Monday, December 6, 2010

Tralala la la.....tralala....

Ja , en gledens dag.. har vært på sykehuset med skulder, å det går så bra, kan nå gå uten armen bunnet til kroppen, å begynne med noen øvelser hver time, så deilig å få komme ut av tvangstrøya, så er jeg forsiktig nå så går dette riktig så bra,
måtte kjøpe med et hjerte hjem i dag å hengte det opp ved porten..
så nå føler jeg at jeg kan gjøre mer med begge armer fri. å ja jeg skal være forsiktig, blir minnet på det hele tiden.. kjenner det røkker til når jeg gjør noe ulovlig..
litt julepynt i kjøkkenvindu er det blitt.
krukkene har tatt julestasen på. ikke så mye som skal til..
obs..2 av denne.. men jeg må få vise dere Simba under her...
ja han har oppdaget julemusene fra Ikea, så gjett om de får svingt seg om dagen. opp i lufta i en fart, så gøy han har med dem..
englekoret er gammelt å kommet frem på stue bord.
nissen vet ikke helt hvor han havner ennu, kanskje ute ved døra....han har jakke å vest etter Espen (27) på seg, skikkelig norsk mønster,Fana mønster. vesten er til en bunad..
så har jeg igjen vært så heldig å vinne.. denne gangen hos Tino. du må bare besøke hennes blogg, så koselig å kreativ hun er. tusen takk Tino. gå inn til henne HER..
vakkert pakket inn.
så mye fint å titte på, ble kjempeglad for denne, jeg er heldig, liksom kommet i en stim.
skal sette meg å titte i jdl juleutgave nå, helt min stil.
da ønsker jeg dere alle fine adventdager, å ta en pust i julestria, jul blir det ,å mer enn viktig er det å ta vare på hverandre å ikke stresse..
men jeg skal prøve å ordne litt i dag tralala tralala...
tusen takk for alle hilsner, blir litt lettere å besøke dere nå.
vi blogges

42 comments:

Frøydis said...

Så godt å høre at det går riktig vei :-))
Men ikke gjør for mye nå da ;-) Vet åssen det er...
Skikkelig kaldt idag, minus 10 da jeg stod opp...brrr...

Ha en fin dag videre og klem fra meg :-)))

Mina Vita Ting said...

å vilken julkänsla man känner när man kommer till dig, så fint
ha en bra dag
kram Jeanette

-Ultima-Thule- said...

SÅ fint det har blitt hos deg, skikkelig julestemning!! Så flott at du slipper å gå med armen bundet inntil kroppen :0) Simba er jo bare nydelig, og en liten rakker ser jeg *Smile* Kos deg så masse med din nyvunnede frihet ;0)
*Klem*
-Kamilla-

RoseSommer said...

Å, så bra at du er blitt litt "friere". Supert!!
Ser det røde hjertet ditt ved inngangen, og angrer nå på at jeg ikke har kjøpt det de 2 (les:5) gangene jeg har vært innom Kremmerhuset i det siste. Har vurdert det hver gang, men ser jo ført nå hos deg hvor flott og koselig det er.
Ikke overdriv arm-bruken nå, da!!

Fossestua said...

Herlige julebilder du viser! Fikk skikkelig julestemning av de :) Grattis med premien i giveawayen, og at armen er bedre ikke minst! Kan tenke meg Simba koser deg med den Ikea-musen, hihi Ser jaktmodusen på ørene hans, hihi :)
Klem fra Lise

Mira said...

Godt å høre at du har blitt bedre!

Jammen fin julestemning nå, men fy så kaldt igjen.

Skal ein tur på IKEA skal prøve å huske på julemus til Noah.

Ha ei fin uke! Klem,

Bente said...

Så herlig for deg kjære Sylvia at armen Men vær veldig forsiktig slik at du får en videre fin førjul og selvølgelig jul!!

Bente

Vita små hjärtan said...

Så fina bilder. Du har det så stämningsfullt.
Ha en fin dag.
Kram Agnetha

Mariann Louise said...

Sikkert en lettelse uten armen fast til kroppen, ja:)

Og ellers er det jo som alltid koselig hos deg, ved alle tider av året!

Skikkelig trivelig ved kjøkkenvinduet, da:)

Har masse PC kluss, så her er det tregt med datarelaterte saker, vanskelig å kommentere, osv. Maskinen takker nok snart for seg, gammel som den er:)

Nå får du bare være forsiktig med deg selv, ikke styre altfor mye,da..klem fra Mariann

Tino said...

Så godt å høre at du er bedre!
Herlig det første bildet, som tatt rett ut fra et eventyr! Så koselig du pynter til jul.
Jeg har handlet litt julegaver i dag, og er heldigvis snart ferdig.
Koselig at du likte pakken, det var så gøy at du vant.

Ha en fin dag videre!
Klem T

Sylke said...

