Tuesday, January 25, 2011

Give Away..

ja så er det duket for en Give Away hos meg igjen, lenge siden sist nå,
har siden den gang fått mange nye følgere å besøkstallet på bloggen har økt,
det jeg vil gi bort er dette
bakepapir fra green gate, muffins former fra green gate, et fransk marmelade glass med en nydelig vårlig grønn hette på,en pose med hjerte sjokolade, mmmm de må nytes,
å sink skiltet med give away får dere å med, det fikk jeg jeg av frk.olsen. og alt det andre har jeg å selvsagt kjøpt hos henne, hun har sååå mye fint, å Green Gate er nytt hos henne fra høsten, å hun har såå mye av det. du besøker henne HER.
håper mange vil bli med,
som vanlig er det,
1 lodd for kommentar.
2 lodd for å linke til utlodningen.

ingen ekstra for å bli følger, det må dere velge selv, blir klart glad for nye følgere..
trekning blir foretatt søndag 6 februar.
lykke til alle sammen..
ha en vakker dag

149 comments:

Thelma Louise said...

Hurra sylvia.:-) jeg henger meg med og tar et lodd.:-)

EN fin dag til deg..håper ikke du blåser bort..frisk her hos meg nå.:-)

Klem til deg.:-)

Henriette og Mads og Kjetil said...

Hei, flott sida! Me i snikkerbuo.blogspot.com vil gjerne ha eitt lodd hos deg!:-)

Jannemor said...

Kjempeflotte premiar !
Eg tar gjerne 1 lodd hos deg :))

Mvh
Jannemor

Tovepia said...

Så flotte gaver!
Jeg tar gjerne 1 lodd og ønsker deg en fin dag videre, klem fra meg;)

Havfruen said...

Ett lodd på meg...superfine gaver:) Jeg har jo vunnet hos deg tidligere, kanskje jeg har vinnerlykke denne gangen også?
Ha en fin dag Sylvia, klemmer fra meg:)

Barbros lille atelier said...

Så gøy! Flotte premier! Jeg tar ett lodd, takk:-)

Klem

Hilde said...

Hurra for giveaway! Jeg tar 2 lodd! Ha en fin dag! :-)

* Hege`s Cute N Cool Blog * said...

Hei hei vennen ♥

Lenge siden sist ♥ Tiden strekker ikke til her inne lenger dessverre!! Tusen takk for gode kommentarer fra dej ♥ Og du og du for en nyyyyydelig mat du har laget ser jeg i ett innlegg under her , og du har det som vanlig berre lekkert ♥

Ønsker dej en fin uke ♥♥♥

Lavina said...

Heia Sylvia!

Takk for at du vil følge meg på min blogg, og velkommen skal du være. Måtte ta en tur innom deg å titte på hva du har å by på.. Mye flott å lese her inne, og mange fine bilder. Flotte premier du skilter opp med så jeg tar et lodd jeg også. Må jo prøve så klart... Legger meg til som følger!
Ha en flott uke!

ralfefarfars paradis said...

Gratulerer med masse følgere og besøk, alltid koselig å ta turen innom deg synes jeg;) Og jeg vil gjerne være med på give-awayen din, lenge siden jeg har vunnet noe nå...og nydelig premie;) håper du har en fin dag!!

Romantikk-takk. said...

Hei.
Blir gjerne med jeg også,spennende. :))
Tar 3 lodd,tusen takk.
Klem.

Jatte said...

Så fiiiiin premie ♥
Jeg er med med 2 lodd!

Ønsker deg en fin kveld,
Klem Jatte♥

PS; Er give away hos meg også, om du ikke allerede deltar!

Har en drøm... said...

Jippi - gøy! Og så flott premie da;)
Jeg blir veldig gjerne med og trekker 2 lodd!

Klem Line

Frøydis said...

Heisann :-))
Jeg slenger meg på og tar ett lodd :-))
Hadde jo sånn vinnerlykke hos Marilyn sist...hehe..jepp, grådig, og mye vil ha mer, haha...

