Thursday, May 6, 2010

skrift på ting.

denne vakre pute fant jeg hos Frk.Olsen i arendal,falt for den med engang,liker tekster som betyr noe for meg,har det overalt i huset,på gulv,vegger og tavler,og ting
å det som står på denne puten er så sant,se så vakker,
nydelig tekst,
denne herlige posen er det en lokal dame som lager,Frk.Olsen selger de å.
nydelig med lys i,står i vår vindukarm ved en bibel med lys på.
samme dame laget dette herlige hjerte,
tekst på sikringskap oppe i gangen til våre soverom,denne tekst er fra Hilde Heimdal,en herlig nettbutikk ,
på døra til Silje(fjortisen)vår her vi hengt denne skjønne ramme jeg vant hos Pålandet for en stund siden,fant et gammelt bilde av Silje som lita,er så glad i denne ramme,
å på toppen av døra står disse herlige ord,også fra Hilde Heimdal,hun har mange skjønne tekster,denne er stickers,passet så bra,står søte drømmer tror jeg,i allefall noe i den gate,
så det var litt nytt fra meg med skrift på,
nyter dager med sol nå,å små pusler litt,å titter innom dere så fort jeg setter meg ned,det er så hyggelig å titte innom alle deres flotte blogger,jeg klarer ikke la vær å gå derfra uten å legge igjen en hilsen,
å tusen takk for alle hyggelige hilsner hos meg,
å takk og velkommen til nye følgere,som har hengt seg på de siste dagene,
ønsker dere alle en herlig dag,snart er det helg igjen,
vi skal i konfirmasjon på søndag til en herlig jente til noen venner av oss.
vi blogges

62 comments:

Frk:Twil said...

Så koselige bilder,-)

Martilie said...

Så koselig! Alltid så spennende med nytt fra deg :)

Nydelige puter og den lysposen var helt skjønn. Lekkert med tekst :)

Ha en fantastisk dag i solen!

Tove

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Fina texter du har, den på kudden är så söt. Stämmer ju så bra. Och hjärtat och påsen är jättefina. Ska titta in till Frk Olsen sen. Ramen på Siljes dörr blev jättebra, det var en fin vinst.
Ha en härlig dag vännen.
Kramar
AnnaMaria

Solveig`s familie og Interiør blogg!! said...

WOW sååå nydelig!!
Å den puta var jo helt fantastisk nydelig!!!!

Ha en super dag!
Klem

Simones Country Home said...

Hei på deg.

Masse fine tekster her ja, å fine ting. ;o)

Ha en knall dag.

Klem Simone :o)

Besta said...

det er så koselig med tekster rundt forbi som betyr noe for en.
Pute og posen var skjønn:)
Ha en fin dag.
klem fra marilyn

Beth said...

Nydelige ting!
Den puta med den koselige teksten likte jeg veldig godt!

Klem Beth`s småting...

Minka said...

Så flotte tekster du har, og de sekkene og puta var jo helt herlig..Har ikke så mye tekster selv enda jeg, men de kommer nok de og..ha en flott helg, klems...

Sanna said...

Dette er jo bare så lekkert..
Blir jo reint betatt...

Landlige Hjem said...

Nydelig pute!♥ Å så mange flotte tekster du har, elsker selv tekster!♥
Sekken og hjerte var fantastiske, den dama er kjempeflink!♥ Nydelig inspirasjon som alltid hos deg :)
En fantastisk nydelig torsdag ønskes fra meg!♥ Så flott med konfirmasjon .)Kose dere masse!♥
klem klem Anki

Bea said...

ser ut som frk. Olsen har mye flott å by på. synd jeg bor så langt unna..

likte den posen!!

nyt dagen og sola og så høres vi :))
klem fra mæ

Cathrines Kreative Hjørne said...

Hei vennen!
Så nydelige ord om barna våre da - den traff meg rett i hjeret! Og kanskje jeg stjeler de ordene litt...! Ja, du har så mye fint med skjønne ord på, og det pynter veldig opp!

Så hyggelig med konfirmasjon! Da får du vel brukt bunaden?! Min kjære får bunadslips til 17. mai, og jeg håper han blir glad for det! Synes de er så fine, og så hadde de jo et som matchet mit Gudbrandsdals festbunad, så det var flott! Flere sorter skal visst komme til høsten.

Her er det kaldt (7-8 grader), og skyet, så det er ikke mye varmt! Takk, formen er litt bedre, men sliter nok ennå noen uker. Er lei nå...!

