Thursday, April 8, 2010

nydelig gave og gjest i huset...

hei alle gode bloggvenner,
idag når jeg kom opp til min postkasse lå det en gave der til meg.....
jeg var så heldig å vant give away hos Paa Landet..å gaven kom alt i dag.
gjett om jeg var spent da jeg åpnet den....en vakker gave....

så omtenksomt pakket inn,elsker gaver som det er omtanke i,klarer nesten ikke å pakke den opp,
godt jeg kan nyte bilde av den...

å inni lå denne herlige rammen,aldri sett maken.tenker et bilde av Silje skal inn der,å navnet i skiltet,da kan det henge på fjortis døra..sååå skjønt...


å det lå også et vakkert putetrekk i pakken,et nydelig med brodert hjem kjære hjem,å flott broderi i hjørne..litt vanskelig å ta bilde av det..men dere skal vite det er alldeles nydelig..
så tusen tusen takk kjære Bente med bloggen Paa Landet.dere må besøke bloggen hennes om dere ikke har vært der før,gå inn HER.en vakker blogg med mye inspirasjon.



jeg er så heldig å ha besøk av min kusine noen dager nå,der er Gro,hennes blogg finner du HER,
så da viser jeg litt av gjesterommet igjen,siden hun camper der nå.har stæsjet litt der.



det ligger i kjeller etg.å har to små vindu,jeg har plassert senga midt mellom dem,ble et koselig rom syntes jeg,





det er ikke store rommet,så vanskelig å ta bilder,et gammelt skap fra 1950 åra i flammebjørk inneholder sengetøy.






en herlig liten wallstickers ,den kommer fra Hilde Heimdal,hun har nettbutikk,å henne kan dere besøke HER,
jeg elsker puter med broderi å volanger,noen har havnet her på gjesterommet å.







dette bilde gir sånn fred,vanskelig å ta bilde av pga lys og reflekser,men måtte vise det.
ja det var en titt inn i gjesterom.Å vi jenter koser oss kan dere tro,med prat,blogging hihihi...
å litt shopping..Silje kom inn i stua igår,når vi satt med hver vår data på fang,så sier hun så kjekt...
jeg skjønner ikke vitsen med å ha besøk ,når dere sitter på hver deres data å trykker,,,hihihihi...
gjett om hun har hørt den før...hihihi..








å her sitter Simba å speider etter sola de lovet skulle komme idag,men den lot vente på seg,
ved 17.tida kom den,så nå har vi store forhåpninger til morgen dagen.
han sitter nå kjekt da,.
å i morgen er det alt fredda igjen..dagene flyr...
ønsker dere alle god venner en herlig dag vidre...å igjen velkommen til ny følger...
nå må jeg ta meg av gjest,hun har badet nå...
å takk for alle hyggelige hilsner,jeg blir like glad hver gang ,takk for at dere tar dere tid,









52 comments:

Hjemmekjær said...

Åå, den rammen fra RM var knallfin!!

Vintage House said...

Vilken jättefin ram:) och vilken utsikt ni har .....
kram kram
sandra

asbjørg said...

Woww,for et lekkert gjesterom.Der må det være herlig å være gjest!
Aldeles nydelig gave du har fått,det putetrekket har jeg også,nydelig!

Huset ved elven. Kyrksæterøra, Norway said...

Så heldig du var som fikk så fin pakke. Koselig på gjesterommet ditt:) Klem fra fru Strøm

Anita said...

ÅÅÅ så koselig med pakke i posten. Og så fint pakket inn ja.. er enig med deg der, at det er så deilig å få gaver som er pakket inn med omtanke!

Jeg likte skapet ditt på gjesterommet!

Og pusen da! Jeg er veldig glad i dyr, og spesielt katter.

Ønsker deg en fin helg Sylvia!

Klem fra Anita

Christine C said...

For en nydelig gave du fikk...utrolig hyggelig med slike overraskelser i posten :)

Flott gjesterom også - der må man jo bare føle seg velkommen.

Ha en fin kveld videre.

salige lavendel said...

Så nydelig gave du fikk, og jeg skjønner godt at du nesten ikke ville pakke den opp, så pent som den var pakket inn. For en deilig utsikt du har fra huset ditt!! Synes det lignet litt på Mandals elva. Og takk for koselig kommentar hos meg!

