Sunday, September 5, 2010

bedre enn alarm..

På Kremmerhuset fant jeg dette skilt,å siden vi har en hund syntes jeg det var så stilig,
har hengt det på utsiden nå,ved vår dør,
å hunden ,ja den store vakt hunden....han ser dere under her...ler...
Timmi heter han,men at han passer på huset,ja det er sikkert, han sier vov bare noen tar i porten vår,så da blir vi vaslet straks,ellers har vi alarm da.
her ser dere skilt og Timmi,skjønn ikke sant?
i dag har vi hatt en alldeles nydelig dag,vi har hatt varme og sol,bare koset oss.
ha en flott dag alle sammen

32 comments:

elsamarianne said...

Vilken söt vakthund du har. Huvudsaken är att dom talar om att det är något på gång.
ha en go söndagskväll
elsamarianne

Frøydis said...

Rett og slett herlig!!
Skulle jeg hatt hund, ville jeg hatt en sånn "fang-hund" Pomeranian er drømmen, men siden vi reiser såpass mye, blir det med drømmen!!

Kos deg videre i kveld!
Klem, Frøydis

Havfruen said...

hehe:) Tror kanskje skiltet er mere skremmende enn lille Timmi:)
Jeg har et boxerhode i stein hengende utenfor døra..med skilt over " her vokter jeg"
Sol og 14 gr her også i dag, nydelig.
Klem til deg:)

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Timmi är en väldigt söt vakthund, och ingen tjuv gillar hundar som skäller och väcker hela huset. Den skylten blir lika bra som larm, och så Timmi såklart.
Klappa vovven från mig och kram till dig.
AnnaMaria

Tovepia said...

Ja, du skal ikke skue hunden på hårene:)
..og en liten tass kan være iltrere enn de større;) Timmi så herlig ut, og tar tydeligvis sin status med ro og fatning;)
Ha en flott helg og klem fra meg;)

Hulda said...

Stilig skilt, og for en søt hundevenn dere har! Nusselig. Så fint med godvær! Her nord er det gråvær, men har fått pynta litt ute.

Sylke said...

Det var et fint skilt, og vakthunden din ser jo riktig skummel ut *ler* :)

Ha en fin uke! Klem fra Sylke

Emmas utsikt said...

Så søt! Jeg har jo selv en liten hund og uj - den kan jammen bjeffe og knurre!

Og så flott bord dere fått dere. GOdt når alle får plass.

klem!

Blått til lyst said...

He, he - ja, det skiltet tror jeg at vi også må få oss.
Mdt i blinken for Balder Dachs som er helt sikker på at en fremmed er en venn han ikke kjenner :-)
Han er jublende lykkelig for alle som kommer, og bjeffer aldri, så hos oss må nok skiltet ta jobben helt alene.
Takk for tipset - Liv

asbjørg said...

Adskillig søtere den levende vakthunden enn den på skiltet ja!
Vår hund som vi måtte skilles med i sommer,het også Timmi,han var og en skikkelig varsler,men ikke akkurat fryktinngydende!
God søndagskveld!

jakt,skor,barn,inredning said...

Vilken söt liten hund du har ! Nilla

My home is my Castle - by Kari said...

Såå herlig :)))))
Kjempeflott vakthund det hihi :))
Fikk lyst til å ta han ut av bildet og bare kose ...

Klem,Kari

Solgården Butik och Café said...

Mycket söt skylt!
Den skulle jag också haft hemma till min jycke.

Tack för rådet av tapeterna,
tror dom kommer vara kvar ett tag till tills jag blir RIKTIGT less
på dom ;)

Kram/Sofia

Mariannes Creative Blog said...

Ihh - det skilt vil jeg gerne eje. Det er sjovt og fantasifuldt. Du er heldig.
Knus MARIANNE

Romantikk-takk. said...

Hehe. Så nusselig hund. Artig skilt. :) Klem.

Gyngestol og kaffigrut said...

Flott skilt! Og vakthunden din var enda flottere.

Ha en fin uke!

It's me said...