Ha en fin kveld!

Klem Cathrine :-)

Barbros lille atelier said...

Så nydelig den puten var - og kjempefin tekst! Du har jo så mye flotte ting i huset ditt. Virkelig lekkert!

Ha en fortsatt fin dag!

Klem

Anita said...

Så koselig at du liker bildene mine :)
Men bilder av barn er jo alltid så nydelige synes nå jeg :)

Ha en flott dag! Veldig koselig at du titter innom meg:)

Klem Anita

Ellinor Forsblom said...

Fina Texter du har på olika saker
Kudden Var såå Läcker med en så fin Text.
Fredag-Lörd tar vi en sväng till Oslo och hälsar på Lilla Ellen .
Hoppas Norge Bjuder på Vackert Väder.
Ha En SOLIG Helg/Kram Ellinors Hus

Sanna said...

Takk for hyggelige ord på bloggen min, - det er kjekt.
Jeg kjenner ikke henne du spurte om, men lurer på om jeg har hørt navnet.... Er ikke sikker.
Bor hun i Øystese ?

Smykkas said...

Utrolig hvor flott du pynter. Lekkert alt sammen.

Er i vårstemning i dag, og den følelsen blir forsterket av fuglesangen på bloggen din.

Klem

sologbolig said...

Å så mye fin skrift både på pute og andre steder. Smart med skrift på sikringsskapet, det er jo ikkje husets fineste skap for å si det sonn !!(sjøl om eg har malt det kvitt). Fin ramme på døra også. Du har så mye flott hos deg, Sylvia. Ha det fint i dagene framover, eg blir borte ei ukes tid nå. Drar til Nice på Lørdag morning.
Klem fra Sigfrid.

Pia said...

Det var en hel massa härligheter du lägger framför oss!!!!!!

Nu fick jag en idé till 50-års gåva tille min väninna!!!!

Tack och KRAAM/Pia

Huset vid ån said...

Du har så fina texter på dina saker....Ljuvligt fint! Kram Therese

It's me said...

It doesn't matter Sylvia..the pictures are so nice !!

Have a great evening enjoy hugs from Ria

RoseSommer said...

For et flott innlegg! Jeg har kontaktet Frk. Olsen for å sjekke om hun har flere putetrekk med "Mine barn" teksten. (Har en hønemor i familien som burde hatt denne i sofaen sin!)
Og så mange fine giveaways du har linker til på siden din. Dem må jeg sjekke ut! Snart helg!

Bente said...

Jeg likte veldig godt teksten om våre barn..

Ha en fin torsdagskveld og så klart,.. vi blogges.

Klem fra Bente

Lykkeliten said...

Masse koselig å se på hos deg.

Mange takk for god kommentarer, de setter jeg ekstra stor pris på dager som dette.

Varm klem fra Lykkeliten

Tovepia said...

Har ennå ikke satt eller sett skriften på veggen, jeg, men jeg innrømmer at det ser utrolig dekorativt ut!!
Posen med lys i var herlig!
Nyt dagene med sol, for nå har også vi det;)
Klem fra meg;)

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL said...

Dette var råtøft. Ser ut til at jeg må prøve meg litt på det jeg også. Ønsker deg en flott fredag:))

På landet said...

Den puta var skjønn.. Utrolig fint ordtak. Så gøy å se ramma i bruk,ble kjempe fin med bilde i.

Ha en fin kveld.

Hyacinth Bucket said...

Wow det var rigtigt mange fine ting du har med herlige tekster.
Ja hende Frk. Olsen har jeg læst en hel del om efterhånden, hun er vidst en værre fristerinde....-o)

Som alltid er det dejlig at besøge dig Sylvia...:-)

Hej fra Lisbeth i Danmark

Henriette said...

så masse nydelige bilder du viser frem Kjempe flotte tekster og ting.Står fortsatt ved at jeg syntes du har Norges flotteste hjem:) kos dere masse i konfirmasjon! Stor klem fra Henriette

Hulda said...

Så mye fint du har med skrift på. Jeg liker også slikt veldig godt, det er originalt. Blir man lei maler man bare over. :) Fint med skrift på tekstiler også. Nydelig pute.

Koselig at du likte de "nye" hagemøblene våre. Jeg har planer om å kjøpe et sett hvite hagemøbler på JYSK, med kryss i ryggen. Skal ha de på den nye uteplassen.

