Wednesday, May 5, 2010

litt av hvert og gevinster..

på min vei til sentrum,som bare er ti minutters gange herfra går jeg forbi dette herlige hus,å se det mangnolia tre i den hagen,nydelige rosa blomster,her står det i knopp,
tenkte bildene kunne varme dere som får snø ennu,våren er her,kaldt her sør men vi kan ikke klage,
se så vakkert
nydelig gammelt hus dette her,
jeg går å forbi dette store forsikrings selskap bygget,å de har å et fantastisk magnolia tre,i lys rosa
se å fullt det er av blomster,jeg stopper her hver gang å nyter synet av disse tre,jeg fant ikke noe magnolia tre til min hage,men jeg leter ennu..vil ha..
nå har sengegavlen havnet bak en sko krakk,med blonde skjørt under,ble som en liten benk.
jeg har vært så heldig å vinne i det siste,først vant jeg denne herlige duken,som er en gammel vin etikett,vant den hos den flotte bloggen Franciskas vakre verden,dere må bare inn til henne å se.
se så fin den er,passer perfekt hos oss,tusen takk,jeg var så heldig at jeg vant et års abonement av Lev landlig,et vakkert blad jeg bare elsker,vant det hos den vakre bloggen Romantisk vintage,en fantastisk blogg,titt inn til henne,dere vil ikke anger det,
tusen takk for gevinster,blir såå glad,tenk for en fantastisk verden blogg verden er,
ja kan ikke få fullrost den nok,
å igjen tusen takk for alle kommentarer ang hylleknekter,det er moro å inspirere andre,
ønsker dere alle en herlig dag,å måtte snøen forsvinne hos alle...vi blogges

45 comments:

Renate :) said...

Utrolig fine farger på trærne:)
Det er drømmen i en hage:)

Rachel said...

Gratulerer det var du värt! Nydelige tre jeg skulle også gjerne hatt ett sånt. Allt bra her men jeg har kjent meg trött de siste dagene, tror det kan väre allergin, man kan bli trött når man er allergisk vet jeg.
Jobber i kväll og du har helt rett jeg trivs så bra på jobben.Önsker deg en fin vår dag vennen! Klem klem

Martilie said...

Gratulerer så mye Sylvia med flotte gevinster. Kjempekoselig!

Nydelige Magnoliatrær, de er bare så vakre. Jeg ønsker meg også, men er fortsatt på planleggingsstadiet. Vi har tatt ned mange store trær i hagen og trenger en plan for nyplanting :)

Ha en flott flott dag!
Nydelig vær hos oss :)

Klem,

Tove

Lykkeliten said...

Magnoliatrær må være noe av det vakreste som finnes!
Nydelige bilder som fikk meg til å smile på en "grå" dag.
Det er jo noen slike dager i alles liv, men vanligvis klarer jeg raskt å "jage" dem bort.

Hm, et lite hjertesukk fra meg i dag altså.

Håper du stikker innom og deltar på min lille give away også. Kanskje du har mer vinnerlykke igjen :-)

Klem Lykkeliten

Hulda said...

Utrolig flotte magnoliatrær. Skulle gjerne hatt et i hagen her. :) Vakkert, gammelt hus som ble med på bildet, trodde det var ditt først.

Uttan said...

Så vackert!
Fantastiskt vad naturen bjuder på.
Tror man uppskattar den här våren eftersom Vi haft så tuff Vinter.

Magnolia trivs inte så bra här i våran växtzon.Tyvärr annars skulle Jag plantera en direkt.

Grattis till De fina vinsterna.Kul!
Och det var toppen Vinster :)

Ha det Gott!
Kram!

Tovepia said...

For et hus og for et tre! Nydelig!
heldige du med de flotte gevinstene du har fått!

MajorogMeg said...

Så vakkert hus...og for en blomstring det var på de trærne, alldeles nydelig:) Skjønner det er mye mere vår hos deg ja Sylvia:)
"benken" ble knallstilig:)
LevLandlig har jeg også vunnet på en blogg men jeg har ikke fått bladet enda. Gleder meg:)
Nyt dagen der sør, klem fra meg:)

Hilde Heimdal said...

Åååå men å fine farger på det treet og det huset utroolig skjønne bilder :o)

Hilde Heimdal said...

Og skjønn benk og duker også jaaa :o)

Håper du har det fint, ønsker deg en nyyydelig dag :o)

Maliva`s verden said...

