Thursday, January 13, 2011

mine Kanner / Mugger...

i dag vil jeg vise dere noen av våre kanner - mugger. Det var inne på Tino sin blogg det står en utfordring, vis muggene dine..hihi så her er noen av mine.Tino besøker dere HER, en veldig koselig å kreativ blogg, hun er så flink med hendene sine.anbefaler dere å titte .
denne kannen her er stor, en skikkelig jordmor kanne sier nå jeg, har er det plass til mange kopper te...
elsker jo dette serviset , så de fleste kanner vi har er i dette mønster,
melke mugge så skjønn.
ja ja vi ser nærmere på den,
jeg er å veldig glad i klart glass, så denne vann muggen brukes mye,
denne her er mest til pynt..
fløte mugge så vakker, fikk dette av en god venn til jul, sammen med 4 kaffe kopper å skåler og asjetter.
liker veldig godt dette merke,
Dommo by Gawor.
dette var litt av mine kanner, tar dere utfordringen? å viser oss dine.?de er så fine til så mye,
å så vil jeg vise dere min lille pc/data. å den er....
hvit..ler..ja hva ellers, det er denne lille som jeg er så glad i, ikke skummel i det hele tatt, fått av mannen fpr 1 år siden, liten å nett ,la mobilen på sånn at dere skulle se størrelsen.
her har det kommet litt snø i dag, å mere meldes i helga, ja det er vinter,
vi lengter til våren, men vi er fortsatt i januar,
vi får drømme vidre..sukk..

46 comments:

sologbolig said...

Nydelige kanner og mugger. Det kvite og blå serviset er så fiiint!Eg er også glad i mugger og kanner.
Her er det også begynt å snø igjen, snø oppå isen ....jaja, dette kan bli skummelt.
Ha ein fin kveld. Klem

Lykkelig som liten.. said...

Hei på deg mamsen :))
Hihi, var godt det var de muggene du viste*fnis* hihi, nei da :))

Det er jo kjempe fint det serviset ditt, og jeg vurderer å kjøpe det i rosa :)Hvis jeg får lov da ;) hihi

Ha en nydelig kveld:)
I morra MÅ jeg komme å få litt hjelp til strikkinga;)

Klem Tina

Havfruen said...

Så mange lekre mugger Sylvia:) Med nydelig mønster og farger. Jeg så Tinos sin utfordring...og fant ut at jeg hadde av slikt, er på hytta.
Her er det mildvær og det meldes regn til uka....ja vi får drømme videre...
Ha en fin kveld, klem fra meg:)

Hulda said...

Så nydelige mugger. Likte aller best de i hvitt og blått mønster. Skjønne!

Emidoras verden said...

Masse flotte kanner!!
Likte godt den blå/hvite med MILK på:)
Nydelig!

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Det var en fin samling kannor du har, jättefint med det blå-vita mönstret. Och den lilla du fått från Dommo är så fin, jag har bara kopparna. Ska visst komma mer snö här också, hoppas inte det blir såna mängder nu som sist.
Ha en mysig kväll
Kramar
AnnaMaria

Havfruen said...

Tusen takk for tipset...skal sannelig prøves....
Klemmings:)

Hilde said...

Det blå serviset ditt er utroig vakkert! Har noen få blå skåler fra min farmor i ganske lik stil... Vakkert! Melkekannen vr bare super sjarmerende...
God ide med mugger
Hilde

Ruths datter said...

Så fint innlegg du har laget her,Sylvia.Nydelige mugger du har.Det blå og hvite serviset er svært vakkert. Kjempekoselig med mugger.
Ønsker deg en fin helg forut.
Klem

RoseSommer said...

Jammen er serviset ditt lekkert! Jeg skal ta fram mine mugger også. Når jeg synes det er moro å se andres, så vil vel dere like å se mine? (Å, neida, jeg er IKKE fristet til å være morsom som din datter.....:-) (Eller, forresten; jo!)
Ha en fin kveld!

Sanna said...

Mange flotte mugger du har...

Besta said...

Nydelige mugger, likte spesielt godt den til melk:) Kanskje jeg tar utfordringen imorgen, får se an formen. I dag klarer jeg en liten bloggrunde, ikke verst bare det:)
klem fra marilyn

Tino said...

