Thursday, October 28, 2010

ryddet litt i hyller..

nå er all snø borte her, vært en litt grå start på dagen , så jeg har ryddet litt på badet,
vi liker den nostalgiske stilen , å prøver å få det til på badet å..Krukken i midten er fra Mathilde, så nydelig et merke med såper å dufter å krukker ,ja puter å.
obs....dårlig kvalitet på dette bildet, mørkt her, å stod noe urolig, jeg har satt inn denne hyllen på badet nå, kjekt til små ting..
en ny lykt har kommet inn, å i bøtten er det shampo og dusj såper..
litt nærmere i hyllen, liker så godt disse tøyposer , minner absolutt om gamle dager,
et fat med bade baller ,de ser ut som de deiligste kaker.. å nydelig å putte i badekaret, er glad jeg har badekar..hver en muskel slapper av i varme bad..
badesalt med lavendel....herlig duft.
skrubbe salt tror jeg det heter, nydelig er det, etterlater huden så myk,
å til slutt et bilde av det viktigste, ta deg tid..ja til deg selv. deilig å nyte et bad å bli døsig å avslappet, gjerne med et glass vin på badekar kanten...å masse tente lys...ta deg tid til ingenting...ønsker dere en nydelig dag, å ta tid til et bad....et laangt bad...

54 comments:

Besta said...

Så mye fint du har på badet, nå fikk jeg rett og slett lyst på at bad. Tror jeg skal ta meg tid til det ikveld:)
Ha en fin dag.
klem fra marilyn

RoseSommer said...

Så flott du har det på ditt private SPA! Nydelige bilder.
Litt tidlig å ønske deg god helg? Pytt pytt; GOD HELG!

Pia said...

I ditt badrum får både kropp och själ vila och ro!!! Akta dig, man kan lätt drunkna där, när man somnar för att det är såå rogivande! ;)

En stor klem fra Pia!

Fruens said...

Å i dine hyller var det jammen meg masse fint,koselig bad du må ha;-)
Ønsker deg en toppers torsdag
Klemmer fra Fruen

tove said...

Hei hei
Så koselig du har det på badet. Tørker du ofte støv der eller? Litt av en jobb men koselig er det.
Jeg har og badekar, heldigvis. Ingenting er som å nyte et godt og langt bad. Virkelig slappe av.
Nyt ettermiddagen
Klem Tove

Balke gård said...

Hei min venn, så fint du ahr det og vips så var det snø på din fantastiske uteplass:-) Klem, M i farta..;-)

Tofo said...

Å så mye fint du har på badet;) Riktig så koselig er der:)

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Det var väldigt länge sen jag badade, fast vi har ett badkar. Visst skulle man ta sig tid till det. Du har så fint, det var en toppenbra hylla med så många fack.
Ser så ombonat och mysigt ut i erat badrum.
Ha det gott
Varm kram till dig vännen
AnnaMaria

Bente said...

Deilig med go'lokter på badet. Vårt ene bad er oppussingsobjekt (fra mars 2010)vi har heldigvis et bad til. Handyman er blitt syk og må opereres i ryggen å Rikshospitalet, så badet får vente litt til.

Bente

Tovepia said...

Det siste rådet er mitt ømme punkt...har massasjebad, men tror du jeg bruker det?? Nope, finner ikke tid til å roe ned kroppen;)
Koselig hos deg som alltid!
Klem fra meg;)

Ruths datter said...

herlig titt på ditt bad. Så masse koselige detaljer. Er helt enig med deg at et bad og et lite glass med vin på kanten er topp.
Klem

essemia said...

Ja, du har det lika fint precis överallt, suck!! Här blir det nog aldrig som jag vill, men rätt vad det är så kommer kanske viljan hit också.
Hoppas du har en bra kväll.
Kram Elzie

Tino said...

Så koselig å titte inn hos deg. Det er så gjennomført og koselig i alle rom, badet var intet unntak.

Ha en fin kveld!
Klem T

Hyacinth Bucket said...

Du har det så hyggeligt i alle hjørner både ude og inde...:-)
Stort tillykke med det nye barnebarn..:-o)

Klem fra Lisbeth

elinAnita (eddaskreativiteter ) said...

Ja..den som hadde hatt badekar:)
ha en lun kveld
eddaKlemmer

lavendel mio said...

Herlighet for et nydelig bad!
Og for et vakkert vinter innlegg lengre nede:)
Ha en nydelig kveld, klem Hanne

sologbolig said...

Så koselig, Sylvia. til og med på badet har du det kjempefint.
Ønsker deg ein flott kveld. Klem.

Änglarnas hus said...

