Tuesday, May 11, 2010

Her er jeg

hei alle sammen,joda jeg er her,men strever med armer og kne om dagen,det verker i armer så å sitte på data er ikke så godt,men jeg titter innom dere,ikke bestandig jeg får kommentert ,føler meg ganske preget om dagen ,med armer som ikke funker å bein som ikke samarbeider,alt blir gjort smått å seint,er brusken på kne som ikke er så bra,så det å gjøre litt i bed,ja det går seint det,ligger så langt etter,men men .jeg har det bra,å koser meg med sol,bare å kle seg.
på bilde over er det et nytt bilde ,syntes det passet så godt der,fra kremmerhuset.
her er et hjørne i stua,hjørnebord,her blir det stadig forandret,
engel fått ny plass,
å denne figuren er gammel,mange som har den,min er satt i en glass klokke,blir ekstra fokus på den da,fått den av min pappas sambo,er fra hennes bestemor,
ja nå nærmer det seg 17mai,blir å spise middag ute,å kake å kaffe her til de som kan,håper vi får strålende vær,
skal snart vise dere litt av uteplassene våre,plantet å ordnet litt,
nå mangler vi bare varmen...
ønsker dere alle en herlig dag,
å tusen tusen takk igjen for herlige kommentarer,jeg stikker innom dere i løpet av dagen.
får besøk av en god venninne snart,vi skal sitte i utendørs boblebad å skravle,deilig for en verkende kropp,
men det får dere ikke se..ler.....

60 comments:

Hulda said...

Så synd at du plages med kroppen, håper du føler deg bedre snart. Fint innlegg du har i dag. Likte spesielt godt det første bildet der vi ser inn i stua, og har bildet i forkant. Stilig!

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Jobbigt Sylvia att du har sån värk, förstår om du inte orkar skriva på bloggen. Låter härligt med badet, och en väninna och prata med också. Gillar din fina vita hörna, såna jalusier har jag letat efter länge. Nu har jag fått köpa två av en bloggerska.
Ha en bra dag vännen
Stor kram
AnnaMaria

Besta said...

Uff, håper det går bedre med både armer og ben snart. Armen min krangler fremdeles. Er jo litt vanskelig å holde den helt i ro:) Men prøver å bruke den andre mest mulig.
Håper du får en fin dag i solskinn.
klem fra marilyn

Lykkeliten said...

Jeg både "ser og hører" dere herfra ;-)

Kos dere, og ta godt vare på kroppen din.

Varm klem fra Lykkeliten

Monica said...

uff, høres ikke godt ut å verke slik, skjønner godt om du ikke orker å blogge så mye. det bildet fra kremmerhuset var vakkert. klem monica

Beth said...

Finnes ikke noe verre enn stadig smerter i kroppen,
ønsker deg riktig god bedring.
Håper boblebadet kan gjøre deg godt?
Nydelige bilder du viser oss i dag også...

I morgen skal jeg ha en ny kur og da går i møte med noen smertefulle dager igjen...
Dette blir kur nr. to av i alt fire... Men det bare MÅ gå!

Klem Beth`s småting...

Anitas hus said...

Huff da Sylvia, ikke kjekt når kroppen ikke fungerer. Er det ikke rart at når kroppen fungerer minst så vil hode mest;)
Får håpe du ikke blir gående sånn lenge da, man blir jo så sliten i tillegg.

Nydelige bilder fra det utrolig vakre hjemmet ditt!
Ønsker deg god bedring, nå får jeg komme meg ut i sola, som du sier så er det bare å kle seg, for varmt er det langt ifra.
Ha en flott dag!
Klem, Anita:O)

Simones Country Home said...

Heia.

Ikke bra det der nei. :o(( Håper du blir bedre da. ;o)

Så koselige bilder.

Ha en fin dag og god bedring Sylvia.

Klem Simone :o)

Fiolkransen said...

Så flotte bilder du viser oss:)

Synd du har så mye smerter Sylvia. Ønsker deg god bedring og at boblebadet kan gjøre godt for verkingen din. Har selv en skulder som verker kontant så vet hvor vondt det er og hvor sliten man blir av det.