Så bra at armen begynner å bli bedre! Gratulerer med gevinst og ønsker deg en fortsatt fin førjulstid :)

Klem

ENGLE HJØRNE said...

Å det var godt å høre, ja nå må du bare vere forsiktig. Det blir jul alikavell vet du. I dag har jeg laget jule øl, å holder på å koke kjøtt til sylte.Jeg liker å ha gammel dags jule mat til jul.Jeg ønsker deg god bedring videre, å en strålende uke,klem fra Sissel.

Romantikk-takk. said...

Trallala så glad jeg ble for at du har det bedre nå,hihi. Lekkert julepyntet.
Kos og klem. :))

Pia said...

Oj, så vackert hos dig, som alltid!
Tröjan på Nisse är sååå vacker!
Vi har också köpt möss från Ikea, som våra hundar "dödar"!

Ha en fin vecka Sylvia!!!

Kraaaam!

ralfefarfars paradis said...

Så godt at du har fått bevegelsesfriheten tilbake! Og pakke i posten- nesten som juleaften dette her;) S åkoselig du hadde pyntet- synes dere har et veldig fint inngangsparti- skikkleig innbydende! Ha en fin kveld! Klem fra meg;)

It's me said...

Hi Sylvia...so fine that things are going better with you now......nice that christmas book magazine from JDL....have a nice week darling.....love Ria...

sologbolig said...

Så godt å høre at det går bedre med skuldra di. Og så fint du har pynta, skikkelig koselig inngangsparti.
Kos deg i førjulstida og ver forsiktig med skuldra. Klem

Landlige Hjem said...

Ååå så fint, nydelig vakkert!!! ♥
Så godt å høre at det går bedre med deg ;)
Ingen ting er bedre kjære deg ♥
Vil man komme i riktig julestemning kan jeg anbefale en titt inn til deg, jeg NYTER her jeg sitter ,))
Ha en fantastisk kveld og nyt av herlige dager nå i julestria ♥
Varme klemmer fra meg,
Anki

Tovepia said...

Skjønner godt humøret er på topp:) Må sannelig være godt å ha to armer igjen;)
Nydelig pyntet hos deg, t.o.m. rød postkasse!!
Kos deg og pass på deg selv; klem fra meg;)

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Men visst är det så, vinsterna kommer i stim. Grattis till allt fint du vann. Och så skönt att det gick bra med armen, kan tro att du har blivit duktig på och göra saker med en hand nu under tiden. Skönt och få röra på armen igen. Och fina nissen har kommit fram, då är det snart jul.
Ha en fin vintervecka
Kramar
AnnaMaria

Havfruen said...

Ikke rart du synger og traller:) Dette må da være herlig Sylvia:)) Endelig begge armene fri, husk å vær forsiktig nå da!!!!!!
Jula sniker seg inn hos deg også ser jeg, er det ikke herlig? JEg nyter det og stresser ikke....
Men jeg har et spørsmål...du skrev engang...tror jeg...om å ha bakepulver i vasken for å få den hvit? Stemmer det? Var det bakepulver? Fint om du kan svare meg..skal vaske stuegardiner imorgen:)) HAr fri fra jobb....

trall videre, nyt dagene...klemmer fra meg:)

My home is my Castle - by Kari said...

Tenker det var godt å bli fri igjen :)) Godt å høre at det går den rete veien. Men ikke gjør noe som du ikke har lov til ;)

Nydelige bilder som alltid. Må visst finne frem litt julepynt jeg og snart..

Klem, Kari

Fånga dagen said...

Hej Sylvia!

Vad fint du har det i juletider också. Och vad bra att du har mindre ont nu. Jobbigt att inte kunna röra sig ordentligt.
Speciellt när det är så mycket som man vill göra nu till julen.
Ni har en del snö också förstår jag, fint det men vi får hoppas att det ionte kommer för mycket, lagom är ju bäst.
Jag önskar dig en riktigt skön vecka
Var rädd om dig
Kram Lena

Lunalu said...

Så fint å høre at humøret er på topp og formen bedre! Men husk nå på å ta det med ro enda en stund!!!
Så fint du har pyntet - får skikkelig god julestemningsfølelse av å se på bildene!!
Ønsker deg en flott uke!
Klem fra Lunalu

Maggan said...

http://www.vindsromantik.blogspot.com/

Hej Sylvia
Grattis till ditt nya "liv", du må nu vara försiktig, gå inte ute på ishalkan, så du faller!
Grattis till din vinst, och vad du har julpyntat fint!

Önskar dej underbar advents- dagar
Kramar
/Maggan

Li/Småtingene said...

Så fint at arma er bedre! :-)
Da går det jo rette veien ;-) Kjempefine bilder du viser, Sylvia - likte særig godt utendørsbildet!

Ha en koselig kveld i det hyggelige julepyntede huset ditt! :-)

Fru Strøms Kvardagspussel said...

