Tuesday, April 13, 2010

ny tekst på soverom

hei igjen alle goe blogg venner,håper dere har sol å deilig vårvær som vi har,lyset inne å blir på en helt annen måte,
igår satte jeg denne wallstickers på gulvet,blir floor stickers da...ler.
jeg er veldig glad i ord som betyr noe,har det forskjellife plasser i vårt hjem.denne her er helt meg..

den er på vårt soverom,så den ser vi nå hver morgen vi står opp,syntes den ble vakker på det slitte malte tregulv.wallstickers er fra Hilde Heimdal,henne besøker dere Her..jeg tenkte på sjablong å,men fant ut at siden gulv er med sprekker ,så hadde det blitt vanskelig med maling,den hadde rent utover ,,men stickers funket..
her har sofa å fått noen bokstaver,god natt står det.


her en en glassklokke fylt med engel å annet stæsj,den står å i vårt soverom



denne natta englen har Gro laget til oss,den sitter å passer på,er så glad i den.
tusen takk for alle kommentarer om vår uteplass,dere er såå herlige alle sammen,
ja det er så skjønt å være ute nå,trenger ikke store plassen å kose seg på,en veranda er gull verd.
ønsker dere alle en god vår dag,skal inn å titte på hva dere gjør nå.




71 comments:

Hilde Heimdal said...

woooow aååå fint det ble !!! Å misunnelig på det gulvet ditt asså :)))

Kjempe da bruker jeg de bildene, utrolig flotte , du har det bare sååå fint...sukk.-....

tove said...

Så fint det ble! Stilig å ha ord på gulvet.

Fine og inspirerende bilder du har!

Tove

tove said...

Så fint det ble! Stilig å ha ord på gulvet.

Fine og inspirerende bilder du har!

Tove

Hilde Heimdal said...

Du hvor har du kjøpt det kurvsettet , bordet og stolene du har i hagestua di ??? :)

Villmarkstausa said...

Barte herlig hele huset ditt med vakre ting og møbler. Ha en fin vårdag-....
Klem

Barbros lille atelier said...

Så stilig det ble å ha det på gulvet! Kjempefint! Har en wallsticker liggende som jeg ikke helt vet hvor jeg skal plassere. Kanskje jeg skal ha min på gulvet og?

Klem

lillelise said...

Hei!
Så flott soverom! Og wallstickeren på gulvet var nydelig, smart ide. Fikk lyst til å gå i gang med siste rest på soverommet jeg også nå, kanskje vente til gubben har stått opp.... Inspirerende var det ihvertfall hos deg
Ha en fortsatt fin dag

sylvia said...

hei. enprøve

Bea said...

så flott det ble.. men holder den når du vasker da ?

kos dæ i sola, her snør det mattefiller :) klem fra mæ

Hjertedamas blogg said...

Så vakkert soverom!!!! Blir helt matt jeg, av og se noe så vakkert!!!! Og den utestua di, wow, sier jeg bare. Skjønner at det blir neste års prosjekt, gjett om!!!!!!Klemz

Änglarnas hus said...

Hallijsan!

Så fint det blev med de tänkvärda orden på golvet!..och arbetsplatsen var så ljus och fin!

ha en underbar, solig dag!!

Kramis Sanne..

Beate said...

lekkert sylvia!!!
har også lyst på hvite gulv...

ønsker deg en herlig dag

klem beate

Anita said...

Så fint på soverommet!
Sikkert en drøm å legge seg, og en fryd å stå opp i:)
Og når man også har sjøen like utenfor.... Så herlig!
Jeg er litt misunnelig på de som bor så tett på sjøen ;)
Elsker sola når den glitrer i vannet og når det stormer og havet fråder.....

Tror jeg har bodd litt for lenge i byen nå... Er på tide "å skifte beite" kjenner jeg!!! He he.

Ha en nydelig dag!

Klem Anita

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Så jättefint det blev med väggordet på golvet. En jättefin mening också, fint och se varje morgon. Det var ett jättefint skrivbord du har också, och Tildaängeln är så söt.
Ha en fin dag
Kramar
AnnaMaria

Linda said...

Fin blog du har her!

Da baggrundslyden med fuglefløjt begyndte reagerede mine to fugle straks, de lukkede øjnene og nød det (ligesom jeg :o)

Mira said...

