Sunday, May 23, 2010

23 Mai,det er min dag i dag

jepp, i dag fyller jeg år.52 er jeg nå.på bildet over er jeg 14år,skulle nesten tro det var i går,tiden går så fort,jeg har aldri vært redd å si hvor mange år jeg er,er veldig takknemlig og ydmyk for hver dag jeg får i livet,setter pris på alle år,men de går fort.
så 38 år etter det første bilde ,ja da ser jeg sånn ut,mamma til 3 og mormor til 2.veldig stolt av dem alle.blir en rolig dag her,akkurat sånn jeg liker..
ønsker alle en fortsatt god pinsehelg,ta vare på hverandre hver dag ,å nyt livet .

67 comments:

Miss Mette said...

Hei kjære Sylvia
GRATULERER sååååå mye med dagen ♥ flotte bilder av deg både som 14 og 52 åring ♥ ønsker deg en fantastisk fin dag sammen med dine kjære... Stor klem fra Mette

Shabbycharm said...

Hei kjære venn...like vakker nå som 14 åring...♥..;O)
Gratulerer med dagen.Håper du får den oppmerksomheten du fortjener og ha en fin Pinse..
Klem Bella

Villa Klaraberg said...

Gratulerer så masse med dagen din, Sylvia!! Håper du får en flott dag! Du verden så godt du holder deg, morsomt å se bilde av deg som ung også. Nyt dagen din sammen med familien. Fortsatt god pinse. Klem fra Jorunn

HEIM said...

Noen gange får man igjen for å ikke komme seg tidlig i seng. Kan f.eks. GRATULERE noen med dagen mens det allerede lysner ute.
Ikke vanskelig å se at du fremdeles er den samme Sylvia!

Ha en ekstra deilig dag!
Klem
Lilli

Bossa said...

Gratulerer i massevis med dagen din. Du er jammen lik deg selv, som vi sier. Har ikke forandra deg mye siden du var 14. Nydelig er du....
Så artig at du hadde slike stoler som den jeg har fått tak i da du var 16.... De har vel vært populære med jevne mellomrom. Gleder meg til å få den ferdig, og da blogges den, vettu....
Ha en vidunderlig bursdag. 52 klemmer til deg... :O)

Uttan said...

Hjärtligaste Gratulationer på Din Födelsedag!

Jag ser då ingen skillnad på bilderna Du är lika söt då som nu.

Hoppas nu Din dag blir helt underbar.

Sitter också och njuter av Dina vackra bilder från Din veranda...så fint och så ljuvligt att sitta där och äta jordgubbar och titta på allt det fina runt omkring.Här hemma ser Jag bara skogen.

Många Kramar!

Pia said...

HA DEN ÄRAN I DAG, HA DEN ÄRAN I DAG...!!!! Gratulerar på din födelsedag!!!

Din dotter är ju en kopia av dig!!!! Trodde det var hon du visade, innan jag läste texten!

KRAAAM, SYLVIA!!!
-Pia-

Mira said...

Gratulerer så mye med dagen, Kjære du!

Kos deg masse, og nyt finværet mens me har det.

Håper dagen din blir FIN!

Klem fra Mira.

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Hipp hipp Hurra, Grattis Sylvia på din dag, du är lika strålande vacker nu som för 38 år sen. Hoppas du blir firad ordentligt, idag är det din dag hela dagen.
Stor grattiskram till dig vännen
AnnaMaria

Bea said...

Gratulerer så mye med dagen Sylvia!
håper du får en deilig dag med familien :)) bursdagsklem fra mæ

Mariann Louise said...

GRATULERER MED DAGEN!!!

Du blir jo bare flottere med årene, du:) En riktig vakker bursdagsjente, ja det er du!

HURRA FOR DEG!

Klem fra Mariann:)

Mariann Louise said...

GRATULERER MED DAGEN!!!

Du blir jo bare flottere med årene, du:) En riktig vakker bursdagsjente, ja det er du!

HURRA FOR DEG!

Klem fra Mariann:)

Berit said...

Gratulerer med dagen kjære Sylvia.
Håper den blir fin ilag med dine.

Enig med deg at årene går fort, altfor fort, innvendig er vi bare unge jenter, det er bare et tall som blir lagt til hver gang vi fyller året.

