Thursday, May 13, 2010

kjøkken gardiner

hei igjen alle gode venner,har ordnet i kjøkkenvindu,er mørke bilder,men dere ser vel,er grått i arendal i dag,så lyset er ikke så bra.
har en kappe fra jdl øverst,å så fikk jeg en ide om å prøve med kjøkkenhåndkle til jdl under,
å ble fornøyd jeg,nå er det en helhet,lik blonde og likt monogram,skal ha en stang til dem,de henger på spiral nå,kjekt det å,blir på en måte usynlig
har pyntet 3 krukker med blondeduk,syntes de passet inn ved kjøkkenvindu.
detaljer fra gardin/håndkle.syntes det er såå nydelig,urnen har jeg malt samme som englen,syntes det å ble mer sommerlig.tenk snart 17 mai...godt å ha ordnet til da..
å her ser dere Silje og Robert som koser seg i massasjebad utendørs,de ble helt skrukkete på hendene etter,gjett om de stor koste seg.
å tusen takk for alle god bedring hilsner fra dere,det varmer,det går veldig opp og ned med smerter om dagen,det blir nok bedre snart,er vant til det,men av og til topper det seg.
så tusen takk dere alle gode venner,dere er gode å ha..
har egentlig ikke tenkt å la bloggen være full av klaging,for jeg har det godt å lever et liv jeg er fornøyd med,er stort sett i godt humør å positiv,
ønsker dere alle en kjempe fin dag.
vi blogges..

52 comments:

It's me said...

Hello Sylvia..the translator don't work............beautiful pictures !!

Happy day...enjoy !! hugs from Ria

Anita said...

Så smart det var!
Ble fint :)

Koselig at du ville være med på min Give Away :) Jeg gleder meg til trekning.

Bloggen fungerer jo litt som en dagbok. Bare at man deler med ALLE :) Og da skriver man om hva som opptar en akkurat da... Og følelser er en del av det.

Fortsatt god bedring til deg!

Mange klemmer fra Anita

tove said...

Hei hei.
Nydelige gardiner du har....
Tusen takk for at du fortalte meg hva den lille søte gule blomsten i hagen var.
Ha en fin dag
Klem Tove

Cathrines Kreative Hjørne said...

Hei vennen!
Litt lite tid og overskudd til blogging fra meg også i det siste, men i dag har det da blitt et innlegg! Så hyggelige gardinene dine ble, ja, det er ofte det uventede blir det beste! Og så må man prøve, før man ser hvordan det blir. Og det er jo halve moroa!

Kaldt og grått her også, så det er ikk'no bra for oss med vondter! Men, det må vel snart bli bedre nå?!! Ha en fin dag, og pass på deg selv!

Klem Cathrine :-)

Ellinor Forsblom said...

Så fint det blev passar så bra in i din inredning. Glasburkarna är sååå söta .
Va mysigt o bada ute, hos oss är det då ingen Sommarkänsla bara mulet o grått.
Fick faktiskt Sommarkänsla förra helgen i Oslo där var det såå Soligt o Varmt o skönt.
Ha en Somrig Helg
Kram/Ellinors Hus

Datt said...

Sååå koselig i vinduskarmen, selv om det er grått ute! :)

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Vi har nog samma väder regn och grått. Men det blev bra bilder på dina gardiner ändå. Jättefint med en kappa och två korta längder. Så fina monogram, och spetsen passade bra till, nu har du jättefint i köket till 17 maj. Ser så härligt ut och ligga i badet, där hade dom det bra.
Önskar dig en härlig torsdag och helg
Varm kram
AnnaMaria

Mette. said...

Sommerlig lyst og lett ble det. Utrolig fint.:)

Alven said...

Hei kjære venn :-)

Så fint det ble i vinduet nå :-) helhetlig :-) Søtt med blonder på krukkene :-)

Ønsker deg en fortsatt fin dag :-) Er grått her også,men skal snart kose oss med god mat og kake til dessert :-) har bakt en skikkelig kaloribombe av en kake i dag...suksessterte,med lokk av firkløver ...nam :-) men litt skal man vel unne seg på en fridag :-)


Klem :-)

MajorogMeg said...

Flotte gardiner:) Sommerlig kjøkkenvindu ble det ja:)
Sola skinner hos meg....vært ute i hagen i dag.
HA en fortsatt god dag, klem fra meg:)

Anita S Home and Wine said...