Deilig vær vi har hatt idag, hatt døra oppe lenge!!

Kos deg videre idag, glad for å høre at du er litt bedre!
Klem fra meg

Bestemor Drillo said...

Å herlighet!! Ett lodd til meg også!
Så fine gaver!!
Klem fra meg!

LYKKELIG SOM LITEN said...

Jeg vil også være med :)
Tar 2 lodd jeg da :)

Håper Steffen blir fort bedre, er jo ikke noe gøy å være inne hele tiden heller..

Klem Tina

Lappeline ♥ said...

Heisann!

Jeg vil gjerne være med.Flott blogg du har og så fine premier da

Ønsker deg en fin kveld

Klem

Hverdagsmamma´n Anita said...

Åja! Her må jeg jo være med Sylvia :) Super-flott gave som passer meg helt perfekt :)

Jeg linker også( gjør det senere i kveld)

Klem Anita

Besta said...

Å så fine gaver:) Selvfølgelig blir jeg med og tar 2 lodd.
Håper formen din kommer seg snart.
klem fra marilyn

Louise said...

Jag vill självklart vara med om din fina utlottning Sylvia! Jag länkar och deltar med 2 lotter. Så hoppas jag på tur då det är min dotters födelsedag ;)

Anne said...

Gratulerer med mange følgere..ikke rart det ..du har en SÅ nydelig blogg.
Jeg vil gjerne være med og trekker 2 lodd.
Koselige premier du har!
Håper det går framover med deg,god bedring!
Klem Anne

nr14 said...

Blir gjerne med på din give away og tar ett lykkelodd:)

Stikk bortom bloggen min hvis du har lyst til å delta på min konkurranse:)

Nita said...

Så fin give away :o) Og gratulerer med så mange nye følgere, jeg forstår di alle veldig godt for du har en kjempe fin blogg :o)
Jeg henger meg på her jeg vet du og tar ett lodd.

ha en super kveld!!

Jenny said...

Hej Sylvia!
Vad kul med give-away, jag är gärna med och tar två lotter tack, länkar med bild från mig!

Ha en trevlig kväll!

Klemmer Jenny

Tino said...

Så morsomt, og flott premie.
Følger deg allerede, så legger inn en link til giveawayen.
Klem T

Beth said...

Ååå, så spennende!
Jeg har ingenting fra Green Gate jeg, tro det eller ei, kanskje jeg er heldig nå?

Klem...

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Hejsan
Så fina saker du lottar ut, jag är gärna med på din utlottning. Länkar såklart, och håller tummarna.
Stor kram
AnnaMaria

Hulda said...

Skjønne saker du gir bort. Jeg likte det hjertet så godt. Tar gjerne et lodd.

Har lagt ut bilder fra badet i dag, om du vil se. :)

pysseltanten said...

Jepp...2 lotter till pysseltanten..:)) Länkar såklart..
Superfina priser juu...
HÅller alla tummar...
Kraamizar Git

Gamlefossen said...

Heisann! Flott blogg, spennende giveaway og supre premier.. Da er det ikke rart jeg slenger meg på med et lodd.
:-) Ha en fortsatt fin uke..

Mette said...

Flott blogg! Gøy med givaway med sånne premier:-D
Klem fra Mette

Li/Småtingene said...

Hei! Tusen takk for koselig hilsen, Sylvia - det varmer! Jeg vil selvsagt være med på den fine giveawayen din; jeg lager link inne hos meg! Så da blir det to lodd. Håper det holder - krysser fingrene! ;-))

Ha en avslappende og god kveld!

RoseSommer said...

2 lodd på meg, for DETTE vil jeg gjerne være med på! Nydelige ting.

Acosy home said...

Blir gjerne med på giveaway og linker gjerne til deg om dette.

Kjempe koselig blogg, så jeg har fulgt deg en stund.

Ha en fin kveld!
Hilsen
Sassi

rule said...