Så mange skjønne mugger du har, likte alle sammen jeg. Gøy at du ville ta utfordringen.
En slik minipc har datteren i huset, i rosa og hun er kjempfornøyd med den.

Ha en fin kveld videre,
Klem T

Hanna said...

Så fina bilder på vackra kannor.'Kram
Hanna

Lunalu said...

Oj, så mange fine mugger - jeg tror faktisk ikke at jeg har noen?! Hm....
Den med blått mønster og Milk på var nyyyydelig!!!
Klem fra Lunalu

Barbros lille atelier said...

Nydelige! Likte spesielt godt de hvite og blå. Så utrolig mange fine saker og ting du har:-)

Klem

Miss Mette said...

Hei Sylvia
Artig navn på utfordringen da :)) og mange flotte mugger du har… Elsker det hvite og blå service ditt, er det ikke Burleigh det heter, i alle fall nydelig ♥ får se om jeg tar utfordringen, har dessverre ikke vært helt i form i det siste, men det kan jo snu på en tiøring det igjen ;) Ønsker deg en fortsatt fin kveld videre, så titter jeg innom igjen snart… Klem fra Mette

Solgården Butik och Café said...

hej vännen!

tittar bara in för att säga hej!
vilka fina kannor och muggar du visar, ljuvligt!!

ser att ni har mycket snö också....nu vill man att våren ska komma...men när!?

ha det gott!
kram/sofia

My home is my Castle - by Kari said...

Ler av Tinas kommentar hehehe :))

Nydelige mugger du har !Og så mangeda.. Jeg har kun ett par stykker jeg ;)Drikker ikkruke den, e te og da blir det liksom ikke noe som blir kjøpt inn hos oss..
Søt den lille pc`n din :)

Kos deg ikveld
Klem,kari

Datt said...

Oh, så mye muggeskjønnhet!! Elsker de med blått på! <3

Har en drøm... said...

SÅ fine mugger du har, hahahah!
Men kjempefine var de ♥

Ha en god kveld!

Klem Line

Amy said...

Oh for et herlige servise den blå og hvit..og jeg ELSKE den milk mugge!!! Den vil jeg ha!!!! Den er jo på engelsk så den burde være i min hus syns ikke du det??? hehehehe....ok, tuller veldig med deg akkurat nå, men hadde nok takket ja om du skulle omplassere den lille søting...
Fin lille data du har, er så klar til å kaste mine, den er 3år gammel- som er som å si 300år i data språk...den er treig og jeg må slår den på og av så mange ganger for å gjør noen ting!!! Irriterende...men det er så mye annet jeg skulle ha før et nytt data...samtidig er dette jo et link til verden for meg...så...uff..vanskelig det!!
Kos deg videre med den vakre vinter vennen...en go' varme klem fra meg her i skogen :-))

lavendel mio said...

Åååå så mange nydelige mugger du har, digger det blå serviset ditt:)
Klem Hanne

Guttemamma said...

Mye vakkert, likte spesielt det hvite og blå...utrolig flott!
klem♥

Ingunn said...

Så nydelige mugger !
Er enig i at det hvite og lyseblå er spesielt lekkert.
Og glassmugger er også vakre.
Denne utfordringen likte jeg !
Og jeg må si at jeg IKKE tenkte noen dobbeltbetydning før du nevnte det ;) He he...
Ha en fin kveld.
Klem fra Ingunn :)

Karl Halvorsen said...

Hei Sylvia, masse vakkert du viser oss i dag. Jeg tror tidligere tiders produkter og design varer lengre enn nåtidens trender. Det er mulig jeg tar feil, men tror ikek det. I alle fall i mine øyne.

I dag har det vært full fart her, Marius på snart tre år har gledet oss med sitt besøk og minnet oss på at alderen er minst tredve år eldre enn for tredve år siden. Har en mistanke for at monsen er svært høy for alderen. :) Men du verden for en skatt vi har i barnebarna, ikke sant?

Hespe said...

Sååå utrolig mange flott mugger du har!!! Likte veldig godt den blå og hvite 'milk' muggen, og ikke minst fløtemuggen du fikk til jul!