Fin julestemning hos deg ☺ Kan tenke meg du synes det er fint å stulle litt, selv om du ikke er i toppform. Kos deg med pyntinga ☺
Klem fra Fru Strøm

Nostalgia said...

Så kjekt å høre at det går bedre med armen :-) Såååå koselig hos deg :-)

Ønsker deg en fin uke !
Klem, Nostalgia

AnneLavendel said...

Så koselige julebilder :)

Besta said...

Så deilig at det går bedre med skulderen:) En er temmelig hemmet når en kan bare bruke 1 arm...men du har fått pyntet så nydelig.
Ha en fin uke.

klem fra marilyn

Solveig`s familie og Interiør blogg!! said...

Så bra at det er bedre med deg, Sylvia!
Masse lekkert du viser her.. mange godbiter!

Heldig du som er inne i en vinnersteam! :)

Ha en fin førjulstid! :)
Klemmer

Bossa said...

Hei på deg. Så fint at det går så bra med deg. Og du har da sannelig fått gjort en del med bare en arm også du. Her føles det som om det er fullstendig stillstand på alt. Får ikke sove om natta p.g.a. hosting og da går dagenes gjøremål treigt.
Klem :O)

Violetta said...

Så braaa at armen er bedre, og du ser tydeligvis mye lysere på tilværelsen! :)
Her inne er det JUL og KOS for alle penga! Vakkert pyntet som vanlig, og veldig artig at nissen har jakka til sønnen din! :)

Takk for kommentaren! Det hjelper at du også synes det ser ok ut vet du ;-)

Evelyn said...

Hei :) så kjekt å høre at det går bedre med deg. Men du må ta det med ro nå fremover slik at du ikke tar det for hardt.. husk det er lov å hvile også.

Masse fint hos deg ser jeg.. likte veldig god den store nissen din da.. flott kofte han har på seg.

Gratulerer med flott premie:)

Her prøver jeg å ordne te litt til jul.. har kommet frem det meste nå. Så det blir vell i år også. Bruker alltid å være litt tidlig ute med pyntinga jeg.. men så liker jeg å rydde ut jula fort igjen etter jul også da.

Snøen laver ned her i dag.. spennede å se om den blir liggende til jul..

Ha ei flott førjulstid :)

Klem fra Evelyn

Lilli said...

Kjære deg; stort takk, som vanlig, for både inspirasjon og vakre, meningsfylte ord. Jeg kommer tilbake med et blogg med litt annet fokus etterhvert; trenger å gå videre nå. Det blir bra, tror jeg! Klem :)

Har en drøm... said...

Hei Sylvia!
Så bra at det går fint med skulderen din:) Og så lekkert du har pyntet på kjøkkenet ♥ Englekoret var nydelige...

Flott pakke du har fått i posten og, det er jo så gøy med slike give-aways:)

Ha en herlig kveld!

Klem Line

essemia said...

Vad skönt för dig att du får börja göra lite rörelser med armen nu. Lycka till säger jag.
Lyckans ost som vann det fina paketet. Grattis till dig. Kan du gott vara värd efter den olyckliga saken med armen.
Och fina bilder visar du som vanligt. Det där hjärtat var så fint.
Hoppas du har en bra kväll.
Kram Elzie

Hyacinth Bucket said...

Kære Sylvia..:)

Hvor er det dejligt at høre din skulder har det bedre. Men pas nu på ikke at overanstrenge dig.;)
Det ser super hyggeligt ud både ude og inde. Det røde hus stråler mod den hvide sne.
Jeg har fundet julepynt frem, men fordi jeg har hjulpet mit ældste barnebarn at flytte så har jeg ikke nået så meget herhjemme.
Men min datter Pernille som bor nedenunder mig i huset har julet. Hun elsker at julepynte...:.o)

Fortsat god uge til dig fra Lisbeth

Bestemor Drillo said...

Herlige bilder fra deg som setter en i julestemning!
Så godt å høre at du er bedre!
Adventsklem fra bestemor!!

Jorunn Elizabeth said...

Så kjekt å høre at skulderen din er bra igjen. Nå må du passe på å ikke overanstrenge armen. Ha en god adventstid:-)

Hespe said...

Hei på deg!
Først av alt - sååååå godt å høre at det går bedre, og at du nå slipper å gå med armen i fatle - alt bli så mye lettere da :o)

Nydelige bilder av herlig julestemning du viser! Hos meg det meste kommet på plass nå, ja selv juletreet er pyntet;o) Dagene går fort unna, men jeg prøver å nyte maksimalt av det førjulsdagene byr på...

Nyt dagene du også... :o)

Goklem fra Hildegunn

Rosor och Spetsar said...

Så skönt för dig att få använda din arm igen, men var försiktig nu.
Julfint har du gjort också.
Var har du hittat de fina metallskridskorna du har i fönstret?
Sköt nu om dig och ta det försiktigt med din arm
Kramar
Annelie