Hei Sylvia
så nydelige gardiner
klem anita s

Beth said...

Kjøkkengardinene dine ble nydelige!
Smart med de kjøkkenhåndklærne som undergardiner, lekre ble de.
Og så er det alltid så fint pyntet rundt om hos deg...

Åååå, så deilige med et boblebad?

Forsatt fin Kr.Himmelfarts dag og en strålende 17.mai ønskes deg og dine...

Klem Beth`s småting...

Pia said...

Oj, det var fint och vackert med köksgardinerna!

De unga ser ut att ha det så skönt i badet!

Vi har haft över 20 graders värmebölja här i sydvästra Finland. Ser ut som sommaren kommer på en dag nu!

Sköt om dig Sylvia!
Kraam/Pia

huset ved elva-elin said...

Så smart å bruke kjøkkenhåndkle som gardin, det ble kjempefint :)
Så riktig godt ut med et massasjebad.
Klem fra Elin

På landet said...

Det ble kjempe fint, lurt å gjøre det slik.

Klem Bente

Linda said...

så lurt og kjempefint ble det:)
ha en fin kveld, langhelg:)
klem

Louise said...

Fina köksgardiner med vackra spetsar! Glasburkarna som också har spetshattar är likaså vackra.Ha en fin helg Sylvia

Hulda said...

Flotte kjøkkengardiner! Du kunne jo faktisk bare brukt kappen også, den er sikkert fin alene også. Flott ble det. :)

Hyacinth Bucket said...

Kære Sylvia...

Det blev rigtig romantisk og smart
at man kan bruge køkkenhåndklæde til andet end det.
Har lavet mange puder af det samme.
Det er ellers mange gode fridager vi har i øjeblikket, men dere får en ekstra, nemlig 17.maj..:-)
Jeg håber at det blir en dejlig solfyldt dag, særlig for alle barna der skal gå i tog.
Jeg holder ikke 17.maj her i Danmark, men i mange år tok vi op til familien i Oslo mens barna vokset op.
Det samme har min ældste datter gjort med sine barn.

Vi trænger til varme til våres gigtværk snart ellers kan vi ikke rigtig ordne i haven.
Hvor bor du dejligt Sylvia, med søen ret udenfor huset og bobblebad på terrassen.
Luxus...:-o)

Dejlige billeder du tager også.
Fortsat god weekend selv om det er gråt og trist. Det er det her også
og det øsregnet i hele går.
Men Bonden er glad for regn så det må vi heller unde dem..:-)

Fra Lisbeth i Danmark

Maliva`s verden said...

Koselig gardiner og detaljer i vinduet ditt;o) Ønsker deg en fin 17.mai-helg. Klem fra Maliva

Mariann Louise said...

Du får det alltid så pent til, du:) Og veldig koselige kjøkkenhåndklær? Var da sannelig en god løsning, dette? Ble utrolig koselig!

Fine farger og alt pent på stell! Ja, du er flink:)

...og deilig boblebad er jo heller ikke å forrakte:)

Klem fra Mariann:)

HildeP. said...

Flotte gardiner, gjør seg med litt blonder, blir gammeldags og fint! : )
Massasjebad så herlig ut! Ønsker deg ei flott helg! : )

Klem Hilde

Elizabet Stilig hjem said...

Så fine gardiner og nydelig pynt i vinduet. DKjempefint med blonder på glassene dine.

Klem Elizabet

Simones Country Home said...

Hei på deg Sylvia. ;o)

Så koselig du har gjort det, ble skikkelig fint. ;o)

Ha en fin søndag.

Klem Simone :o)

Martilie said...

Nydelige gardiner! Og jeg elsket den lille detaljen med hekletoppen på krukkene dine, det gjorde susen :)

Tusen takk for alltid nydelige hilsener hos meg, utrolig at du klarer å tenke å andre midt oppi egne smerter! Du er en kjempedame! :)

Ønsker det snarlig bedring og gode maidager!

Klem fra Tove

Änglarnas hus said...

Hallojsan! :9

Så fint det blev i köksfönstret..så ombonat med Kafégardin!

Visst är det underbart med utomhus bad!!..Vi älskar vårt!

Ha en fin helg!!

Kramis Sanne!!

Anonymous said...

For et koselig sommervindu :)
Gardinene er kjempeskjønne <3
Jeg tok også de JDL kjøkkenhåndklærne til gardiner, de er jo så fine.
Deilig med boblebad da <3
Ha en flott helg.