Hi, hi - så så har virkelig opplevd hvordan 20. dag jul kan være du..! Må ha vært litt av ett syn..;o)

Ønsker deg en fin fredag og en herlig helg!!

Goklem fra Hildegunn

Nostalgia said...

Nydelig samling med kanner og mugger !

Ønsker deg en fiin helg :-)
Klem, Nostalgia

ralfefarfars paradis said...

Jeg er såå svak for blå fasanmønsteret...jeg har jo tallerkener og noen små skåler- men en slik tekanne og mugge hadde helt sikkert gjort seg...får vel bare drømme litt om det- for jeg vet jo at jeg har det jeg trwnger- og mere til;) får heller titte litt ekstra på bildene dine;) Håper formen er bra! Klem fra meg!

Romantikk-takk. said...

Så skjønne mugger,liker de hvite og blå kjempegodt,utrolig lekkert servise. Nydelig det hvite settet du fikk i gave.Alt du har er bare lekkert.
Klem:)

Tovepia said...

Jeg har alle mugger på hytta, så jeg må utsette dette innlegget:)
Men jeg nyter gjerne dine, for de var flotte!
Har selv en liten Acer, men min er rosa;)
Kos deg mot helg, klem fra meg;)

Ellinor Forsblom said...

Oooooo vad Mycket Vackert Porslin du har.
Kram/Ellinors Hus

It's me said...

Beautiful pitchers Sylvia........love love love Ria....xxx....

ENGLE HJØRNE said...

ÅÅÅÅ så mye fint, sånne ønsker jeg meg også. Kansje det er tid for en liten tur til Frøken Olsen. Klem fra Sissel.

bodil said...

Hei.Så mange nydelige mugger.Kjempe fine.Tusen takk for titten.Har en del mugger jeg å nå.Elsker gammle mugger.Nå går det mot vår å snøen forsvin.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

Hyacinth Bucket said...

Flotte kanner/mugger, jeg kan lide dem alle sammen..:-o)
Jeg må indrømme at jeg selv har nogen stykker også;-)


Klem fra Lisbeth

Hverdagsmamma´n Anita said...

Hei kjære Sylvia :)

Så nydelige puter du viser under her!

Og kjempefine kanner :)

Ha en god helg :)
Mange klemmer fra Anita

Nina said...

Hej Sylvia

Vilka fina muggar och assietter du har... vackra bilder :O)
Önskar dig en härlig helg
Kram Nina

Troen og Haapet said...

Nydelige mugger du har! Likte veldig godt den det sto "milk" på jeg:)
Nå gjenstår det bare tulipaner hos deg, så er ditt nydelige hjem klar for helgen:))
God helg, kjære deg

~*~ saskia ~*~ said...

Have a happy weekend, Sylvia xx

Turid said...

Takker for klem og fine ord!

Veldig mange søte/flotte mugger!

Klem;)

liven said...

En flott samling mugger du har Sylvia!!
Er begynt å samle på Burleigh serviset men har ennå ingen mugger i dette!!

Ha en fin helg :o)

Turid said...

Takker for klem og fine ord!

Så mange fine/søte mugger du har;)

Klem;)

Thelma Louise said...

Det var mange fine mugger du har Sylvia.:-) vet jammen ikke om jeg har så mange jeg.:-) får se om jeg finner noen å vise frem.:-))

ja lengter til vår nå...men vi får holde ut litt til..en mnd til så begynner det å nærme seg godt i alle fall...eller nei da har enda ikke vinterfeiren vært..jaja..

bestilt sommerferie i dag..og sitter og ser på påskeferie..og da går tiden plutselig fort.:-) alt man skal ha gjort før den tid

Riktig god helg til deg.:-)

Klem

Anne said...

En riktig flott samling av flotte mugger!!!
De er alle så fine ..hver på sin måte ..
Nydelig presentert også1
Ønsker deg en fin helg!
Klem Anne

Sjabbig men chic said...

Åh, den där vitblå servicen är så himla fin. Jag måste köpa några nya kannor för nu när jag tänker efter så känns det som att våra är mer än lovligt fula. Vet du hur mycket jag tycker om dig och dina kommentarer?! Du är så himla gullig. Och så klart så länkar jag bara jag finner igen det så jag kan göra det. Än har jag inte hittat det på nätet.

Kramis Lisa