Thursday, November 18, 2010

vindfulle kalde dager

hei alle gode, ja vi har kalde dager om dagen, blåser så at det kjennes godt, her er noen tente lys fra i går kveld, gult bilde, syntes ikke det er så fint med blitz, blir så kaldt bilde da.
må vise dere Simba
kaller han kongen på haugen, her har han okupert håndkle haugen som skulle rulles. snakk om å kose seg.
så vil jeg takke for alle gode hilsner ang reportasje i bolig bilag i agderposten, ja var spent på det, men nå er det over å det gikk så greit,.
her har jeg tatt bilde av avisa, Men vil dere lese å se kan dere trykke HER å bla dere igjennom bilaget..
kjekt å lese å.... ellers hadde jeg koselig besøk av Gro kusine og Lene, en bloggvenninne igår,
var så koselig å ha dem her,
Tina kom senere å da tok vi en Ikea tur, ble ikke så mye kjøp på meg, men et nytt strykebrett ble det, kjøpt nytt trekk , skal vise neste gang. å disse krabater under her ble med hjem...
hihihi har en stor nisse, så tenkte disse kunne stå rundt han å lure på nissegrøten, så skjønne å til en pris på 8kr pr stk kunne en ha en flokk, må si katten og hunden syntes disse var moro å leke med, så spørs om de overlever til jul hihi..
Tenk snart helg igjen, mannen kommer idag, han har vært noen dager i Amsterdam på messe,
godt å få han hjem..
ønsker alle en riktig nydelig dag...

16 comments:

Sjarm og Glede said...

Så morsomt med reportasje i bladet ;-)
Flott katt forresten ;-)
Ha en god dag, forhåpentligvis med bra vær ;-D
Klem Hilde

Bente said...

Ja slik skal en konge på haugen ha det. Herlig Simba.
Jeg får dessverre ikke opp linken til Agdeposten, men skal forsøke igjen. Morsomt må det våre med så fin reportasje.

Han en fin torsdag.Jeg koser meg med Eskil idag.

Bente

Karl Halvorsen said...

Flott innlegg i Agderposten Sylvia! Morsomt å få en tur innom å se hvor koselig dere har det, i en litt mere samlet og helhetlig beskuelse. Ikke overraskende innhold i artikkelen, som var som forventet. :) Fra denne elvekanten. :)

Hei så lenge, igjen! Fra byen med ei ikke ukjent elv og med samme navnet.

livet på kvasseberget said...

er så koselig med levende lys, det gjør så mye:)

artikkelen i bolig var jo kjempe bra!!

Kos deg inne med levende lys og kos idag!

klem fra kine

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Simba ser ut som en liten lejonkung, så gullig där han ligger. Jag klickade in till reportaget, men lyckades trycka fel. Ska sätta på kaffe, sen ska jag läsa hela reportaget. Ser så fint ut, det kan du vara stolt över.
Ha en fin dag vännen
Kramar
AnnaMaria

June said...

Hei og gratulerer med herlig reportasje i Agderposten! Så artig å lese om deg og se bilder av huset ditt fra utsida også. Vi vet jo at det er vakkert innvendig, men det er jo kjempekoselig utenpå også! Nydelig beliggenhet og utsikt... Du har et flott hjem!

Jeg er svak for pusekatter, så kongen på håndklehaugen sjarmerte meg i senk! :))

Ha en fin torsdag, Sylvia!
Klem
June
Nostalgi & Skriverier

Pia said...

Oj, så fint reportageom dig, grattis!!! Du har det sååå vackert!
Vilken sötnos din katt är, bara den inte äter de små söta mössen! ;)

Klem fra Pia

Tino said...

Så koselig reportasje Sylvia, og så flott at den kom på nettutgaven også. Fine bilder, hjemmekoselig og lekkert er det hos deg.
Simba ser flott og stolt ut, så herlig han er!
Ha en fin kveld!
Klem T

Solveig`s familie og Interiør blogg!! said...

Åhh for en koselig reportasje :) Flink du er, Sylvia!!

Så koselige og stemningsfulle bilder fra kveøden i går :)

Ha en fin kveld!
Klem fra Solveig

Amy said...

Tenk å ha så flott hus at noen vil gjør et reportasje om det i avis!!! Sååååå spennende!! Gratulerer med en så flott hus!! Du- jeg ELSKER katten din- er den en maine coon? Han er i hvertfall nydelige!! De små mus har jeg også sett på IKEA; men da ser du hvor ukreative jeg er- tenkt aldri at de kunne være søt julepynt...bare tenkt- æsj, mus kosedyr??? Hva tenker de på neste...hehehe...nå ser jeg dem i et helt annet lys- takk for det...må nok skaffe meg noen mus neste gang jeg er hos IKEA!!
Ha en super kveld!! :-))

Ruths datter said...

Ja nå har jeg kost meg her inne hos deg. Sett i Agderposten og det hele. Kjempefint oppslag de laget. Du ser nå så koselig ut selv også i det fine huset ditt. Grattis med oppslaget.
Klem fra meg

-Ultima-Thule- said...

Simba er nyyydelig!! Så artig med reportasje i Agderposten, det må jeg inn og lese :0) Slike mus har jeg også, de er super søte ;0) Men våre bor i bobilen vår, står fremme i ruten og titter ut ;0)
*Klem*
-Kamilla-

Villa Klaraberg said...

Gratulerer med en flott reportasje, Sylvia! Fine bilder av deg og hjemmet ditt. Så vakker Simba er!! Ønsker deg en flott helg! Klem fra Jorunn

Simones Country Home said...

Heia.

Så fine bilder. Fin reportasje. ;o))
Å så fin en pus dere har da.

Ha en god helg Sylvia.

Klem Simone ;o)

Mira said...

Ja! Du har verdens vakreste pus du også!
Katter legger seg alltid på de beste plassene. Nesten som ein sfinks der han ligger! Gratulerer med fin reportasje i Agderposten.

God helg vennen. Klem,

Bossa said...

Innom for å ønske deg en god fredag.
Nydelig artikkel, som før sagt.
Kos og klem.:o)