Monday, September 6, 2010

Det lille huset langt inn i skogen

Ny uke og nye muligheter,først vil jeg takke dere for hyggelige hilsner om Timmi i forrige innlegg,
En vakker dag fikk jeg være med til huset langt inne i skogen,det er gammelt,en rønne vil mange si,men jeg syntes det er vakkert å sjarmerende,se den muren ,her er det lagt stein på stein,det har nok vært en husmanns plass.

en gammel velbrukt stige lå ved muren,de hørte sammen,
oj da,her er det kommet et bilde fra stua,skulle vært lenger ned,men men,
er det ikke koselig her?,en kan liksom ane de som har bodd her i gamle dager å se dem sitte å høre på radioen,
dette bilde av trillebord skulle vært før stua,det har gjort mange tunge jobber i sin tid,
vakkert slitent ligger det her til nytelse for dem som gidder se dens skjønnhet der det ligger.
her titter vi inn på kjøkken,det er veldig lite å smalt.ikke lett å ta bilde av,2 gamle komfyrer står her,
se så vakker gammel.
vet ikke hvor gammel den er ,tenk å mange middager å brød den har laget.
skulle ønske disse gamle ting kunne tale,
stekeovn til høyre fyringen i midten til venstre og askeskuffe under,
å vet dere hva..???jo jeg fikk denne gamle komfyr om jeg ville ha den..så nå vil jeg spørre dere...er det verdt slitet for den er tung,å ta den hjem å bruke den i hagen til pynt?selvsagt under tak i nærhet av den ene spiseplassen ute..vet den passer inn i miljøet.hva syntes dere.?
hadde dere tatt den hjem??Må si jeg elsker den,den er så sjarmerende,tenk å ha den i hagen med den gamle emslje kannen jeg har på platen...åå jeg drømmer alt..hihi...
her står vi på kjøkken å titter inn i stua,her var spiseplassen,
tenk å de har sittet ved dette bordet,speidet ut om far kommer fra jobb så ungene kan få middag,jag har ikke vanskelig med å drømme litt her..
her har jeg bare snudd meg og tatt bilde inn kjøkken,koselig kjøkkenvindu,ble litt mørkt,men dere ser det litt.
å her ble det fyrt hardt om vinter kan jeg tenke meg,huset er ikke isolert eller har doble vindu,men såå sjarmerende,
dette siste bilde er fra soverom nede,et bitte lite,men plass til en liten dobbelseng,det er å et lite loft her,med noen rom,men tomme nå,har nok vært soverom til barna,
det var så koselig å gå her i fred å ro og snuse inn alt dette gamle,sanse huset å drømme seg tilbake,må si vi har det bra i husene våre i våre dager,men har vi det bedre som mennesker tro,
her hersker det fred og ro,langt langt inn i skogen..
så vi får drømme om et sted,lage en plass inni oss til ro og vakker natur,et stille sted.
det var alt for denne gang,
ønsker dere alle skjønne bloggere en stille å vakker dag.

72 comments:

Frøydis said...

Hei på deg :-))
Så søtt et lite, gammelt hus :-) Tenker det er sjel i det ja :-))
Hadde vært moro å vite hvor gammel den komfyren er...du finner nok ut av det..

Ha en fortsatt fin mandag :-))
Klem, Frøydis

sologbolig said...

Å for et herlig gammalt hus du har fått vert i. Her oser det av nostalgi og en kan drømme fritt. Komfyren var jo bare topp. Og JA, eg hadde definitivt slept den med meg heim dersom eg hadde hatt mulighet til det ! Ha ein flott dag. Klem.

Blått til lyst said...

Takk for en koselig vandretur i et sjarmerende gammlet hus!
Tenk om veggene kunne snakket, og om radioen hadde kommet på med barnetimen fra 1953....
Klart du skal hente hjem komfyren. Når du først har falt for den, kommer du til å angre om du ikke slår til.
Og - jeg er helt sikker på at du klarer å få den til å gli rett inn i ditt trivelige hjem :-)
Ha en riktig god dag - Liv

Beth said...

Kjempekoselig altså, men jeg tror ikke jeg hadde orket å bo sånn i dag! Men før visste de jo ikke om noe annet...

Villa Klaraberg said...

