Sunday, May 2, 2010

Hylleknekter brukt på annet vis

dagen i dag har vært nydelig,jeg har plantet litt,viser siden,var så mange på plantasjen i dag,jeg tok sjans å plante ut.men jeg vil vise hva jeg har gjort med noen skjønne hylleknekter,
jeg setter dem i forkant på hyllene i seksjon,syntes det blir så nostalgisk å vakkert,
minner om svunnen tid,kjekt å bruke disse vakre hylle knekter til det,
har endel av dem,å det gir et helt inntrykk selv om møblene ikke er like,
her på innsiden av glass dør,
håper det inspirerte andre til å prøve seg frem med hylle knekter,
tusen takk til alle dere goe som besøker meg å legger igjen hilsen,hver å en blir lest,å hver å en blir besøkt,er som et eneste stort interiør blad denne blogg verden.
ønsker dere alle fortsatt fine mai dager,måtte solen skinne på dere..

65 comments:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne said...

So smart og so dekorativt☺
Hadde eg hatt hylleknektar skulle eg satt inspirasjonen frå deg ut i livet☺

Skulle på Plantasjen idag eg og, men so rakk eg det ikkje :( Men er litt bekymra for nattefrosten, so kanskje eg bere ventar til litt nærare 17 mai...

Håpe du har ein fin søndagskveld☺

Klem M♥

Anitas hus said...

Skjønne bilder Sylvia! Hylleknektene er nydelige, skal kjøpe meg noen slike jeg også. Tenkte å bruke de i stua, som ett slags skille mellom sofa-delen og resten... Ikke lett å forklare tjhihi, men jeg skal ta bilder når jeg får kjøpt slike;)

Alltid masse inspirasjon å finne hos deg vet du:)

Ha en fin kveld!
Klem, Ania:O)

Alven said...

Hei :-)

Så smart ide :-) og så dekorativt :-)

Ønsker deg en flott ny uke :-)

Klem

Änglarnas hus said...

Ha llojsan!

Så snyggt du har gjort på många ställen med dina fina konsoller!!

Ha en fin söndagskväll!! Kramis Sanne

MajorogMeg said...

Rålekkert Sylvia:) Dine er nå spesiellt fine også da...veldig dekorative:)
Tror jeg fortsatt må vente før jeg planter jeg...kaldt her.
Nyt kvelden, klemmer fra meg:)

Besta said...

Flott bruk av hylleknekter:)
Her var det solskinn men nordvesten er kald...
Ha en fin uke.
klem fra marilyn

Beate said...

ååå, det er jo akkurat slike hylleknekter jeg har lett etter!
hvor har du kjøpt dine? de er rålekre.

klem beate

Tino said...

Hei :)
Takk for hyggelig hilsen, jeg så nå at du hadde vært innom meg tidligere også.
Jeg skulle egentlig bare ta noen dager pause i påsken, men det har blitt til en laaang pause isteden. Finner ikke helt igjen lysten til å blogge.
Ellers er formen litt opp og ned,men nyter det deilige vårværet om dagen.
Håper alt er bra med deg også.
Klem T
Ps. Nydelige bilder du har tatt, og flotte knekter.

Tovepia said...

Flott tips om bbruk av hylleknekter!
Nydelige bilder av mye spennende i hyllene!
ha en god kveld og klem fra meg;)

Villmarkstausa said...

Så fint det ble. Virkelig dekorativt. Ha ei god uke!

Fånga dagen said...

Hej Sylvia!
Jag kan bara säga en sak, vilka härliga bilder du visar, jag älskar dina idéer, så himla vackert.
Snart är du väl inte ensam längre va, kommer inte mannnen hem snart nu när det är maj?
Jag önskar dig en skön kväll
Kramar Lena

My home is my Castle - by Kari said...

Helt nydelig med hylleknekter som pynt :)
har noen rundtforbi jeg og og de pynter sånn opp...

Klem,kari

Beth said...

