Friday, August 13, 2010

bloggtreff

ja i dag heiser jeg flagget til topp for 2 unge damer som innbyr til bloggtreff på sørlandet i september,det er Moments of Joy og et bikkjeliv som arrangerer dette,gå inn på deres sider å les mer,
jeg er ikke helt sikker selv om den dato er ledig,men skal gjøre alt for å møte der,hadde vært koselig å se mange,blir utlodning med gaver fra byens gavebutikker,
å sånn ellers er det meldt flott vær her i helga,
så da satser jeg på hageliv å kos,
gleder meg,himmelen ute nå er blå å uten en sky så langt jeg kan se.
ønsker dere alle en flott helg,
måtte sola skinne på dere alle.

32 comments:

Anitas Hverdagsliv said...

Kjempefint skap herunder!

Blir KOSELIG med bloggtreff da :)
Skulle ønske det var nærmere her også :)
Ha en nydelig helg Sylvia.
Klemmer fra meg

bodil said...

Hei.Så koselig.Har det vært nermere så har jeg kommet.Håper dere får det kjempe trivelig.Koselig å møtes i utenfor bloggverden.Ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

Tovepia said...

Spennende med slike bloggtreff,men dette bli for langt unna for meg;)
Kos deg i kveld og klem fra meg;)

Minka said...

Dette hadde vært kjempe artig å vært med på...jeg håper jeg er ledig..

Blått til lyst said...

Et solskinnsønske kommer godt med, for her har det virkelig bøttet ned!
Mannen måtte ut med traktor og grus for å redde gårdsveien, og de stakkars rosene mine ligner aldeles ikke på seg selv...
Godt initiativ fra bloggedamer :-)
Dessverre vet jeg at jeg kommer til å være "ute av drift" på den tida, ellers hadde jeg nok putret ned til Arendal!
Ønsker deg en riktig fin helg -
klem fra Liv

Bossa said...

Hørtes kjempegøy ut. Synd det er så langt dit. Hadde likt godt å treffe deg, Sylvia, og mange andre. Forstatt god helg til deg. klem :O)

Besta said...

Det hadde vært kjempe koselig men jeg er nok i USA da:( Tror kanskje vi skal prøve å få til noe en annen gang. Hadde vært koselig å treffe deg.
Her har været vært voldsomt skiftende idag...nå er det ganske fint men de meldte vind i morgen og det liker jeg ikke.
ha en fin helg.

klem fra marilyn

camilla said...

Hei hei:)
Det hadde vært morsomt å heve seg med på det blogge treffet, jeg er jo fra tvedestrand, så da er det ikke en umulighet;) Må se om jeg kan få det til:) ellers takk for koselig kommentar ang den nye blogshoppen min (litt snikreklame her;) ) Håper jeg får til noe salg der etterhvert:)

Ha en kjempe fin helg:)

klem fra camilla

It's me said...

A little bit too far for me....hahahaha!! happy weekend darling......enjoy !!! love Ria.....

Datt said...

Aaaagh, for langt unna, søren!

Frøydis said...

Ååå, det hadde vært koselig, men tror ikke jeg rekker det..
Vi kommer hjem dagen før, og har time til klørne klokka 12, og det tar over en time...
Kan dere ikke utsette det? Hehe...men vil gjerne komme neste gang!

Klem, Frøydis

No.47 Mia said...

Hej..
Tack för hälsningen till Herman..
Ååå ska ni ha en träff!! På min födelsedag ser jag.. Hoppas ni blir många och får riktigt roligt!!

Kram Mia

My home is my Castle - by Kari said...

Høres kjempekoselig ut..
Må se om jeg får det til, jeg og, men kan ikke love noe..
Hadde vært så koselig å treffe deg :)

Klem,Kari

huset ved elva-elin said...

Det hørtes gøy ut, men jeg tror ikke jeg tørr sånt jeg :/
Klem fra Elin

Barbros lille atelier said...

Så koselig! Synd at det er litt for langt unna...

Ønsker deg en riktig god helg!

Klem

Synnøve said...

Hei Sylvia
Kjempefint skap under her,med mye fint inni.
Så spennende med bloggtreff da. Sikkert morsomt og treffe de andre bloggerne.