Mange klemmer fra meg.

Sheila Rosita said...

Gratulerer med dagen, Sylvia! :)
Må sei du held deg godt! :) Koslig bilde av deg som 14-åring da! :)

Ha ein kjempefin bursdag saman med dine kjære! :)

Klem! :)

Det lille huset med druehagen said...

Gratulerer masse med dagen!!!!!
Holder deg fortsatt like bra!!
Kos deg masse i dag:)
Klem fra Gro-Beate

Bluggi buggi blogg said...

Gratulerer med dagen. Ønsker deg en fin fin dag :)
Trude :)

huset ved elva-elin said...

Gratulerer så mye med dagen :) Jeg skulle visst det før så skulle jeg laget bursdagskort og sendt til deg.
Fine bilder av deg begge to :)
Du må ha en kjempefin dag.
Bursdagsklem fra Elin

sologbolig said...

Kjære Sylvia.
Gratulerer så masse med dagen !!! Ønsker deg ein flott dag!
Klem fra Sigfrid.

Småbyliv said...

Men så gøyalt da - GRATULERER så mye med dagen og håper den blir fin!!

Fånga dagen said...

Stort grattis Sylvia på stora dagen.
Inte så stor skillnad på bilderna väl. Jag känner igen dig i alla fall.
Och du det är hur man känner sig som avgör hur gammal man är inte utseende och siffror som står på pappret.
Ha en riktigt bra dag nu
Kram Lena

Beate said...

kjære sylvia!!
gratulerer så mye med dagen

kos deg!
klem beate

Rachel said...

Käre Sylvia!
Ett stort GRATTIS til deg på dagen din, hade jeg vist det tidigere skulle jeg jo sent deg en liten presang. Men det får du ha tilgode käre ven. Håper du får en strålende dag med mye oppvaktning. Stor bursdags klem fra meg!

Anitas hus said...

Hipp hipp hurra!!!!! Gratulerer med dagen i dag! Du er en flott 52 åring og med tre barn og to barnebarn har du mye å være stolt av!
Jeg pleier å si at alder bare er ett tall og det mener jeg også, det er alt for mange idag som ikke liker å bli eldre. Men skal vi gå å bekymre oss over det, ja da tror jeg ikke vi får det særlig bra;)

Håper du får en strålende bursdag!! Og du, herlighet og lik yngste jenta de er på deg, en skulle tro at bildet var av henne:)
Kos deg med dagen Sylvia!

Klemmer fra Anita:O)

tove said...

Hjertelig til lykke med dagen. Måtte dagen din bli en minnerik dag. Koselige bilder av deg.
Ha en fin pinsedag

Klem Tove

Tovepia said...

Gratulerer med dagen!!
Enig med deg, alder er bare et tall som ikke trenger å være hemmelig, og som man skal være glad blir høyere og høyere;)
Ha en flott dag og klem fra meg;)

Romantikk-takk. said...

:)Hei Sylvia. Gratulerer masse med dagen. Du er en flott dame og ikke minst flink. Føler jeg har blitt kjent med deg etter å ha lest hele bloggen din.:) Håper du fortsetter lenge å glede oss med bilder fra ditt nyyydelige hjem. Kos deg på dagen. :)Klem fra mette.

liven said...

Flotte bilder av deg...og årene går så fort ja!!
Håper du får en koselig bursdagsfeiring :o)

Barbros lille atelier said...

Så fine bilder av deg! Gratulerer så mye med dagen! Håper du får en strålende dag!

Klem

Anita said...

Gratulerer så mye med dagen kjære SYLVIA!

Ha en NYDELIG dag :D

Bursdagsklemmer fra Anita

Lykkeliten said...

Mange varme klemmer til deg på fødselsdagen din!

Håper du får en fin dag med familie og venner.

Klem Lykkeliten

Martilie said...

Gratulerer med dagen! Så kjempekoselig!

Herlige bilder av en UNG 52-åring :)


Nyt dagen og ha en flott feiring med alle dine !

Bursdagsklem fra Tove

Magnys Lille Krinkelkrok said...

gratulerer hjerteligst!!
hvor blir tidet av??
selv fyller eg 47 om 4 dager,skjønndet det bare ikke, er fortsatt 19 inni meg...
klem,klem og kos deg masse idag, må dagen bli full av glede!
hilsen magny

HVIT PERLE said...