Så nydelige hylleknekter?
Jeg har vært på leting etter tre stykker selv, men syntes det er vanskelig å finne sånne fine med litt kruseduller...

Klem Beth`s småting...

Magnys Lille Krinkelkrok said...

så flott dette var!! du er så kreativ!!
men hvor får du kjøpt slike knekter da??
ha en fin uke..
'magny

Lykkelig som liten.. said...

Hei på deg mammsen :)
Så fint det ble med de hylle knektene da :)

Ja idag har de små hatt sitt første bad:) Ha laget ett innlegg om det nå, så kom og se :)

Håper du får en nydelig kveld da :)
Klem Tina

Synnøve said...

Så smart bruk av hylleknekter.
Her er det snø,så det er for kaldt til og plante ut sommerblomster;(
Ha en fin kveld
Klem

Ellemeller said...

So fint det var! Np mp eg jakte på nye hylleknektar ser eg;)

Silje said...

Så mye fin pynt du har! Hylleknekter er bare lekre!

Har noen lignende selv, men har ikke fått plassert de enda.
Takk for tips her ;)

It's me said...

So beautiful this !! nice done....hugs happy week Ria

Smykkas said...

Smart påfunn. På denne måten kommer de vakre hylleknektene virkelig til sin rett.

Vårklem

hemma hos lilla mej said...

Vad fint du har det med dina ideer .Bara så himla fint.Önskar dej en fin kväll Vännen Kramar Rita ♥

Rosor och Spetsar said...

Det blev ju så vackert att använda konsoller på detta sätt, du är bra påhittig.
Ha en fin kväll
Kramar
Annelie

huset ved elva-elin said...

Hei hei :) Så stilig måte å bruke hylle knekter på.
Ha en fin uke.
Klem fra Elin

Hege said...

Heisann Sylvia!
Så fine hylleknekter - hvor har du kjøpt de..?
Og nydelige ting i bakgrunnen:-)
Jeg hadde innlegg om bruk av hylleknekter på en annen måte i mars, - du kan jo kikke på det om du har lyst:-)
Ha en fin ukestart,
klem Hege.

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Ska bli kul och se vad du planterat, förstår att det var mycket folk ute och köpte växter. Jättefint med konsollerna som du satt dom, blir så vackert. Och så har du fått tag i ovanligt fina konsoller också.
Ha en fin vecka
Kramar
AnnaMaria

Anna-Lena, Drömmar av silver said...

Vad fint det blev med dina hyllkonsoler. Vilken bra idé! De är ju så dekorativa och vackra. Hoppas att du får en skön start på veckan!

Kram Anna-Lena♥

Myr said...

Å, så pent det var!

Bea said...

de er superskjønn de knektene..

er ikke så lenge siden de kom på markedet men etter det har det dukket opp mange flotte varianter.. hvite, brune, grå og sorte..bare fantasien som setter grenser for hva man kan bruke de til.. hadde noen liggende som jeg brukte som kokebokstøtter :))

så nydelig med den blonden og knektene her.. passet så godt sammen!!

ha en koselig kveld :))

Martilie said...

Nyyydelige hylleknekter -skulle gjerne hatt noen slike :)

Og for en unik og flott ide å sette dem i forkant av hyllene. Skattene bak kommer frem på en helt annen måte. Vakkert!

Du har virkelig et godt øye for det vakre..

Nyt kvelden!


Klem fra Tove

Datt said...

Blir jo SÅ utrolig knallekkert! Jeg har tenkt på å sette opp slike i åpninga inn mot kjøkkenet jeg, men nå flytter jeg, får det bare være! :P

lisje astrid's husblogg said...

HEI du gode♥
Du er berre såååå flink!(repierar;)
Kjempe lekker detalj i interiøret når du brukar knektane slik!
Din heim er berre ein draum♥
Hihi:)Såg dine søte barnebarn har bada i dag:)Her på Vestlandet har vi måtta leita framatt boblejakka:(
Og sett uteblomstrane inn...
God søndagskveld og ei flott ny veke♥
Klem frå Astrid:)

No.47 Mia said...