Løp og hent sier jeg bare, tenk så nostalgisk og koselig å hatt en slik i hagen når man har plass til det. Tipper ovnen er fra 1920-1930. Takk for visningen av det lille sjarmerende huset i skogen. Sitter nok mange minner igjen i de veggene der, ja...det var nok tøft å bo der når det var midt på vinteren og 25 minus ute. Kult det skiltet ditt i forrige innlegg:) Har et i Sverige på veggen ved inngangsdøren: här bor jag! Også er det bilde av en hund som er av samme rase som den jeg har...de kan se litt morske ut..hehe...så søt Timmi er! Ha en flott uke. Klem fra Jorunn

Landlige Hjem said...

For ett nydelig søtt lite hus!♥
Takk for att du viser oss rundt, så idyllisk!!♥
Tenk å bodd sånn ;)
JA!! løp og hent, noe så vakkert er det ikke hver dag man får!♥
Ønsker deg en herlig ny uke, blir spennende å se om du har hentet skatten din ;)
Klem fra meg .)
Anki

RoseSommer said...

Så fine bilder. Som vanlig. MEN, -jeg vil være festbrems når det gjelder komfyren. Den skal stå ute under tak hos deg, men den vil allikevel ruste veldig, tror du ikke? Da vil vel det blanke forsvinne, og rust & emalje er kanskje ikke like stas?
Så et definitivt nei fra meg angående denne mulige gaven. (Blir spennende å se hva du gjør.... :-)

liven said...

Et utrolig koselig sted du har fått besøke!!! Herlig!!
disse gamle komfyrene er jo også så fine!!
Vet ikke om du leser bloggen "Lisbeth sin lille verden" ??.....tidligere har hun pusset opp en slik gammel komfyr og den står nå i kjøkkenet hennes :o)

ha en fin ny uke Sylvia

Martilie said...

For et sjarmerene sted, fredfylt og koselig!

Jeg synes absolutt det er verdt det (vet min mann hadde steilet hvis jeg hadde foreslått noe slikt, men du har kanskje noen gode og sterke hjelpere :)
Dette er en sånn en-gangs-sjanse. Grip den -hvis ikke tror jeg kanskje du angrer.

Lykke til uansett :)

God ettermiddag!

Klem

Mariannes Creative Blog said...

Ih - hvor er det gammel hus charmerende. En god gammel historie i sig selv. Er det mon dit hus?

Knus MARIANNE

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Det var roligt och få gå med in i det gamla huset. Man blir ju nyfiken på vem som bott där, allt var så fint iordning.
Det var jättefina spisar, såna skulle jag gärna ha i stugan. Och vita var dom också! Du kommer säkert och ångra dig om du inte säger ja till spisen, säkert jättetung och flytta. Men kommer och bli fint ute hos dig.
Kramar
AnnaMaria

elsamarianne said...

Självklart ska du ta hem spisen. Den är ju helt underbar. Absolut värt besväret.
ha en skön måndag kväll
elsamarianne

Tovepia said...

Ser ut som du er tilbake til 50-tallet her;) Så virkelig koselig ut!!
Ha ei flott uke og klem fra meg;)

Havfruen said...

Der var det ro og masse sjel... Utrolig flott og slettes ingen rønne!!
Ta med deg komfyren!!
Klem til deg:)

Violetta said...

Gubban, for et koselig lite hus! Er det noen som bor der?, ser nemlig så stelt og ordentlig ut. Klart du må ta med deg komfyren, du som har plass nok, og i tillegg den helt rette følelsen og stilen for den. Det hadde jeg gjort! :)

Herlig liten (stor) hund! Ser ikke ut som han er helt tilfreds med skiltet enda...skuler bare he-he. Riktig søt er han!

Romantikk-takk. said...

Så artig å se hvordan de hadde det før. :)Takk for titten. Hadde ikke nølt med å ta med den ovnen. Syns den lenestolen var fin og.
:))Klem.

Pia said...

Jag tycker som du: vi har fina bostäder med all bekvämlighet i dag, men är vi lyckligare människor för det? Lyckan ligger nog i något annat, något där i skogen...borta från allt, stress, tävlan, jäkt...

Men, spisen/ugnen skulle jag FÖRSTÅS ta med mig!!! Jag tar allt man bara FÅR ta. De hittar nog sin plats, förr eller senare!


Kraaam/Pia

Karl Halvorsen said...

Hallo Sylvia!
Så absolutt ingen rønne nei, en perle, spør du meg. Perler skal en ta vare på.

