Monday, January 24, 2011

litt av hvert

ny uke, vi går inn i de siste 8 dager av januar, tiden går fort, denne vakre engel ble med hjem i dager før jul, den er i marmor, syntes den passet så godt over vinduet vårt,
her et bilde, ikke så lett å ta bilde mot vindu ,men det vet dere jo alle alt om.
denne helgen har jeg vært mye liggende på sofa, så da var jeg glad jeg hadde tatt med noen blomster hjem dagen før, krukken fra Dommo, de har så mye fint..
dette fløte og sukker sett med perleblomster i er kjøpt hos mester grønn, syntes det var så søtt,
å tulipaner i lys rosa har prydet bordet vårt, de gir stor glede når helsa går ned,
vært mye verking igjen, men jeg vet det blir bedre dager å, må bare ta tiden til hjelp,
neste innlegg blir det give away fra meg, lenge siden nå,
så absolutt på tide,
vil si velkommen til nye følgere, så koselig å se det kommer nye på lista, håper dere vil trives her,
ønsker dere alle en nydelig dag,

36 comments:

Hulda said...

Nydelig det fløtesettet med perleblomster i. :) Herlige tulipaner også. For hver dag som går er vi en dag nærmere våren!

irene said...

Kjempe fine bilder Sylvia! Det er jo bra att vi kan nyte av våren inne, för den kommer ute!
Håper du får en fin dag uten verk!

Klem Irene

Villmarkstausa said...

Hei
Så flotte bilder av blomster.Må håpe du blir bedre når varmen kommer. Ikke mange mnd til det nå.
Ha ei ny fin uke!

Anette Willemine said...

Nydelige bilder fra stuen din, Sylvia! Ser at perleblomstene har kommet i butikken nå. Løp og kjøp! Så fint det var å sette de i det fløte- og sukkersettet!

Ønsker deg en god start på uken!

Klem,
Anette Willemine

Havfruen said...

Så mye fint du viser...engelen var nydelig, samme var fløte og sukkersettet:)
Håper helsa er på tur opp!!
Klemmer fra meg:)

Romantiska Hem said...

Tack du rara för din kommentar den värmde mitt hjärta! Nu ska jag njuta lite av dina underbara inlägg, har ju tyvärr missat endel i bloggvärlden nu när det varit slut tampen på skolan. KRAM

Hverdagsmamma´n Anita said...

Så mange nydelige blomster du har fått kjøpt Sylvia! Jeg også liker å ha friske blomster rundt meg :)
Ønsker meg en mann som kunne kjøpe nydelig blomsterbukett til meg hver helg, hihi :)

Ønsker deg en fin uke, og håper formen er bedre :)
Klem Anita

Li/Småtingene said...

Ser du også har kjøpt rosa tulipaner... De er vakre! Her er det senga som gjelder i dag; det er nok influensaen som har tatt meg... Så da ønsker jeg god bedring til oss begge! Hi, hi.

Så nydelig stettfat du viste fram under her óg; du er virkelig kreativ, altså! Flott med styling og det hele.

Håper du får en fin dag uten alt for mye verk!

Klem

Rachel said...

Å jeg håper snart du blir i bedre form det er ikke greit og ha vont.
Blomstene var super nydelige og du fortjener og ha de runt deg.
Sol klem fra Rachel

It's me said...

Hello Sylvia.......beautiful flowers !! lovely post that angel is so so nice!!...happy new week !!...love love Ria....xxx...

Mona/Villa Tverrteigen said...

Å...nydelig engel, den hadde nok blitt med meg også hjem for ikke å snakke om settet med perleblomster. Me Like!!!

Ha en kjempefin dag Sylvia.
Klemmer fra MOna

Romantikk-takk. said...

Så herlige bilder,skjønne blomster og engelen over vinduet var nydelig. :))
Ikke godt når kroppen verker,ønsker deg masse god bedring. Vi går heldigvis mot varmere tider nå,herlig.
Klem fra meg.

Frøydis said...

Hallaisen :-))
Vet du, det er 1mnd siden julaften idag! Like før vi må begynne å tenke på dette årets gaver, hehe...

Deilig vårvær her, snøen smelter..herlig lyd spør du meg :-))

Ha en flott dag videre, håper formen din er bedre!

Klem fra meg

Karl Halvorsen said...

Hallo og fin uke Sylvia!

Håper du kommer deg mer på "bena" igjen nå, Sylvia. At det vonde flyr sin veg og at humøret og pågangsmotet som er der, kommer tilbake igjen.

Og den engelen Sylvia, den var fin. Ja den var "deg". :)

Ei fin og mye friskere uke ønskes deg! Med en stor klem fra 'n Karl!

Synnøve said...

Så nydelig sett med perleblomster i.
Kjempefint med tulipaner. Bra du hadde fine blomster og kose deg med i helga,når fomen ikke var på topp:)
Kjempefin engel. Den ser stor ut:)

Håper formen er stigende:)
Klem Synnøve

Mina Vita Ting said...