Lekkert! Skjønne ord, skulle levd mere etter dei orda.
Ha ein fin,fin dag.

Ein solskinnsklem fra Mira.

ChezJeanette said...

Det ble kjempefint!
Må bare spørre : er det skrive bordet nytt eller gammelt? Akkurat et sånt ett jeg leter etter....
Jeanette :-)

MajorogMeg said...

Malte tregulv er råstilig, og de ordene gjorde seg veldig:))
Sol her også men kaldt og mye vind, så utelivet blir kun til tur:)
Nyt dagen og sola, klemmer fra meg:)

Frøydis said...

Heisann :-)

DEILIG med dette været! Storkoser meg, og må jo innom bloggen, selv om sola skriker på meg, hehe.

Kos deg videre
Klem, Frøydis

Myr said...

wow, det var kjempestilig med tekst på gulvet! :D
ha en fin vårdag

Ruths datter said...

Så flott den teksten på gulvet er. Den sa liksom noe skikkelig den.Ellers så er det utrolig lekkert og delikat hos deg i dag.Ønsker deg en fin dag. her i Bergen er det sol og fint. jeg har fri og pusler med mitt.
Klem

Alven said...

Hei :-)

Så fint det ble med den skriften på gulvet! fine og kloke ord var det også :-) Ønsker deg en flott dag :-) Her skinner solen :-)

Klem

Villa Klaraberg said...

Åh fy søren..det var lekkert Sylvia!!! Heeelt nyyydelig!! Hvis du tar deg en tur innom meg så ligger det en utfordring til deg der..hehe..håper du har lyst :) Klem fra Jorunn

Rachel said...

Käre Sylvia!
Så fint det blev og vilken bra ide.
Tusen takk for fine ord på min blogg det er gott og ha en blogg venn som deg. Jeg föler meg litt bedre og skal faktisk i morra til en avd som jeg kanske skal begynne og jobbe på som sykepleier og ikke hjelpepleier.
Din ute plass er jo så fin att man blir helt stum. Vi har det fint her men det er jo ingen ting i mot det paradis dere bor på.
Kos deg i paradiset käre Sylvia!

Beth said...

Så fin tekst på gulvet ditt, den sier mer enn tusen ord!
Har såå lyst til å prøve meg med wallstickers på noen skapdører, men er redd jeg ikke får det pent...

Klem Beth`s småting...

Jonna said...

Åååh, så fint! Vilka vackra ord!
Det måste vara härligt att vakna till de orden varje dag :)
Ha en fortsatt bra dag!
Kram från Jonna ♥

På landet said...

Uuuuutrolig lekkert!

Klem fra meg =)

Tovepia said...

Heldig du som har disse malte tregulvene, de er nostalgiske og flotte! Da kan du gjøre slikt også..ikke like lekkert på parkett:O)

Nyt de flotte dagene dere har, for her er det kaldt.
Klem fra meg;)

Fånga dagen said...

Men vilken härlig idé.
Text på golvet, men det funkar bara om man har trägolv tycker jag så hos mig passar det tyvärr inte.
Idag har det allt varit en härlig vårdag, fast aningen blåsigt här faktiskt.
Jag kan se framför mig hur du sitter på din underbara altan och njuter av vädret med en kaffekopp i handen, Mmmmm
Jag önskar dig en härlig tisdagskväll också.
Kram Lena

Sheila Rosita said...

Nydelige ord, og så oppfinnsomt å plassere dei på gulvet da! :) Du er flink du! :)
Eit aldeles NYDELIG, romantisk soverom!
Å du for ein fin uteplass du har, blei kjempe-inspirert! Det var super-lekkert!!! :)
Blir rett imponert!
Elskar stilen din! :)
Ha ein fin dag, Sylvia! :)

Klem!

Bossa said...

Detta var GØRLEKKERT... Synd jeg ikke har mulighet til det samme. Har liksom ikke de gulvene..... Ha supre dager, kjære du. Holder på med å lage meg " hule". Blogger om det senere....
Klem :O)

Birgitta said...

Va fint det blev som vanligt hos dej. Fina bilder i förra inläggt också.
Ha det nu riktigt skönt i solen.
Kram Birgitta

It's me said...

Sylvia?? what tells thje letters on your floor ?? in english ??