Du spurte om hva vi syntes om komfyren. Slutt og drøm, svarer jeg, få dem hjem. Du kan greie å ordne et skikkelig hjem i det rette miljøet er jeg overbevist om.

Ellers var det en fryd å se bildene, jeg lager meg også tanker om hva som har foregått, i en tid med null stress og hardt arbeid. Når det gjelder bilde med kroken og radioen hører jeg for meg lørdagskvelden med Dicki Dick Dickens, men det husker vel ikke du kanskje? En må være utgammel som jeg for å ha den opplevelsen i minnet. :) Nesten fosil.

Henter du ovnen i morgen? :)

Ha ei fin uke fortsatt Sylvia. Og takk for en trivelig titt inn i andre tider. Kanskje bedre tider...

Nostalgia said...

Kooooselig ! Ja her har jammen tiden stått stille ;-)

Så fint at du viser oss. Masse flotte bilder !

Ønsker deg en fiiin ny uke !
Klem, Nostalgia

Datt said...

Aaaaw, sjarm, sjarmere, sjarmest!

sigrid said...

For ein nydeleg plass..
Takk for at du tok oss med!!

Ha fortsatt flott veke :-)

ralfefarfars paradis said...

Så mange herlige og stemningsfulle bilder..hvem vil vel ikke komme dit en tur? Jeg tror den ovnen hadde blitt nydelig hjemme hos deg- så håper du får ordnet med transporten;) Når jeg leser innlegget under - så skjønner jeg at det er på tide å skaffe seg vakthund- for en sjarmør;) Håper du har en god uke!!

Malys krok said...

Så koselig! Virkelig vakkert1 Ja det er på slike plasser en kan bruke fantasien og drømme om svunne tider! De hadde det nok godt sammen de som bodde her! Er huset brukt til hytte i dag tro? Det ville iallefall jeg gjort! -Margit-

elinAnita (eddaskreativiteter ) said...

Så koselig..akkurat som i gamle dager:)
Ja den staken fikk jeg gratis og:):)
kos deg og nyt kvelden..
eddakLEMMER

pysseltanten said...

Vilken mysig stuga...=)) Jag hade ABSOLUT tagit med spisen hem...om jag vetat att jag hade platsen till den...o det har du ju...kommer bli suuuperfint hos dej...=))))
Kraaamizar Git

Uttan said...

Härligt!
Underbart hus man kanske skulle ha en sån plats att gå till när man vill uppleva nått annat....och ha lugn och ro.

Klart Du ska ha spisen.....
Det kan bli strömlöst nu när höststormarna kommer.

Kramar!

Karin said...

Heisann,tja bedre å bedre,vet ikke jeg..Hoster enda ja,tilogmed hosten er sliten nå...Noen ganger vet jeg ikke om jeg skal begynne å gråte,for jeg er så lei av den,men det hjelper vel ikke det heller.Så koslige bilder...det er vanvittig morsomt å drømme seg tilbake i tid når man ser sånne gamle hus.Syns innebildene var så fascinerende. Morro å se ja.Også er det herrlig å kunne,i en stressa hverdag,stoppe opp å drømme seg litt bort til gamle dager.... Jeg elsker det! Ønsker deg en flott uke videre.Klem fra Karin

Cathrines Kreative Hjørne said...

Hei Sylvia!
For et herlig, gammelt hus! Ja, det er moro å se hva de måtte klarte seg med før, og det var ikke store plassen de hadde på kjøkkenet! Ellers ellers for den saks skyld. 1 soverom til hele familien. 8-10 personer et en sånn liten stue.

Jeg hadde absolutt tatt med meg den komfyren hjem, og ville nok laget plass til den i en krok på kjøkkenet!

Ha en fin dag vennen!

Klem cathrine :-)

Moski said...

Her ble vi virkelig satt tilbake i tid. Sjarmerende interiør med masse historie. Fint som feriehus.
Komfyren synes jeg virkelig du bør si ja til.Den er bare herlig.

Blått til lyst said...

Takk for hyggelig kommentar!
Neida, lysestaken er ikke gammel. Den er flunkende ny, men den kommer liksom fra et gammelt miljø i en engelsk film, føler jeg.
Her regner det, og jeg er på jobb. Siste dagene før jeg skal på sykehus neste uke. Altså ikke noe farlig, men gleder meg ikke....
En god dag til deg - klem fra Liv

huset ved elva-elin said...

så koselige bilder du viser fra det lille gamle huset, morro å se :)
Så skjønn Timmi under her er, han har noen nydelige farger, alle mine tibber er i fargen sobel.
Klem fra Elin

* Hege`s Cute N Cool Blog * said...