Beate said...

hei sylvia
for en flott gave du har fått!

heldig kusine som får bo på så flott gjesterom!

klem beate

Hjertedamas blogg said...

Nydelig ramme og brodere!!!! Jeg elsker gamle broderier!!! Masse nydelig stæsj på gjesterommet!! klemz

Joy said...

Grattis till en superfin giveaway!
Ja, nu hoppas jag att solen lyser över Arendal imorgon - då blir helgen så helgen så mycket bättre, hihi.. God helg vännen! Kram Joy

CaramellePastelle said...

Vilken vacker present! Både insidan och utsidan.

Fint gästrum, tavlan är bara såå underbar!

Kram Camilla

Anita S Home and Wine said...

Simba er jo bare så fiin der han sitter da :)
Og så heldig som du har vært da - kjempefin ramme. Huset ditt er jo som et helt skattekammer - så utrolig koselig og med mange detaljer. Moro å se bilder fra hjemmet ditt.
klem anita s

huset ved elva-elin said...

gratulerer med kjempe fin gave :)
Så fint gjeste rommet er.
Ha en koselig helg begge to, ja og Silje også så klart :)
Klem fra Elin

Besta said...

Nydelig pakke du har fått:)
Tenker du koser deg med Gro. Og at ho koser seg på gjesterommet, der er det flott.
Ha en fortsatt fin kveld.
klem fra marilyn

Jonna said...

Åååh, så fina saker du fått! Jag älskar RM, de har mycket fint!
Vad trevligt att få lite besök! Ni får ha det så gott, med bloggandet och fnittret :)
Kram från Jonna ♥

Masy said...

så kjekt å få gave! og en veldig fin en :)
fortsatt god uke og god helg til deg!
klem
masy

RoseSommer said...

Så koselig gjesterom! Folk flest bruker jo gjesterommet som lagerrom store deler av året, - til ting som liksom ikke har plass noe annet sted. Og når gjester kommer, så blir oftest saker og ting værende igjen der sammen med gjestene!
Så å komme som gjest til DETTE rommet hos dere.....ja da må en føle seg veldig velkommen!

Fånga dagen said...

Hej Sylvia!
Som vanligt visar du så mycket fint. Tänk att ha ett så fint gästrum mitt i allt det andra du har.
Men vad mysigt med besök, så slipper du vara ensam den tiden i alla fall. Och ha någon att sitta och prata med om allt, dricka kaffe och blogga i var sin stol, ja mysigt värre.
Simba är allt en vacker katt. Min har börjat vara ute längre stunder nu efter en lång vinter i dvala. Ville inte ut alls mer än för att göra sina behov lite snabbt i vinter men nu när marken börjar grönska så ser man honom inte lika mycket.
Här har varit grått och regnigt idag och även igår, nu vill vi ha fint väder under helgen.
Jag önskar er en trevlig dag i morgon och njut nu av ditt sällskap.
Godnatt kära du
Kram Lena

Alven said...

Hei :-)

Kjempefin ramme :-) så heldig du er som vant! Og i det gjesterommet hadde jeg nok sovet godt :-) Kjempekoselig!

Ha en fin helg :-)


Klem

Beth said...

Så koselig gave du fikk i posten?
Det bilde vil passe fint på Silje sin dør ja...

Hadde jeg vært din kusine hadde jeg blitt boende leeenge på dette koselige gjsteværelse...:-)
(så vær glad jeg ikke er kusinen din for da hadde du ikke blitt kvitt meg, ha, ha...)

Klem Beth`s småting...

bodil said...

Hei.Tusen takk for titten.Kjempe fint og koselig.Gratulerer med kjempe fin gevinst.Nydelig.Ja nå er våren hær.Deilig.På med lavsko og ut i våren.Ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil..

It's me said...

Wauww Sylvia............congratulations with your price.........and what a beautiful pictures.thanks for sharing.have a nice day tomorrow hugs from me,............

Landlige Hjem said...

Så herlig med besøk ღ!
Nyydelig gave du har fått!! Gratulerer sååå mye!ღ
Din katt er bare sååå skjønn!! Fint bilde!
Takker såå mye for herlig kommentar hos meg, varmer stort!ღ
Ønsker deg en herlig helg og kose deg med besøk!:)
Klem Anki

Miss Mette said...

