Monday, August 9, 2010

Boken er kommet !!

hei igjen alle sammen.så er helgen over,vi har fått sommer her sør ,med 24 grader i skyggen har vi det så nydelig,håper det varer lenge.
etter et legebesøk på morgen kvisten stakk jeg innom Frk Olsen i byen ,Arendal.
å hun hadde akkurat fått denne boken som jeg har gledet meg til så lenge inn døra,det er den andre boken til Ingela med bloggen Inspirasjon i Vit og Petra med bloggen Romantiska Hem
som har laget denne fantastiske bok,bildet over er av den ene forsiden,ja boken har to forsider,begge like vakre,så nå har jeg tittet i denne boken litt,å den er så skjønn,de har fått bider fra mange bloggere,mest fra sverige,men å noen norske,hele boken er så deilkat og herlig,den bygger seg opp side for side,jeg sier bare LØPog KJØP.dere vil ikke bli skuffet,
det er så mye inspirasjon å hente,så det kan lett bli litt urolig i heimen,for ideer får man.
bildene over er fra boken,å vet dere fra hvem?jo nettopp Frk Olsen,ja fra Mariann sitt hjem,hun som driver og eier denne herlige butikken i Arendal,hun har bloggen
Frk Olsens drømmer,stikk innom henne om dere ikke har henne på lista.vakkert ikke sant?
å disse bildene er å fra Mariann,så vakkert,under en annonse fra butikken hennes ,
tror nok denne boken vil bli fort utsolgt.
under her ser dere å en annen fra blogg verden i norge,nemlig Hulda ,med bloggen
Husfruas Memoarer,dette er så flott,boken inneholder oppskrifter og tips.
nydelig,nei jeg skal ikke vise dere mer nå,anbefaler å kjøpe den,alle som liker den lyse landlige stilen vil elske denne boken.
måtte bare dele denne gleden med dere,en skikkelig kosebok,
å her ser dere den andre forsiden,
da var det alt for denne gang,håper dere har sol og varme å kan nyte disse herlige august dagene,til vi blogges igjen ha nydelige dager,å lev vakkert som Petra og Ingela sier.

43 comments:

Hilde said...

Ser bare så lekkert ut... Ut å kjøp jepp!
Hilde

Simones Country Home said...

Yessss jeg venter på den. ;o)))) Gleder meg.

Ha en flott uke da vennen.

Klem fra meg ,o)

Emmas utsikt said...

Ja den hade jeg gjerne hatt på sengkanten. Takk for tipset!

:)

klem!

mimmi-leone said...

Takk for tips til en bok som så utrolig vakker ut.

Mange nydelige bilder!

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

Hilsen fra Mimmi-Leone

Romantiska Hem said...

Åh du söta! Tack för att du skriver så flott om boken, det värmer verkligen ända in i hjärtat! KRAM Petra

MajorogMeg said...

Sikkert en kjempefin bok:) Takk for tipset...

Send litt varme hit:)

Ha nydelige dager du også:) Klem:)

Tonje said...

Nydelig bok vil eg tru.Må sjå om den fins i nettbutikken :o)
Nyt sommaren -her er den ikkje...
Klem Tonje

Pia said...

Ser ut att vara en alldeles underbar bok!!! Den skall jag spana efter!

Ha en finfin kväll, Sylvia!!!!

En stor bamse klem fra Pia!

Violetta said...

Er ikke du ferdiglest på slike bøker da Sylvia, du som har vakre stilleben og pynt i hver en krik og krok? ;-)
Knallvarmt her også - disig og lummert, men sommerlig! :)

Änglarnas hus said...

Hallojsan!

Jag har fösrsta boken som är helt ljuvlig..och skall minsann försöka få tag i denna också! Nu har du frestat mig med bilderna också..fniss!

Skönt att ni äntligen har fått värmen till er..Här regnar det en massa nu!

ha det gott! Kramar Sanne!!

Beth said...

Dette hørtes spennende ut,
men hvor kan boken kjøpes?
Denne ønsker jeg meg...

Så vakker engel du har...

essemia said...

Jag har beställt boken och ser verkligen fram emot att få titta i den. Den förra boken var ju så fin så jag tror inte jag blir besviken. Är inte du med i boken också? Det vore väl på tiden att du vore med i ett magasin med ditt vackra hem, haha.

Hoppas du har en solig kväll. Här har det regnat precis hela dan. Inte så kul inte.
Kram Elzie

sologbolig said...

Her var det mye flott. Denne kunne eg ha tenkt å kjøpe ja. Herlig å få tips og ideer. Denne uka skal eg bare late meg og lade opp til mandag, da begynner hverdagen igjen. Ha ein fin dag. Klem.

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Nu blev du före mig med nya boken, flera dagar. Jag ska hämta min på fredag, ser att det blir mycket roligt bläddrande. Dom är otroligt duktiga dessa tjejer, och alla bloggare som fotat sina hem.
Må gott vännen
Kramar
AnnaMaria

Alven said...

Hei :-)

JA den så veldig fin ut :-) Må se etter den her i nærheten også :-)

Ønsker deg en fin uke :-)


Klemmer ifra meg

Emidoras verden said...

Sikkert en flott bok:)
Så ut til å være mye lekkert der.Nå har jo du så mye fint fra før:)
Kos deg med boken og la deg inspirere:)
Klem♥

Ruths datter said...

Takk for tipset. ble veldig fristet av denne boken. Kos deg i varmen. her regner det.
Klem

jakt,skor,barn,inredning said...

Så underbara bilder. Ska köpa den boken. Nilla

Inspiration i vitt said...

