Tuesday, November 16, 2010

på denne dag

Hei,
må si jeg har sovet dårlig i natt, det var liksom ingen vei tilbake, forrige tirsdag hadde jeg besøk av en flott dame, Anne-Line som er journalist å fotograf, hun lager bla reportasjer til boligavisen i vår by. så da skjønner dere vel resten...
jepp. det er fra oss denne tirsdagen.. jeg var så spent..
jeg har ennu ikke sett det i papir utgave, men fikk et glimt på nette, å da var det ikke så farlig.
Anne-Line har laget en fin reportasje, ble personlig, men det er sånn jeg er.
så nå kan jeg puste ut å ta dagen med ro.. hihihi.. får besøk av min kusine Gro i dag, hun skal være noen dager. gleder meg. så da blir det masse skravling...
å tusen takk igjen for alle gode hilsner ..dere er bare best..gir meg så mye positivt, så faktisk kan en "glemme" seg selv litt,
nå skal jeg inn i bloggland å besøke alle dere gode damer der....
ønsker dere en nydelig dag, her titter sola frem....
som sagt før, vi blogges

40 comments:

Jonna said...

Vad trevligt att få vara med i tidningen! :) Jag är övertygad om att det är ett underbart reportage!
Ha en bra dag du med!

Kram Jonna

Sanna said...

Det var iallefall veldig artig å se det nå nettet.
Tror ikke jeg får kjøpt det bladet her i ødemarken, så jeg får nøye meg med det jeg har sett !!
Du har det jo så fint og koselig.

Rachel said...

Så göy att hjemmet ditt er med i avisa, men det forstår jeg så fint som dere har det. Ha det så kos med kusine Gry og nyt av dagen. Klem fra sverige.

Lunalu said...

Så gøy å få hjemmet ditt med i avisa - hadde vært kjempe artig å fått lest denne!!!
Jeg kan tenke meg at du har gått med sommerfugler i magen, og har gruglet deg i mange dager... ;-)
Men du har det jo så utrolig fint og koselig, og jeg ser jo av bildene at det også ooooser av god stemning - Så reportasjen ble nok knall bra!!!
Nå er det ned med skuldrene og slappe godt av. Nyt rolige dager!
Klem fra Lunalu

Romantikk-takk. said...

Gratulerer med flott reportasje.
Det er bare lekkert hos deg. :)
Har en søster som ligner deg på en prikk,hun bor i Molde og er også interiørinteressert.
Klem fra Mette.

Beth said...

Såå spennende da?
Du har jo et så vakkert hjem så ingen grunn til panikk!

Klem...

Mariann Louise said...

Sier som Beth, ingen fare for deg:)
Og det nydelige hjemmet dere har laget!

Når vi har taklet den "kulørte presse", er jeg ihvertfall sikker på at det er som en lek for deg:)) Nå var det da heldigvis hundene som var i fokus de gangene vi har hatt besøk, men man føler litt på det likevel:))

Kjempeartig, Sylvia!

Klem...

Hverdagsmamma´n Anita said...

Så koselig å bli omtalt i bolig-reportasje da :)

Og GRATULERER til hele familien med en ny liten baby!

Høres ut som du begynner å komme i riktig førjuls-humør du Sylvia...Koselig :)Ferdig med julegavene da? Har igjen til barna vi no..Har kjøpt til lille-pien,og da er det "bare" 4 igjen...:)
Og 3 som har bursdag 21,22 og 23 des!

Ha en fin dag :)
Klem Anita

Alven said...

Hei :-) Så spennende dette er da :-) link til siden på nettet?? mÅ jo inn å se :-) Du har jo så mye nydelig at det er nok ingen fare med at reportasjen ikke blir bra :-)

Ønsker deg en flott dag :-)

Blått til lyst said...

Nei, så artig!
Da gleder jeg meg til å komme hjem og åpen avisen!
En slik reportasje fortjente du virkelig, og når du får koselig besøk, smiler livet til en god dame!
Kos deg masse - klem fra Liv

bicocacolors said...

that home more beautiful, full of amazing details, and so welcoming,
congratulations on that lifestyle!
grt from Spain

Magnys Lille Krinkelkrok said...

grattis, så spennenden... er det i nettutgaven også???
klart du er spent,- gøyalt!
klem,magny

Bossa said...

Hei på deg. Tusen takk for nattens hilsen, og jeg skal hilse fra Mannen og takke for kommentaren på bloggen hans. Så artig at du kommer i blad da.....Skjønner at du har sovet dårlig da, en er jo så redd for at ting skal komme galt ut. Det er jo godt at du ble fornøyd med nett-utgaven. Skal se om jeg finner den.
Kos deg med dagen. Klem :O)

My home is my Castle - by Kari said...

Åhh så moro og såå fortjent !!!
Jeg er så spent på å se jeg og, er den på nett ?? Du må legge ut bilder på bloggen og :)
Ja, det er litt skummelt å se eg selv i avisen, så jeg skjønner du har vært nervøs hihi ;)


Ha en fin dag
Klem,Kari

Bossa said...

Innom igjen jeg. Fant artikkelen. Sååååå fin. Akkurat slik som jeg "kjenner" deg. Nydelige bilder og nydelige du..... Kjempeklem :o)

Barbros lille atelier said...

Oj, så spennende! Tenker det blir en flott artikkel! Bildene ser helt nydelige ut - og du er likeså:-)

Ha en fin dag!

Klem

bodil said...

Hei.Så spennendes.Det kunne jeg tengt meg å tittet i fra dit vakkre hjem.Kos dere masse du og Gro i dag å ha en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

Uttan said...