Liker veldig godt bloggen din jeg...og deltar gjerne i trekningen hos deg!! Flott premie!!! Ha en fin kveld videre!! klem Ruth

Bente said...

Klart jeg vil være med på din giveaway. Linker deg opp på bloggen min. 2 lodd på meg.

Bente

Amy said...

Ahhh, kjempe artig, flere med sånn giveaway tanker.. ;-)) Da tar jeg to lodd kjære vennen...og jeg lover om jeg får sjokoladen så nyter jeg hver eneste bit!!
En go'klem fra meg :-))

Asbjørg said...

Klart jeg vil være med på din give-away,linker,så 2 lodd til meg!

ENGLE HJØRNE said...

Å denne er noe for meg, he he, et lodd på meg. Ha en koselig kveld,klem fra Sissel.

GURO said...

hei sylvia
føler at jeg kjenner deg, ser du kommeter så mye hos vinterpike (mamma) og det er altid så koselig
men også hyggelig kommentare hos meg..

jeg vil gjerne være med.
håper du har en fin dag og en koselig uke

to lodd på meg

guro

HildeM - Lykkelig med liten said...

Så nydelig giveaway! Jeg prøver gjerne lykken med 2 lodd. Her er innlegget: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/01/giveaway-hos-hjemmebest.html

Ha en herlig uke!

Klem fra Hilde

aqui pelo campo... said...

Hi,
Lovely blog you have!
Im a huge fan of the nordic blogs, and now i will follow this for shure!
Thank you for this giveaway!
Hugs from Portugal
Mila
(2 for me)

Mariann Louise said...

Takk for dine alltid koselige kommentarer!
Var ikke for å bli med på give away jeg legger inn kommentar, men for å sende deg en hilsen, du er nå alltid så snill:)

Håper det går bedre med deg, og jeg starter fysio senere i uken, så kanskje det kan bli godt, og man ender som skikkelige friskuser?

Klem fra Mariann:)

Kari-Anne said...

Så fine premier:) Jeg er med! Tar 2 lodd.
Ha en fin kveld!
Kari-Anne :-)

Sanna said...

Så koselig candy da...
Jeg tar to lodd, jeg og krysser fingrene.

Miss Mette said...

Hei Sylvia
Jeg vil gjerne være med å feire ღ og kjempeflotte premier... spennende :)
Jeg tar 2 lodd

Klem fra Mette

Ruths datter said...

Klart jeg blir med. Tar 1 lodd jeg.
Klem

Anita Serine's livstil. said...

Hei

Jeg blir gjerne med .
1 LODD TIL MEG , DET FØRSTE I 2011

Klem

Anita Serine's livstil. said...

Hei

It's me said...

Always nice !! .....to do a give away !! may i count in ??? ....lovely things !! love Ria....xxx...

Anita Serine's livstil. said...

Hei

Klart jeg blir med , i lodd til meg, det første i 2011.

Klem

Mine gleder said...

Hei !
Jeg vil gjerne være med :-)
2 lodd

Hilsen Linda

Marthe said...

Jeg er med! :D :D

Hanna said...

Søt blogg du har :) Jeg tar ett lodd.

Sylke said...

Hei Sylvia, jeg blir gjerne med på din give away :) Jeg linker til deg og tar 2 lodd.

Ha en fin uke! Klem :)

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL said...

Henger meg på med 1 lodd. Flotte premier:))

Lena/isis said...

Hej! Vill gärna vara med i din fina utlottning. Jag har länkat. Fin blogg du har. Lena/isis

Uttan said...

Kära Vän!

Självklart vill Jag vara med och prova turen i Din fina Give Away.
Jätte fina saker.

Jag tar två lotter.
Har länkat i högerspalten på Min Blogg.

Kramar!

Ingunn said...

WOW !!!
Her var det respons ;)
Med så mange følgere og så fine premier er det vel ikke så rart.
Jeg linker og kommenterer , så 3 lodd til meg , takk :)

Takk for koselige hilsener hos meg.
Klem fra Ingunn :)

Turid said...