Kos deg med vennindebesøket!
Klem fra Thea

Anita said...

Et bad ute hørtes deilig ut!
Håper det gjør godt :) Også så koselig når du har selskap da :)

God bedring!

Klemmer fra Anita

Villa Klaraberg said...

Det var leit å lese at du har så mye smerter, Sylvia! Jeg kan tenke meg hvordan du har det, har selv sånne dager. Du får slappe av så godt du kan og gjøre det kroppen tillater. Det kan jo gjøre godt med boblebad sammen med en god veninne. Nydelige bilder du viser, et vakkert hjem har du. Dere jentene får kose dere masse i dag, så håper jeg smertene blir borte. Klem fra Jorunn

Pia said...

Den där ljusstaken med ängeln - helt bedårande!!!!!

17 Maj är något som vi finnar också vet om! Vår självstädighetsdag den 6.12 är så fruktansvärt allvarlig och högtilig.

Ha det skönt i "soppkastrullen", du och din väninna!

Kraam/Pia

Hjertedamas blogg said...

God bedring!!!! Der høra så herlig ut og sitte i boblebad!!!! Ha en fin fin helg!!! klemz

Barbros lille atelier said...

Uff, så leit! Håper formen snart er stigende:-)

Bildet fra Kremmerhuset var kjempefint! Alltid kjekt å se bilder fra huset ditt. Du har det så utrolig koselig!

Ønsker deg en riktig god bedring!

Klem

Bossa said...

Nydelige bilder igjen og igjen hos deg, vennen. Så håper jeg at du snatr er i gjenge igjen. Her går det trått om dagen. Det var ikke noe galt med ryggen ,så nå blir det inn i lysken for å se. 4. gang jeg gjør dette. Begynner å bli lei, for jeg må være på sykehuset minst 1 dag.Og jeg hater det. Men, jeg ligger rolig som en stokk i 2 timer etter operasjonen, for ikke å begynne å blø, enda jeg får fryktelig vond i ryggen av det. Men, sånn er det. Nok klaging. Du får ha det så godt du kan. Klem :O)

ralfefarfars paradis said...

Håper formen blir bedre...du er i alle fall flink til å fokusere på det positive;) Lenge siden jeg har vært på kremmerhuset- men vi skal til Trondheim neste uke- så da skal jeg ta en titt;) Den figuren er så fin- storebror har bilde av den over senga si. Ønsker deg en så god dag som mulig;)

Emmas utsikt said...

Høres herlig ut med boblebad, hadde gjerne tatt et jeg og!

klem!

MajorogMeg said...

Den figuren inne i glassklokka er nydelig:)

Usj...håper du blir bedre snart, å ha smerter er jo ikke bra!!
Kos deg i boblebadet:))
Klem:)

Martilie said...

Det høres nyydelig ut. Nyt badet og skravlestunden, like koselig begge deler..

Flotte bilder og vakre ting. En fryd for øyet. ¨

Tusen takk for kos hilsen hos meg :)

Klem fra Tove

Datt said...

Du må prioritere deg selv nå vettu, vi er jo her allikevel vi! :) Nydelig det bildet på veggen, liker fargene så godt! :)

huset ved elva-elin said...

Fine bilder fra hjemmet ditt :)
God bedring til deg :) ikke greit når kroppen verker, håper det blir litt bedre etter boblebad.
Klem fra Elin

Huset vid ån said...

Vad jobbigt för dig vännen med värk, jag vet hur besvärligt det är..Tänker på dig ska du veta! Många Kramar Therese

GroLinda said...

Heisan søs ;o)
Er du ikke bedre i kneet?? Uff, det var leit at du skulle få noe sånt oppå alt det andre! Tenkte å få til en tur nedtil deg snart. Kanskje fra onsdag 19 - torsdag? Skal på konsert i Oslo fredagen. Hvis det passer for deg og dere da?? Nå skal jeg hente Gro Ingrid og Cathrine. De skal være her et par dager ;o) Skal bli deilig å se dem. Fint bilde du har kjøpt deg ;o) Kos dere i boblebadet og hils alle kjente.