Hei Sylvia
Så nydelig gave du har mottatt ♥ både putetrekket og rammen var nydelig. Så koselig at du får besøk da, og så fint du har gjort det i stand til henne. Har vært innom bloggen hennes mange ganger. Dere får kose dere masse :) Nydelig bilde av Simba også – så flott den er der den sitter å titter seg rundt. Ønsker deg en fortsatt fin kveld. Klem fra Mette

Berit said...

Jeg tror jeg kommer jeg også...
Skulle storkost meg her ja, gått rundt å sett på alt det vakre du har.
Nydelig gave du gar fått, helt deg det.
Så får damene kose seg og så satser vi på at soler er der i morgon så terassen kan tas i bruk for andre enn pusekatten, som selvfølgelig var flott den også.

Ruths datter said...

Kjempekoselig gjesterom. Så trivelig det høres ut som om dete har hatt det. Ønsker deg en fin helg.
Klem

LantlivsAnette said...

Åhhh vad fint du har det..och vilken utsikt !!!
Ha nu en toppen dag
Kraaam Anette

Pia said...

Väldigt vad fina bilder du visar oss igen! Ramen är helt fantastisk!!!
Du har ett så otroligt kärleksfullt hem! Så ser det ut i varje fall!!!

Kram på dig!

Blessedmom's Simple Home said...

Congratulations on the wonderful win.
I hope you have a nice visit with your cousin, the room she's staying in is so pretty and cozy, I'm sure she loves it.
Your view outside is wonderful too, thanks for sharing it Sylvia.
Blessings,
Marcia

Frøydis said...

Hei på deg :-))

Kjempefine bilder du har lagt ut! Heldig som fikk så flotte gaver :-))

Ha en strålende dag i dette flotte været :-))

Klem, Frøydis

Hilde Heimdal said...

hei du det eplet ja, var ikke det stilig :)! Jeg selger de ikke, men hadde vært gøy å kunne få tak i de og solgt i butikken !! :)

Hilde Heimdal said...

Åååå sååå fint du har det altså :)))

Og så så jeg at du skrev om meg hehe....sååå gøøøy :)!!

Du det Jesus bildet var utrooolig fiiint :) Jeg syns de er så koselige de gamle Jesus bildene.

Torilpia said...

Heisann :o)

Må først av alt takke deg for alle de flotte og støttende kommentarene du tar deg tid til å legge igjen inne hos meg. Det setter jeg veldig stor pris på - jeg setter også veldig stor pris på deg og det du gir av deg selv :o)

Gratulerer med fjortis i huset - ser ut som om du har ei frøken med tæl - og bein i nesa .. herlig jente :o) Dyktig på fotografering og kjempeflink til å skrive :o) Kan ikke annet enn å være stolt over henne :o)

Artig med gave i posten .. nydelige ting du har fått :o) Grattis!!!

Gjesterommet ditt er nydelig - som resten av huset ditt .. tror jeg skulle latt deg ta en liten make-over hjemme hos meg også jeg :o)

Kos deg med besøk - hils Gro - i tilfelle jeg ikke rekker innom hennes blogg idag. Prøver å prioritere de som har vært inne og kommentert på siste innlegg nå - da jeg ikke har så mye tid til blogging nå om dagen. Stor klem til dere begge :o)

Ha ei super helg!!!

Balke gård said...

Hei kjære Sylvia, jeg blir like sukk og snufs og noe så vakkert-glad hver gang jeg ser alle detaljene du ahr hos deg! Dte er så vakkert hos deg!!! Jeg beundrer virkelig ditt hjem!! Regner med at hun sover godt der! Ja, send litt vårvind opp til Hedmarken, vi har SNØ vi:-) Men planene for vårblomster i urner og ampler har jeg jo...;-) Ønsker deg en fin helg med dine, klem fra Marianne

Uttan said...

Så kul att få vackra paket...och det var väldigt fina det som låg i paketet också.
Du har det så fint.Jag blir sååå inspirerad.

Önskar dej en Trevlig Helg!
Kram!

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Vilket jättefint foto på Simba, hon trivs på er veranda. Och grattis så fina saker du vann, den ramen och örngottet var riktigt fina saker. Låter kul med besök som du känner så bra så ni kan blogga. Jag tycker det låter mysigt.
Ha en fin helg
Stor kram
AnnaMaria

Cathrines Kreative Hjørne said...