åh vilken fin ängel vad fin den är där, och så fint du har det
Kram Jeanette

Smykkas said...

Du har alltid så mye fint å vise, og det gjelder denne gangen også.

Jeg satte stor pris på at du likte det hvite smykket, og hvis du er interessert i å kjøpe det, så koster det kr. 150,- inkl. frakt.

Klem

Miss Mette said...

Hei Sylvia :)
Blomster gjør mye med oss, Sylvia – de får oss til å smile, de får oss til å bli i god stemning – de er bare så fine å se på ღ godt å ha noe fint å titte på… Tulipanene var nydelige, og det samme med den søte engelen… Håper du blir litt bedre, ikke noe kjekt å ha det vondt – det vet jeg alt om… Ta det med ro og kos deg så best du kan, søte du ღ sender deg en kjempestor klem og si at jeg tenker på deg. Mette

Hanna said...

Fina bilder.
Kram
hanna

Ruths datter said...

Kjempekoselige bilder, Sylvia. Ønsker deg god bedring også. Trasig når helsa svikter.
Klem

Beth said...

Nydelig fløtesett!
Koselig med blomster i vintermørket. I dag kom far i huset hjem med 20 roser som jeg har fordelt i to vaser. Må jo få mest mulig ut av det, ikke sant!

Klem...

hemma hos lilla mej said...

Ååå vad mycket fint du har.Underbar ängel bara så vacker.Önskar dej en skön kväll.Varm kram Rita ♥

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Då har det varit en helg med musik på hög nivå, stackars dig Sylvia. Hoppas du blir bättre och bättre under veckan. Det var en jättefin ängel, han passade så fint över fönstret.
Var rädd om dig vännen
Stor kram
AnnaMaria

Lunalu said...

Nyyyydelig engel!!!
Og tulipanene er bare skjønne - jeg har akkurat likdanne selv - sart rosa!!! jeg kjøpte en stor farget bukett - og så plukket jeg ut alle de rosa - de står for seg selv!!!
:-)
Ønsker deg en fin uke!
Klem fra Lunalu

Franciskas Vakre Verden said...

Hei Sylvia

Takk for hyggelig hilsen hos meg.

Ja, boken blir solgt i interiørbutikker. For eksempel hos Lunehjem.no og hos ZanZ - www.zanz.no.

Klem F :-)

Anne said...

Den engelen var jo bare så fin..
Leit å høre at du har dårlige dager, ønsker deg god bedring..
Det ser jo så koselig ut hos dere..og nydelige blomster på bordet!
Jeg kjøpte faktisk det fløtesettet i bursdagsgave i dag! Skal gi det bort i kveld.
Håper du får en bedre uke !
klem Anne

By MARIANNE said...

Tak for din søde kommentar. Hvor er det flot hos dig. Meget hyggelige billeder du viser. Ha en dejlig aften.
Klem MARIANNE

Hespe said...

Hei kjære Sylvia!
Åh, så utrolig skjønt med perleblomstene i sukker og fløte settet, og engelen helt nyyydelig!!!

Så leit å høre at du har hatt dager med mye smerter igjen - krysser fingrene for at de gode dagene snart er der ♥

Ha en fin uke gode du!

Klem fra Hildegunn

Alven said...

Hei kjære du :-)
Nydelig engel og herlige tulipaner :-) Håper du får mindre vondt i kroppen..ikke godt å gå slik :-( God bedringsklem ifra meg

Besta said...

Det var en nydelig engel, og så fint å henge det over vinduet.
Formen er laber her også, verker og blir ikke kvitt forkjølelsen...
ha en fin kveld.

klem fra marilyn

Bente said...

Herlige Sylvia, du pynter rundt deg med blomster. Synd med den vonde kroppen du skal slite med.
Takk for hilsen til Eskil og jeg gleder med til å se din giveaway.

Bente

Huset vid ån said...

Underbara o inspirerande att kika in till dig Sylvia!

Hoppas att du blir bättre snart!
Kraaam Therese

Hemma på Landet said...

Du har det så vackert.:-) Kram Stina

Tino said...

Så mange skjønne detaljer! Så koselig med hylleknektene i åpningen, og settet med perleblomster i var nydelig! Trist å høre at du ikke har vært i form, får håpe du får bedre dager snart igjen.
Ha en fin dag videre,
Klem T

Ingunn said...

Så trist å høre at du verker !
Får håpe det bedrer seg snart.
Det fløtesettet fra Mester Grønn var veldig søtt. Kjenner på meg at jeg vil på shopping og akkurat nå er det et godt tegn ;)

God bedring , kjære deg.
KLem fra Ingunn :)

Blessedmom's Simple Home said...

Tulips are my favorite flower. Those pale pink ones are beautiful. I love that little cream and sugar set too.
Blessings,
Marcia