Swet sweet sweet sweet sweet sweet sweet...................Timmi..............so lovely little dog........beware of Ria...she is in love...how cute !!!! ...lovely weer hugs from me......and for Timmi

Hespe said...

Hei Sylvia!
Tusen takk for kjempekoselig hjemkomst hilsen!!

Jommen er 2 uker borte fra bloggen lang tid - dere har jo postet så ufattelig mange flotte innlegg at det tar en evighet å komme igjennom...;o) Nydelige innlegg kan jeg skimte langt tilbake her hos deg, så nå må jeg bare ta å "bla" meg tilbake! Hi, hi - herlig skilt, og spesielt når jeg ser det i sammen med skjønningen Timmi :o)

Super uke til deg!

Klem fra Hildegunn

Karin said...

Hei,men gurimalla så skjønn han var da. De er så fine når de krøller seg sammen sånn,jeg må alltid bort å nusse å stryke på min valp når han gjør det,regner med han syns det er et pes når jeg gjør det men....Nydelig var Timmi ja.Ha en flot uke!Klem fra Karin

xxxl said...

Hei :)

Så søt en hund.. fine farger på den... aldeles nydelig er den..

Hehe ser nå ut som om den tar verden meget med ro da.. men små hunder kan ofte være like påpasselig som de store... morsomt skilt og sammen ligning.

Ha en flott mandag :)

Klem

Pia said...

Hahaa, så gulligt! Hunden är lika STOR som skylten! Men, huvudsaken är ljudet, skällandet - ingen tjuv vågar sig på en hund som skäller!


Kraaam/Pia

essemia said...

Storleken har ingen betydelse när det gäller att vakta. Skönt att ha en hund när det gäller besök och annat.

Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

Mariann Louise said...

Det skiltet har jeg så lyst på...
Det hadde jammen vært kjekt å ha utenfor porten!

Og såklart med en sånn skummelt utseende hund som Timmi, trengs det jo et lite "forvarsel", hehe...riktig en skjønning er han jo!!

Ha en herlig septemberdag, klem fra Marian:)

Bente said...

Så herlig vakthund du har. Han passer nok godt på.

Bente

Rachel said...

Timmi var jo bare skönn og sikkert veldig flink til og passe på dere. Men han ser ut som att han ikke riktig liker og väre fotomodell *ler*
Stor klem til deg vennen!

lavendel mio said...

Smelt smelt!! Så skjønn en hund:)
Blir vel skikkelig skremt de som prøver seg der når de hører bjeffingen og ser det skiltet:)
Ha en flott uke, klem Hanne

Martilie said...

For en skjønn liten Timmi :)
Tenker meg den overgår enhver alarm, i tillegg får du kos og hygge..

Herlige bilder og skilt -passet bare såå godt!

Nyt dagen!

Klem fra Tove

Cathrines Kreative Hjørne said...

Så praktisk og nyttig skilt da, og det er jo absolutt en vakthund dere har, så dere har jo ordene i behold! Kanskje noe for oss dette? Vi har bare masse gamle lapper på vinduene om at vi har alarm, men det er ikke helt sant da.... Men et sånt skilt hadde kanskje virket avskrekkende!

Håper alt et bra med deg og vondtene dine, og at du har fine dager nå!

Klem Cathrine :-)

Beth said...

Klart du MÅ ha et sånt skilt når du har en sånn vakthund i huset?

Anonymous said...

For en skjønn hund dere har :)
Nydelig skilt.
Vurderer om jeg skal henge skiltet
"Hunden er løs, adgang på egen risiko" på døra.
Hehe, så kommer mine to Chihuahua løpende :)))

Hilsen Anja :)

Englagård said...

Den söte vakthunden skulle jag icke säga nej till :)

kram Karina

Torilpia said...

For en skjønn vakthund :o) Men de høres jo jammen godt disse små også da .. :o)

Det nye spisebordet var kjempelekkert .. skjønner godt du er fornøyd med det. Spennende med kongelig besøk i byen .. er jo litt ekstra stas da .. Samtidig er det jo herlig med sommerfølelse - uten stress fra alle mulige besøkende. Har liksom fått tilbake byen igjen :o)