Thursday, August 12, 2010

et skap

hei,
tenk snart helg igjen,å en merker virkelig høsten nærmer seg,det er mørkere,så koselig å tenne lys om kveldene,
men da må døra stå åpen her,de varmer så det blir fort for varmt..
i sommer har jeg flyttet dette lille skap inn i stua,før hang det på en bortgjemt plass,
en liten skuff har den å,jeg har pyntet med kort,heklet duk og inni satte jeg fine kopper med roser,
ser bilde ble skeivt,det har lett for det når jeg tar bilder,ser bare på et øye jeg,men ikke trangsynt for det,hihihi,er født sånn så vet ikke annet,så det går bra,
men her henger dette lile skap,liker det godt,
håper dere har det bra alle sammen å koser dere om dagen,på mandag begynner skolen igjen,min jente skal opp i 9 klasse,den tiden er gått så fort,
så ta vare på hverandre å nyt mange stunder med mennesker dere vil omgås,
det er nå livet er.
ønsker dere en hyggelig dag

27 comments:

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Hej Sylvia.
Jätterart skåp du har, såna små är lättplacerade. Bra att du tog fram det och hängde upp. En fin jalusi har du också, och vacker kristall-lampett.
På måndag till veckan börjar jag jobba, så nu är det mycket och fixa som jag vill hinna med före.
Må gott vännen
Kramar
AnnaMaria

lisje astrid's husblogg said...

Hei du gode ♥
Så kjempe fint du har pynta skapet!
Dette kan du meeeeget godt♥

Ah!Ja..Eg kjendte på at for ei vekses tid sidan at no gledar eg meg til kvardagen att og jobben min(jobbar i skulen og har 2 gode feriemnd om sommaren;)
Kjenner og at det skal bli veldig kjekt å møte att elevane:)

Har brukt dagane dinne veka til tilvenning i bhg..Og alvoret slo meg rett "ut"..!
På mandag Er kvardagen her..Plutseleg kom den!
SÅ eg har no VIRKELIG tenkt å nyte siste fridagane våre♥

Vår største skal til i 8..Å det er veldig spennande!

Å de boka såg berre såååå vakker ut!
Kan tenkje meg du trivast med den i fanget♥

Ønskar deg gode sommardagar kjære Sylvia:)

Klem frå Astrid♥

bodil said...

Hei.Kjempe fint skapet.Søtt,nydelig.Er får fint til å hjemmes bort.Ja tiden går så fort å de barna blir så fort stor.Men synes alle årstider har sin sjarm.Som du sier koselig å tenne levende lys når det mørkner.Ha en riktig fin Torsdag.Klem fra Bodil.

viilhvile said...

Å ja, ønsker meg et sånt til Veslejenta, hun er så glad i å pynte allerede. Er det ikke litt deilig med høstdraget om kvelden - vi nordmenn er flinke til å ta vare på årstidene, føler jeg. Snart vil bloggene flyte over av vakre høstfarger og innesyssler. Og så er det jul :) Alt er like fint! Har det veldig godt, Sylvia, og sammen med noen andre kloke damer, skal du ta ære for det! Håper du gjør det; gjemmer det lengst inne og tenker at jeg har bidratt til et annet menneskes lykke. Det er stort, det!

Lykke til med skolestart - fine jenter har du, og gutt! (Mann, kanskje :)

Simones Country Home said...

Hei hei på deg.

Så fint det skapet ditt er da. ;o))

Lekkert!

Ha en fortsatt knall dag Sylvia. ;o)

Klem Simone

Mariannes Creative Blog said...

Det er et flot lille skab. Godt du har fået det frem, hvor det bliver set. Hvad er der lige under skabet? Er det en jalousilåge. Sådan en ønsker jeg mig nemlig ganske meget.
Hilsen Marianne

Beth said...

Så søtt lite skap?
Kan ikke gjemme bort dette.
Småskap, hyller og småbord er jeg også veldig svak for...
Alltid koeslig å pynte med sånt!

Enig med deg, det ER veldig koselig å kunne tenne lys om kvelden...

Romantikk-takk. said...

Ååå,nydelig. Jeg er skapgal så dette var midt i blinken for meg. Du er fantastisk til å plassere ting der de passer best. Farger og alt stemmer. Liker veggfargen din.
:))Klem Mette.

My home is my Castle - by Kari said...