Jeg hiver meg på med 1 lodd!
Det hadde vært deilig med litt flaks nå...du hadde så fine gevinster;)

Klem fra Turid;)

♥ Carpe Diem ♥ said...

Ja dette blir jeg med på.
Må prøve vinnerlykken her.
Koselig gave.
Ta 2 lodd.
Klem Ella

Karl Halvorsen said...

Takker for titten igjen hos meg, kanskje jeg også skulle slenge meg på her? Synd for alle de andre da Sylvia, når de mister muligheten for å vinne. :)

Fint å høre at du er på riktig veg igjen, håper det fortsetter fremover, slik at du kan bli med ut på tur langs Nidelva. Du ved din og jeg ved min. :) Det kunne ha vært moro.

Hei så lenge, så høres vi snart igjen. Enig?

Bekka said...

Hurra for deg og bloggen din!
Jeg blir gjerne med og tar 2 lodd - flotte premier :)
Klem fra Bekka

Husfruen of Hilltop House said...

Hei Sylvia! Så koselige premier, klart jeg vil være med å prøve vinnerlykken! :-)
Jeg linker og krysser fingrene. :-)

Anonymous said...

Hei Sylvia :)
Jeg vil gjerne være med på
give away, er 1 lodd da.
For en koselig premie :-)
Jeg er stadig innom bloggen din,
men skjønner at jeg må bli flinkere til å kommentere :)
Du har såå et nydelig hjem <3

Hilsen Anja
anja.madsen@online.no

Linda said...

Hei!
Jeg vil gjerne ha et lodd:)
Det er første gang jeg er innom bloggen din, har lagt meg til som følger!
Ha en fin dag!
Hilsen Linda

Hjemme hos meg said...

Hei Sylvia!
Så fin gevinst :) Elsker GG :)
Blir med og tar 2 lodd!

klem Anette ( som også har give away på gang ;)

Blått til lyst said...

Koselig give away!
Jeg har selvfølgelig linket!
Det er jo alltid så hyggelig å besøke bloggen din, give away eller ikke.
Her skinner sola i dag, og jeg kjener på meg at jeg snart må ta en tur til Arendalog frøken Olsen. Altfor lenge siden sist!
Ønsker deg en riktig goddag - klem fra Liv

Martilie said...

Gratulerer med stort besøk og følgere :)

Jeg deltar gjerne, har linket og tar med meg to lodd :)

Klem fra Tove

Laila2207 said...

Spennenede, også så fine premier! Jeg tar 1 lodd, har ikke egen blogg enda, men det kommer :-)

My home is my Castle - by Kari said...

Hei på deg :)
jeg blir og veldig gjerne med :))
Flotte gaver da !!!

Klem,kari

Lenemora said...

Jeg vil gjerne være med i denne give awayen hos deg - du er så god! Fine premier også!
1 lodd til meg.

Klem Lenemora

Marte Helene said...

Jeg tar gjerne et lodd for å få en så fristende premie:D

Rosor och Spetsar said...

Hej Sylvia, vilket vackert fat på fot du gjort - vilken bra ide.
Klart att jag vill vara med i din utlottning.
Sköt om dig
Kram
Annelie

Fiolkransen said...

Så morsomt med give away! Jeg trekker 2 lodd av hatten og håper jeg har vinnerlykke!

Ønsker deg en flott kveld, Sylvia

Klem fra Thea

Vita Falkens Lantliv said...

Hejsan!

Kul att du tittade in till mig:) Här var det visst utlottning så skoj! Jag tar 2 lotter:)

Kram Susanne

Anonymous said...

Jeg er med! 1 lodd til meg=)

Ida
ida_85s@hotmail.com

Audhild said...

Prøver lykken med 1 lodd :)

Frøydis :) said...

Hei
Jeg vil gjerne være med i trekningen din!
Så fine premier da
Klem fra Frøydis :)

By MARIANNE said...

