Friday, October 8, 2010

Helg

så kan vi igjen trekke pusten å glede oss til ennu en helg, mange har fri og ser frem til helg med forventning, jeg var en tur i byen i dag, stakk innom Frk.Olsen..selvsagt...ler..
hun stod midt oppi utpakking av varer, å der var det masse fint kommet, å mere er ventende,
ja jeg er stadig innom Mariann,hun er bare best..tusen takk vennen at du er du....
denne nydelige konglen fra Dommo by gavor hadde kommet inn, må si jeg er veldig glad i dette merket. de skjønneste ting har de designet. blogg har hun å Noll54 Interiør, venter på nydelige kopper fra dem.
denne konglen fikk plass i vindu,såå vakker å pynter opp, det er i vinduet bak 2 seter den fant sin plass, litt mer skinn er funnet frem,luner så godt å gir en nydelig høst følelse,
sett deg gjerne ned en stund eller ta en blund, jeg har å hatt endel vinner lykke i det siste, i denne uken kom dette vakre fra skjønne Mette med bloggen Romantikk -takk,
den skjønneste eske inneholdt et vakkert hjerte,en fyrstikk eske laget med omhu og et rosa lys,okt er jo rosa mnd, tusen takk Mette,nydelig er det,ble så glad for gaven.
ja så kan helge freden senke seg for alle nok engang, blir en rolig helg uten planer her, glad regneværet er over, vi ble bare berørt av ting som flyttet på seg ute, litt høyvann, men vi har absolutt hatt verre, trist med alle dem som fikk ødelagt mye i flom.
da må dere alle ha en kjempefin helg, å benytt noe av tiden å fortelle de du er glad i, ja nettopp hvor glad du er i dem. disse ord betyr så uendelig mye,
tusen takk for alle hyggelige hilsner fra dere,dere er best.
god helg..

36 comments:

Beth said...

Så fin gave du vant, heldige deg?
God helg til deg og dine!

Klem...

RoseSommer said...

Nå kom jeg i helgestemning! Så mye fint du viser fram.
Det ser ut som om vi alle får en fin og mild helg uten regn, og dette er en fin måte å ha "høst" på; ikke frost, ikke regn, ikke vind, Nytt på Nytt, kylling i stekovnen. GOD HELG!

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Den kotten är så fin, roligt att hon säljer Dommo by Gawors saker. Ser härligt ut med dina fårskinn, varm och skönt och sitta på. Och det var en fin vinst du fick.
Ha en toppenhelg vännen
Kramar
AnnaMaria

sologbolig said...

Kjempefin gave fra Romantikk-takk og konglen fra Dommo by gawor var jo så skjønn. Ja Noll54 er ein flott både blogg og butikk, da eg var i Karlstad for vel et år siden så var eg i butikken hennes, så mye flott og virkelig ei hyggelig dame.
Nå har eg vert i Split i kroatia i nesten ei uka og kosa meg skikkelig. Litt trøtt nå for vi kjørte heim i natt, men det går over, nå venter vi på sønn med famili og på søndag kommer datter og familie,, gleder meg. Ha ei fin helg, Sylvia. Klem fra Sigfrid

Gammel stil said...

ÅH! Så fine bilder:) Du er så flink! Det er så vakkert hjemme hos deg:)

Stor klem:)

Tino said...

Så koselig den konglen var, og fine bilder. Gratulerer med premie.

Ønsker deg en riktig fin helg!
Klem T

Lykkelig som liten.. said...

God helg mamma :)

Kjempe glad i deg :))

Og noen nydelig bilder du har tatt, og det er ingen bombe at du er innom Mariann på Frk Olsen ;) hihi

Klem Tina

Emidoras verden said...

Så heldig du er!!
Moro med premie:)
Nå bøtter det ned her nord.Så nå er regnværet flyttet nordover.
Ha en fin helg!
Klem

Anonymous said...

Hei, takk for koselig helsing.
Så nydelig kongle som du hadde fått kjøpt, og jeg fikk virkelig lyst til å krype opp i stolen/sofaen med disse skinna...fredagsmys...
gOD HELG FRA Kirsti.....

Vita små hjärtan said...

Ljuvliga bilder från dig Sylvia.
Ha det fint i helgen
Kram Agnetha

Sanna said...

Åhhhhh, du har det så varmt og koselig.
Fikk du mailen fra meg, foressten?

Simones Country Home said...

Hei på deg. Åh så fin den kongla var. Jeg har besst den samme hos Nina, tror i værtfall det er den samme! ;o)

Ha en flott helg.

Klem Simone ;o))

Bente said...

Heldige deg som har vunnet slike fine gaver. Vi har hatt bare et snev av regn og vind her hos oss.

Ønsker deg igjen en god helt!!

Bente

Hyacinth Bucket said...

Hej Sylvia...:-)

Du må være en af Frk. Olsens yndlingskunder..:-)
Men jeg ved hvordan det er at blive fristet når man kommer ind i disse herlige butikker.
Jeg har en kongle/artiskok der ligner meget denne, den står også i vinduet.:-o)
Og rigtig vinderlykke har du også.
Flot gevinst, tillykke med den.

God weekend fra Lisbeth

Besta said...