Åh, så många vackra bilder Sylvia!!

♥Mia

Monica said...

utrolig fine bilder og velig inpirerende, har lenge tenkt på å henge opp noen hylleknekter i vinduet men jeg kommer meg ikke lengre enn ved tanken jeg, hihi lekkert å bruke dem slik som du viser her også. klem monica

yesheimen said...

Wow, så smart, dette hadde jeg ikke tenkt på. En god idè, og veldig sjarmerende nostalgisk i tillegg. Du er så flink med interiør.

Artig å se hvordan ting kan brukes.

Ønsker deg en ny fin uke, og håper at formen din er bedre.
Klem Ann<3

Anita said...

Vakker, kjære Sylvia!

Dine bilder er like koselig som alltid...

Stor klem Anita

Som mine dager er said...

Veldig kreativ måte å bruke hylleknekter på. Og vettu ... jeg har leita nettet rundt etter noen hylleknekter jeg kan like, og tror du sannelig ikke jeg finner de her inne hos deg. Deler du med meg hvor du har kjøpt disse? De var iallefall syyyykt fine ;-)

Klem Marit

Minka said...

Helt nydelig, og vi liker nytenkning..hehe..Men hvor har du fått tak i disse flott knektene henne?? Jeg trenger 2 stk til ett prosjekt, og disse var jo super lekre..klems..

Huset vid ån said...

Åhhh, Så vackra hyllkonsoller, dom är som fina smycken! Underbara o inspirerande bilder! Kram Therese

liven said...

Heisann!!
De er så kjempefine disse hylleknektene!! Kreative måter du bruker dem på ......ikke bare under hyller!!

Ha en fin dag og en god ny uke :o)

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL said...

Kjempeflott, en super ide. Takker så mye for koselig kommentar. Virkelig gøy å få være med. Kanskje vi kunne få til et bloggtreff i nærheten, er vel ikke så langt unna hverandre??
Ha en knakende flott dag:)

atinybitofheaven said...

Så utrolig stilig da:) Du er så flink til å se andre løsninger- love it!!

Ønsker deg er herlig mandag snuppa:) gode klemmer fra Wien

tove said...

Så smart det var. Dekorativt og fint.

Ha en fin dag

Tove

Mariann Louise said...

Hei til deg:)
Tror alle superlativer er brukt i tidligere kommentarer, men jeg må bare berømme deg for din oppfinnsomhet og dine koselige ideer, dette ble aldeles nyydelig!

Ha en flott dag, Sylvia:)

Klem fra Mariann:)

bodil said...

Hei.Kjempe fint.Er ikke mye vår hær på Nordvestlandet.Det snør og snør.Men så heldigvis det blir ikke liggende.Men nå ser det ut som om det blir en lysning ut i uka.Ha en riktig fin uke.Klem fra Bodil...

Solgården Cafe, Butik said...

Hej vännen!
Ja det är en härlig månad att vara ute och plantera i :0)
Har själv gjort det i dag, såå rogivande! Vad fint det blev med konsollerna, verkligen jätte vackert! Ha en skön vecka!
Kram/Sofia

Emidoras verden said...

Du er jammen meg oppfinnsom:)
De var jo lekre da!
Fortsatt fin mandagskveld!
Klem Nina

Ellinor Forsblom said...

Läckra Konsoler både i färg o Patina.
Så Vackert du har det i skåpet med alla dessa Fina saker det är en Fröjd att titta in till dej.
Många Kramar Ellinors Hus

LjuvligtLantligt said...

Vilket "ögon-godis!".. Älskar dina bilder o vackra inredning, får alltid massor av inspiration av dig.
Kram Git

Moski said...

For en nydelig måte å bruke hylleknekter på. Veldig dekorative. Så mange flotte bilder du har lagt ut i det siste. Likte veldig godt det du har gjort med fugleburet. Lekkert.

Hilde said...

Så lekker ide`! Så skjønne hylleknekter kan jo vises over alt!
HIlde

salige lavendel said...