Hejsan!!

såå fint du har det i badrummet..riktigt romantiskt med alla små saker!
Gillar att du har lyckats gömma schampooflaskor och annat tråkigt på ett bra sätt!!

Ha en trevlig helg!! Kramis sanne

Sjabbig men chic said...

Mysigt Sylvia! Och ännu mysigare med tända ljus och ett glas vin;)

Kramis Lisa

GroLinda said...

Heisan snupp ;o)
Ja jeg VET jo at det er deilig å ta seg et bad hos deg! Det har jeg gjort mange ganger ;o) Nydelig å få ordna litt i hyller og skap. Skal se om jeg får lagt inn litt tid til å ta en tur før jul! Ha en flott torsdagskveld og en riktig god helg til deg og alle dine :o)
Stoooor klem fra Gro :o)

Barbros lille atelier said...

Så mye lekkert du har på badet! Du har det så stilig og gjennomført!
Skulle ønske jeg hadde badekar. Det savner jeg...

KLem

Uttan said...

Så fint Du har det i ditt badrum.Mycket vackert att titta på och njuta av.
Saknar badkar....Vi tog ut det för några år sedan för att få plats med Duschkabinen vi kunde inte få plats med båda.Klart duschar man ju mer än badar men den här årstiden vore det allt mysigt att krypa ner i ett varmt bad med lite tända ljus och ett glas vin.

Kramar!

sigrid said...

så flott eit bad..
heldig du som har ditt eige "SPA" ;-)

God helg!!

Simones Country Home said...

Heia.

Så koselig du har det på badet ditt. ;o) Den krukka fra Mathilde M var bare så fin da.

Klem Simone ;o)

Havfruen said...

Så koselig stemning på badet ditt:) Jeg har boblebad og etter jobb på fredag, bobler jeg der. Med oljer og slikt. Utrolig deilig og avslappende for muskler.
Ha en fin kveld...her bøtter regnet ned og det er kuling..

Maggan said...

http://www.vindsromantik.blogspot.com/

Hej Sylvia
Så många fina saker och bilder du bjuder på, vill önska dej en skön vecka med lika god helg.
Kramar
/Maggan

Fru Tunheim said...

Hei, og tusen takk for komentar på bloggen min.

Akasiehonning kjøper jeg i liten spruteflaske på Mega eller i innvandrerbutikk. Hel stjerneanis kjøper jeg også i innvandrerbutikk.

De honningmarinerte valnøttene med litt anissmak er bare helt fantastiske synes jeg...

Ha en flott kveld.

Sylke said...

Koselig bad. Og det er kjekt å få ryddet opp :) Ta deg tid - ja, det er alltid viktig!

Ha en fin kveld. Klem, Sylke

Anita S Home and Wine said...

Jeg må bare si det..
men det er bare såååå fint hos deg
ønsker deg en flott torsdagskveld
klem anita s

Romantikk-takk. said...

Så mye lekkert du har på
badet oj,kjempekoselig.
Klem Mette.

Maja said...

Så mye lekkert du viser fra badet! Savner et godt og varmt bad innimellom.
Klem fra Maja

Solveig`s familie og Interiør blogg!! said...

Virkelig masse lekkert du viser, Sylvia! :) Herlige i alle hyller hos deg!! :)

Ha en nydelig kveld, og god helg!

Klemmer

huset ved elva-elin said...

ÅÅååå... du har så koselig bad, skjønner godt at du kan slappe av og nyte et varmt bad der inne :-) skulle ønske jeg kunne det men jeg har et hjørnebadekar med bratte kanter på, helt forferdelig og ligge i.....hmmmm.. badekar..enda en ting jeg må spare til, hihi mye på ønskelist mi (viktig å ha drømmer, drømmer er gratis ;-)
Ha en fin helg
Klem fra Elin

Har en drøm... said...

Så mye flott du har på badet ♥ Kjempe koselig!
Masse herlige detaljer:)
Jeg og elsker mitt badekar, det er godt for hele kroppen ♥

Klem Line

Martilie said...

Fantastisk innbydende bad!!
Nydelige ting og smarte og søte løsninger!

Et langt bad høres deilig ut.. Men er nok i seneste laget -så jeg får ta det som helgestart i morge istedenfor :)

Klem fra Tove

Beth said...

Det er koselig å rydde når en har såå mange koselige ting å flytte litt rundt på?
En liten privat SPA-avdeling her hos deg...:-) Deeeilig...

Bossa said...

Hei på deg, min venn. Jeg får stadig nye ideer fra deg. Det med sinkbøtta var hærlig på badet. Og så har du jo så mange fine hyller. Har noen ideer om hyller som jeg går å ruger på. Noe nytt og litt morsomt. Hvis jeg får det til slik jeg ønsker det, skal jeg legge ut til salg på bloggen. Fnis.
Ha en suuuuper fredag. Klem :O)

Solveig said...