Skal si du har vinnerlykke med deg, den har visst tørket inn her:)
Og konglen var nydelig....så på en hos landstil men den var ikke halvparten så fin. Mosters Hus fører også det merket så jeg må vel innom og se om hun har fått den.
Ha en fin og rolig helg. Her blir det full fart. Ole og Silje kommer hjem, og alle 3 barnebarn skal sove her i morgen:) De skal ha overraskelses selskap for Espen som var 30 her om dagen.
Klem fra marilyn

Havfruen said...

Oi...det var en nydelig kongle, en slik kunne jeg tenkt meg:))
Sesongen for pelspledd er på plass igjen ja, du har det koselig rundt deg. Grattis med vinnerlykke også.
Nyt helga, klem fra meg:)

Sylke said...

Konglen pynter fint opp i vinduet hos deg!

Ha en god helg! Klem fra Sylke

Siljes Hobbyrom said...

Nydelig kongle. Har sett på denne selv,, vil ha ;))

Nydelige bilder hos deg, som vanlig ;)

Ha ei god helg!
Klem

Die Waldfee said...

Hay Sylvia,
your Post is very romantic and sweet.
Have a nice autumn weekend with a lot of sun.
Best wishes,
Moni

kine said...

så fin den var da :) små detaljer gjør mye :)
det er jo så koselig hos deg, du vet hvordan det skal gjøres :)

ønsker deg og dine en herlig helg!

klem fra kine

lisje astrid's husblogg said...

Kjære gode deg♥
Eg blir heilt satt ut av slike fine ord frå deg!
Tusen takk♥
Eller eg vil seie,takk det same:)

Nydelege bilder(som vanleg)

Ønskar deg ei kjempe flott helg:)

Klem frå Astrid♥

It's me said...

What a great gift !! have a happy weekend darling....lots of love Ria....

Berit said...

Nydelige gaver du har fått.
Som alltid så er det så lune gode bilder hos deg. Skinnfeller gjør seg godt, og så varmer det så godt når det er kjølig.
Nyt helga og nyt fargene som er nå.
Klem

Datt said...

Fiiiine konglen! <3

ELIN´S SHABBY ROMANTIC said...

Vilka vackra bilder! Så stämningsfulla och fick mig att längta till julen å dess vita snön!

Ha en ljuvlig härlig avslappnade helg! Många kramar Elin.

Romantiska Hem said...

Åh du har minsann alltid så vackra inlägg! KRAM På dig min söta! /Petra

essemia said...

Har också en sån där kotte, tycker dom är härliga.
Grattis till vinsten och ha en fortsatt bra helg.
Kram Elzie

bodil said...

Hei.Kjempe kjekt at sola kom tilbake til dere.Nå kom stygg været hit på Nordvestlandet.Får gjøre dert beste ut av det.Fyre på peisen og tenne mange levende lys.Nydelig kångle.Kjempe fin gave du fikk.Ønsker deg en riktig fin helg videre.Klem fra Bodil.

Tino said...

Hei igjen :)
Jeg sitter og laster opp noen bilder til blogginnlegg. Så fikk jeg trykket publiser isteden for forhåndsvisning *flau*
Jeg slettet det med engang, men det ble tydeligvis publisert likevel.Huffda.

Ser på "skal vi danse" samtidig, får kanskje gjøre en ting om gangen heretter hehe.

Ha en fin lørdagskveld!
Klem T

Hespe said...

Åh, heldiggrisen som bare kan stikke innom Mariann sånn når det passer deg!!! Bildene fra butikken tilsier meg jo ikek noe annet enn at det er en drøm!!! Konglen du har kjøpt var kjempefin, en flott setalj i interiøret ditt!!!

Strålende søndag til deg!!

Goklem fra Hildegunn

Smykkas said...

Nydelig gave du har vunnet.

Nå er helgen snart over, men jeg er veldig fornøyd med det jeg har fått unna.

Hadde du en fin helg?

Klem

Inspiration i vitt said...

men Sylvia vilken himlans tur du har som alltid vinner så fina saker, lycka.
Ja visst är allt från Dommo vackert. Jag är ofta i EwaKarins butik och pratar med henne och ser allt fint hon har. Kotten är underbar. Kram på dig/Ingela.

Rachel said...

Hei vennen!
Håper du har hatt en super fin helg :o)
Jeg har hatt besök av mamma og pappa värt med på marknad og jobba så jeg har hatt fult opp må jeg si. Men nå sitter jeg og koser meg med tv,data og en kopp lakris te, så deilig etter en dag på jobben. I morra kommer min veninne og vi skal bare prate og kose oss. Deilig med en fri dag! Klem klem til deg!

* Hege`s Cute N Cool Blog * said...

Wow!!!!! Så heldig du da!!! Du har det så fint...likte veldig godt den lysdingsen som du har på boken...slike har jeg bestilt hehe :)))

Ønsker dej en fin uke kjære Sylvia ♥ Du er go du!!!

Ellen - Charmerende gjenbruk said...

hei Sylvia
Herlige hvite kongler...og bilde med bøkene er så vakkert.
God uke til deg.
Klem...Ellen

Blått til lyst said...

Takk for hyggelig kommentar og omtanke!
Joda, det går bedre med meg, og om 2 -3 mnd er jeg sikkert helt god. Og da er det jo ingen sak, når prognosen går mot frisk.
Var en tur til Arendal lørdag med ung sønn som sjåfør. Måtte innom frøken olsen en tur, vet du :-)
Ønsker deg en riktig god uke med sol og koselige rom - klem fra Liv