Men så spännande att få vara med i tidningen Du måste visa bilder på det sen.
Underbara bilder som vanligt!
Här har Vi också ett fantastiskt väder i dag så skönt i går regnade det men det övergick i snö till kvällen.
Å Tänk att Du ska bli Mormor igen.
Sååå spännande det är.

Kramar!

yesheimen said...

Veldig fin repotasje. Ekte, varm og fin. Føler det var Sylvia ja, sånn som vi kjenner deg. Nyt dagen.
Klem Ann<3

Lykkeliten said...

Du har da ingen ting å frykte med det koselige hjemmet ditt!

Nå skal jeg søke på nettet og lese artikkelen.

Kos deg masse med besøk !

Hilde Heimdal said...

Åååå så fin reportasje i Agderposten idag !!

Du har et utrolig nydelig hjem, så hjemmekoselig og romantisk ...bare så flotte bilder :)))

Besta said...

Koselig reportasje i avisen:)Flott skrevet og fine bilder.
Hils til gro og kos dere.

klem fra marilyn

Lillian's verden said...

oi, så utrolig gøy.....
også har du ikke røpa deg før nå...?? :):)
gjett om jeg skal løpe og kjøpe da... :)
det skal bli gøy å se!
og ha en fin uke!

Tino said...

Så koselige bilder! Spennende å komme i avisen, kommer det i nettutgave også?

Ha en fin dag videre!
Klem T

Hyacinth Bucket said...

Tillykke Sylvia...:-)

Et smukt hjem som dit bliver du nødt til at dele med alle..:-)
Du har det gennemført romantisk og dejlig, her kan man se at der bor mennesker der trives og er glade.:)

Klem fra Lisbeth

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Grattis Sylvia, det blir garanterat ett fint reportage. Kan du inte fota lite från tidningen och visa, vore så roligt och se.
Ha det gott vännen
Kramar
AnnaMaria

Havfruen said...

Kan du ikke legge ut linken da? Så spennende:)
Kos deg med besøk, klem fra meg:)

It's me said...

I always says......you have a beautiful home Sylvia !!!...hahahhaha!! that first picture...my dear husband brought me such a cloche back home for me yesterday...i am verry happy now....so nice thing !!....happy evening darling.......love Ria.....

lisje astrid's husblogg said...

So kjekt da:)
Alltid spennande med slikt besøk..Også korleis det blir formidla vidare gjennom avisa..

Eg har hatt avisbesøk tre gongar..Har hatt masse positive tilbakemeldingar..men,har også måtta tålt at folk ikkje synest særleg om det!
I ei lita bygd er det nok ikkje berre bra å "få til noko"!...

Kjempe fine bilder frå ein vakker,lun og omsorgsfull heim♥

Nyt dagane i lag med di kusine Gro♥

Klem frå Astrid

Louise said...

Vad roligt att ditt vackra hem skall vara med i ett reportage!! :)

Ellen - Charmerende gjenbruk said...

så spennende...du har et vakkert hjem.
Klem...Ellen

Marie said...

Vad roligt och spännande med ett reportage, är säker på att det är jättefint!

Kram Marie

frøken olsens drømmer said...

vET DU HVA MIN VENN,I KVELD HAR JEG SOTTE NÅ SNART I EN TIME OG BLADD IGJENNOM BLOGGEN DIN,SÅ FIN DEN ER ,SÅ MANGE FINE INNTRYKK,ORD JA JEG BLIR IGRUNN FULLT AV EN LENGSEL,DEN ER JO PERSONLIG BLOGGEN DIN,DET ER JO DEG..
OG DET SPISS KAMMERET DITT,JA DER KUNNE JEG HA BODD!!!
GLEDER MEG TIL Å SE AVISEN
GLAD I DEG ;)))

Violetta said...

Du har vel ingen ting å være nervøs for, du som bor midt i din egen interiørbutikk :)
Ligger artikkelen på nettet for hvermansen?, kunne vært gøy å se ;-)

Sylke said...

Så koselig. Gled deg til papirutgaven :)

Klem

RoseSommer said...

Så bra at flere enn vi bloggerne får se alt det fine du har fått til hjemme hos deg. Det var skikkelig moro!
Jeg har vært en uke i Nice nå, og har stått imot fristelsen til å gå innom en internettkafe i nabolaget og sjekke blogger. Men jammen har det skjedd mye fint/moro/interessant rundt omkring mens jeg har vært borte.
(Mine bilder kommer litt etterhvert; dere slipper ikke unna!)

Solveig`s familie og Interiør blogg!! said...

Ååå så herlig med reportasjebesøk :) Gleder meg til å se.. hvis du legger ut litt her da :)

Du har ingen grunn til å være redd, for du har et fantastisk hjem, fylt med varme og godhet! :)

Ha en fin dag!
klemmer

Balke gård said...

Hei og gratulerer så mye, så gøy med reportasje, da!! Og hjemmet ditt er jo så fint, så skjønner godt de kom med kamera! Håper du legger ut avislinken.

Og så var det så fint det du skrev om farsdagen i innlegget under! Ønkser deg en best mulig dag, lykke til med Snåsamannen;-) klem

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL said...

Så spennende, det blir nok helt sikkert en flott reportasje.Det er da så vakkert hos deg.Ønsker deg bare lykke til, klem fra meg:))

Lykkelig som liten.. said...

Repotasjen var jo kjempe flott mamma, så du hadde jo ingenting å bekymre deg for :) Takk for en koselig dag i dag og i går :)

Godt ho kom seg hjem da, men det blir jo sent for de da:)

Glad i deg :)
Klem Tina