Hei hei ♥

Ååååå så stilig hus da , og den gamle ovnen var jo lekker!!!!

Jeg fikk ikke mere lavèndelduft i posten i går , så jeg håper pakken kommer i dag Sylvia :)) Så jeg sender pakken så fort jeg får duften ♥

Følg mej gjerne på facebook oxså Sylvia på Cute N Cool House....der ser du oxså et innlegg der du kan vinne et gavekort vis du foreslår for dine venner...

Nå skal jeg inn og bli venn med dej på facebook gjennom min hovedprofil vis du ønsker :)

Ha en strålende dag ♥

Anette (Hvit Romantikk) said...

Hei Sylvia ! ♥

Dette var virkelig et søtt og sjarmerende hus, masse sjel ! ♥ Du har jo forelsket deg helt i den gamle komfyren, så jeg syntes du så absolutt skal ta på deg strevet med å frakte den. :) Tror den hadde blitt veldig fin i hagen din. ♥

Ønsker deg en god og fin dag ! :)

Klemmer Anette ♥

ENGLE HJØRNE said...

Hei på deg vennen. Tusen takk for alltid koselige komemtarer. Jeg lurte på om det var mulig at min svigerinne også kunne bli med på bloggfref? ho har ikke blogg,men er en ivri føller å komenterer ofte.Klem fra Sissel.

Lenemora said...

Så koselig sted, synes absolutt du skal ta bryet verd, det er vel snart ikke flere slike igjen - den var nyyydelig!!!!

Når det gjelder den franske lemonaden, så kjøpte jeg den på Lune Hjem i Tønsberg til kr. 89,- veldig dyrt, men artig å smake...

Vi sees snart!

Klem

Elizabet Stilig hjem said...

Hei Sylvia,
så fine bilder fra et koselig hus. Ja. jeg syns du skal ta den ovnen, ihvertfall når du tenker på den sånn. Den blir sikkert kjempefin hos deg.
Tusen takk fot koselige ord hos meg!
Klem Elizabet

Besta said...

For et koselig lite hus i skogen. Jeg hadde ikke vært i tvil om ovnen. Den hadde blitt med meg hjem i allefall:) Tror også det hadde passet fint inn hos deg.

Beklager at jeg har vært litt treg både med blogging og kommentar de siste dagene. Måtte bare ha en bitte liten pause. Er nok tilbake snart:)
Ha en fin dag.
klem fra marilyn

Tino said...

For et herlig og sjarmerende hus!
Jeg var på jentetur i helgen, og huset vi var i var etter hennes oldeforeldre. Der var også mye av det gamle bevart, og det var så koselig!

Ønsker deg en fin dag videre,
klem T

Jenny said...

Hej Sylvia!
Vilken charmig gammal stuga! Det ser ut som tiden stått still där.

Klart du ska ta hem den charmiga spisen:)

Ha det gott,

Klem Jenny

Anonymous said...

For et sjarmerende gammelt hus <3
såå nostalgisk, sukk, man blir varm i hjertet av bildene <3
Og jaaa, jeg hadde tatt den gamle komfyren hjem, tenk såå flott det blir å pynte opp med den :)
Takk for tittet i dette såå sjarmerende huset :)

Hilsen Anja

Smykkas said...

For et nydelig og herlig hus.

Her var det mange ting å fryde seg over. Noen er slik at de vekker en del minner.

Skal du bestille bokmerke hvor inntektene går til et humanitært prosjekt i Uganda?

Send meg en mail hvis du vil være med å støtte en god sak.

Klem fra Astrid

Romantiska Hem said...

Åh så vackert! Jätte charmig hus ju! Du rara kan du maila mig din adress, ler.
maila till boopgirl82@hotmail.com
Kram Petra

Hyacinth Bucket said...

Huset oser af atmosfære og nostalgi...:-)
Og ovnen er bare guld værd, den havde jeg taget med mig hjem med det samme.
Den vil passe flot ind hos dig, du er jo en romantiker.
Og dit indlæg med Timmie er bare så dejligt, han er vel nok smuk.

Knus fra Lisbeth og potedask til Timmie.

Synnøve said...