Jeg vil meget gerne deltage med et lod.
Klem MARIANNE

Rebecka said...

Hei.
KJEMPEKOSELIG blogg du har, her kan jeg kikke i timesvis ;O) Må nok "stjele" litt ideer hvis jeg får ;O)

Jeg vil gjerne ha ett lodd, tusen takk ;O)

Rebecka

Hilde said...

Så spennende... Jeg tar gjerne et lodd og prøver lykken - kanskje blir det stilige muffins i hus...
HIlde

Hespe said...

Hei kjære Sylvia!!
Tusen takk for alltid hyggelig besøk og gode ord fra deg :o)

Uff, uff - ja det ble i overkant spennende på Grey's i går - hvordan skal fortsettelsen bli etter dette...??

Men duuu, så spennende med give-away da - heldig er de som blir vinnere her:o)

Ønsker deg en flott torsdag i morgen!

Klemmer fra Hildegunn

Mette said...

Så kos! Jeg er med og tar 2 lodd:-)
Klem fra Mette

Mie said...

Åh så skjønne premier! Er gjerne med på denne :) Linker også fra bloggen min :) Velkommen til å besøke bloggen min og bli med på min giveaway med trekning 2 februar :) *♥*

livet på kvasseberget said...

hei hei:)
hiver meg med og tar 2 lodd!
ha en fin dag sylvia og håper armen/skuldra di er bedre!

klem

swimzy said...

heihei! :)
Så flott blogg du har:)

Jeg har lyst til å være med på 2 lodd :)
http://swimzy-lykke.blogspot.com/2011/01/give-away-hos-hjemmebest.html

klem fra swimzy
siv_anita_pet@yahoo.no

Fru Jacobsen - Mitt herlige mammaliv said...

Jeg er med :) http://www.frujacobsen.com/2011/01/giveaway-hos-hjemmebest.html

Tar 2 lodd jeg :)

Linda said...

Hei og hopp!
Tankeoverføring kalles det ;O)
Var akkurat ferdig med innlegget og skulle linke meg inn hos deg da jeg så at du hadde vært hos meg !
Koselig at du har funnet veien innom min nye blogg!
Ikke enkelt å starte fra skratsj igjen...det er så mange å oppsøke for at de skal finne meg igjen.
Men nå skal du iallefall linkes til blogglisten min!
Så koselige ting du gir bort i din giveaway, jeg linker gjerne så gjerne!

Klem Linda

Längtans Hem said...

Hej Sylvia!
Jag vill gärna vara med och tävla! Älskar Green Gate!!

Länkar från min blogg, så två lotter, tack!

Ha en fortsatt härlig tordagskväll!
Kram ia

Sanne said...

Kjempe fin premie på give awayen din:-)
Har lagt inn en link til giveawayen din på bloggen min.

2 lodd på meg da:-))

Anonymous said...

hei. Jeg prøver lykken med 1 lodd!
Hilsen Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

Fra huset i svingen said...

Alltid moro med give aways, og jeg blir selvfølgelig med :-D
Legger ut link på bloggen min, så da blir det 2 lodd på meg!

Klem Karianne

Marina said...

Heisann :)

Jeg ramlet over bloggen din da jeg satt og letet etter inspirasjon og ideer til stua vår, vi holder på å pusse opp, kjempefin blogg du har :)
Jeg har linket til giveawayen din i bloggen min :)

Mvh Marina

Husmannsplassen i Hidlesundet said...

Så flotte premier! Gratulerer med så mange følgere og besøk:-)! Jeg sier tusen takk til et lodd:-)
Engelen din var nydelig!
Ha en fortsatt god bedring, Sylvia!
Klem fra Hjørdis

lavendel mio said...

Dette blir jeg gjerne med på:)
Tar 2 lodd jeg:)
Ønsker deg god bedring.
Klem Hanne

Balke gård said...

Å så flotte premier, synd at du har 95 kommentarer før meg:-))Ett lodd og stor klem fra Marianne:-)

Solstrålå said...