CaramellePastelle said...

Ooooh, så mycket fint! Ljuspåsen och hjärtat med bibelordet var så fina!

Såg tvättsetet i emalj där på din lavoar/kommod. Har ett likadant, och jag tycker sååå mycket om det.

Ha det så gott, kram Camilla!

Änglarnas hus said...

Hallojsan!

så mycket fina och tänkvärda texter du har runt om i ert hus!!..

Ha en riktigt fin helg nu!!

Kram Sanne

essemia said...

Den kudden var helt underbar. Och hjärtat tyckte jag också om.
Hoppas du har en bra kväll.
Kram Elzie

huset ved elva-elin said...

Hei hei :) så fine ting du har kjøpt på frøken Olsen :) Flotte bilder av dit vakre hjem.
Klem fra Elin

Gyngestol og kaffigrut said...

Den puten var helt nydelig, ikke rart den fikk bli med hjem.
Jeg er også glad i tekst som betyr noe spesielt for meg. Nå er jeg midt i et stilskifte/oppussing, så ennå er det ikke så mye her, men det kommer stadig mer av både tekst og dikt.
Alltid vakre bilder her hos deg!
Klem.

Karl Halvorsen said...

Hei Sylvia! Takk for den varme hilsen jeg fikk fra deg i går. Håper dere får ei fin helg.

Klem fra Karl.

Villa Klaraberg said...

Så fine bilder, disse tekstene er veldig dekorative!! Jeg har ingen tekster selv, men har sett meg ut noen jeg kan tenke meg å bruke. God ide å ha tekst på sikringskapet...da ser det mye bedre ut med en gang. Ha det koselig i konfirmasjonen og ha en herlig helg ellers. Klem fra Jorunn

Huset vid ån said...

Kikar in o önskar dig en Trevlig o Skön Vårhelg! Kram Therese

Anette (Hvit Romantikk) said...

Puten var helt nydelig ! ♥ Jeg også elsker tekster og har de mange steder rundt omkring. :)
Siste veggordet jeg bestilte står det "Barnelatter beriker hverdagen" og denne teksten valgte jeg selv. :) Mye fine ord/siater som er utrolig fine. ♥ Rammen var kjempesøt, den likte jeg veldig godt ! ♥

Ønsker deg og dine en strålende helg, kos dere ! :)

Klem Anette

No.47 Mia said...

Hej sylvia.. Underbar text på en såå fin kudde..
Är så roligt med texter lite här och där i huset..

Ha en skön helg!

♥Mia

ralfefarfars paradis said...

Så koselig at du vil være med på gi-vekken min;) Så mye fint du viser- jeg stod og tittet på de rammene da jeg var på RM i Bergen- må si jeg angrer litt nå...men jeg må jo begrense meg litt...har ikke noe særlig med skrift på her hjemme- men kjøpte meg en ting på RM med sortmalt tekst på;) Må bare få den opp på veggen først. SÅ fint det putetrekket var- og jeg likte veldig godt den posen til å ha lys og det hvite hjertet med tekst på..Ha en fin fredag! Klem fra meg!

Linda said...

så mange flotte bilder:) liker så godt slike ting med tekster på, gir liksom det lille ekstra:)
god helg
klem♥

Huset ved elven. Kyrksæterøra, Norway said...

Hei! da har jeg fått ny pc og er tilbake til blogglandia ☺ Du har mange flotte ting med fine tekster på. Puten var bare helt nydelig ♥

Klem fra fru Strøm

GroLinda said...

Så flott du har fått det i stua, og rundt på dører nå ;o) De putene i sofa`n var helt skjønne!
Nydelig blomstrete tre på vei til byen også.
Ha en flott helg til dere alle i det røde huset ved vannet!
Klem fra søs :o)

Englagård said...

Fina saker, speciellt kudden. Den texten gillar jag verkligen, den är ju sann.
Hoppas du får en fin helg
kram
Karina

Fånga dagen said...

Hej Sylvia!
Fina bilder som vanligt, men viken fin kudde du visar förstår att du föll för den.
Det är läckert med texterna du visar, ett par ord betyder ju så mycket.
Jag vill önska dig en härlig helg nu och hoppas du har lika fint väder som det är här idag.
Många kramar
Lena

liven said...

Heisann!!
Koselige omgivelser hos deg....og så fint med skrift på saker og ting :o)

ha en flott helg !!

Silje said...

