Sunday, June 13, 2010

søndag 13 juni,en merkedag.

tenk vi er alt midt i juni,å disse dagene går så fort,været her er ikke vært helt å skryte av,men er vel meldt bedre i dag,ønsker meg sol nå,fikk denne flotte blomst av en venninne på besøk her fredag,passet ved madonna,
å dette ble kjøpt hos frk.olsen her en dag,så dette blir helgas lesestoff,sikkert masse inspirasjon å hente,gleder meg å se skikkelig,boken er det en svensk blogger som har laget,
litt i gang med sysselerier jeg er å,malte disse tråsneller i går,skal bruke dem i et stilleben,
å en liten sommerveske er kjekk å ha,syntes denne var litt søt.
i dag 13 juni er det 27 år siden Espen min sønn ble født,Gratulere så masse med dagen min goe sønn,
Espen er en sann dyrevenn og en koselig kar,den rette replikk ligger bestandig på lur,
å besøk av han får vi titt å ofte,det setter vi pris på ,veldig glad i deg Espen,
vi ser deg nok etterpå til litt gave utdeling.
å igjen må jeg takke alle dere gode mennesker i denne blogg verden for all god bedring hilsner å alle andre hilsner dere legger igjen her hos meg,jeg blir ydmyk.dere er bare goe.
ønsker dere alle solrike dager til vi sees neste gang

39 comments:

Anita S Home and Wine said...

Gratulerer med sønnen idag - en knakande kjekk kar.

God søndag til deg
klem anita s

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Stort Grattis till Espen, vi har söner i samma ålder du och jag. Det var snabbt frk Olsen fick hem boken, visst är den underbar och titta i. Vilka bilder, den kommer jag och bläddra i ofta. Och så söt väska du köpt, den ljusrosa färgen är ljuvlig.
Ha en fin dag, fira din son.
Kram till dig vännen
AnnaMaria

Berit said...

Gratulerer til din somm, en flott kar som du selvfølgelig er stolt av.

Håper det går bra med deg Sylvia. Har ikke fått oppdatert meg de siste dagene så dette har gått meg forbi.
Stor klem fra meg.

lisje astrid's husblogg said...

Gratulerer til din sønn♥

Fine bilder du viser!
Herleg lesestoff:)

Terassa di i innlegget under er ein draum!
Kjekt at du no er tilbake:)
Håper du har det godt♥

Tusen takk for fine ord♥

God søndag:)
Klem frå Astrid♥

Huset vid ån said...

Ett stort Grattis till din son! Härliga bilder på honom o vovven tillsammans! Vad fin boken ser ut, förstår att den är givande.....Sommarkramar till dig! Therese

Mira said...

Gratulerer med dagen! til Espen!
lett å se på bildene at han er ein dyrevenn. Timmi storkoser seg.

Ha ein fin søndag!
Klem fra Mira.

Lykkeliten said...

Gratulerer så mye med sønnen i dag!
Du får nok gi han en klem fra alle oss bloggtanter som stikker innom ;-)

Med ønske om en fortsatt god helg
Klem Lykkeliten

Amy said...

Fra ene dyret venn til et annet...gratulerer med dagen til din kjære sønn! Håper han får en flott dag og det får han sikkert med en flott mamma som deg :-))
Ha en super søndag kjære Sylvia- mange klemmer fra gjengen i skogen :-)

M said...

Tusen hjertelig takk for fine ord!
Jeg tror jeg tør å satse på denne mannen......jeg burde jo være trygg...for vi har vært venner i 23 år...sånn kan det gå....!!
:D!!!
Ha en fin lørdag!
Klem, M

Mariann Louise said...

Flott at du er på bedringens vei, Sylvia!

Og gratulerer med din voksne sønn:)

Her er noen bursdager i juni/juli for to av gutta mine, en blir 18 og han andre blir 25, voksne karer nå!

Nå blir det nok enda mer flott å se hos deg fremover, da?

God bedring klem fra Mariann...

sologbolig said...

Gratulerer med dagen til din sønn. og bra at du er på bedringens vei.Ønsker deg ein fin søndag. Klem fra Sigfrid

Sanna said...

Lekker madonna.
Og koselig sønn. Ikke vanskelig å se at han er en dyrevenn...

bea said...

gratulerer med dagen til din sønn :)

håper dere får en flott dag i sør.. her har vi sol hele natta.. og overskyet hele dagen:)

håper du er på beina etter operasjonen og at alt har gått bra..
klem fra mæ

Det lille huset med druehagen said...

Hei og gratulerer masse med stor gutt!!! Kos deg masse i dag.
Klem fra Gro-Beate

yesheimen said...

God morgen Sylvia.
Den søte veska du viser, så jeg selv her en dag. Hmm, jeg kjøpte den ikke, men nå angrer jeg, kanskje......
Og Grattis til din sønn, og til deg som mor til en flott kar. Lykke til med feiringen idag.

Klem Ann<3

Romantikk-takk. said...

Hei. Gratulerer med dagen til din kjekke sønn,så søt han er. Lekker madonna og flotte bilder. Ha det godt. :)Klemmer.

Sjarmerende-Gjenbruk said...