Dette var fine bilder og gode ideer. Jeg eier desverre ingen sånn hylleknekt, så jeg må nøye meg med å nyte synet av dine vakre knekter =)
Ha en kosleig kveld videre og en fin uke. Håper solen skinner på deg også!!

Solveig`s familie og Interiør blogg!! said...

WOOooW SÅÅÅÅÅ lekkert det ble :)
VIRKELIG, så nydelig!
Du er så kreativ og flink :)

Nattaklem fra meg i svingen :)

GroLinda said...

Aha ;o) Jeg klarte det jeg!! Hi hi flinke meg! Du sover vel helt sikkert du nå, men klarte det ;o) Ikke lett å bli klok på denne teknikkens verden! Ha en flott tirsdag min kjære søs ;o)
Klem fra Gro :o)

Solveig said...

Åååå dette var bare helt nyyydelig, Sylvia! Så smart! Kreativ og dyktig er du:o)
Jeg har også slike hylleknekter, em de er nok under hyllen:o)))
Veldig flotte bilder:o)
Ønskr deg en fin dag.
Klem fra Solveig

Cathrines Kreative Hjørne said...

Hei vennen!
Ja, det er vakkert med hylleknekter, og veldig mange måter å bruke dem på! Takk for tipset!

Her snør det i dag, så det var ikke så hyggelig! Men i går skinte sola, og jeg fikk meg en liten tur ut! Deilig, og snart er det SOMMER!

Ha en fin dag!

klem cathrine :-)

Ulla-Kristiina said...

Hi Sylvia! Thank you for visit.
Very wonderful pictures again. Nice idea!!

Hugs and happy week to you!!!
ulla-kristiina

Karl Halvorsen said...

Hallo Sylvia min venn!
Er det bra med deg? Er så stille fra den kanten, kanskje opptatt med sommeren som nesten har kommet? Vi er også det, opptatt av sommeren, som ser ut for ikke skal komme. :)

Klem fra'n Karl!

Nanni said...

For en utrolig god og vakker idé, dette med hylleknektene!
Og ja, det er godt det går an å shoppe second hand på mange måter i livet... jeg koser meg.... :)
Kveldsklem :)

Inspiration i vitt said...

hej vännen, du är att påhittig du. Du är så kreativ och duktig på att arrangera och göra fint, tack för det.
Kram på dig/Ingela.

Bluggi buggi blogg said...

En artig måte å bruke hylleknekter på. Det veldig fint :)
Velkommen til give away hos meg :)
Ha det fint.
Trude :)

Har en drøm... said...

Så utrolig kreativt Sylvia, jeg slutter aldri og bli overrasket over hva du får til:o)) Hylleknekter INNI hyllene, genialt ♥
Her forsvant snøen like fort som den kom, så nå er alt grønt igjen og slik det skal være i Mai:o))

God Natt!

Klem Line

Villa Klaraberg said...

Dette ble veldig stilig, jeg liket ideen din kjempegodt...så dekorativt! Du har så mange gode ideer, Sylvia! Klem fra Jorunn

svein`s kone said...

Hei!! Da var helgen i køben over, herlig tur:) For en kjempe lekker kanne du har i hyllen din, den kunne stått fin på benken min her altså;) Den er vel et funn som ikke kan bli funnet igjen kanskje? Gammel? Herlig hvitveis bilder, deilig med vår-her snøde det idag morges, snakk om nedtur!!! Men det går jo den rette veien, varmen er vel ikke sååå langt unna:) Ønsker deg en flott uke videre, klem fra meg til deg..

Masy said...

se der så fint! veldig god idé, så kreativ du er.
ha en god og deilig onsdag (håper på at den blir solfylt og ikke snøfylt i dag ) :-D
Klem Masy :-)

Fro (Idyll på landet...) said...

Takk for hyggelig kommentar inne hos meg! :)

Så flotte hylleknekter du har! Lurt å bruke dem på en litt annen måte enn det som er vanlig - det blr veldig dekorativt og fint!

Ha en fin dag!
Klem