Hugs from me Ria

Daisys home said...

For en kjempeflott blogg du har.Disse orda ble jo kjempefine på Gulvet.Ha en fin kveld,klem sissel

Romantisk Vintage said...

Åh, så utrolig fint gulvet ditt ble og for et nydelig ordtak:)) Har også veldig lyst på tekst på gulvet i soverommet og har tenkt på sjablong, men kanskje jeg skal forsøke med wallstickers jeg også:))Et romantisk og flott soverom du har...
ha en fortsatt fin kveld.
Klem

No.47 Mia said...

Hej Vän! Jamen, visst är det trevligt med tänkvärda ord lite här och där i huset..
Vackert som alltid hos dig..

Ha en skön kväll!

Kram Mia

Besta said...

Så fint det ble, wallstickers kan en da bruker overalt:)
Forresten så ser det ut til å gå greit med rockeringen. Har trappet opp veldig sent, er oppe i 200 på 3-4 uker. Merket litt de første par dagene men det ga seg fort. Tar også fri 1-2dager i uka.
Ha en fin kveld.
klem fra marilyn

sologbolig said...

Kjempefint med skrift på golvet og fine ord. Ha ein flott kveld.

Thelma Louise said...

Tøft Sylvia.:-)

Joy said...

Du inspirerar verligen Sylvia! Vackert helt enkelt.
Ha en fin kväll vidare vännen!
Kram Joy

Solveig`s familie og Interiør blogg!! said...

Noe såååå lekkert!
FY søren så fint det ble..:)

Nydelig gulv også da :)

Klem Solveig

Solveig`s familie og Interiør blogg!! said...

Noe såååå lekkert!
FY søren så fint det ble..:)

Nydelig gulv også da :)

Klem Solveig

Hilde said...

Så vakkert og så inspirerende å hvile øyet på!
Det er jo bare skjønt hjemme hos deg, og det er veldig inspirerende å titte inn til deg!
kLEM hILDE

Masy said...

Nei men for et nydelig rom du har!!!! Utrolig rent og pent, deilig hvile øynene på. lekkert med skrift på gulvet .

god kveld kjære deg!
klem masy

Nostalgia said...

stiiilig ! for en god ide ! det var jammen noe å tenke på :-)

Ønsker deg en fiiin onsdag !
klem, Nostalgia

Simones Country Home said...

Hei hei.

Så kult med den skriften på gulvet. ;o) Fin ide det.

Klem Simone

Maliva`s verden said...

Lekkert....du har en utrolig koselig blogg skal du vite;o) Takk for titten. Klem fra Maliva

Karl Halvorsen said...

Hjemme best sier du selv, det har jeg enda større forståelse for etter å ha sett dette en tidlig morgenstund. Du må få den minst kreative og kjedelige av oss til å få lysten på å utfolde seg slik at kjedeligheten forsvinne.

Makan til kreativitet! Stilig og svært så spesielt, noe av det mest geniale jag har sett. Tør ikke vise kona dette :) Da blir det oppussing! :)

Håper du har det fint!

hemma hos lilla mej said...

Wow vad läckert med tankvärda ord på golvet.Bara så mysigt och härligt.Du ar det så fint.Önskar dej en härlig dag vännen.Kramar Rita ♥

Pia said...

VILKEN IDÈ!!!!
Fantastiskt, vad du kan! Sååå vackert överallt!!!!

Kraaam!

essemia said...

Så fint! Ert sovrum är en dröm i sig...!
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

Fiolkransen said...

så utrolig nydelig det ble. Du er flink og kreativ. Ser ut som du har et vakkert hjem:)

Ønsker deg en flott vårdag!

Klem fra Thea

Huset vid ån said...

Åh, Så ljuvligt fint! Och jag hör att du har fågelkvitter också, jag sa till Fredric igår att han skulle lägga in det på min blogg nu istället för musiken, det är ju så vårigt o fint att höra fåglarna spela. Tusen tack för din omtänksamma kommentar, du är guldvärd Sylvia! Kram Therese

lavendel mio said...

Å for et vakkert og delikat soverom!!
Nydelig med slike visdomsord!
Gleder meg til å pusse opp soverommet vårt til høsten:)
Ønsker deg en fin dag,klem Hanne

Cathrines Kreative Hjørne said...