Gratulerer med dagen til dere alle og da spesielt til Espen!
Er formen din blitt bedre?
Nyt dagen i dag!
Klem fra Hanna

Fånga dagen said...

Hej Sylvia!
Vad många härliga idéer du har och vad fint blomman gjorde sig bredvid din madonna.
Du måste naturligtvis gratulera Espen så mycket, han såg så trevlig ut så jag förstår att du är en stolt mamma.
Jag önskar dig en riktigt fin dag nu och hoppas du får bättre väder. Här har det regnat i flera dagar, usch
Kram Lena

Fiolkransen said...

Gratulerer med sønnen. Han så ut som en kjekk kar:)Ikke rart du er stolt av han

Ønsker deg en flott dag, og at sommeren byr på mange soldager

Klem fra Thea

Anitas hus said...

Gratulerer med sønnen! Flotte barn du har Sylvia. Også tibben da, nydelig:)

Ja, det er grått og trist idag også, men det skal visst bli bedre utover dagen og til uka er det meldt knallvær:)

Ha en flott dag!
Klem, Anita:O)

GroLinda said...

Hei snuppa ;o)
Gratulerer så mye til Espen. Jeg skrev på profilen hans på FB idag ;o) Håper det går framover for hver dag med deg ;o) Tenkte jeg skulle ta en liten tur til dere snart igjen, men været har jo vært så kaldt og da verker jeg såååå! Men det er jo meldt varmere og sol framover ;o) Ha en flott bursdagsfeiring for Espen og hils alle sammen. Glad i dere alle! Klem fra søs :o)

Tovepia said...

Gratulerer til sønn i huset! Ungene vokser til..av og til rart å tenke på at man har så voksne barn, mi eldste blir 34 snart;)

Ha en god dag og klem fra meg;)

It's me said...

Congratulations with your son !!! Sylvia...............enjoy reading the book and magazine !! it is great !!!..have a happy i hope sunny day................blessings and hugs from me Ria..........

Emidoras verden said...

Gratulerer med sønnen!
Flotte barn du har Sylvia!
Ha en fortsatt fin søndag!
Klem Nina

Smykkas said...

Gratulerer med sønnen. Det er en flott kar du har der.

Ikke vanskelig å se at dette er en dyrevenn. Nydelige bilder, Sylvia.

Klem

Henriette said...

masse gratulerer til din sønn!!

Barbros lille atelier said...

Gratulerer så mye med dagen til sønnen! Flott gutt du har!

Nydelige bilder som alltid:-)

Klem

Hespe said...

Hei, og takk for koselig hilsen hos meg :o) Ble en strålende flott feiring, og jubilanten var kjempefornøgd :o)

Gratulerer med dagen til din flotte sønn. Koselig at dere får dele litt av dagen sammen!

Ha en fin søndagskveld, og flott kommende uke!

Klem fra Hildegunn

Black Iris said...

Gratulera sonen från mig också.
Vilken söt väska du visar föresten.

Kram Maidi

essemia said...

Du får krama om sonen ordentligt på hans födelsedag. Tänk vad tiden går!!

Hoppas du får en bra vecka.
Kram Elzie

Vita små hjärtan said...

Hej vännen!!!
Grattis till honom!!!
Så vackra vita rullar med spets!
Ha en fin junikväll!
Kram Agnetha

Ruths datter said...

Hei Sylvia!
takk for den koselige meldingen fra deg. Jeg ble så glad for den. Jeg har det helt bra. Har vært på tur til Praha med 4 veninner. Etter det har jeg jobbet i ett.Har vakt nå denne helgen også,men så har jeg lenge fri. gleder meg til det. har hatt lite tid til å blogge desverre. Må komme igang igjen. For en flott sønn du har. Så tror jeg han har litt av en snill mor også da. Ønsker deg en fin søndagskveld.
Klem

Bente said...

13 er jo for meg et lykketall. Du har en flott sønn.

Her i familien er det to som er født på datoen 13. Og min søsters eldste datter er født 13. juni 1974.

Gratulerer til både deg og sønn.

Bente

Martilie said...

Så koselig!! Nyt dagen og gratulerer så mye med sønnens dag :) Kjekt å ha barna nært og ha så god kontakt. Det er gull verdt!

Varm klem fra Tove

Louise said...

Gratulerar sonen!! Jag fyller själv år idag :) Ha en fin kommande junivecka!

HildeP. said...

Nydelige bilder! Gratulerer med sønnens bursdag! Ha ei flott uke! : )

Klem Hilde

Hyacinth Bucket said...

Hej Sylvia...

Stort tillykke med sønnen, han ser jo skøn ud og en dyreven er min ven..:-)
Jeg tror du er en rigtig hygge-mamma og at børn og børnebørn elsker at komme hjem til dig i dit hyggelige hus.
Håber at fødseldagen var gavebringende...:-o)

Hej fra Lisbeth

Ruths datter said...

Hei igjen Sylvia!
Du må titte innom meg.For der er noe til deg.
Klem

Husfruen of Hilltop House said...

Gratulerer med kjekk sønn!
Godt å se at du er tlbake i bloggeform etter sykehusoppholdet.
Ha en fin uke! :-)