Hilsen Anja :)

Sjabbig men chic said...

Härligt somrigt och fräscht i fönstren Sylvia! Och det ser mysigt ut i badet också;)

Kram Lisa

pysseltanten said...

Halloj du gooa...=))
Ååh vilka fina gardiner!
Blev jättefint med cafégardinerna...=))
Här har det oxå varit grått idag...
Blir väl bättre snart förhoppningsvis...
Skönt att höra att du mår lite bättre...
Fortsätt o krya på dej, o ha det allra BÄST!
Kraaamizar Git

Anitas hus said...

Kjempelurt Sylvia, dette ble jo kjempefint!!!
Det er jo så sommerlig og fint i vinduet ditt.
Har holdt på med malerkosten i hele dag, noen bruktfunn som har fått noen runder med hvitmalingen:)

Koselig bilde av turtelduene, skjønner godt at de ble værende helt til de ble skikkelig skrukkete^^,)

Ha en fin langhelg!
Klem, Anita:O)

Nostalgia said...

skjønne gardiner sylvia ! Du vet virkelig hvordan man setter sammen detaljer til en lekker helhet. Nyyyydelig :-)

Ønsker deg en fiiin fredag
Klemmer, Nostalgia

ralfefarfars paradis said...

Nydelige gardiner- god ide du kom opp med- jeg trodde det var et sett;) Kjedelig med gråvær- men jeg håper det kommer litt solskinn på din vei i morgen;) Håper formen blir bedre også! De glassene ble superromantiske med heklebrikkene på;) I det hele tatt så har du en veldig romantisk stil- så gjennomført- jeg synes det er vanskelig å få alle de små detaljene på plass- men det er du såå flink til! Ønsker deg en fin dag i morgen!

Crinoline said...

Gardinene ble nydelige,Sylvia.Du er en mester til å gjøre det pent.Ønsker deg en god helg.Klem

Huset ved elven. Kyrksæterøra, Norway said...

Hei!så flott du har det på kjøkkenet ditt, gardinene var kjempefine ☺ Utendørs massasjebad...mmm ♥

Klem fra fru Strøm

LenaS said...

Här regnar det och är så trist idag, du visar så härliga bilder!
Ha en riktigt fin helg!
Kramis/LenaS

Uttan said...

Men sååå fint Du har gjort.
Så fina gardiner..Romantiskt det gillar Jag.
Smart pyntat på burkarna jätte fint.

Men Har Ni massagebad ute det är en av min drömmar att få det.Å så skönt det måste vara.

I dag har Vi regnigt och grått så det är inte så mycket man kan göra ute så vi städar garaget så då blir ju det gjort.

Önskar Dej en bra fredag!
Sköt om Dej!
Kram!

Fånga dagen said...

Hej Sylvia!
Det var väl en otroligt bra idé att ta kökshanddukar till fönstret, såg verklgien fint och hemtrevligt ut.
Jag skulle allt också vilja ha ett sånt massagebad som ni har, verkligen mysigt att sitta där och slappna av. Ja du har det skönt och mysigt omkring dig hela tiden så jag förstår att det då är lättare att hantera sin smärta också.
Jag önskar dig en härlig helg och en mysig 17:e maj, skulle vara härligt att åka till Norge den dagen men då måste jag åka själv så det blir nog inget.

Kram på dig
Lena

Linda said...

Hei Sylvia, ikke greit å plages slik ;O(
Håper det snart går seg til...
Så fint å sjarmerende du har det i ditt kjøkkenvindu!
Koselig å høre at du liker øredobbene og at de blir brukt ;O))

God bedring og en riktig fin maihelg ønsker jeg deg!
Klem fra Linda

Huset vid ån said...

Hej vännen! vad fint du har det i ditt köksfönster, älskar vita monogram....Och det såg riktigt skönt ut med ett varmt bad! Trevlig Helg! Kram Therese

Anette (Hvit Romantikk) said...

Så smart du er som tenkte på det ! :) Ble helt nydelig med kappen og kjøkkenhåndklærne. ♥

Ønsker deg og dine en herlig helg, kos dere ! ♥

Klem Anette :)

Frøydis said...

Hei på deg :-))

Endelig litt deilig varme her i sør :-)
Skal straks til byen og stelle klørne...skal bli herlig!!!

Ha en flott lørdag!
Klem, Frøydis

Loppisliv said...