Hei vennen!
Her har sola skint i helge dag, og jeg håper den har gjort det hos deg også! SÅ herlig gave du har fått, ja, det var en søt ramme! Bra dørskilt det!

Ønsker deg en stråelende fin helg!

Klem Cathrine :-)

Karl Halvorsen said...

Hallo Arendal!

Den katta gjør seg bra på bilde må jeg si. Sikkert også i virkeligheten.
Og de omgivelsen du omgir deg med! Misunnelig, det sier ikke lite når det kommer fra en fra Trondheim. :)

Skulle bare innom for å ønske deg ei god helg jeg, så fikk jeg servert det "måltidet" av opplevelser også. Takk for det!

Klem til deg og hele Arendal!

Bestemor Drillo said...

Har problemer med å laste opp bildene på bloggen din, men ønsker deg en nydelig og solrik helg !!
Klem fra meg i de dype skogerM))

Har en drøm... said...

Kjempefin ramme, så heldig...♥
Nydelig gjesterom du har, heldig den gjesten som får sove der:o)
Kos deg masse med besøket, bloggingen, shoppingen og helgen!

Klem Line

På landet said...

Heisann, så bra at pakken kom fort frem =)Å at det falt i smak.

Ha en nydelig helg =)

Blått til lyst said...

Takk for hyggelig hilsen hos meg. Du er så flink, og stråelende, til å legge igjen kommentarer. Det ser jeg på mange blogger jeg er innom.
Like omtenksom som du er som blogger, er du tydeligvis som vertinne. Tenker kusinen koser seg på det trivelige gjesterommet ditt.
Ha en riktig god helg - i SOLSKINN ! :)

MajorogMeg said...

Så lekker gave du fikk Sylvia:)) Nydelig.
Det gjesterommet skulle jeg ha sovet godt i du, skikkelig koselig:)
Skjønner sola kom til deg i dag. 15 gra og sol hørtes utrolig deilig ut.
7 gr og grått her....
Ha en topp frrredda kveld, klem fra meg:)

Moski said...

For en fin gave. Den ser ut til å passe perfekt hos dere. Så koselig med besøk og for et fint gjesterom hun har fått. Ha en riktig fin helg!

Synnøve said...

Kjempefin pakke. Du har rett iat det er morsomt og få pakker som er pakket med omtanke.
Har maken pute jeg også. Liker den kjempegodt.

Nydelig gjesterom du har.Får du gjesten til og reise frivilig eller må du kaste de ut:))?
Ønsker deg ei fin helg

Prinsesse Elin said...

Jeg blir så overrasket over at hver gang jeg titter på bilder inne hos deg så ser jeg fler og fler skatter. Skal det ingen ende ta. Du har et fantastisk hjem. Ønsker deg en nydelig lørdag. Klem fra Elin:)

My Lovely Things said...

Hej!
Åh vad vackert du bor vid fjorden. Vilken utskikt..
Kram Anna

Hespe said...

Heisann!
Titter innom deg på en liten formiddagstur, før jeg "flytter ut" for dagen. Strålende sol i Oslo i dag, så nå skal våren nytes. Enda ligger balkongen min i skygge, og i påvente av at solen titter inn, skal jeg gjøre litt inne!

Sååå nydelig gave du har fått - rammen var råfin, og passer perfekt hjemme hos deg :o)

Koselig med kusinebesøk. Søte drømmer blir det nok også, når hun hviler hodet på puta i det romantiske og flotte gjesterommet!

Strålende helg til deg!

Klem fra Hildegunn

Huset vid ån said...

Vilken vacker present, både insidan o utsidan! Hoppas att du får en skön helg med vackert vårväder! Kramis Therese

LjuvligtLantligt said...

Vilken vacker paket och innehåll!
Ha en underbar helg, hoppas solen lyser på dig!

Kram Git

elinAnita (eddaskreativiteter ) said...

Heisann...
grattis med en slik flott premie:)
gjesterommet ditt var jo bare helt fantastisk koselig:)
ha en flott dag...solen skinner som bare det:)
eddaKlemmer til deg

Skogland said...

For en nydelig gave du har fått! Heldige deg :)
Kos deg med besøk, og ha en fantastisk helg!