Åhh så nydelig det var...
Elsker sånne små skap jeg :)
Jeg la ikke merke til at bildet var skjevt før du sa det ;)

Klem,Kari

ralfefarfars paradis said...

SÅ fint skap- godt det fikk komme til sin rett. Mye vakkert har du å pynte med også;) Skikkelig romantisk stemning- ser for meg at det må være skikkelig koselig hos deg på kveldene med tente lys;) Tusen takk for at du stemte på meg- du er nå supersnill;)
Håper du får ei fin helg;)
Klem fra meg;)

tove said...

Hei hei
Et nydelig skap. Skulle gjerne hatt mange sånne skap men hvor jeg skal plassere de er en annen sak.
Ha en fin kveld
Klem Tove

Louise said...

Jättesött litet skåp med lika sött innehåll! Passar fint inne hos dig :)

Minka said...

Heisann..Så flott ett herlig lite skap, og herlig pyntet opp. Ja, helga lurer rundt hjørnet, så deilig. Mannen har endelig fri og dagene ska nytes i dyreparken med familie, og selskap på søndag..Livet er herlig..klems

Bossa said...

Hei på deg. Så koselig lite skap..... Og kos dag i helga du. for oss blir det en travel helg med tre dager på markens Grøde. Mannen viser fram knivbladene sine, og jeg skal sitte å strikke i et eldgammelt hus. koselig det da, men litt slitsomt også. klem :O)

sologbolig said...

For et koselig, lite skap du har , Sylvia. Ja, nå er det begynt å mørkne om kveldene og lysene blir tent. På mandag begynner eg på jobb igjen, elevene kommer onsdag, eg begynner med ny klasse, det blir spennende. I morra drar vi til Haugesund på besøk til yngste sønnen, det gleder vi oss til. Ha ei god helg. Klem fra i Sigfrid

GroLinda said...

Alltid så pent og koselig hos deg *søstra* mi ;o) Ønsker deg en god bedring og en god helg.
Klem fra meg ;o)

Datt said...

Herlig, nydelig både skapet og innholdet! :D

Änglarnas hus said...

Det var ett kanonfint skåp!..Gjorde sig jättebra inomhus också!

Hoppas att du har det bra nu..när hösten kommer.. VILL INTE!!..mer solljus och värme innan jag är redo för vintern!!

ha det gott!! Kramis Sanne

Ruths datter said...

Så koselig det skapet er da. lekkert pynta inni også. håper at du har det bra og jeg ønsker deg en trivelig helg med dine i ditt vakre hus.
Klem

Anitas hus said...

Hei, Sylvia:)
Dette var ett alt for flott skap å gjemme bort. Godt du fant en fin plass til det.

Ja, det merkes at det går mot høst, men må innrømme at sommeren godt kunne vart mye lenger for min del;)

Ha en flott helg og god natt!
Klem, Anita:O)

Pia said...

Det är ett vackert skåp, såå fint att hänga på väggen! Innehållet är också såå fint!

Ja, vart tar tiden sin väg? Min baby fyller 20 år den 20.8!

Ha en kjempe fin helg!
Kraaam/Pia

Blessedmom's Simple Home said...

The cabinet looks so pretty Sylvia, and I love the little shutter underneath it. Our kids do grow up too fast. You are so right to say to enjoy as many moments as we can.
Blessings,
Marcia

Mariann Louise said...

Hei igjen! Kom raskt tilbake, og hos deg er det så trivelig!

Skapet ditt var utrolig søtt, og alle ideene du finner på å gjøre er så sjarmerende!

Nei, du er sannelig et oppkomme av sprudlende ideer:) Tror de kunne laget bok om ditt hjem, jeg, og solgt like bra!

Hvis du har tid, stkk gjerne innom og fortell hva du synes om "minneplassen" som jeg laget igår, det var godt fysisk arbeid!

Klem fra Mariann..

Solveig`s familie og Interiør blogg!! said...

Hei Sylvia :)
For et vakkert skap.. så koselig pyntet :)
En fryd for øye å få se alt det vakre i hjemmet ditt :)

HA en duper fredag og helg!

Klem fra Solveig!

Tovepia said...

Nydelig lite skap med flotte skatter.
Du har så mye fint!
Ønsker deg ei riktig god helg og klem fra meg;)

Joy said...

Hej Sylvia, vi hoppas ju verkligen att vi får se dig bloggtreffen - och ta med dig Tina också! Stooor kram Joy

Hanna said...

Vilket sött skåp.
kram
hanna