Snakk om drømmehus med drømmehage til....ja her er det bare å drømme seg videre skjønner jeg. Kanskje det blir en gren magnolia med meg hjem fra blomsterbutikken idag...hi-hi. Fortsatt fin dag til deg fra Maliva

Änglarnas hus said...

Magnolia är såå vackert! Skulle gärna ha en i trädgården..men har hört att de skall vara svåra!

Ha en underbar dag i solen!!

Kramis sanne..

Renate :) said...

Takk for koslig melding og at du vil følge meg:)

No.47 Mia said...

Åh! vad dom är vackra..
Vilket hus du har att titta på när du går till centrum! Lite av ett drömhus..

♥Mia

Synnøve said...

Gratulerer med de flotte gevinstene.

Nydelige trær du går forbi:)) Jeg og vil ha mangnoliatre,men spørs om det blir feil klima her til det.

Ha en fin dag
Klem

Hyacinth Bucket said...

Hej Sylvia...

Velfortjente gevinster vil jeg bare sige...:-o)
Huset minder om mit barndomshjem,hvor vi bodde flere generationer.
Masser af syrener var der men ikke noget magnoliatræ...det har vi snakket om at vi må have...-)

Hej fra Lisbeth

På landet said...

Hei, for et nydelig tre.. Blomstrer det lenge?

Heldig du er som har vunnet så mye fint =)

Ha en flott dag.

LykkeLise said...

Hei vennen ♥

Har en "tom" hage, som jeg driver å skal fikse...da måtte jo et sånt magnoliatre vært perfekt! Var jo helt nydelig da ♥

Ønsker deg en flott dag:)

Klem Lise

Barbros lille atelier said...

Så flotte bilder!
Og gratulerer med flotte gevinster! Heldige du:-)

Klem

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Grattis, så fina saker du vunnit. Du är värd och vinna mycket fint, och den duken var så jättefin. Förstår att du blev glad. Hoppas nu du hittar ett magnoliaträd, dom verkar trivas bra hos dina grannar. Så vackra när dom blommar!
Ha det gott vännen
Kramar
AnnaMaria

Englagård said...

Grattis till vinsterna, jag har också haft tur och vunnit två gånger.

Vilka härliga vårbilder du har tagit, jag var ute och tog vårbilder i dag också och jag kan säga att de inte är lika vårliga som dina;)

kram Karina

huset ved elva-elin said...

Så fine bilder, magnoliatre er noe det vakreste jeg ser når det står i blomst :) Jeg har et i hagen men det er så lite, det er nok noen år til det blomstrer. (he :P måtte ta netting rundt det, tibbe guttene mine spiste på det)
Klem fra Elin

Bea said...

slike trær er et syn for guder.. de er så vakre når de står der i all sin prakt..

jeg plantet tre Jasmin busker i fjor.. jeg håper de en dag blir kraftig og stor og at vi kan sitte på terrassen å kjenne duften av de:))

Gratulerer med flotte premier!

god kveld til deg og så håper jeg pusten er normal nå:)

kle fra mæ

Rosor och Spetsar said...

Grattis Grattis till dina fina vinster. Underbar duk och härligt med en prenumeration på en fin tidning.
Magnoliaträden du visar är helt bedårande vackra, jag förstår att du stannar till och njuter.
På min ena magnolia har den första blomman slagit ut idag, så vacker.
Ha nu en skön Majkväll
Kramar
Annelie

Har en drøm... said...

Nydelige de mangnoliatrærne ♥ Og for et herlig gammel hus som var bak:o))
Kjempefin benken din ble med sengegavl bak, så lurt:o)

Gratulerer med den vakre duken og bladabbonementet, det er deg vel unt og vinne litt, su er så flink og kommentere på bloggene, kjempehyggelig:o))

Ha en fortsatt fin kveld!

Klem Line

Besta said...

For noen nydelige magnolia. De har så flotte blomster.
Jeg har kjøpt et tre i år, måtte bare ha det.
Flotte gevinster du har vunnet, gratulerer.
Ha en fin kveld.
klem fra marilyn

elinAnita (eddaskreativiteter ) said...

Nyydelig hus...slikt kunne jeg tenkt meg:)
Grattis med premie:)
ha en kos kveld
eddaKlemmer til deg

It's me said...

Hello Sylvia....congratulations with your prizes !!

Nice that magnolia !! so beautiful !!! thanks fro share........

Hugs from Ria

Silje said...

Nydelig med trær i blomst! Vakkert hus dere har!

Så stiling den sengebenken var!! Det gav meg en idé til en halv seng far har hjemme på låven :)

Klemmer :)

Jenny said...

