Saturday, April 24, 2010

Vakker helg i vente

lørdag igjen
ja ukene går fort,jeg sliter fortsatt med formen,halsen krangler å astma her for fullt,men føler det løsner litt nå,dette har virkelig tatt tid,
vil vise dere litt mer fra inngangs parti,disse stoler å bord står på siden av vår dør,
så kommer du å vi ikke er hjemme ,så ta en pause her.vi kommer snart,


en artig blomster kasse ved vår dør,her blomstrer påskeliljer ennu,
på døren en herlig sommerkrans,dørhammer i midten,har kjøpt en engel som skal dit,nå er det en fisk der
en stige med blomst og velkommen skal du være,elsker disse stigene,man kan bruke dem overalt,
på vår port henger dette herlige fuglehus,
å som jeg gleder meg til rosene å klematis vokser å blomstrer rundt vår bue,
porten varsler om at her er det en katt,å en lapp kan puttes i kassen om du en beskjed vil gi ,
blir flott når krukkene blir fulle av blomster igjen,står roser å klematis i dem,
denne lille jenta kom til oss det året Silje ble født,så hun er 14 år nå,
jeg bare elsker margeritter,å i sink blir det vakkert,
disse ble kjøpt på plantasjen i går,de skal i jorda i dag,men først skal jeg på et mini loppis her i byen,det blir spennende om jeg finner noe,
tusen takk til alle dere skjønne som la igjen hilsen hos meg å likte mine ting i fargen cream,
dere er alldeles vidundelige,
vil å si velkommen til nye følgere,så koselig dere vil følge meg vidre,
ønsker dere alle en vidundelig helg,
trekk pusten å nyt dagen,

68 comments:

lisje astrid's husblogg said...

HEI du vakre gode♥
Du har såååå masse fint!Det inngangspartiet var ein draum!Å velkomen er det lett å føle seg her♥Eg ha kunna såtte der å venta på deg leeeenge♥
Du er så utruleg flink,Sylvia!
Eg er så takknemleg for alle dei gode orda du legg att inne hos emg♥
Håper du snart er betre.
Kos deg masse på loppis og med blomsterplanatinga i dag♥
Ønskar deg ei herleg helg♥
Klem frå Astrid:)

huset ved elva-elin said...

Så koselig inngangsparti, her føler nok gjestene seg velkommen :)
Kjempe fin portal, blir nok fint når det blomstrer rundt den.
Klem fra Elin

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Hoppas du blir bra i halsen helt nu, jobbigt för dig och vara krasslig. Jag älskar din entré, så välkommen man känner sig hos dig. Den lilla statyn av flickan och dörrkransen är så underbart fina. Ser att du har lite och plantera idag, jag ska också plantera lite.
Ha en härlig dag vännen
Stor kram
AnnaMaria

HEIM said...

Heisann!

Kom tilfeldigvis innom hos deg, koste meg veldig med både inspirerende bilder - og fuglesang!
Det var utrolig koselig!

Ha en deilig helg!
Lilli

yesheimen said...

Hei. Så vakkert ett inngangsparti du har. Ingen tvil om at en er velkommen hos dere. Det er like gjennomført ute, som inne hos deg. Skal bli herlig å få litt sommerblomster i krukker snart. Får holde meg til Stemor nå så tidlig, her er ennå frostnetter.

Vakker "cream" innlegg under her også. Masse fine ting i den deiligste fargen av alle.

Ha en riktig fin helg Sylvia.
Klem Ann<3

Joy said...

God bedring till dig söta Sylvia!
Och så må du kose dig på loppis idag. får hoppas att du hittar några fina skatter!

Och ja, det var nog mig du såg på Kremmerhuset - dumt att jag inte fick ögonen på dig så jag kunde sagt hej...

Njut av helgen! Bamsekramar Joy

På landet said...

Hei, falt helt for vinduet ditt med blomsterkasse på, så skjønn =)
Du har det så koselig overalt.

God helg =)

Anita S Home and Wine said...

hei Sylvia
Kan jo ikke annet en å ønske seg velkommen hos deg. nydelig inngangsparti du har. Håper du får en herlig helg - klem anita

Bente said...

Her er det ingen tvil at en er velkommen. Du har et flott og innbydende inngangsparti. God bedring til deg og ha en vidunderlig helg!.

Klem fra Bente

Crinoline said...

Håper du snart blir frisk igjen,Sylvia.Inngangspartiet hos dere er nydelig.Mange flotte detaljer å hvile øynene på.Her skinner solen.Klem

Simones Country Home said...

Oyyyy oyy oy så koselig du har det Sylvia!!! Skikkelig vårstemning dette her. ;o)))) Gleder meg som en unge til å begynne å ordne i stand ute jeg også, må bare vente på drenering og terrasse osv osv er ferdig. :o/ hehe
Men det går.