Så gøy!
Koselig blogg du har!
Kan jeg få et lodd?
Goe klem fra Sol

Cathrines Kreative Hjørne said...

Så hyggelig med Give Away hos deg! Jeg tar 2 lodd! Og så må jeg melde meg på hos Tina også, det hadde jeg nesten glemt!

Klem Cathrine :-)

Lisa-Maja said...

Hej!
Jag hittade hit till din fina blogg genom en annan fin blogg "Hemma på Kråkered". Hit vill jag gärna återkomma så jag har lagt mig som följare. Vill också väldigt gärna vara med i din utlottning, så jag länkar med bild på min blogg också:)

Vi syns!
lisamaja

Alven said...

Hei :-)

Jeg blir veldig gjerne med :-) Flotte premier :-)

Klem

ANNIKA said...

Jag har också hittat hit via en annan blogg och kommer naturligtvis åter....
Är med och tävlar och hoppas på turen...
gustafsson.57@hotmail.com

Mona/Villa Tverrteigen said...

Oiii...her var det mange som ville være med men jeg regner med at det er plass til meg også..
Spennende!

Håper du får en kjempefin helg Sylvia.))
Klemmer fra meg!

sologbolig said...

Klart eg vil vere med. Linker til utlodningen. Klem

Sara said...

Jag är jättegärna med och tävlar, tar således två lotter! :)

Önskar en härlig helg!

Mailen said...

Herlige premier :) Jeg tar 2 lodd :))Ha en fin kveld!

Lotta said...

Vilken underbar blogg du har. Och vilken utlottning. Deltar i den och länkar med bilden.

Kathrine said...

Heisan.
Kom over bloggen din sånn "via, via", men kommer igjen!
Og blir veldig gjerne med på give awayen, lekre ting du vil gi bort!
Har lagt link og bilde i venstre sidebar på bloggen min, så trekker 2 lodd (og håper på vinnerlykke!).

Ha en riktig god helg!

Nostalgia said...

Så fine ting ! klart jeg blir med, et lodd på meg :-)

Ønsker deg en fin helg !
Klem, Nostalgia

Cosmos said...

Hei Sylvia
Jeg blir gjerne med..
1 lodd til meg
Ønsker deg en herlig dag videre..
Klemmer fra Marianne

astrid said...

Jeg er med på denne - og tar herved ett lodd.

Mvh astrid.d@gmail.com

Anonymous said...

blir gjerne med! flotte premier. mvh.turid tgrubben@live.no

Maliva`s verden said...

Hei
Jasså du har give-away på gang også;o) Også så flotte gaver. Jeg tar gjerne 1 lodd her hos deg....så vil jeg også ønske deg en super fin helg i Ærendal..har nemlig hatt en gjest derfra denne uka.Herlig dialekt...Klem fra meg

Seascape said...

Denne må jo jeg være med på Sylvia, du vet hvor glad jeg er i Green Gate :-))
2 Lodd til meg.
Klemmmmm

Helene said...

Så fine premier, klart jeg blir med!
Jeg har linket fra bloggen min, og tar 2 lodd :)

Hilsen Helene

Spacegirl said...

Jag är gärna med.
Jag tar TVÅ lotter, här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/january/6-februari-give-away-hos-hjemmebest.html

Spacegirl_@spray.se

Retrobaby said...

Så flotte gaver! Jeg tar to lodd. :)

Marit Johanne said...

Så flott give away! vil gjerne være med her. Du har en fin blogg!

Størstepia said...

Heisann!
Jeg blir gjerne med på giveaway!
Masse flott GG å vinne jo;-)
Legger ut link, så da trekker jeg 2 heldige lodd og krysser fingrene!

Klem fra størstepia

Vild-rosen said...

Vilken fin tävling är gärna med och tar 2 lotter.
Kram Susanne

Fru Hansen said...

Å så gøy! Jeg er med med 1 lodd :)

Barbro said...

Herlige premier!
Jeg prøver lykken med to lodd :)
Klem fra Barbro

Gugis Pärlor said...

