Monday, September 27, 2010

Bloggtreff

vi hadde et allertiders bloggtreff i arendal på søndag,så mange som kunne komme,å noen var ukjent for meg å,men kjempekoselig,Joy på bilde over her,til venstre,
og Caroline til høyre på bildet her,var de flotte damer som hadde invitert til blogg treff.
vi spiste og skravla gikk i ett,hadde utlodning å alle fikk en premie,Hilde Heimdal til høyre,
min kusine Gro koset seg å,hun kom fra Skien å overnattet hos meg,så koselig,bestandig hyggelig å ha deg på besøk Gro.
fra venstre ENGLE HJØRNET,FRK.OLSENS DRØMMER,OG DUSE DRØMMER,
Kari og Frøydis .anbefaler dere å titte innom alle,
min datter Tina,
frk.olsen var så grei at hun åpnet dørene til sin herlige butikk,så her ble det kø foran kassa,hun har såå mye fint,
mange gikk ut med poser,til og med Frøydis som aldri finner noe som hun sa,står jommen i døra med en pose,tusen takk alle sammen for en koselig dag,vi sees,
om noen går å lurer på å ha bloggtreff, ja så anbefaler jeg det absolutt,koselig å se ansiktene bak bloggene,
å helt til sist har Silje pakket seg inn i dyra våre,det er høst og en kjenner det er mye kaldere ute,særlig i vinden som er nå,
ønsker dere nydelige høstdager til vi blogges.

23 comments:

Frøydis said...

Heisann :-))
Det var SÅ koselig å treffe deg!
Selv om dialekten ikke helt passa til det jeg trodde, hehe...rart det der, hvordan man danner seg et bilde...
Visste jo ikke at du ikke kommer fra Arendal...hehe..

Synd maten ikke var som forventet, men sånn er det jo noen ganger...moro var det! Kanskje et treff her i byen neste gang??

Klem, Frøydis

Tino said...

Så koselig dette så ut! Ser ut til å være en gjeng med blide og trivelige damer. Synd jeg bor på andre kanten av landet, skulle gjerne ha vært der.

En fin uke ønskes deg!
Klem T

Lykkeliten said...

Å, jeg kan tenke meg dere hadde det koselig. Neste gang vil jeg være med :-)

Klem Lykkeliten

Bente said...

Dette ser veldig koselig ut. Så hyggelig å kunne treffe andre bloggere på denne måten.

Ha en god kveld.

Bente

På landet said...

Detta så koselig ut, å så nydelig butikk med masse fint :)

Prinsesse Elin said...

Er så misunnelig atte! Kunne godt hatt tenkt meg å vært i Arendal sammen med dere herlige bloggere denne helgen. Utrolig fine bilder du har tatt, snuppa.

Klem fra Elin:)

Hanna said...

Roligt med bloggträff.
kram
Hanna

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Man ser hur mysigt och roligt ni har det, och så jättefint ordnat av tjejerna. Ett butiksbesök är alltid kul, det hör till på blogg-träff. Så roligt och se dina foton på alla glada gäster.
Och ett jättefint foto på Silje och djuren också.
varm kram
AnnaMaria

Gammel stil said...

Åh, så koselig:):) Kjempemange fine bilder:):) Helt herlig! Skulle nesten ønske vi kom fra Sørlandet;)

Klem:)

Bekka said...

Så hyggelig det så ut - koselig å treffe personene bak bloggene på denne måten :)
Ha en fortsatt fin høstkveld!
Klem fra Bekka

RoseSommer said...

Har sett mange bilder fra treffet allerede, så jeg følger visst flere av damene som var på treffet!
Så moro at dere hadde en fin dag.
Håper dere har fine høstdager nå, selv om varmen er blitt borte. Fikk forresten melding fra et vennepar som er på Grand Canaria, og de har nesten 30 grader på soverommet. Uten aircond.! Kanskje vi har det greit allikevel?

tove said...

Hei hei
Skulle så gjerne ha vært der. Så koselig da.
Ha en fin kveld
Klem Tove

Synnøve said...

Hei
Så koselig dere hadde det på bloggtreffet.
Skulle ønske jeg bodde nærmere dere:)
Nydelige jenter du har.
Klem

Martilie said...

Så koselig!! Morro å se bilder, tenker meg at dere hadde det koselig :)

Nydelig fredagsinnlegg under her også..

Ha en skjønn kveld!

Klem fra tove

Hjemmekjær said...

Tenker det var gøy ja. Alle med samme interesse, - interiør! Ikke rart at skravla gikk:) Bra gjort, at noen drar igang sånne treff!

Lykkelig som liten.. said...

Hei hei :)
Ja det var kjempe koselig på treff i går :) Så utrolig mange hyggelige damer på en plass skal du lete lenge etter :)

Så mange fine bilder du fikk tatt i går da :) Koselig :)

Kanskje jeg og Stina kommer innom en liten tur iløpet av dagen i morra:)

Ha en nydelig kveld:)
Klem Tina

Emmas utsikt said...

Det var riktigt skoj att se. Så trevligt ni verkar ha haft det!

Och så himla fin smörbytta här under. en sån vill jag också ha. :D

Kram!

Hespe said...

Hei Sylvia!
Takk for koselig kveldsvisitt!!

Åh, så gøy med bloggtreff da! Mange "kjente" å se, så der skulle jeg veldig gjerne ha vært! Fr. Olsens drømmer er en butikk jeg bare MÅ besøke - hun har sååå mye vakkert. Forstår turen må legges til Sørlandet :o)

Ha en fin kveld og en herlig uke videre!

KLem fra Hildegunn

Sylke said...

Det ser koselig ut med bloggtreff, så flott at dere hadde det fint sammen! Takk også for hyggelig kommentar i bloggen min.

Ha en god høstuke! Klem fra Sylke

sologbolig said...

Dette såg jo kjempetrivelig ut og så kjekt å kunne møte andre bloggere. Ha ein fin kveld og fine høstdager. Klem.

Bossa said...

Ååååå. Det ser så koselig ut. Jeg MÅ en tur sørover i landet en gang. Og til frk.Olsens butikk. Bare den dattera mi hadde hatt litt fri innimellom.... Tør ikke kjøre selv.
Men, den som venter på noe godt......
Ha en nydelig høstdag i morgen. Klem :O)

Romantikk-takk. said...

Hei.
Så ut til å være et hyggelig treff. Så gøy å se ansiktene bak noen av bloggene. Har sett bilde av deg og,så flott dame atte. :))Klem.

Villmarkstausa said...

Så hyggelig dere hadde det. Blogtreff er morro. Flott butikk.
Ha ei ny fin uke...