En knall helg til deg.

Klem Simone :o)

Mariann Louise said...

Hvav skal man si? Bildene taler da for seg selv, bare nyydelig!

Og Det inngangspartiet er så trivelig at du helt sikkert får mye besøk! Riktig vakkert, jammen er du flink til å fa mye utav tingene, og få det til å se utrolig trivelig ut!

Ha en kos "loppetur"!

Klem fra Mariann:)

Magnys Lille Krinkelkrok said...

ja så kooosleig , frodig og fint hos deg... sukk... så mye eg ville gjort her, men eg har "datamann", så eg må gjøre det meste alene...
ha en skjønn helg videre...

Besta said...

Så nydelig i inngangspartiet ditt, alle må føle seg velkommen når en kommer til deg.
Her skinner sola for fullt og det ser ut som det blir en fin helg her også-
klem fra marilyn

GroLinda said...

Hei snuppa ;o)
Håper dere er bedre nå! Det var skikkelig sommerbilder du viser nå ;o) Godt vi går mot den tiden! Ønsker dere alle enfortsatt flott helg og at du får mannen trygt hjem!
Klem fra søs :o)

My home is my Castle - by Kari said...

Så utrolig nydelig du har det ute ved inngangsdøren din !!!
Snakker om å føle seg velkommen :))

Ha en fin dag og nyyt været idag.
Klem,Kari

Torilpia said...

Hei kjære Sylvia :o)

Ser ut som om det er riktig så koselig å ta turen på besøk hos dere :o) Så lengre ned i bloggen her at du har en helt nydelig engel som også står i inngangspartiet ditt - den falt jeg virkelig for :o)

Tusen takk for alle de støttende kommentarene jeg har fått på bloggen min. Det er godt å få forståelse for det man sliter med, både av helsemessige og andre grunner. Du er en helt fabelaktig og omtenksom dame :o)

Håper halsen din er bra igjen nå og at astmaen slipper taket. Kan ikke tenke meg annet enn at det er fryktelig slitsomt å kjenne på det.

Ha ei fortsatt fin helg - forhåpentligvis med nydelig vær.

Stor klem fra Toril :o)

Fånga dagen said...

Men käraste Sylvia!
Du har ju lika mycket fint ute som inne. Käckt med fönstret på väggen där.
Ja jag antar att det ser ut som en handelsträdgård hos dig snart med alla blommor och vackra saker, jag undrar fortfarande hur du orkar hålla reda och ordning i allt detta. Det måste vara din största hobby.
Jag önskar dig en solig härlig lördag o söndag.
Kramar Lena

Monica said...

ååå så skjønt du har det utforbi sylvia, nydleig pyntet og jeg elsket den blomsterkassen med "skodder" og hjerter, helt nydelig lekkert. Sink og margaritter var vakkert sammen, er også veldig glad i margaritter. Ønsker dge en nydelig lørdag. solen skinner og det er herlig.klem monica

Rosor och Spetsar said...

Du har så mycket fint i din trädgård, och jag älskar ditt lilla fågelhus som du har på porten.
Hoppas du gör några fynd på loppisen
Kram
Annelie

Hyacinth Bucket said...

Hej Sylvia...

ja det var et dejligt "venterom" for gjæstene,mangler bare termosen med kaffe/the og en boks med småkager så kan man jo vente i timevis på at herskapet kom hjem...:-o)
Du bor helt idyllisk på alle sider af huset.og når man har drukket kaffen og spist småkagene så kan man jo ud på bryggekanten og nyde udsigten der...
Så ta dere bare god tid, du behøver ikke skynde dig hjem for vi kan sagtens få tiden til at gå her...:-o)

Fortsat god bedring og rigtig god weekend fra...

Lisbeth i Danmark

Pia said...

Du store tid så fint IGEN!!!!!
Oj, så roligt med en så väldigt vacker kranss på dörren - och så en FISK i mitten!!! Men du skall ha en ängel där nu, om jag förstod norskan rätt?

Ha en underbar lördag, Sylvia!
Klem/Pia

hemma hos lilla mej said...

Jisse vad fint du ar det helt underbart.Vilken fin ängel.Älskar änglar Bara så fin.Ja det var ett härligt inlägg.Önskar dej en fin kväll kramar Rita ♥

Huset ved elven. Kyrksæterøra, Norway said...

Så kjempekoselig du har det ved inngangspartiet ditt ☺ Alle gjester må virkelig føle seg velkommen hos deg ♥ ♥ Jeg synes stigen din er flott, ønsker meg en jeg også.

klem fra fru Strøm

Barbros lille atelier said...

Jeg lar meg imponere gang på gang. Du har det så utrolig koselig og fint absolutt overalt! Et veldig sjarmerende hus:-) Nydelig inngangsparti!