Tack snälla snälla Sylvia vad fint du skriver om boken. Tänk vad snabbt den kom till Norge, trodde att det skulle dröja lite för det kommer att ta flera veckor innan alla tusentals böcker kommer att komma till alla butiker. Du har det ju redan så fint hos dig men hoppas att du får inspiration och mycket glädje av boken. Kram på dig/Ingela.

frøken olsens drømmer said...

ÅÅ sylvia,så mye fint du skrivr;)))snille deg som gir meg den aller beste reklame,bestandig;))glad i deg kjære venn ;))

Datt said...

For en herlig bok! Og jeg vil stjele været deres... ;)

Besta said...

Tror jeg får stikke innom Mosters Hus imorgen og se om hun har fått in boka...jeg elsket den første og blar stadig i vekk i den.
I går var en fantastisk dag, jeg måtte til sandnes idag og der var det iskaldt...her var det visst fint:(
Ha en fin uke.

klem fra marilyn

Fru Bakken said...

Så nydelig bok. Trur jeg må løpe å kjøpe;o)
Supert at du stemmer på Christine:D Fortsett og stem hver dag og oppfordre alle andre til å gjøre det!!!
Hadde vært så kjekt vis hun vant:D

~*~ saskia ~*~ said...

That book looks amazing! So so inspiring and pretty.
Have a great new week, Sylvia! xx

Anita S Home and Wine said...

hei

Ikke rart du måtte kjøpe -
må kanskje løpe å kjøpe jeg også

god mandagskveld

klem anita s

ralfefarfars paradis said...

For en spennende bok- artig vinkling de har valgt på den da;) Håper du får en fin ukestart;)
Klem fra meg;)

Joy said...

Hej söta du! Så göy att se småglimtar ur boken och inte minst att Marianns hem var med! Den måste jag önska mig till födelsedagen, hihi... Hoppas allt är bra med dig! Kram Joy

Villmarkstausa said...

Hei og god morgen...
Tror jeg må få tak i den boka. Herlige bilder...

Ha ei fin ny uke!

tove said...

Hei hei
Tusen takk for tipset ang bestikk skuffen. Skal undersøke litt rundt det. Den var så fin.
Og den boka skal jeg bestille meg.
Ha en fin dag
Klem

Sjabbig men chic said...

Men vilken härlig bok! Mycket fina bilder och frk Olsen har så fint hemma.

Kramis Lisa

Minka said...

Hei igjen...jeg ble visst ikke så blogggeklar sist likevel, men nå håper jeg å være tilbake igjen..Denne boka har jeg og veldig lyst på, så så fort den kommer i butikk og kontoen er enig med meg er dette det jeg ska handle først...Den ser bare helt fantastisk ut. Jeg handlet just Landtlig charm, den er og flott..Blir mye bøker man må ha, komt så mange i år..hehe, men kjekt er det..klems

C ♥ said...

Å så nydelig!
Frister virkelig til en ekstra titt :)

klem C

Huset vid ån said...

Hej vännen!
Hoppas allt är bra med dig.
Boken ser ljuvlig ut...fantastiska bilder!
Må så gott! Kram Therese

huset ved elva-elin said...

Den boka må jeg kjøpe meg :) Må nok snart ta meg en tur til arendal til frøken olsen.
Klem fra Elin

elinAnita (eddaskreativiteter ) said...

Ja...den har jeg lyst på og:)
ha en fin fin kveld
eddaKlemmer

Anette (Hvit Romantikk) said...

Hei hei ! ♥

Denne boken er et "must" så den er allerede forhåndsbestilt. ;) Jeg gleder meg veldig til å bla i denne boken og få inspirasjon. ♥

Tusen takk for gode ord Sylvia. Ønsker deg en nydelig kveld ! ♥

Klemmer fra Anette

Fågel Blå said...

Hejsan!
Ja den boken skall jag köpa!
Skall bli spännande!
Ha en fin Dag!
Kram Kathrine

irene said...

Ja den boken er jo bare ett "måste"!!!
Ha en fin dag i morgen Sylvia!

Klem irene

Elizabet Stilig hjem said...

Så utrolig flott bok, denne må jeg sjekke om jeg får kjøpt, mulig den er utsolgt allerede???

Gratulerer med vel overstått 16 års bryllupsdag 5.8. Vi har 8 års bryllupsdag i dag, den 10.8

Tusen takk for den koselige hilsenen du la igjen hos meg.
Klem Elizabet

Prinsesse Elin said...

Jeg gleder meg vilt til boken. Har ikke bestilt den enda men må få gjort det. Ha en nydelig onsdag. Klem fra Elin:)

Millas hem said...

Så fint du skriver om boken! Ja, det är verkligen en ära att få vara med i den!

Kram Camilla

Magnys Lille Krinkelkrok said...

ser ut som en skjønn bok, men det er vel mye av det samme vi kan se i bloggene til disse personene, så slik ut på det du viste.da er det ikke så mye nytt.
så deilig å ha 24 grarer i skyggen, 19-20 her, ikke værst, men ikke toppers heller...
er hjemmom og vasker kjær og blogger inimellom slagene, drar snart tilbake.
har også make bestikk-kasse som deg, selv har eg et gammelt bestikk der, har ikke tenkt på at hardangerbestikket kunne lagt der, (det ligger så pent i eskene sine...)
men skal bare se eg bytter..
kose deg, håper du har det fint,- magny

Hespe said...

Hei, og takk for alltid så koselig besøk fra deg Sylvia!!

Denne boken ser bare så skjønn ut, og i morgen skal jeg avsted og kjøpe boken. Har fått den lagt av, så da vet jeg med sikkerhet at den blir med meg hjem...;o) Gleder meg utrolig til å bla i den, og blir gøy å se bilder fra Mariann og Hulda sine hjem :o)

Ha en finfin torsdag i morgen!

Stor klem fra Hildegunn