For et nydelig lite hus,med masse sjarm.
Jeg har takket pent for ovnen og tatt den med meg hjem og jublet hele veien hjem:))))
Egentlig har jeg ville hatt hele huset med innbo:)

Klem

Ruths datter said...

Hei igjen Sylvia!
Så flott det var der da. Ligner på huset til mormor og de 8 ungene. Med Anne cath VesDen er nok sikkert tung.
Klemtly vet du.Storflott ovn du kunne fått da.

Mira said...

Koselig hus, men sikkert kaldt om vinteren!

Vårt hus ble bygd i 1820, og da flytta de et gammelt hus hit. Så noe av huset er mye eldre. Vet alt om vinterkaldt hus. (Er glad for all veden me har jobba med når vinteren kommer.) Før var det ein vedovn i hvert rom her.

Tror nokk eg hadde tatt med vedkonfyren heim viss eg hadde ein plass til den.

Så koselig å høre at du hadde titta etter meg på Fjære. Var der ei lita stund. Har ikkje meldt meg på bloggtreff enda! Har lyst, men vet ikkje om eg tør, lille meg sammen med alle dere flinke.

Ha ein fin dag! Klem,

Bossa said...

Hei på deg. For et hærlig innlegg....Og ovnen haddde jeg hentet fort som svint, men hadde nok funnet en plass til den innendørs.
Og ja, jeg lever og har det bra, bare veeeeeldig treig med blogging.
Stooor klem fra meg.

GroLinda said...

Hei søs ;o)
Takk for omvisningen i det skjønne lille huset! Der var det nok mye sjel ja ;o) Å du? Den ovnen passer perfekt under verandaen ved spisebordene ;o) Ta den med deg hjem så fort du kan! Gleder meg til å se den hos deg ;o) Ja nå nærmer det seg treff. Gleder meg til det også! Ha en fortsatt fin uke og tusen takk for god bedring-hilsenen ;o)
Klem fra Gro :o)

Fågel Blå said...

Mysigt gammalt hus!
Spännande att gå in där och kika!
Hoppas du får en fin Fortsättning på Dagen!
Kram kathrine

Huset vid ån said...

Åh, Det ser så charmigt o mysigt ut!
Det är klart att du ska ta med spisen....

Må så gott! Kram Therese

Minka said...

Heisann Sylvia..
Flott lite hus i skogen du har besøkt. Og jeg ville tatt med komfyren hjem jeg,hihi..vel hadde jeg nok puttet den i den fremtidige lekehytten til ungene, men den kan jo brukes til mangt, sånn som i hagen som du ville...Og jeg håper å komme på bloggtreffet, må bare få ordnet barnevakt, men tror det er i boks. Det blir kjempe koselig..klems..

essemia said...

Vilket fint ställe. Man ser många gamla hus som står övergivna lite varstans. Jag blir så ledsen var gång. Tänker på livet som har levts där innan och hur stolta de var som byggde huset över att ha ett "eget" hus!
Hoppas du har en bra kväll.
Kram Elzie

Simones Country Home said...

Heia Sylvia.

Så koselig et gammelt hus, nesten som et gammel torp det der. ;o))

Ha en fin kveld.

Klem Simone ;o))

anna said...

Va charmigt ni bor!
Önskar dig en härlig dag med!
Kram Anna Mylovelythings

Anno1925 said...

Utrolig sjarmerende rett og slett!!!

Klem Linda

Alven said...

Hei vennen :-)

SÅ koselig hus i skogen :-) Skjønner godt at du fort kan drømme deg bort der ja :-)Elsker vår gamle hytte i skogen selv...er rekrasjon for meg å være der...skulle bare ønske samboern hadde vært enig..

Ha en flott torsdag :-)

Mange klemmer ifra meg

Huset vid ån said...

Kikar in o önskar dig en vacker höstdag vännen! Kram Therese

Landlige Hjem said...

God kveld Sylvia,
fint om du kan titte innom meg :)
En flott kveld ønskes deg,
klem Anki

Nanni said...

Ta med deg komfyren!!! :D
Jeg har drasset med meg en diger, gammel fransk vask fra min fru mor i Frankrike, den står ute med blomster på... Under tak, da. Håpet jeg kunne bruke den som en del av nytt kjøkken (som ikke kommer på plass med det første), men jeg vet ikke. Uansett, vasken skal jeg ha, ute eller inne...
God klem til deg fra rosabogger Nanni ;o)

Viilhvile said...

