Monday, October 18, 2010

Mandag

så nydelig en helg vi har hatt, deilig vær,god klestørk..ler.ja fikk tørket sengetøy ute i vinden, å det dufter så rent å friskt, vår og høst er da det dufter best av tøy som tørker ute.
bildene i dag er fra kjøkken, det har kommet en ny ting her.
se helt til høyre, ja denne vakre brødboksen har jeg vært såå heldig å vinne, at jeg var så heldig kan jeg nesten ikke fatte,
som dere ser så passet den veldig her hos meg, har ting som matcher,men er ikke samme merke, å den som jeg vant denne av er June med den herlige bloggen Nostalgi og Skriverier.
ta turen innom henne, en nydelig blogg. tusen takk June,jeg er blitt så glad i denne brødboks.
idag blåser det å regner her, blir nok en inne dag,så på god morgen norge de laget så fine cup cakes, hmmm kanskje jeg skal prøve meg på det, ønsker dere alle en riktig god mandag,
hva skal dere i dag?

55 comments:

Anitas Hverdagsliv said...

Så koselig kjøkkenet ditt er Sylvia :) Og HELDIG du som vant den brød-boksen!
Og TUSEN takk for koselig hilsen til meg :):) Kjenner at det er gøy å blogge igjen nå...Endelig!
Har vært så lite overskudd. Men å blogge gir meg også så mye, så jeg har tatt meg sammen nå :) hi hi
Lurer på å beholde den jeg har, og bare gjøre noen små forandringer her og der...Får se hva jeg får tid til! Skulle gjerne hatt flere timer i døgnet mitt jeg også, som mange andre ;)

Ha en nydelig dag kjære du, så blogges vi!
Klem, klem

Mira said...

Gratulerer med flott gave! Den passa heilt fint hos deg.

Så skjønt vær i helga, men i dag er det grått ja!

Strømmen var borte, så da satt eg her da. Med stearinlys og strikketøy. koselig i grunnen.

Klem fra meg.

Lykkeliten said...

Et varmt og koselig kjøkken!
Du har god sans for detaljer altså.

Jeg tusler fremdeles rundt i koseklær, og med det ruskeværet vi har utenfor dørene tror jeg det blir en slik kosedag i dag!

Klem Lykkeliten

June said...

Tusen tusen takk, kjære Sylvia, for nydelig kommentar på "tjukkasinnlegget"(ler)mitt og for vakker omtale her i bloggen din.
Den brødboksen kunne vel egentlig ikke fått et bedre hjem enn hos deg - både stilmessig og omsorgsmessig! ;) Den passer jo perfekt! Det var nok meningen at den skulle havne hos deg, Sylvia!

Håper du får masse glede av den framover!

Må bare få kommentere det du skriver om herlig klestørk: Jeg kan nesten ikke tenke meg noe mer avslappende enn å legge meg i sengetøy som har hengt utomhus og kost seg i høstsola og vaiet i vinden en dag! Det er en av livets hverdagsgleder! Helt enig med deg!

Ha en fin mandag og ei god uke videre!
Klem fra June
Nostalgi & Skriverier

Vita små hjärtan said...

Hej Sylvia.
Så underbara saker du har i ditt kök!!!!
Ha en fin dag.
Kram Agnetha

Monica said...

heisann kjære sylvia. så kosleig kjøkken du har, moms kitchen ja!! Brødboksen passet perfekt hos deg, ikke rart du ble glad. klem Monica

irene said...

Hej Sylvia
Gratulerer till vinsten! kjempe fin kakebox! Passer fint inn hos dej du som allerde har så mye fint!
Ha en fin uke!!
Klem Irene

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne said...

Kjempefin brødboks!☺ Heldig du☺
Eg lurer på å kjøpe brødboks også-men den tar jo litt plass og vi har lite kjøkken so eg klare ikkje bestemme meg....

Håpe du får ein fiiiiin dag☺

Klem M♥

kine said...

den passet jo kjempe bra inn:)
i dag er det skikkelig innevær så da blir det nok litt småpusling inne:)
kjøpte meg rom 123 istad så blir kaffekos først:)

ha en strålende dag!

klem fra kine

Die Waldfee said...

Hello Sylvia,
yoru kitchen is verry pretty.
Verry nice impressions,
Yesterday it was a could day with rain and storm,but now...the sun is shine and i go in the garden.
I make him clear from the Winter.
Have a wonderful day.
Best whishes,
Moni

Landlige Hjem said...

God mandag kjære Sylvia og takk for alle goe ord fra deg!!♥
Nyydelig brødboks!! GRATULERER så mye, passet jo perfekt hos deg ;))
(har samme selv og er kjempe glad i den)
Du har det så koselig på kjøkkenkroken din, likte skilte veldig godt hi hi;)
Kose deg masse i dag♥
Her regner det, jeg fyrer i peisen og tar livet med ro, herlig å nyte litt i dag ♥
Varm klem fra meg,
Anki

Beth said...