Klem fra søs :o)

Sanna said...

Takk for hyggelige kommentarer du legger igjen hos meg. Blir veldig glad for det.
Må si at du har mange flotte ting, blir i godt humør av å besøke bloggen din. Både pga. alt det fine og den deilige fuglesangen....
Klem fra Sanna.

Fånga dagen said...

Hej Sylvia!
Inte så lite besvärligt att ha värk så där förstår jag men du verkar ha humöret uppe även om du inte orkar sitta vid datorn så ofta, det förstår jag blir jobbigt.
Men fina bilder du visar ändå och det är väl tur att du har allt det vackra runt dig så att du åtminstone har något att titta på när du känner värken komma.
Ja nu hoppas vi på att värmen kommer snart, jag fick skrapa bilrutan i morse jag, hur tråkigt som helst.
Jag önskar dig en skön kväll nu
Kram Lena

Fro (Idyll på landet...) said...

Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg! Jeg setter stor pris på at du titter innom hos meg.

Så utrolig vakre bilder du viser både i dette og forrige innlegg! :) Mange vakre ting! Det er alltid en fryd å titte innom her hos deg!

Ønsker deg riktig god bedring!
Klem

Berit said...

Uff det er ikke noe greitt å ha vondt i armer og bein, håper du blir bra snart. En har jo så lyst å gjøre forskjellig, men når smertene blir for store er det bare å gi seg. Det vil vel lindre med varmt bad, så kos dere. Hørtes deilig ut det.
Alltid så fint hos deg. Slik figur har jeg også, de er bare så fine. Taler for seg selv.
ha en fin kveld.
Klem.

Bente said...

Ikke noe godt å ha verkende armer og ben. Sliter også med disse vonde armene og fingrene etter mange år ved data og min stressende jobb. Kos deg i det varme badet, det er godt både for kropp og sjel.

Klem fra Bente

My home is my Castle - by Kari said...

Ikke godt å ha så mye smerter nei.. Håper du snart blir bedre og at varmen snart kommer..
Jeg så og på frokost-tv idag og har fargekartet til halvar her hjemme.. Såå mange nydelige farger :))

Goood bedring til deg..
Klem,Kari

No.47 Mia said...

Åh, så gott med bubbelbad med väninnan.. Trevligt!

Sköt om dig!

♥Mia

frøken olsens drømmer said...

Uff da min venn..håper virkelig du føler deg snart bedre...ikke godt å verke i kroppen særlig ikke i armer og ben.
Så fint altså;)))det skiltet fra kremmer huset,sier det bare ser du det igjen så kjøp for meg!!hehe jeg kommer meg jo ingen vei;))
Ellers så skal jeg ha fri i morgen så da blir det 2 fri dager her ;))
God god bedreing!!!
klem fra meg ;))

Ellinor Forsblom said...

Hoppas du mår bättre snart, har själv också besvär med värk i olika skov så jag vet hur det känns.
Min favorit idag hos dig är den Underbart Vackra Tavlan.
Många Kramar/Ellinors Hus

Bestemor Drillo said...

Verk i kroppen har jeg også om dagen, jeg skylder på det kalde været! Jeg håper virkelig at du blir bedre og at vi får litt varmere vær til å myke opp stive kropper!! Stor god bedringsklem til deg fra bestemor;))

Rosor och Spetsar said...

Så härligt det låter med bubbelbad o skvaller med väninna.
Tråkigt med din värk, hoppas det känns bätter efter ett värmande bad
Kramar
Annelie

Karl Halvorsen said...

Hallo Sylvia!
Koselig å se deg igjen. Håper at du snart er opp og spretter igjen, kanskje du spretter litt innom bloggen også. :)

Synes det er dårlig gjort at ikke vi fikk være med i boblebadet, men det gå for denne gangen. :) Vi får jo se så mye fint fra hjemmet ditt og av din kreativitet. Den imponerer meg stort. Undres litt på om det ikke er mye støvtørking som skal til for å holde det slik? Det er ikke det jeg setter mest pris på. :) Selv om det må til i mellom, og mellomrommene er ikke så veldig store. :)

Fortsatt god bedring til deg, håper den rasker på.