Klem

It's me said...

Hello Sylvia...........i really enjoy your post today !!

What fun all !! Beautiful plants you bought yesterday !!

Have a nice happy eveneing !! hugs from Ria

Hanna said...

Så mycket fina blommor.
Ha en bra lördagskväll!
Kram
Hanna

Bestemor Drillo said...

Vakkert og gjennomført hos deg som vanlig!! Glemsomme bestemor er innom på snarvisitt for å ønske god og glad helg!! Takk for kommentar som alltid varmer!! Klem!

MajorogMeg said...

Åh....der skulle jeg ha kosa meg Sylvia. FOr en uteplass og for et inngangsparti du har:) Rålekkert....jeg er også glad i margeritter. Å blomsterkassen med vindu og påskeliljer? Så stilig!!!!
Nå håper jeg loppisen ga deg nye skatter, klemmer fra meg:)

Sjarmerende-Gjenbruk said...

Det oser av kos og hygge i ditt hjem!
Engler og vakre detaljer i alle kroker...elsker fuglesangen også.
Herlig!
Klem fra Hanna

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt said...

For en koselig blogg!

Og for en lekker velkomst til hjemmet ditt! Inspirerende.

Jeg legger meg til som følger, jeg.

Håper du får en fin lørdagskveld.
:)

lavendel mio said...

Å så lekkert det er hos deg!
Nå må jeg ha meg en runde på hagesenter og hamstre blomster ser jeg:) Takk for titten:)
Ha en fin kveld,klem Hanne

Solgården Cafe, Butik said...

Ja vilken skön tid det är nu, man vill vara ute hela tiden.
Vad otroligt fint du verkar ha hemma hos dig, ÄLSKAR din entré ser så ombonat och välkomnande!


Trevlig helg!
Kramar till dig vännen!
/Sofia

sologbolig said...

Å for en herlig velkomst, Sylvia. her skal eg nok sette meg ned og vente heilt til du kommer !!! Du har det så koselig både ute og inne. Ha ei flott helg !

Romantiska Hem said...

Hej Min Vän! Nu har jag lagt ut en av framsidorna på vår kommande bok i fall du är nyfiken, ler. KRAM Petra

Berit said...

Ååå så koselig så har laget det til utfor. Det var jo ikke noen overraskelse det da. Mye som skal plantes i og allerede har fått sine planter. Blir flott når alt blir frodig.
Trasig at helsa krangler, men får håpe du får nyte våren alikevel.
Ha en fin søndag.
Klem.

Hilde said...

Så skjønn blomsterkasse du har! Den forelsket jeg meg i! Har også påskeliljer ute, og de bare varer og varer - helt utrolig - har de på fjerde uka nå, og de er like fine!
I dag skal jeg også på plantasjen og kjøpe til litt mere blomster til utebruk... Det er litt snaut utvalg ennå, men jeg lever i håpet.
Nyt søndagen.
Takk for hyggelig hilsen!
Klem Hilde

No.47 Mia said...

Lika mycket vackert ute som inne hos dig...

♥Mia

Bossa said...

Det er så innmari koselig hos deg. Skulle ønske at jeg bodde nærmere, slik at jeg kunne kommet på besøk.... Ha en nydelig dag. Klem :O)

Beth said...

Koselig inngangsparti...
Kjempesøt den blomsterkassa di altså?

Klem Beth`s småting...

Balke gård said...

Å Sylva, så godt å høre at formen er bedre11 Her vr det som alltid nydelig fint og komem på besøk:-) Kjempeksoelig, og den blomsetrkassa viser hjertelig velkommen, artig! Fortsatt god bedring, klem fra Marianne.

tove said...

Hei

Så utrolig koselig inngangs parti....
Kjempekoselige bilder. Flink du. Har beiset hele helgen så det er mange blogger å ta igjen å lese, gleder meg.
Ha en fin kveld

Tove

Miss Mette said...

Hei Sylvia
Så mange flotte bilder du viser ♥ Jeg syns du har et flott og innbydende inngangsparti. Elsket fuglehuset ditt ♥ Nydelig!!! Og mange flotte blomster. Å som jeg gleder meg til å begynne å plante…Ha en fortsatt fin søndag, Sylvia og god bedring. Klem fra Mette

Villa Klaraberg said...

Du kan dette med å gjøre det koselig og innbydene ut rundt deg, Sylvia!! Alt både inne og ute er bare så lekkert..og når det begynner å blomstre ute hos deg så kan jeg bare tenke meg hvor fint det blir...det er nok like greit å finne frem luktesaltet med en gang..hihi..Ha en flott kveld! Klem fra Jorunn

Thelma Louise said...