Gratulerer med dagen:)
Kos deg:)
Klem Nina

Anonymous said...

Grattis! Ha en bra dag!
Hälsningar Susanne
www.pilgarden.blogg.se

Emidoras verden said...

Kjære Sylvia!
Gratulerer så mye med dagen!
Kos deg!!
Klem fra Nina

Har en drøm... said...

GRATULERER MED DAGEN ♥
Like pen nå som da du var 14:o)
Håper du får en strålende flott dag!

Klem Line

Lunalu said...

Gratulerer så mye med dagen! Flott bilde av da du var 14!
Kos deg masse og nyt dagen!
Klem fra Lunalu

yesheimen said...

Gratulerer hjerteligst med dagen. Flotte bilder av deg, like fin nå, som den gang..... Du holder deg godt.

Ønsker deg en riktig trivelig dag.
Masse klemmer fra Ann<3

Jenny said...

Hej Sylvia!
Stoort GRATTIS på födelsedagen!! Du är lika söt nu som då:)

Klem klem Jenny

Beth said...

Sender deg de hjerteligste gratulasjoner på dagen din, unge dame... :-))
Måtte du få ALT du ønsker deg i dag!

Klem Beth...

Gyngestol og kaffigrut said...

Gratulerer så mye med dagen din, Sylvia!


Alder er bare et tall, ser Magny nevner det med å være 19 innvendig...akuratt det sa en flott gammel dame på noen og nitti til meg en gang, "inni meg er det fremdeles en pike på nitten år.."

Kos deg på dagen din, håper den blir flott, og de kommende også:)

Skogland said...

Kjære Sylvia,

Gratulerer så mye med dagen!! Håper den blir strålende :)

klem fra meg

Änglarnas hus said...

Ett varmt grattis till dig på din dag!!...

Ja tiden går fort..trodde man inte när man var 14...

Ha en riktigt fin födelsedag tillsammans med nära och kära!!

Varma kramar ifrån Sanne!

MajorogMeg said...

Masse grattisklemmer fra meg:) Man skulle ikke tro du var passert de 50...men som jeg selv sier, alder er bare et tall og det har bare fordeler med at det tallet blir høyere og høyere:)
Nyt dagen din...herlige innlegg under her fra nydelige uteplasser...8 gr her..
Klemmer:)

Amy said...

Hurra for deg som fyller de år, ja, deg vil vi gratulere!!! Heisånn og hoppsånn snuppa luppa! Du har vel hørt før at du ser ikke ut som en dame i 50alderen?? Det gjør du ikke!! Det er bra å være stolt av alderen...gleder meg faktisk til å bli eldre og klokkere!! ;-)) Håper du får en super fantastisk dag med din kjære familie!! Stoooooor bursdags klem fra meg i skogen :-))

Smykkas said...

Ja, årene bare flyr og det er viktig å ta vare på tiden.

Gratulerer så mye med dagen.

Minner om en liten konkurranse jeg har lagt ut på bloggen min.

Klem

Hjertedamas blogg said...

Gratulere med dagen, kjære!Måtte du få en aldeles herlig dag!!! jepp, kroppen og sjela har det bra om dagen, og deilig er det! Klemz Grethe

Datt said...

Gratulerer så mye med dagen, håper dagen er god! ;)

Britaiskogen said...

Gratulerer dagen! Mai er en god måned å ha bursdag..Dagn er din..nyt dn videre

ralfefarfars paradis said...

Gratulerer så mye med dagen;) Jeg kan ikke se at du har forandret deg det grann- akkurat samme jenta fortsatt;) Håper du har en hyggelig og rolig feiring etter ditt hjerte;) Så håper jeg selvfølgelig at du får mange gode år og dager;)

Lykkelig som liten.. said...

Gratulerer med dagen mamma♥

Håper du har hatt en nydelig dag :)
Kanskje vi plutselig dukker opp ;)

Klem

Hyacinth Bucket said...