Vintage House said...

Hej,
Vad fina bilder du visar och hoppas nu du kommer att känna dig bättre efter bubbelbadet...
Hoppas det blir en fin 17 maj så man kan vara ute, vi har det så himla kallt...
kram
sandra

lisje astrid's husblogg said...

UFF:(Får så vondt i ♥tet mitt av at du slit slik med smerter i kroppen din!
Håpar du får gode dagar framover♥
Så vakre bilder du viser!
God bedrig og god 17.mai♥
Klem frå Astrid:)

Lantliv said...

Men oj...inte bra i kroppen! Nu har jag inte hängt med....vad är det som hänt?
Så jobbigt och frustrerande att kroppen inte följer en!!!
Vad....är Magnolian på gång hos Er....då har Ni kommit närmare sommaren än vi...härligt!!!
kramis och krya på dig,
Anne-Lee

Anonymous said...

For en nydelig blogg du har <3
så inspirerende :)
Er innom her stadig vekk, må bare bli flinkere til å kommentere :)
For et vakkert hjem du har <3
Den engelen er så nydelig <3
hehe, jeg har den selv :)
men min er litt brunaktig da, kjøpt på "de små stuer".
Har du malt din?


Hilsen Anja :)

romantikk-takk said...

Hei Sylvia.:) Uffa, så leit at du sliter med slike plager. Du har et fantastisk nydelig hjem. Jeg begynte å blogge i dag og håper jeg etter hvert blir like flink som deg. Legger meg til som følger. :)Mette.

Asbjørn Solheim said...

Tusen takk for kjempehyggelig hilsen på bloggen min. Mange hilsener fra Asbjørn.

Henriette said...

masse masse friske og gode tanker fra meg til deg:)

Ruths datter said...

Så trasig at du skal ha så vondt da.Håper at varmen kommer og gjør deg godt.
varme tanker fra meg

sylvia said...

hei Anja,
siden du er anonym,må jeg svare deg her,ja englen er fra de små stuer,å malt i hvit.koselig du stikker innom bloggen min å legger igjen hilsen,
klem fra sylvia

essemia said...

Vad tråkigt med värken. Hoppas det släpper av snart så du kan känna dig lite piggare.

Vilken fin skylt du hängt upp. Ja, HOME är verkligen ett ställe där man trivs.

Jag hoppas, för er skull, att 17:e maj blir lite varmare. Här får man sitta med tjocka kläder + filtar på sig om man ska njuta utomhus. Förstår inte vart värmen tagit vägen.

Ha en bra dag.
Kram Elzie

Uttan said...

Bubbelbad ute och väninna på besök gör säkert gott för Din värkande kropp.Tråkigt att ha ont nu när det är så mycket man vill göra.
Vi var ute i trädgården hela dagen i går så Jag känner av det vill Jag lova.Men det är skönt när det blir gjort.
17 Maj skulle vara roligt att få uppleva i Norge.Ni sägs vara duktiga att fira er Nationaldag.

Fin tavla Du köpt.Den passar hos Dej.

Nu Hoppas Jag att Du mår lite bättre i dag och kan få njuta av Våren.
Här lyser solen just nu och Jag ska öppna fönstret och njuta av fågelsången i skogen utanför.

Kram!

♥ Hege`s Cute N Cool Blog ♥ said...

Hei ♥

Så kjempekos att du vil delta på min give away , og at du likte gaven ♥

Flotte bilder som vanlig her inne vennen ♥ Du er så flink atte!!!!

Klem Hege :))

Balke gård said...

Hei Sylva vennen min, så synd du ikke er bra i ben og armer, det høres ikke godt ut nei! Ønsker deg god bedring!!