Ha en fin lørdag
Klem Synnøve

Synnøve said...

Hei Sylvia
Kjempefint skap under her,med mye fint inni.
Så spennende med bloggtreff da. Sikkert morsomt og treffe de andre bloggerne.

Ha en fin lørdag
Klem Synnøve

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL said...

Det hadde vært så koselig,men er vel litt langt unna for meg.En superkoselig anledning til å treffe andre bloggere. Ønsker deg en flott helg:))

-Ultima-Thule- said...

Så koselig med bloggtreff :0) Nydelig det skapet ditt, og så pent som du har pyntet det :0) Kos deg videre, her i nord regner det store bøtter... *Klem*
-Kamilla-

Smykkas said...

Et flott tiltak, men jeg dessverre opptatt på den tiden.

Vi har også blitt velsignet med godvær, og det er enda en dag i vente.

HERLIG

Guttemamma said...

Det blir sikkert kjempekoselig!! Vi snakker om et i Oslo også...
klem og god helg videre♥

June said...

Ååå, den som bodde litt nærmere!
...men vi Østlandsbloggere kunne jo leid oss en buss og dratt avgårde....Plukket opp folk underveis! ;))

Bra initiativ!

God Helg, Sylvia!
Klem
June
Nostalgi & Skriverier

Anitas hus said...

Dette hørtes spennende ut. Skal sjekke åssen det passer. Er jo ikke så lange kjøreturen til Arendal og itillegg hadde det vært koselig med ett besøk hos frøken Olsen igjen. Hærlig butikk!!! Hadde jo vært kjekt å treffe deg og flere andre bloggvenner:)

Ha en fortsatt deilig helg, nyt sommerværet!
Klem, Anita:O)

Nostalgia said...

så kjekt ! skulle gjerne vært der ja ;-)

Ønsker deg en fiiin søndag !
Klem, Nostalgia

Ellinor Forsblom said...

Vad Kul Med Bloggträff, nu har jag ju varit i Arendal o sett hur underbart Vackert där är. Det går inte o Beskriva hur Vackert det är utan man måste Se o Uppleva det.
Jag sa till min Man att jag har nog bott på fel ställe i hela mitt Liv. Men nu när vi är Hemma så är det Bra de Med. Har varit dålig att varit ute på Bloggen för min Kropp säger ifrån då o då o Orken finns inte.
Hoppas Du Mår Bra
Kramar/Ellinors Hus

Anita said...

Kjempe koselig:)
Skal gjøre alt for å få det til, har veldig lyst til å bli med på blogg treff;)
Håper vi blir mange denne gangen, sist ble det til slutt bare 3 stykker, men vi kosa oss vi vett du;)

Ha en fin søndag.
Klem Anita

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Så roligt med en blogg-träff, det har jag aldrig varit på. Hoppas du kan vara med.
Och hoppas du har en fin helg.
Stor kram till dig
AnnaMaria

Siljes Hobbyrom said...

Så morro! ;) Synd at det er litt langt ifra meg også..

Nydelig skapet ditt var under her :)

Ha en super søndag!
Klem Silje

Huset vid ån said...

Hej vännen!
Hoppas allt är bra med dig.
Vad roligt o spännande med en bloggträff!
Ha en fin vecka! Kram Therese

Thelma Louise said...

Så koselig det er hos deg Sylvia.:-)

jada 9 uker ferie for grunnskole og videregånde i år...vi pleier å ha 8 , så hvorfor de skal ha 9 i år vet jeg ikke helt..bare fått med meg litt diskusjoner på at det er for lenge i strekk...For vi har jo hatt mindre fri resten av året...Så de er rett og slett lei nå...de unge...Et godt tegn det..-) tross alt.:-)

kos deg videre med søndagen.:-)

Balke gård said...

Å så bra initiativ, håper du får delta på det! Ta med masse inspirasjon tilbake til meg:-) Klem

Frøydis said...

Hei igjen :-))

Hehe, nå må jeg le litt av meg selv altså...jeg bomma med nøyaktig ên mnd på det treffet!
Så jeg kan komme allikevel :-))

Klem, Frøydis