Hej Sylvia...:-o)

Stort tillykke med fødselsdagen.
Du ser strålende ud både dengang og nu.
Ikke en dag over 40 vil jeg sige, men du er nok som 17 indeni..:-)
Det er kun når man ser på sine voksne børn og børnebørn at det går op for en at man nok er lidt ældre.
Håber du får en dejlig dag og at du bliver fejret med pomp og pragt.

Knuzzzzz fra Lisbeth

Solveig`s familie og Interiør blogg!! said...

Gratulerer så masse med dagen!
Håper at du har hatt en fantastisk fin dag!! :)

Og så lekre bilder det var under her av terassen din! LEKKERT!!

Klem fra meg i svingen! :)

RoseSommer said...

Nå er det kvelden, og jeg håper du har hatt en flott bursdag i sola idag! Vi har tilbragt en deilig ettermiddag på Løvøye ved Horten hos venner med hytte ved sjøen. Et herlig liv!
Håper du har fått mye fint. Denne tiden på året er jo perfekt for å motta gaver i form av hageutstyr/blomster. Jeg har bursdag 29. sept, og da er liksom DEN moroa over....
Og så håper jeg dette året blir supert fram til NESTE bursdag!!

pysseltanten said...

Gratulerar på din dag...=)) Hoppas du har firat ordentligt..=)
Kraaamizar Git

Nina said...

Stort grattis Sylvia!
Kram på dig
Nina

Anna-Lena, Drömmar av silver said...

Världens största grattis till dig! Hoppas att du haft en härlig födelsedag med fin uppvaktning och massor av mys!

Goa kramar till dig!

Anna-Lena♥

Ruths datter said...

Kjære deg Sylvia!!
GRATTIS med dagen. Håper den har vært fin for deg. Jeg setter sånn pris på bloggen din og dine koselige kommentarer hos meg. Ei flott dame er du blitt. Kjempeklem fra meg

Synnøve said...

Så flott du er:))
Gratulerer så mye med dagen, Sylvia.
Håper du har hatt en super koselig dag:))
Klem

Karl Halvorsen said...

Hallo Sylvia, gratulerer med dagen. Fra en hesblesende trønder som har vært sysselsatt på andre områder et par dager, men jeg rakk det mens dagen er din jeg. Håper du har hatt en fin dag og at du får mange fine år foran deg også. At helsa spiller like godt på lag med deg som naturen har gjort med ditt utseende, siden du var fjorten.

Selvfølgelig ser du litt mer moden ut i dag, enn som fjortenåring, en skal gjøre det også. Skulle så gjerne lagt inn enda none flere ord, men da har jeg kommet til en ny dato, så det får være nok nå. Du vet, vi har samme tendensene vi, mye på hjertet når vi setter oss til tastaturet. Hipp. hipp hurra for dagen og deg!

En stor bursdagsklem fra Karl

En mors verden said...

Heisann!
Gratulerer med dagen! Det ble litt på etterskudd;) Du har ikke forandret deg så mye:) Håper du hadde en fin dag, og kanskje du fikk noen presanger? Selv om jeg har blitt vokse, elsker jeg fortsatt å få presanger;)
Hilsen Ellen:)

Bente said...

Gratulerer såååååå mye med dagen, litt på etterskudd. Vi har vært ute og seilet hele pinsen. Du er også en tvilling skjønner jeg. Min dag er om ikke fult to uker, 3. juni. Håper du har hatt en flott dag.

Fine bilder, det er rart at vi synes å være 14, ikke var så lenge siden.

Stor klem fra Bente

Balke gård said...

Å, gratulerer så mye med vel overstått, så helrige bilder, du ser bare så god ut, akkurat slik du gir inntrykk av gjennom ordene!!! Håper jeg engang kan ta en kaffe med deg på den flotte verandaen din.-) Klem, Marianne

Thelma Louise said...

flott...før og etter 38 år.:-)

Jonna said...

Ett stort grattis i efterskott!!!
Hoppas din dag blev trevlig och att du blev ordentligt bortskämd! :)
Kram från Jonna ♥

Torilpia said...

Heisann!!

En litt sen bursdagshilsen kommer her i fra meg. Håper du hadde en flott dag :o)

Herlige bilder av deg :o)

Stor klem!! ♥

Anonymous said...

Gratulerer såå mye med dagen din som var igår :)
Håper du hadde en strålende flott dag :)

Hilsen Anja