Hej Sylvia!
Vilka vackra magnoliaträd!

Grattis till de fina vinsterna:)

Ha en trevlig kväll,

Klem Jenny

Fånga dagen said...

Hej Sylvia!
Vackra bilder som vanligt, och Magnolia som är så vackert, ser ut som sommarbilder tycker jag.
Stort grattis till vinsterna det var inte dåligt att få allt detta.
Här har varit kyligt men nu tror jag att det vänder precis som med jobben för mig.
Ha nu en skön kväll och dag i morgon
Kram Lena

Sheila Rosita said...

Gratulerer med flotte gevinstar! :)

Flotte bilder av nydelig hus og vakkert tre! :)

Ha ein fin kveld! :)

Anita said...

Gratulerer med så flotte premier!

Jeg har også kjøpt 2 linduker i forskjellig str fra Franciska. Synes de var nydelige. Har vist de i et tidligere innlegg :)

Og magnolia er nydelig ja! Jeg vil også ha senere..

Det er så utrolig hyggelig at du titter innom meg jevnlig.. Det setter jeg STOR pris på!
Har en give away jeg også :) Titt innom å se..nydelig smykke med hjerter på.

Klem Anita

Vintage House said...

Vilket härligt hus du har på vägen :)
gillar verkligen den tidningen...
ha det så himla härligt
kram
sandra

Villa Klaraberg said...

Det var det lekre huset, da! Fantastiskt vakkert var det og det nydelige treet også! Det ble kjempefint med sengegavlen bak skohyllen, veldig dekorativt. Gratulerer med alle de fine gavene du har vunnet. Ha en fin kveld. Klem fra Jorunn

Violetta said...

Vakre trær og hus, og en aldeles superflott gave, men det flotteste av alt var den nye benken! Du er ganske oppfinnsom skjønner jeg :)

Takk også for hyggelig kommentar!

Joy said...

Grattis Sylvia, det var du verkligen värd. Såg på Facebook att Vakre Hjem och Interiør söker folk som vill har lyst att visa upp sitt hjem i bladet... Och då kom jag och tänka på dig! Du har ju ett såååå otroligt vackert hus och hage! Om du inte anmäler dig själv så kommer jag göra det, hihi.. ;) *fniss*
Stor kram Joy

Emmas utsikt said...

Underbart hus! Vilken dröm och för ett träd! Mmmmm....

Och grattis till abonementet, så gøy! Herlig blad!

Oj her er det svensk og norsk i et stort surr...

Klem!

Landlige Hjem said...

Sååå herlig, gratulerer masse med de flotte gevinstene!!♥
De er deg vel undt .)
Nydelig innlegg under, masse herlige tips :)
Tuuusen takk, så go`du er!!♥ Varmet stort må vite :)
Jo, jeg har malt med en farge som heter Perlegrå :) Gøy å høre at du likte gulvet :) Ønsker meg hvitt gulv innendørs også... men først hvit trapp :)
ønsker deg en fantastisk flott natt!♥
Go`klem fra meg
Anki

Alven said...

Hei :-)

Så utrolig vakkert det er med magnolia tre..jeg vil og ha :-)

Gratulere så masse med to flott gevinster :-) Heldig du er :-)

Ønsker deg en fortsatt fin uke :-)

Klemmer

ralfefarfars paradis said...

Så flotte ting du har vunnet...også var de jo helt i din ånd også da;) Magnolia er så vakker- takk for de flotte bildene. Da jeg bodde i Oslo var jeg ofte i botanisk hage- og de flotte blomstene til magnoliatrærne glemmer jeg ikke- noe av det vakreste som finnes tror jeg;) Ønsker deg en fin dag i morgen!!

♥ Hege`s Cute N Cool Blog ♥ said...

Hei ♥

Åååååå fikk lyst på både huset og det flotte treet ♥ Nydelige farger ♥

Takker for gode ord vennen ♥

Ha en strålende dag ♥

Klem Hege ♥

Thelma Louise said...

for et nydelig tre...så mange av de i full blomst i italia i påsken.:-)

Vi satser på flott 17 mai vær..er jo kos å feire dagen...Kan jo bare tenke meg brygga de pyntet for andlendingen, med mat og hygge.:-)

Lilla Kullan ♥ said...

Åh så underbara träd. Så vackra.:-) Kram Stina

essemia said...

Gratulerar till vinsterna. Det var inte dåligt att vinna den prenumerationen.

Underbara magnoliaträd. Och det gamla huset bakom var ljuvligt.

Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie