Tuesday, November 2, 2010

Sofakroken vår.

ja dette er sofa kroken vår, NIB vil at vi skal vise frem sofakroken i november,
så her er vår. noen har sett bilder herfra før, men viser disse igjen pluss noen nye bilder.
detaljer fra hyllen over 3 seter,
å blomster står bestandig på bordet, helst hvite roser..
her er de tibetanske skinnene kommet frem for høsten og vinteren, vi har en skinn sofa, å da er deg deilig med varme skinn om vinter å sitte på,
både folk og dyr liker seg her, vi sitter her å ser tv, å her blir gjerne en middagshvil tatt.
puter må det være.
å her et bilde med min bitte lille data, koselig å sitte her med pc på fang å titte på alle nydelige blogger. å kaffen er bestandig med..
å masse kos må til,
ja det er vår sofa krok,her serveres kaffe å kaker når besøkende kommer, å her ligger jeg gjerne rett ut å hører musikk, elsker musikk, har en alsidig musikk smak, den varierer etter som årstidene er. akkurat nå er det Vamp som gjelder, var jo på konsert på søndag med dem.. å det var så flott. en herlig opplevelse..
ønsker dere alle en god november dag..

56 comments:

ENGLE HJØRNE said...

Hei på deg, så nydelige bilder. Ja jeg har sakt det før,det er kjempe moro å se innom på bloggen din. Jeg har en overaskelse til deg på bloggen min,du får innom å se. Så ønsker jeg deg er koselig kveld videre,klem fra Sissel.

June said...

Akkurat som jeg liker det: Masse puter, skinnfeller og litt stæsj! .....og selvfølgelig pc`n og kaffekoppen! :)
Kjempekoselig sofakrok!

Du er forresten ikke alene om å innta horisontalen i sofaen for avslapping. Det er et av livets privilegier! ;))

Ha en fin kveld!
Klem
June
Nostalgi & Skriverier

Besta said...

Utrolig koselig sofakrok, mange fine detaljer hos deg:)
I dag har jeg stort sett ligget strak ut i godstolen. Godt å ta det litt med ro innimellom.
klem fra marilyn

Tovepia said...

ååå, du haddde mange flotte puter!...dette var et sted man bare kan synke ned å slappe godt av;)
Kos deg resten av denne dagen og klem fra meg;)

Tino said...

Så koselig sofakrok du har! Så mange lekre og koselige detaljer.
Skulle gjerne kommet på kaffebesøk hos deg!
Lykke til i utfordringen!

Ha en fin tirsdagskveld!
Klem T

Alfasinteriør said...

Nydelig var det her:)
Så mange fine detaljer.
Legger meg til som følger jeg.
Ha en flott november kveld.

Klem Alfa

huset ved elva-elin said...

Så koselig sofakrok du har :-) mange flotte puter. skjønne lille tibbegutten din også :-)
Ha det fint
Klem fra Elin

liven said...

En koselig krok du har her Sylvia....skjønner at dette er et godt sted å slappe av :o)
Og ser at det er flere som koser seg her!!
Fine bilder....og vinen er en av mine yndlingsviner!!

ha en fin novembermåned

p.s. takk for gode råd om å komme gjennom måneden :o)

Monica said...

så koselig en sofakrok du har, her fikk jeg yst til å sette meg ned å slappe av. øsnker deg en fin fin tirsdagskveld. klem Monica

sologbolig said...

Åååå, så koselig du har det,Sylvia! Du er så flink til å lage det koselig i huset ditt. Ha ein flott kveld. Klem.

RoseSommer said...

Takk for at vi får "stikke innom". Ser veldig koselig ut. Og jeg har jo seilt forbi huset ditt på elva også og sett det fra den siden, og det var heller ikke dårlig!! Så bra du trives der du bor. Ha en fortsatt fin uke.

lisje astrid's husblogg said...

Elskar interiøret i heimen din!
NYDELEG,også i sofakroken♥

Forstår godt dokke nyte livet der;)

God tysdagskveld♥

Klem frå Astrid

Uttan said...

Så vacker och mysig soff hörna.
Det är väl så skönt att krypa ner i dessa fina fårfällar som Du har.

Fina bilder så mycket fina saker du har i ditt vackra hem.

Kramar!

Martilie said...

Kjempekoselig sofakrok!
Blir så lunt og godt med tibetlamskinn -de er så mye mykere enn de vanlige -har helt dilla jeg :)
Har et skinn henslengt "over alt" :)

Masse nydelige detaljer hos deg, en nytelse for øyet!

Klem fra Tove

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Jag skulle gärna göra som katten, krypa ihop i ett soffhörn och mysa. Blir så skönt med skinnen och alla kuddarna.
Där har du det mysigt.
Varm kram
AnnaMaria

Bente said...

Sofakroken skal jo være kroen vi skal kose oss i, og slik ser det jo ut hos deg. De tibetanske skinnfellene er bare helt herlig. Min datter selger slike og hun har lagt de over sine Riviera Maison spisestuestoler. Sprekt!

God tirsdagskveld kjære du.

Bente

Havfruen said...

Dette var en sofakrok som oser: komneogsettdegogkosdeg:)) Så bare helt herlig ut Sylvia.
Ha en flott novemberkveld, klem fra meg:)

Rachel said...

Å det ser inbydende og koselig ut, du har det så fint! De skinna ser helt helige ut, sånne sulle jeg kunne tenke meg også.
Jeg sitter i min soffakrok nå og leser blogger.Er litt trött etter en ganske hektisk dag på jobben. Men jeg skal ta meg en kopp deiligt Lakris te som min mamma har kjöpt til meg på "Söstrene Grene" har du värt i en sånn butik? De er toppen,det finns så mye artigt.
Önsker deg en fin kveld käre du!

Cosmos said...

Så deilig sofa krok du har
Lykke til i konkurransen

It's me said...

What a lovely place to drink a cup of coffee !! your room is so so so nice !! i like it !!......happy eveneing darling........love Ria....

På landet said...

Her kunne jeg kost meg ja :)

Klem

Louise said...

Så många vackra bilder och fina kollage du gjort av dem ! :)

Lillian's verden said...

så koselig.....
jeg ser for meg hvor utrolig deilig det må være å krype oppi, med en kopp te og litt pledd over beina, og rett og slett bare kose seg... :)

Smykkas said...

Hos deg mangler det ingenting for å få det både vakkert og koselig. Tusen takk for titten.

Men si meg en ting. Hvordan går du fram når du skal tørke støv av all denne herligheten. Det må være litt av en oppgave.

Klem

Eldrid said...

Heisan!
Altid så koselig å komme innpå her, du har virkelig romantikk i huset. Mye lekkert! Lykke til i konkuransen.
klemmer
eldrid

Bossa said...

Deilig sofakrok du har. Her er fargen stikk motsatt, nemlig svart, med svarte tepper i. 3 hunder går ikke sammen med hvitt.
Håper det står passe bra til. Klem :O)

Emmas utsikt said...

Härligt! Jag hade gärna slängt upp fötterna hos dig och lyssnat på lite musik.

kram
emma

xxxl said...

Hei :) oii for en nydelig sofakrok du har... men hehe når alt e så lyst blir det ikke fort møkkete..

Uansett så har du det nå veldig koselig da...

Ha ei flott uke videre:)

Sjarm og Glede said...

Så utrolig nydelige bilder. Du er så flink til å få det fint ;-)

Tusen takk for kommentaren om mitt kjøkken ;-)
Ha en god natt :-)
Klem Hilde på Sjarm og glede

Villa Klaraberg said...

For en koselig sofakrok det er hos deg, Sylvia...veldig hjemmekoselig og innbydende er det hjemme hos deg! Kos deg videre, klem fra Jorunn

jakt,skor,barn,inredning said...

Underbara bilder ! Nu fick jag himla bra tips på hur jag kan göra med mina tråkiga soffor. kram

LENE said...

Tusen takk for en koselig morgenhilsen Sylvia!
Deilig og konfortabel sofa med nydelige puter hjemme hos deg - et sted å kose seg lenge...
Ha en fantastisk flott dag du også!
Klem fra Lene

Småtteriet said...

Tusen takk for en hyggelig hilsen inne hos oss i Småtteriet!

Masse fint i stuen din, Sylvia!

Ha en fin dag!

Klem fra Tone!!

essemia said...

Kan förstå att både djur och människor trivs i sofakroken. Här klagas det ständigt och jämt om jag lägger för många kuddar i soffan, haha.
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

Romantikk-takk. said...

Oi,dette innlegget har
jeg oversett. Utrolig
koselig da,lunt og
godt. Liker tapeten
din. :)
Ha en flott kveld.
Klem Mette.

Mariann Louise said...

Ja, du Sylvia..hos deg er det jo bare lekkert alt du viser frem, det er jo ikke mer å si om den saken!

Riktig nyydelig sofa koseplass, og de skjønne hvite rosene, ja, det er en slik fin stemning..

Tipper du kommer veldig høyt i NIB utfordringen, Sylvia!

Ha en koselig kveld videre, klem fra Mariann:)

Alven said...

Hei :-)

Så koselig sofakrok :-) Herlige tibtanske skinn :-) varmer nok godt en kald vinterkveld :-)

Ønsker deg en fortsatt fin uke :-)

Blessedmom's Simple Home said...

So pretty Sylvia. I need some furs on my leather sofa too. They look so nice.
Blessings,
Marcia

Hverdagsmamma´n Anita said...

Koselige bilder Sylvia :)
Har vært så dårlig på å kommentere og blogge i det siste jeg nå...Må ta meg sammen litt :)

Ønsker deg en riktig god helg!
Klem Anita

Fågel Blå said...

Tack för din kommentar!!!!
Blir så glader!!!!
Så fint du har det!!!
Helt underbart!!!
Ha en fin Kväll!
Kram Kathrine

Solgården Butik och Café said...

Men jisses va mysigt!!! kan inte jag få komma och mysa i soffan din med en kopp kaffe och datorn i knäet också :)
Super fina bilder verkligen!

Må så gott vännen min kram kram/Sofia

Linn Kleppa said...

For en fin og koselig sofakrok da. :) Så veldig, veldig koselig ut!

Sv. Tusen takk for kommentar på bloggen min. Kommer nok med oppdateringer ja. ;) Og ja, har også uttrykk av at de er veldig flinke på riksen.

Ruths datter said...

Hei igjen Sylvia!
Så vakkert og trivelig du har det i stua di. Du kan dette med å gjøre det vakkert rundt deg. Kjempekoselige bilder i dag. jeg titter også innom deg for å ønske deg en superfin helg.
Klem

Sylke said...

Dette er en lun og hyggelig sittekrok. Kos deg så mye i helgen!

Klem Sylke

bodil said...

Hei.Tusen takk for titten.Kjempe koselig.Du har det så fint.Har ikke ord.Som sakt før.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

Hanna said...

Ha en bra helg!
Kram
Hanna

Inspiration i vitt said...

du har det sååå fint i ditt soffhörn, en härlig plats att vara på och som jag skulle trivas på. Kram på dig/INgela.

elinAnita (eddaskreativiteter ) said...

Heisann..
koselig der i sofaen din...mange puter er et must:)
ha en fin søndag du og...solen skinner her i Oslo...blir en fin markedsdag..litt kaldt,men bare på med boblebuksen det:)
eddaKlemmer

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Jätteroligt att du är med i utlottningen Sylvia, jag håller tummarna för dig. Dina lotter är skrivna.
Kramar
AnnaMaria

Maleviks Rosenträdgård said...

Här är det

U
N
D
E
R
B
A
R
T

Ha det gott :)
Håkan

yesheimen said...

Virkelig en stuekrok å bli glad i. Så mye sjarm & kos, så lett å skjønne at her trives hele gengen. Nydelig skinn du har i sofaen, og selvfølgelig har du mange deilige puter.
Lykke til i konkurransen, heier på deg!

Klem Ann<3

Cathrines Kreative Hjørne said...

God morgen jentutten!
Så nyedlige stuebilder da, ja, her forstår jeg at du koser deg! Fikk veldig lyst på sånne skinn, for nå er kulda kommet, ja! -8 her på morgenen, men bare rim på bakken. Vakkert da! Ja, det går raskt mot jul nå, og julekvelden kommer vel alltid like brått som den alltid har gjort! Sier alltid at jeg skal være tidlig ute, men det blir med snakket, tenker jeg! Kos oss skal vi da, og jeg gleder meg til å ha ny julekalender på bloggen min! Håper du får en fin uke!

Klem Cathrine :-)

Landlige Hjem said...

FANTASTISK!!♥ Nydelig stue og sofakrok!!♥
For ett vakkert hjem du har ;)) En nytelse å titte forbi deg!!
Håper alt er bra med deg, lenge siden sist jeg var innom deg nå ;)) Dagene løper avgårde hi hi;)
Ønsker deg en fantastisk skjønn ny uke ;))
Varm klem fra meg,
Anki

GroLinda said...

Hei snuppis ;o)
Du har det alltid fint og ryddig og "nesten" ;o) støvfritt. Jeg prøver å komme på tirsdag og blir til torsdag ;o) P.S. Har du ikke fått med deg at du har vunnet hos Englehjørne???????? Jeg fikk pakka igår, og den er såååå nydelig!!
Mange fine tips du ga bort her ;o)
Klem fra søs i Skien :o)

Sjarm og Glede said...

Hei nå er det lenge siden jeg hat vært på siden din. Det er alltid like koselig å titte inn hos deg ;-) klem Hilde

Anonymous said...

Må bare si at jeg er utrolig sjalu på huset ditt! Fantastisk fint!! Nettopp kjøpt 70talls hus i Arendal selv, som er under oppussing.. Gøy å få ideer av andre, iallefall når det er så gjennomført :-)

Hilsen jente 20