Så flott du viser bilder fra badet. Et altfor lite fotografert rom her i blogglandia. Er nok mye pga lyset, som du sier!
Og for et utrolig koselig bad. Her hadde jeg bare stortrivdes!
Ønsker deg en flott helg, min venn.
Klem fra Solveig

My home is my Castle - by Kari said...

helt nydelig på badet ditt og Sylvia...helt imponert over hva du får til !! lekkert..

Jeg får deg enda ikke opp på bloggrollen min..

Ønsker deg en god helg.
Klem,Kari

Blått til lyst said...

Så flink du er til å gå sånn og stulle og stelle, rydde og pynte. Kjøpe litt nytt og sette det sammen til vakre enheter.
Det så i alle fall veldig fristende ut å ta et bad i den stemningen!
Ønsker deg en riktig god helg selv om sola glimrer med sitt fravær - men det gjør heldigvis kuldegradene også!
Klem fra Liv

Sanna said...

Kjempekoselig.
Eller kanskje jeg burde si lekkert !!

Smykkas said...

Så nydelig bad dere har.

Jeg er også veldig glad i den nostalgiske stilen, men har det nok mer ordinært på badet enn det du viser.

Klem

Karin said...

Hei,du har det superkoslig hjemme hos deg.Flotte bilder bestandig fra deg. Ønsker deg en flott helg! Håper formen din er bra.Klem fra meg

Inspiration i vitt said...

ditt skåp med alla fack i var såå fint och passade perfekt i ditt badrum. Jag älskar bad och dusch saker och njuter av dofter och krämer. I ditt badrum skulle jag trivas bland alla fina och njutbara saker. Kram på dig /Ingela.

bodil said...

Hei.Så fint å så flink du er.Skulle ha ryddet en del til jeg også.Men tok en del nå som Aina tok med seg ny kjæres hjem.Skal vaske og rydde en del til jul.Så godt etterpå når jeg er ferdig.Du har det så nydelig.Kos deg masse og ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

Hilde Heimdal said...

ja 289,- :) den er ganske stor og var jo såååå fin !! :)

irene said...

Kjempe fint Sylvia!
Du kan det du!!!
Önskar dej en fin fin lördag!

Klem Irene

Fossestua said...

Hei :)
Jo jeg tror nok bladet er blad-utgaven av den juleboken. Så der sparte jeg vel ca 300 kr, hihi :) Lurer på hva for noe fint jeg skal kjøpe meg for de pengene :)?
Veldig fint på badet ditt! Her var det mange sikle-objekter, knis :)
Klem fra Lise

Amy said...

Wow, Sylvia, even your bathroom is gorgeous and so inviting!!! Den er utrolig fin- som resten til huset ditt snuppa ;-) Sånn krukker har jeg kjøpt på IKEA i dag og satt mel og solsikkerfrø, sukker, osv i...men jeg kjøpt ikke nok :-( Også var det en veldig fin liten ekstra med den material rundt krukken...den må jeg prøve på mine ;-) Ha en koselig lørdag vennen- storklem

Thelma Louise said...

ja sant det sylvia..ta deg tid.:-) viktig...leve her og nå..ikke der du var eller det som kommer.:-) søt hylle.:-)

en fin søndag til deg.:-) blir jo en tidlig morgenstund i dag som vi har stilt klokken.:-)

klem

-Ultima-Thule- said...

Så flott et bad du har :0) *Me like* Du kan virkelig style og gjøre det koslig rundt deg!! Fikk lyst på et bad nå, men vi har ikke badekar. Savner det av og til når musklene er i ulage. Kos deg så masse!! *Klem*
-Kamilla-

lisje astrid's husblogg said...

wooooow!
Så utruleg lekkert!
Herlege detaljar..Å den hylla..Ah!Me like♥

Takk for gode ord:)

Nyt søndagen:)

Klem frå Astrid♥

Renates Kammers said...

Hei Sylvia!

Tusen takk for hilsener på blogge min:-) Det varmer! Så mange flotte bilder!! Kost meg inne her en stund nå:-)

Jeg fikk sove til slutt, men klokken passerte 3.. Men får nok innta plassen i sofaen i dag også..

Klem fra Renate

Lillian's verden said...

ja, hva skulle man gjort uten badekar..... finnes ikke noe bedre enn å synke ned der på kvelden etter en lang dag ute nå på høsten.... :)
så koselig bad, og så deilig når man har plass til litt dill og pynt innimellom alt det praktiske! :)