Utrolig flott med tekster i interiøret. Blir bare flere og flere hos meg også :) Og du har så masse fint!!

Ble ganske betatt av den veggstaken ja! Full av detaljer :)

Ønsker deg også en flott helg!!
Klemmer :)

åshilds villa said...

¨heia..takk for koseli besøk på bloggen min..nydeli du har pyntet,det var smart det med sikringskapet...pyntet skikkeli opp...mange nydelie ting du har i hjemmet ditt..i like...klemm fra åshild

Fiolkransen said...

Så flotte ting du viser bort, og så hyggelig med fuglekvitter på sia di:)
Tusen takk for hyggelige kommentarer inne hos meg, det setter jeg stor pris på!

Ønsker deg en flott Lørdagskveld!

Klem fra Thea

KATE ♥ said...

Skrift på ting og tang gir liv!
Kult
God helg
Klem Kate

Rachel said...

Så mye fint, sånne ord er så koselig og jeg må nok også skaffe med det etter hvert. Jeg kenner meg bedre av forkölninga og funderer på og gå og jobbe i morra eftermiddag men vi får se hvor pigg jeg kenner meg i morra.
I dag har jeg gjort plaserkort til bryllupet, det er koselig og holde på og forbrede. Stor kos til deg vennen.

Cosmos said...

Så lekker pute med herlig tekst på
Ja de er i tankene ofte disse barna våre..

Ønsker deg en god søndag

Karl Halvorsen said...

Tenk å ha en sekk med tro, håp og kjærlighet dag Sylvia! Den burde du sette pris på å ta godt vare på :) Men, så mener jeg å ha merket det også.

Ha en fin dag i morgen. Ute eller inne, alt etter som...

Klem fra Karl som så vidt har kommet seg i gang igjen. I kveld har vi feiret datra vår sin dag og svigerdatters 30 årsdag, med middag, kaffe, kaker og koselig samvær med alle barna og barnebarna og selvfølgelig svigerbarna!

Huset vid ån said...

Tack min vän för dina fina ord inne hos mig....Många Kramar till dig Sylvia! Therese

Inka said...

Hej, vännen!

Ber om ursäkt att jag inte kommenterat på ett tag men vi har sååååå mycket att göra nu inför flytten.

Jag älskar också texter. Överallt. Asså du har så fint så jag vill skrika. Gången där uppe till ert sovrum är så snyggt. Har tagit bilden av dig och lagt in i min inspirationsmapp inför flytten.

Tack för att du finns Sylvia. Och inte minst...Tack för all inspiration du ger mig med ditt fina hem.


Jättekram Inka

Hespe said...

Så mange flotte tekster!! Puten var jo bare helskjønn - så koselig å ha den i sofakroken da. Du er jo så utrolig heldig som har "fri tilgang" til Fr. Olsen - hun har fantastisk masse flott i butikken sin!

Strålende søndag til deg!

Klem fra Hildegunn

Vitaboet said...

Hej Sylvia.

Hoppas allt är bra med dig. Så vackra ting du har med text på. En pute, eller ett skåp eller en vägg, får verkligen liv med en rad text eller ett fint ordspråk;).

Ser att det är vår hos dig, det är det här också, underbart.

Ha en jätte fin vecka söta du.

Stoor kram från mig.

Jenny said...

Hej Sylvia!
Du visar alltid så mycket fint här hos dig:)

Ha en trevlig vecka!

Klem Jenny

frøken olsens drømmer said...

kjære sylvi takk for all den flotte reklamen du alltid gir meg ;))setter stoor pris på det,og setter også stor pris på deg,bare så du vet det ;))
håper du og dine har hatt en fin helg ;))god klem fra meg :))

Frøydis said...

Hei på deg :-) Så koselig at du ikke har glemt meg :-) Har hatt et alvorlig tilfelle av bloggetørk, men håper den er på plass nå...

Herlig pute! Skulle gjerne hatt en sånn selv, men hvor skulle jeg hatt den tro?? hehe

Ha en flott dag! Sola skinner, men det er litt kald vind!

Klem, Frøydis

Karl Halvorsen said...

Måtte innom deg å høre hvordan det står til. Bra med deg? Kanskje du er mest ute å nyter sommeren som vel har kommet hos dere? Her er det nesten ikke til å være ute.

Hører vel fra deg snart, savner ditt blide ansikt. :)

Ha en fin dag og dager mot landets bursdag!

Klem fra han Karl