Hei snille du! Travle dager, men nå ble det jammen litt tid til å oppdatere seg! For et absolutt sjarmerende og nydelig sted - helt i takt med min hjerterytme! Og komfyren - tror ikke du vil angre om du takker ja (du slipper sikkert å bære den selv).
Deilig helg til deg og dine på det blide Sørland!

yesheimen said...

Hei og tusen takk for komentar, du er alltid på plass du..
Jeg har kommet litt utav blogge-modus, men må prøve å finne tilbake til gleden ved det.
Herlig gammelt hus, med masser av sjarm. Håper den blir brukt som hytte av noen. En fredelig plett i skogen, og tror det ligger masse slit bak å bo så trangt, og ofte var det mange barn i gamledager.
Ville absolutt takket ja til den antikke komfyren, den er da så sjarmerende.
Trillebåren vekker minner hos meg, for vi hadde sånn hjemme på garden til foreldrene mine, og jeg husker ennå at bestefar brukte den, men vår er nok borte forlengst. Kanskje den ble til ved.... :-(

Denne uken kjøpte vi faktisk hytte på Sørlandet...hi-hi...jippi :-) Ferietun ved Risør, så det kommer nok bilder etter hvert.
Ved sjøen, men selvsagt ikke strandtomt, det har jo en slik pris at det er umulig å få tak i for vanlige folk. Skal overta om 14 dager, og jeg brenner ettr å komme nedover.

Ønsker deg og dine en riktig god helg.
Klem Ann<3

GroLinda said...

Hei søs ;o)
Tusen takk for god bedring ønsket. Vi har hatt det fint, lillemor og meg ;o) Har drukket te og kosa oss. nå sitter hun under et teppe å ser på Disney kanalen, og godteri ved siden av seg ;o) Så kan mormor sitte her å skrive kommentarer ;o) Bare koser seg og er ei grei lita jente hos mormor og besse Tore.
Ha en god lørdag!
Klem fra Gro :o)

Sylke said...

Det er et koselig lite hus. Så fine bilder du har tatt!

Jeg ønsker deg en fin helg. Klem fra Sylke

Amy said...

Hallo kjære Sylvia,
Du prate til min sjel i denne post..min sjel som sier jeg var født i den feil generasjon..den tid den koselig hus i skogen var i bruk var en mer passende generasjon for meg tro jeg...enkelt og ukomplisert livstid...i forhold til dagens "problemer" og hektisk stressende nivå i hver dagen. Alt var vakre i den koselig hus..hadde nok ønsket hele huset og ikke bare komfyr..men du har vel en flott plass for så fine komfyr..en liten stykk av gårs dagen du kan ha i hagen og beundre..hadde nok takket ja til den tilbud jeg..
Jeg har foressten åpent bloggen min igjen- savnet dere veldig...det kjennes godt å være tilbake..ønsker deg og dine en flott helg..varmeklem fra meg :-))

Vitt o Vältummat said...

Det är ett alldelses underbart hus! Ett sådant vill man ha!
Ha en bra helg
Kram
Åsa

Lille Vildand said...

Fordums prakt i all sin enkelhet!
LOVELY!
For en fin blogg du har! Glad jeg fant deg.
Lørdagsklem fra Jannicke

Bestemor Drillo said...

For et nostalgi-innlegg!
Herlig! God helg og klem fra meg!!

Gammel stil said...

NYDELIG BLOGG:)

Lunalu said...

Et alldeles nydelg og sjarmerende lite hus i skogen. Full av sjel og nostalgi!!!
Herlig!
Nyt søndagen og klem fra Lunalu

Englagård said...

JA, jag tycker absolut att du ska släpa hem den gamla spisen. Den är sååå vacker.

kram Karina

Rachel said...

Så koselig Sylvia. Nå når jeg er kommune sykepleier reiser jeg bla ut på landet og ser en hel del gamle hus og det er så koselig.
Jeg syntes absolutt du skal bestille den Tildan du skrev om,den er bare lecker og det er veldig bra beskrevet hvordan du skal göre i mönsteret så det klarer du fint :o)
Gleder meg til og se den. Stor klem fra Rachel

-Ultima-Thule- said...

Det er nesten så jeg kan høre veggene fortelle om historien i huset. Om hverdag, lykkelige tider, slit og morsomme hendelser :0) Hadde jeg vært deg så hadde jeg ikke tenkt meg om!! Jeg hadde takket pent ja til ovnen :0)
*Klem*
-Kamilla-