Det er så travelt om dagen, savner slik å se på blogger og kose meg! Og din blogg inspirerer alltid, elsker dne nye puten din, vakker!!! OG så nydelig tekst, tror jeg må få lov å herme... :-)

Siste innspurt før helg, gleder emg slik! Ønsker at smertene forsvinner fra ben og armer, stor klem, Marianne

Alven said...

Hei kjære du :-)

Ikke noe godt at kroppen ikke fungerer som den skal...får håpe du blir bedre igjen...fort :-)

Nydelig du dekorerer :-) Ønsker deg masse solskinn og varme :-)

Mange klemmer ifra meg

På landet said...

Du er så flink å har det så fint, bildet passet jo så bra inn.
Ja du må prøve med kaldt vann, var vist tingen =)

Huff høres ikke godt ut.. Ønsker deg god bedring, og håper at du blir bedre fort.

Solveig`s familie og Interiør blogg!! said...

STAKKER, håper du blir bedre i kroppen snart, kjære deg!!
God bedring fra meg i svingen!

Nydelige bilder du viser.. så masse lekkert inne hos deg!

Klem

Solveig said...

Du viser alltid så herlige og inspirerende bilder! Så flott en engle du har og bildet fra Kremmerhuset pynter skikkelig opp:o)
Bare så synd at kroppen ikke vil være med...Håper du kommer deg og får nyte vårdagene og 17 maifeiringen!
God bedring!
Klem fra Solveig

Mira said...

Håper boblebadet var passe varmt og at du føler deg bedre i ben og armer.
Nydelig den kan du inte tala! figuren!Flott å fremheve den i sånn glassklokke.

Ja! mye kos med dyr, geiter er mere "innpåslitne/nyskjerrige og ikkje redde for folk da. Våre sauer er bra tamme det er ikkje det, men det er forskjell på oss, og fremmede. Men er dere på denne kanten er det bare å komme å hilse på!

Ha ei fin langhelg! Miraklem.

Hyacinth Bucket said...

Hej Sylvia...

Hvor synd du også har fått værk i kroppen nå hvor du nettop var ved at blive frisk, men det kan jo være at de 2 ting henger sammen.Jeg har gigt (reumatisme) så kan godt være med når det gælder værk.
Håber at bobblebadet og vennindesnak kan hjælpe lidt på det hele.

God bedring og god weekend fra

Lisbeth i Danmark

Huset vid ån said...

Hej vännen! Hoppas att du känner dig bättre i kroppen....Önskar dig en trevlig helg goa Sylvia! Kram Therese

KIRSTIS VERDEN said...

Hei Sylvia.
Her kommer noen varmende, helbredende tanker til deg og ja også en god klem da med ønske om en god bedring. Alltid så koselig å titte inn til deg. Kos deg i boblebadet.
Kirsti

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL said...

Ja det er alltid gøy med litt forandring. Bytter selv rundt på ting ganske ofte. Håper dine plager bedres i karet ditt, høres deilig ut. Ha en flott fridag:)

Blessedmom's Simple Home said...

I hope you're doing better soon Sylvia. It's been very nice weather here, but will be getting hot soon. We're enjoying the good weather while we can.
Blessings,
Marcia

Landlige Hjem said...

Uffa meg stakars deg, håper det blir bedre!!♥ Ikke moro å ha vondt!!!
Ja vi mangler bare varmen, den kommer den kommer... det er bare det at vi må vente til etter 17 mai :) Men sånn bruker det jo å være.. Iallefall her jeg bor :)
Nydelige ting du viser, har gått forbi det bilde selv, lekre farger synes jeg :)
Takk for din alltid koselige hilsen!:)
Nyt dagen i dag og god bedring!!
Go`e klemmer fra meg
Anki

salige lavendel said...

Så mange fine bilder det er hos deg i dag, det er det jo alltid! Flotte og sommerlige gardiner. kjøkkengardinene her hos meg er bare en slyngplante som er surret rundt gardinstanga. Praktisk så lenge jeg husker å vanne "gardinen" min =)
Synd at du sliter med smerter, håper du får en god periode snart så du kan nyte våren mer!! God bedring!