Vita gardiner med spets och monogram, så fint...Ohh vad det ser mysigt ut med ett bad utomhus :-) Kram på dig //Paula

Miss Mette said...

Hei Sylvia
Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg :o) Nydelige kjøkkengardiner du har, virkelig lekkert. Elsker slike urner og engelen er bare så fin da. Så utrolig deilig ut det massasje badet deres… Ønsker deg en fortsatt fin helg, og en flott 17. Mai feiring. Klem fra Mette

Balke gård said...

Hei, min kjære venn! God bedring og ha en finfin 17.mai, kosleig med familien rundt seg! Nydelige gardiner du har på kjøkkenet, og ser ut som de to turtelduene storkoste seg ja. Klem, Marianne

sologbolig said...

Hei. så fint i vinduet ditt, Sylvia. lyst og romantisk.
Eg er rundt på bloggbesøk nå denne morningen, lenge siden sist.Eg hadde ei kjempeflott veke i Nice, det gjorde godt både for kropp og sjel.
Ser at du ikkje har vert heilt i form i det siste, håper at det går bedre og god bedring fra meg.
Ønsker deg ein fin 17.mai.
Klem fra Sigfrid

Amy said...

Hei kjære Sylvia, vil takke så veldig for dine varme ord. Jeg beklager at jeg var ikke like rask med mine når du har hatt det så vondt..beklager at jeg har vært så blind i min egen sorg at jeg har ikke tatt tid å se at du har hatt det vondt...håper dagene blir lettere for deg og at du vil ha det godt, for det fortjener du.
Elsker din gardiner- når jeg bodde i San Antonio så jobbet jeg på en nydelig liten butikk som brukt gammle duk og handkle og slik til lage klær...gamle quilts var brukt for å lage jakker og slik og jeg elsket å se gamle vakre material gjenbrukt slik du har gjort her! BRAVO! Inspirere meg nesten til å finne frem sy maskin min- om bare jeg huske hvordan den fungere...hehe...Oh de glass muggene med de søta blondeduk på toppen...sååå fin..du har det riktig koselig i arendal, selv på en grå dag.
Håper solen skinner og dere får en riktig strålende 17.mai!! Storklem fra en like grått skogen :-))

Huset vid ån said...

Ha en sköön söndag vännen! Kramis Therese

♥ Hege`s Cute N Cool Blog ♥ said...

Hei ♥

Takker for koselige kommentarer Sylvia ♥ Kjempekoselig ♥

Ja her var det mye fint å se av bilder hos dej :)) Du har det nydelig da ♥ Så jo lekkert ut med massasjebad :))

Ønsker dej en herlig søndag ♥

Klem Hege :))

Karl Halvorsen said...

Hallo min venn Sylvia!
Håper du nå snart får litt "ferie" fra smertene og kan begynne å fungere normalt igjen. At det ikke går opp og ned, men begynner å gå bare opp.

Om jeg hadde fått kona til å sette seg ned så lenge at hun kunne se hvordan du har det, ville hun sikkert okkupert en av PCene vesentlig mer enn nå. Nå er det lik null. :) Du imponerer fortsatt med dine små og detaljrike finurligheter som må gjøre hjemmet ditt til det beste hjem å bo i.

Håper dagen i dag og i morgen kan bli så bra at du synes du har det topp. Ha en fin og fremgangsrik dag med deg selv og dine! Og en fin dag i morgen.

Klem med god bedring fra Karl

Karl Halvorsen said...

Nå var vi visst med kommentarer til hverandre samtidig. Det er en lighter forkledd som et kamera. Trykker en inn linsa, kommer flammen ut på toppen i det lille hullet. (Der sparte jeg Cruiset i Caribien, eller noe annet... :)

Romantikk-takk. said...

Hærrlig kjøkkenvindu,du er såå flink.:) Ser ut som om de koser seg de i badestampen. Ha en flott 17-MAI. :) Klem. Mette.

Cathrines Kreative Hjørne said...

Hei vennen!
Ja, vi får håpe på fint vær til i morgen, og i hvert fall varmt, så vi slipper å fryse! Så flink du er som har bakt! Ja, det er hyggelig med tradisjoner, og mange har dagen fullbooket! Jeg har pådratt meg en forkjølelse, så jeg ser an til i morgen, og ikke minst været. Vil jo gjerne være sammen emd barnebarna, så vi reiser nok litt hit og dit!

Ha en kjempefin nasjonaldag, og kos dere masse!

Klem Cathrine :-)