Hei venne!
Så herlige ord på gulvet, ja, det var nydelig! Alt hos deg er nydelig, så jeg sitter her og koser meg med bildene dine!

Ja, en tur til England er jo bare en fergetur unna for dere! Vi reiser nok også fra Kr. Sand, når vi skal til England; når det måtte bli!

Ha en flott dag!

Klem Cathrine :-)

Torilpia said...

Stilig ble det med veggord på gulvet .. :o) Men jeg har vel til gode å se noe jeg ikke synes er flott hos deg da .. :o)

Koselige bilder .. søt kanin :o)

Håper alt er bra med dere og at du får ei fortsatt flott uke - klemmer!!!

Balke gård said...

Å Sylvia, så flott det ble! Var så smart å ha det på gulvet, som et smykke av et teppe! Nyt rosene, du gir frra deg mange, du,-takk;-) Klem, Marianne

Smykkas said...

Du er så flink til å gjøre det fint omkring.

Teksten på gulvet var det mening i. Dette er noe alle bør huske.

Klem

Vintage House said...

Hej,
Jag har oxå en text som jag har skrivit på golvet i våran hall för några år sedan och jag gillar den fortfarande så mycket.
ditt blev så fint..
hoppas ni har haft en ljuvlig dag
kram
sandra

Bente said...

Sååå flott det ble. Jeg har også malt soveromsgulv og ønsker meg slik som du har laget! Og idag har jeg sett en ny seng som jeg også ønsker meg. Vi trenger nok å bytte ut den gamle IKEA sengen (etter badet blir klart).

Landlige Hjem said...

Så lekkert det ble!ღ
Passet så godt inn! Du har det jo såå utrolig nydelig hjem skal du vite! :)
Ønsker deg en flott kveld!ღ
Klem fra meg
Anki

Cosmos said...

Nydelige ord på nydelig blogg
Takk for tips ang terrassen

Ha en herlig torsdag

Solveig said...

God morgen, Sylvia:o)
Så flotte og inspirerende bilder du viser! Som tatt ut fra et interiørmagasin:o)
Er helt enig med deg; jeg elsker også tekster i alle varianter og har planer om å "skrive" litt på pipa på hytta ( inne alså:o)))))).
Vå får se hvordan det går...

Disse ranuklene stod og tørket i en vase uten vann. Står de for lenge i vann når tørkeprosessen er i gang, vil de nok råtne. Lykke til:o)))

Ha en flott helg.
Klem fra Solveig

Huset vid ån said...

Tack för titten! Hoppas allt är bra med dig vännen! Kram Therese

Henriette said...

Gud så nydelig!!! Innom for å ønske deg lykke til i trekningen min! Og takk for at du vil være med:) Trekningen blir utsatt til kl 23. Stor klem fra Henriette

Hespe said...

Hei på deg!
Så stilig dette ble Sylvia. Jeg er også glad i slike "wall stickers", og har et og annet "ord" plassert rundt i leiligheten min. Skikkelig lekre bilder du har tatt - hvem sier vi må kjøpe interiørmagasiner, når vi kan ta oss en vandring i blogglandia.. :o)

Ønsker deg en flott kommende helg!

Goklem fra Hildegunn

pysseltanten said...

Sååå fint det blev...Kloka ord!
Ha en härlig helg, vännen...
Kraaamizar Git

LykkeLise said...

Åh det var et flott gulv du har:) Og så fint det var med stickers på gulvet. Det har jeg ikke tenkt på før:) Takk for fin inspirasjon vennen, du er så flink:)

Klem Lise

Linda said...

Wow... å lekkert med sitat på gulvet:)
flotte bilder:)
ønsker deg en god helg
klem

Martilie said...

Såå nydelig soverom!Dette var virkelig vakkert!

Du er kjempeflink til å lager de lekreste interiør. Jeg hadde garantert kost meg i dette rommer :)

Ha en flott flott vårhelg!

Tusen takk samtidig for kjempekoselige kommentarer hos meg -det er så hyggelig og blir satt stoooor pris på!

Klem

Tove

Anita S Home and Wine said...

Det ble kjempefint sylvia :)
må bare si det igjen. Du har det så koselig hjemme hos deg - nydelige detaljer overalt.
God fredagskveld til deg
klem Anita s