Spännande! Jag är gärna med och prövar lyckan med två lotter! Ha en mysig kväll!

Kram Gugi

Fokus mot framtiden said...

Vilken trevlig blogg du har med underbara bilder.
Passar på att lämna en kommentar och ser om jag har TUR :) <3
må gott

Villmarkstausa said...

Hei
Jeg er med helt på "tampen" Har ikke fått med meg konkuransen din;-)

2ne said...

Jeg blir gjerne med, flott gevinst :-) 2 lodder på meg. Ønsker deg en kreativ uke

Susanne said...

Hejsa super flot blog du har :)
Jeg har lagt mig som fast læser og linker til din give away, så jeg snupper 3 lodder :)

Kram Susanne

Lynetmor said...

Hei, så fin blogg du har :-) Tar 1 lodd jeg :-)

Hege said...

For en koselig blogg...og for en herlig give away.
Denne vil jeg gjerne være med på.

Har også en give Away gående inne på min blogg,så har du lyst,har du lov.

Ønsker deg en fortsatt fin kveld.

Hilsen Hege-Mamma til 3

jofridsquilt said...

Koselig blogg og flotte gevinster. Er med med 1 lodd. Jofrid

milla said...

Hei !!
Første gang eg er hos deg !! ;Veldig koselig blogg !!
1 lodd
KLem MILLA

Therese said...

Gratulerer både med treff og følgere!
Jeg blir gjerne med på trekning, og tar 1 lodd :-)

klem

Lilian said...

Hei! Spennende...Deltar med link til siden din!!:)

aase said...

Jeg blir gjerne med her jeg!! Blir bare et lodd på meg for blogger er vanskelig med meg idag....

♥ helen said...

Koselig blogg og koselig give away :) Jeg blir gjerne med på trekningen, 1 lodd på meg.
Jeg er også din nye følger :)

Made by Ina said...

Hej!
Vill gärna vara med på din utlottning.
Lägger till dig på min länk sida så jag kan följa dig !

Mvh Marina

Marthe said...

2 lodd til meg :):)

Jenta fra Vornese said...

Nydelig :)
Tar gjerne ett lodd og håper jeg treffer det riktige ;)
Ha en herlig torsdags kveld!
klem

Franciskas Vakre Verden said...

Så søt give away, jeg blir gjerne med! Tar ett lodd! Og krysser fingre. :-)

Miriam said...

Så koselig blogg du hadde her:) Masse flott du gir bort. Vist det er lov for folk uten blogg å være med også vil jeg gjerne være med.

miriambeathe_85@hotmail.com

Trollmora said...

Super giveaway! Jeg tar selvfølgelig 3 lodd :) Ha en småvidunderlig dag!

hjertemynthe said...

Wow! Det var litt av en flott premie! Prøver lykken med 1 lodd! :)

Fröken Eko said...

Hejsan!

Jag vill gärna delta i din utlottning och tar 2 lotter. Länken hittar du i högra sidospalten på min blogg.

Häls. F

Monica said...

selvfølgelig vil jeg være med! :)

Jeg tar 1 lodd og håper på lykken.

:)

Vimså said...

Hei - jeg har linka deg til bloggen min og tar 2 lodd.. Flotte premier..
God helg!

Thora said...

Jaaaa jeg er med, 2 lodd til meg, kjempe fine premier. Jeg gleder meg til å følge bloggen din. Foresten så bor jeg bare ett stein kast fra deg, jeg bor på Stinta :-)) Kjente igjen litt bilder på bloggen din :-)) ha en fortsatt fin helg. Klem fra Thora.Walle@gmail.com

Kristoffa said...

I siste liten.... håper jeg rekker å ble med på trekningen av den fine premien og tar to lodd.

Ha en fin søndag :))

Wenche said...

Håper jeg ikke er for sen. 1 lodd.

wenche_ulvolden_haugom@hotmail.com

Prinsesse Vilikke said...

Et lodd til meg!