Mange fine kjøkkenting hos deg, lekkert når det passer så godt sammen. Når det er nøytralt og lyst i fargen, går en ikke så fort lei tingene heller...
Et sånt kjøkken skilt med
"Mom`s Kitchen" skulle jeg hatt for jentene mine kaller meg for mom! :-) Tror du de er å fa tak i fremdeles?

Ønsker deg en flott uke!

Romantikk-takk. said...

Gratulerer med premien,kjempefiin brødboks,passa perfekt på ditt hjemmekoselige herlige kjøkken.
Takk for alltid så varme hilsener fra deg,din lille engel.
Goklem.

Gammel stil said...

Hei Sylvia:)

Så vakre bilder!! Det var jo kjempefint:) Gratulerer:) Du har et koselig kjøkken med vakre detaljer:)

Klem:)

Frøydis said...

Heisann :-))

Idag har jeg vært på besøk hos min herlige niese Cathrine, datteren til Kari :-)
Jeg hadde kjøpt gaver til ungene hennes da jeg var i Danmark med svigerdatteren min, så de MÅTTE jeg jo få levert :-)
Hello Kitty står HØYT på lista der i gården, hehe

Ha en flott dag videre!
Klem fra meg

It's me said...

What a lovely things in your kitchen......have a wonderful week.....love Ria....

Sylke said...

Gratulerer med gevinsten, den passer perfekt på kjøkkenet ditt!

Klem fra Sylke

Pia said...

Som alltid! Du har det så varmt och mysigt i ditt hem! Fin brödlåda du vunnit! Passar perfect i ditt kök!

Ha en fin vecka, trots vädret!

Kramis!
-Pia-

Tovepia said...

Så flott gave!!..og den passet virkelig in på kjøkkenet ditt.
Her blåser det og vi har faktisk opp mot 10 grader, utrolig;)

Ha en fin ettermiddag og klem fra meg;)

Emidoras verden said...

Koselig kjøkken du har..og for en flott brødboks da..!!
Kos deg i regnværet.Her er det også skikkelig møkkavær og verre skal det visst bli utover uka..
Klem fra meg.

lisje astrid's husblogg said...

Kjempe fin dene brødboksa..Mi mamma har den og:)

Så fine bilder frå ditt koslege og vakre kjøken♥

Eg har vore på jobb til 5..Middagen er akkurat spist..Kosar meg med ein kopp kaffi og ein tur innom blogglandia..Straks er det foreldre"kurs" Sterk og klar på ungdomsskulen..

God kveld til deg♥

Klem frå Astrid:)

Alven said...

Hei :-)

Så fin brødboks!!! Heldig du er som vant den :-) Og deilig med slike helger :-)

Ønsker deg en flott uke :-)


Klem

essemia said...

Vilken fin vinst. Så roligt att vinna saker, och du verkar ha lite tur nu.
Hoppas du har en bra kväll.
Kram Elzie

Roka Design said...

Heisann Sylvia:)

For et flott kjøkken du har...i likhet med resten av det jeg har sett:)!

Lekkert og gjennomført til de grader:)
Takk for fine ord hos meg:)
En deilig kveld til deg fra meg:)
Klem fra Kari:)

Lunalu said...

Gratulerer med vinnerlykke! Enn å vinne en sånn vakker brødboks da - og så godt den passa inn hos deg!! Kjempekoselig på kjøkkenet ditt!
ØNsker deg en flott uke!
KLem fra Lunalu

Mariannes Creative Blog said...

Super flot brødkasse. Der har du været heldig.
Knus MARIANNE

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Grattis, vilken jättefin vinst. Och den passade så jättebra hos dig, där hade du riktig tur. Har precis tagit en runda ute, och det blåser hårt här också. Men jag klarade mig från regnet.
Kramar
AnnaMaria

Tino said...

Gratulerer med flott gave!
Den passet utrolig fint hos deg.

Ha en fin kveld videre!
Klem T

-Ultima-Thule- said...

Herlige kjøkken bilder :0) Så flott kjøkken du har!! Har en svigersøster som er på jakt etter det sorte skiltet som du har på kjøkkenet, kan jeg spørre hvor du kjøpte det??
*Klem*
-Kamilla-

Har en drøm... said...

Så flott brødboks! Heldige du ♥ Er gøy med premier:))

Herlig vær ja, det har det ikke vært her i alle fall, hvis jeg hadde hengt ut sengetøyet i dag hadde det blitt rent og pent, men ikke tørt:))

Jeg så og God Morgen Norge`s cupcake innlegg i dag, og ble fristet jeg og:) Men vi har spist kaker i hele helgen, feiret 13-åringen i huset, så jeg tror jeg får vente til neste helg!

Ha en herlig Mandagskveld!

Klem Line

Magnys Lille Krinkelkrok said...

så heldig... nydelig brødbox..
klemklem

Magnys Lille Krinkelkrok said...

så heldig... nydelig brødbox..
klemklem

Datt said...

Nydeligste brødboksen jeg har sett!!

Blått til lyst said...

