så mye med Tina. Hun er kjempekoselig og søt. Akkurat som sin mor.......
Ha en super dag. Klem :O)

It's me said...

Congratulations Sylvia with your beautiful daughter Tina..........

Have a nice lovely happy day all of you !!

Hugs from Ria

Hanna said...

ha en bra valborgsmässoafton.
kram
hanna

MajorogMeg said...

Grattis til mden flotte jenta di:) Men grattis til deg som mor også:)
Ønsker dere en flott feiring:)
Klemmer:)

♥ Hege`s Cute N Cool Blog ♥ said...

Hei Sylvia ♥

Tusen takk for støtten!!!! Gjett om det varmer når en kommer over slike dritkommentarer som det der!! :)))utrolig skuffende...

Joda jeg har statistikk på bloggen og ip osv...men jeg vet ikke helt hvem jeg skal kontakte for å finne det ut , når personen er anonym...vis du vet...så send mej en mail til: snuppa32@hotmail.com

Jeg har funnet ut att personen var inne og skrev mellom 20.00 og 20.53
i går kveld.

Så jeg har all ip mellom den tiden der :))

Klem hege

KIRSTIS VERDEN said...

Bare innom for å si god helg....så godt det er å få besøk av barn og barnebarn, det beriker livet. Klem til deg fra Kirsti...

Pia said...

GRATTIS TILL ER BÅDA!!!! Jag blev så glad av de roliga fotona av din dotter och dotterdotter!

Fira dagen på bästa sätt!!!

Kram/Pia

Karl Halvorsen said...

Hei Sylvia og gratulasjoner til deg også. Du har jo mye av æren for hennes bursdag. :) Skal inn å gratulere henne også å "kjefte" litt på at bloggen ikke blir tatt alvorlig. :)

Ha ei fin og god helg Sylvia!

Bente said...

Gratulerer til både deg og din datter. Sååååå søt familie du har..

Anita S Home and Wine said...

Gratulere med datteren idag
herlige levende bilder.
ønsker deg en super helg sylvia
klem anita s

WenchesVerden.blogg.no said...

Hei!

Gratulerer med datteren! Jeg er innom bloggen din stor sett hver eneste dag og liker den kjempegodt, får massevis av inspirasjon her:-)

Men jeg lurer på om det går an å komme med en bitteliten konstruktiv kritikk uten at jeg sårer? Den fuglelyden som ligger inn på videoklippet på høyresiden hørtes sikkert kjempekoslig ut den første gangen, men blir ganske irriterende etterhvert. Det ender med at det første jeg må gjøre når jeg kommer inn på bloggen er å finne klippet og "pause" det, eller "mute" pc`n min. Synes det er litt synd at man kjenner jeg koker litt med en gang jeg er inne på siden, og ikke finner roen som jeg alltid har funnet her.

Håper du ellers får en super helg, og at dere får feiret datteren skikkelig:-)

Mvh Wenche

Karl Halvorsen said...

Hei igjen, måtte bare innom å takke for støttende kommentarer jeg. Det hjelper på det, vet du. Fortsatt ei fin helg. Alltid koselig når du er innom "å ser om meg".

Emidoras verden said...

Gratulerer så mye med dattera:)
Og for noen skjønne barnebarn du har!
Kos dere med bursdagsfeiring og god helg til deg og dine.

Elizabet Stilig hjem said...

Gratulerer med dagen til Tina. Så koselige bilder du har lagt ut.

God helg til deg og dine!

Klem Elizabet

Scandinavian Chic said...

Så utrolig søte de er med matchende jakker!
Takk for hyggelig besøk i bloggen ;)

God helg!

Uttan said...

Många Gratulationer till Din söta Dotter!

Det är underbart med Barn och Barnbarn.
Underbara bilder!

Önskar Er ett trevligt kalas och en fin Valborg!

Kramar!

bodil said...

Hei.Gratulerer.Så nydelig.De må du virkelig være stålte åver.Nydelige.Koselig å få de unge på besøk.Kos deg masse med dem å våren.Ha en riktig fin 1 Mai og helg.Masse klemmer fra Bodil.

Lykkelig som liten.. said...

Hei mammsen :)
Ååå, så koselig ett innlegg da :)
Er så utrolig glad i deg også, og er så glad for at det er du som er mamma'n min :)

Gleder meg til pizza på peppes i morra:)

Ha en kjempe fin kveld da :)
Klem Tina

Mags Romantiska Smycken said...

Hej Sylvia
Så vackra barn! Man kan se vem som är mamma och mormor.

Vi har varit till Norge en sväng, vi åker över igen till sommaren, men då blir det längre söderut, det är så vackert i Norge.

Ha en underbar helg
Kramar
/Maggan

Nostalgia said...

Godt å høre at du er på bedringens vei :-)

Klart jeg skal inn å gratulere henne :-)

Ønsker deg en deilig helg !

Klemmer, nostalgia

No.47 Mia said...

Vad fin dotter du har!
Stort Grattis till henne!!
Kan tro att hon är god.. Med en sådan god mor så kan det inte bli annat ; )

Hoppas du haft en skön kväll och jag önskar dig även en härlig fortsatt helg!

Kram Mia

Gyngestol og kaffigrut said...

Gratulerer med dagen til Tina! Nydelig datter og barnebarn du har.
Du har en nydelig og koselig blogg.

Ha en fin helg!

sologbolig said...

Gratulerer med datteren. Ønsker deg ei fin og trivelig helg. Klem fra Sigfrid

Hespe said...

Gratulerer så masse til din skjønne datter!! Nydelige bilder av henne og barna!

Ja, fotoredigering er kjempegøy! Er jo helt amatør, og har sååå mye å lære. Synes PhotoScape var ganske greit å bruke, men jommen tar det tid å "leke" seg gjennom..;o)

Ønsker deg en herlig 1. mai helg - kos deg masse!

Klem fra Hildegunn

Ruths datter said...

flotte bilder av dine kjære. Hils de fra meg

Bea said...

det var en nydelig omtale av datteren din.. skjønner at du er veldig glad i henne :))