Takk Sylvia.:-)

Herlig sommerlige bilder hos deg nå.:-) Vakkert.:-)

Thelma Louise said...

Takk Sylvia.:-)

Herlig sommerlige bilder hos deg nå.:-) Vakkert.:-)

Thelma Louise said...

Takk Sylvia.:-)

Herlig sommerlige bilder hos deg nå.:-) Vakkert.:-)

Thelma Louise said...

Takk Sylvia.:-)

Herlig sommerlige bilder hos deg nå.:-) Vakkert.:-)

Thelma Louise said...

Takk Sylvia.:-)

Herlig sommerlige bilder hos deg nå.:-) Vakkert.:-)

Thelma Louise said...

Takk Sylvia.:-)

Herlig sommerlige bilder hos deg nå.:-) Vakkert.:-)

Thelma Louise said...

Takk Sylvia.:-)

Herlig sommerlige bilder hos deg nå.:-) Vakkert.:-)

Thelma Louise said...

Takk Sylvia.:-)

Herlig sommerlige bilder hos deg nå.:-) Vakkert.:-)

Thelma Louise said...

Takk Sylvia.:-)

Herlig sommerlige bilder hos deg nå.:-) Vakkert.:-)

Thelma Louise said...

Takk Sylvia.:-)

Herlig sommerlige bilder hos deg nå.:-) Vakkert.:-)

Thelma Louise said...

Takk Sylvia.:-)

Herlig sommerlige bilder hos deg nå.:-) Vakkert.:-)

Bea said...

så koselig inngangsparti du har.. her må vel alle føle seg velkommen :))

godt at du er blitt bedre!! fant du noe spennende i dag ??

klem fra mæ

Landlige Hjem said...

Så koselig inngangspartiet ditt er, så utrolig mange nyydelige detaljer!ღ Likte så godt den kransen din også! Riktig vakker (som alt annet du har hi hi)!ღ
Ja, jeg gleder meg til å ta fatt på hagemuren, skal bli så gøy!!ღ Må først støpe sålen, så går det vel som en lek resten tenker jeg (ha ha). Takk for gode ord fra deg!ღ
De beste ønsker for en ny herlig uke!ღ
Stor klem
Anki

Anita said...

Hei Sylvia.

Håper du har hatt en begivenhetsrik helg! Og at du føler deg bedre nå....

Klem Anita

Hilde Heimdal said...

Hei du vant inne hos meg :)!!

Solveig`s familie og Interiør blogg!! said...

WOOOOOOOOW!!! NOe sååå lekkert :)
Fineste innganspartiet jeg har sett :)
Så koselig da.. her føler man seg velkommen :)

Så masse fine detaljer og blomster :)

Ha en super mandag!
Klem fra svingen! :)

essemia said...

Vilken fin entré ni har till huset.

Skönt att det har släppt lite med din astma. Eländigt med sånt.

Hoppas du får en bra dag.
Kram Elzie

Cathrines Kreative Hjørne said...

Hei vennen!
Så utrolig hyggelig inngangsparti dere har, og jeg likte vedlig godt det hvite bordet og stolene! Riktig et sted å nyte alt det vakre rundt seg! Så fint at du er bedre - astma er ikk'no moro, men kommer vel gjerne ved forkjølelse. Du fikk vel mannen hjem i helgen, så da har dere vel kost dere!

Ønsker deg en kjempefin uke, og pass å deg selv!

Klem Cathrine :-)

Huset vid ån said...

Det ser så hemtrevligt o välkomnande ut hos dig Sylvia! Jag skulle gärna gå in till dig o hälsa på om jag hade vägarna förbi.....Kram Therese

Alven said...

Hei :-)

Så fine utebilder :-) koselig inngansparti :-) Artig fisk :-) men sikkertfint med en engel også :-) Synd ikke formen er bra igjen...tungt å gå slik så lenge. Håper solrike dager gjør at formen fort blir brA :-)

Ha en flott uke :-)


Klem :-)

Fånga dagen said...

Hej igen Sylvia!
Usch vad tråkigt att du inte blir piggare. Men nu hoppas jag du fått rätt medicin den här gången.
Hönsnät med tyg säger du, menar du att jag ska göra en träram runt nätet då? Jag tror jag förstår vad du menar men är lite tveksam ändå så jag frågar en extra gång.
Du är ju händigare med det fina i inredning än vad jag är vet du.
Kram på dig och för guds skull krya på dig.
Lena

Myr said...

Å, så flott du har det!
Ønsker deg en fin dag!
Myr

Ineke van den Akker said...

Just love your pictures!
greetings from Holland,
Ineke

åshilds villa said...

hei sylvia..tusen takk for koseli besøk på bloggen min..fin blogg du har med fuglesang,får nesten vårstemning..klemmer fra nord,..