Koselige var de, både brødboksen og vinduet i forrige innlegg!
Brødboksen passet jo så perfekt i ditt kjøkken, at det rent måtte være meningen at du skulle vinne den :-)
Regn og blåst - og glatte veier!!! - det er ikke til å komme utenom, men noen nybakte cup-cakes kan sikkert kurere gruff!
Håper du fikk en riktig fin mandag - klem Liv

Havfruen said...

Grattis med nydelig brødboks:) Den var lekker og skled rett inn i miljøet hos deg:) Lucky you:))
Oppholds og 9 gr her i dag...helt utrolig etter dager med regn...men imorgen sier yr.no "kraftig regn". Jaja....
Ha en flott kveld,klem fra meg:)

Vintage House said...

Hej
Grattis till vinsten och så mysigt i köket ditt..
Idag har det varit en blåsig dag oxå så vi har hållt oss inne..
ha det så gott!
kram
sandra

Bestemor Drillo said...

For en nydelig brødboks! Misunnelig ble jeg nå!!!! Vakkert har du det!
Klem fra bestemor;)

Thelma Louise said...

hadde litt ruskevær på morningen i dag vi også..så ble det bedre.:-) enig med deg med klestørk..lukter så godt når den har fått henge ute.:-) og grattis med brødboksen..den passet jo perfekt hos deg.:-)

en fin kveld/natt til deg..eller en god morgen..-)

klem

My home is my Castle - by Kari said...

Nydelige bilder som alltid hos deg :)

Jeg får deg ikke opp på bloggrollen inne hos meg lenger.. !!
Håper det ordner seg..

Klem,Kari

huset ved elva-elin said...

Så heldig du var som vant den fine brødboksen, passet perfekt inn hos deg :D
Ha det fint
Klem fra Elin

Ruths datter said...

Oj Sylvia så fint hos deg. Jeg får bare lyst til å stige inn og få en kopp te av deg.
Klem

Rachel said...

Gratulerer vennen med den fine brödboxen :o) den passer jo fantastisk fint in hos deg.
Hvordan går det med din Tilda? du får si fra om det er noe du behöver hjelp med. Önsker deg en vakker höst dag og sender en varm klem!

Huset vid ån said...

Åh, Det ser så fint o hemtrevligt ut!

Jag blir så glad när jag ser dina söta små barnbarn också på bloggen.....

Må så gott!
Kram Therese

Mona/Villa Tverrteigen said...

Hei, hei..
Fant siden din via facebook. Kjempekjekt og finne blogger fra Sørlandet :)

Flotte bilder du viser her i innlegget.
Legger meg som følger så jeg kan finne veien tilbake hit :))

Ha en fin fin dag.
Klemmer fra Mona

Bossa said...

Hei på deg. Takk for hyggelig kommentar igjen hos meg. Og brødboksen passet jo bare perfekt!!!
Kjempeklem til deg.

Besta said...

Så mye fint du har på kjøkkenet og for en nydelig brødboks:)
Så også på når de laget cupcakes, de så herlige ut..kanskje til helga?
Klem fra marilyn

bodil said...

Hei kjære Sylvi.Den brødboksen virkelig KJEMPE NYDELIG.Midt i blinken på kjøkkenet ditt.Gratulerer så mye.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

Synnøve said...

Hei
Så heldig du er som har vunnet den fine brødboksen.
Passet så godt sammen med det andre tingene du har på kjøkkenet.
Har du laget cupcakes?

De så helt nydelig ut.

Klem Synnøve

Chanette said...

Du har altså ett så nydelig kjøkken, så hjemmekoselig med mange nydelige detaljer <3

Hespe said...

Hei på deg vennen!
Gratulerer så masse med den flotte premien du vant hos Nostalgi og skriverier. Hi, hi - var med i kampen om den flotte gevingsten jeg også, men det var altså du som trakk det lengste strået ;o) Men dum veldig vel fortjent at den havnet hjemme hos deg Sylvia!!! Passet flott til all den andre stæsjen din på kjøkkenet gjorde den også - så bra!!!

Nyt uken videre gode du!

Klem fra Hildegunn

Emmas utsikt said...

Gratulerer, det var en skikkelig fin boks som går godt sammen med resten på kjøkkenet.

klem
Emma

Inspiration i vitt said...

men du har då tur du Sylvia, brödboxen var såå fin hos dit i ditt fina kök. Kram på dig/INgela.

Sjabbig men chic said...

Men vilken jättefin brödlåda du har hittat Sylvia! Jag önskar en mysig kvinna en alldeles utomordentligt mysig dag!

Kram Lisa

Husmannsplassen i Hidlesundet said...

Tenk å vinne en så fin boks. Du må ha vinnersjanser for tiden....
La også merke til de flotte porselensfjølene i bakgrunnen.
Klem fra Hjørdis

Cathrines Kreative Hjørne said...

Hei vennen!
Så fint med ny IKEA seng og madreass til Silje, ja, den er hun nok fornøyd med! Så moro at IKEA har åpnet, og det blir nok noen flere turer dit på deg, kan jeg tenke meg!

Ønsker dere en god helg, og håper snøværet gir seg!

Klem Cathrine :-)