Monday, February 14, 2011

Alle hjerters dag på en vanlig mandag..

Selskapet hos min venninne igår var veldig koselig, å som hun hadde ordnet for oss, stemningen i hennes hus er så vakker, hun bor i et laftet tømmerhus, å hele huset er innredet med kjærlighet,
å det er jo alle hjerters dag i dag, godt vi har en sånn dag å minne oss på at vi må ta vare på alle vi elsker å bryr oss om, men egentlig litt trist å, syntes alle dager burde være kjærlighets dager,
jeg elsker å omgi meg med hjerter, men noe ekstra feiring har ikke vi på denne dagen, god middag å omsorg prøver vi å dele med hverandre hver dag..
men toalettet har fått kjærlighets dopapir hihi... det er lambi som kommer med dette, det var litt koselig syntes jeg, versene kommer på norsk, svensk og dansk.
her er så vind i dag, å kulde har vi hatt i helga, så sjøen utenfor oss har igjen blitt til is, er heldigvis ikke så mange kuldegrader i dag , - 2 viser gradestokken, men vinden gjør det så huskaldt, Silje er å hjemme fra skolen om dagen, det er halsbetennelse som slår henne ut, hatt det siden onsdag,
da vil jeg ønske dere alle en riktig god Valentines dag, nyt den som det passer dere,
å husk...størst av alt er kjærligheten..... å ikke prisen på evt en gave.....

47 comments:

Huset vid ån said...

hej Sylvia!
Hoppas att du haft en bra helg.
Så vackra hjärtan du visar....

Önskar dig en fin Alla Hjärtans dag!

Kraaam Therese

Hulda said...

Det dopapiret var jo virkelig søtt! :) Høres ut som du har hatt en koselig kveld hos venninnen din. Huset virker jo som en drøm. :)

RoseSommer said...

Ha en koselig Valentinsdag du også! Og er enig med deg; målet er at morgendagen blir like romantisk og omsorgsfull som dagen idag.

hemma hos lilla mej said...

Vilken vacker ängel och hjärtan du visar.Önskar dej en fin ALLA HJÄRTANS DAG.Varm kram Rita ♥

It's me said...

That toiletpeper !!! wowwww !!!....Happy Valentine darling !!...love love love Ria................... ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ...... ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ... .... ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ .....

liven said...

Så sant!!
Stilig dopapir :o)

ha en fin dag Sylvia

Frøydis said...

Flott toalettpapir (kan jo ikke skrive dasspapir her inne)
;-)
Bryr oss ikke om denne dagen vi heller...Amerikansk, som de kan ha for meg...dagen altså, hehe..

Ha en flott mandag du også, og klem fra meg

Hverdagsmamma´n Anita said...

Du har rett i at vi burde vise kjærlighet hver dag :) Men ofte blir dette glemt i hverdagen og travelheten dessverre :)

Vi skal ut å spise middag i kveld. Egentlig bare fordi vi trenger å komme oss ut å gjøre noe sammen. Eldstedatteren fikk tilbud om å invitere kjæresten hjem å lage middag. Så det blir koselig :)

Ha en fin dag Sylvia!
Og kaldt på Møre også...brrrr.
Klem Anita

Linda said...

Slikt toalettpapir har jeg også!:)
I dag kan vi alle sende en sms/ta en tlf til en som trenger det, eller en blomst,eller bare si noe hyggelig til en nabo:))
Ha en riktig trivelig dag:)
Klem fra Linda

ANETTESHUS.COM said...

Ha en riktig fin dag!!

KLEM KLEM
Anette:)

emilias gömmor... said...

Hej Sylvia! Vill önska dig en härlig Valentindag!

Kram Mimmi

Havfruen said...

Så stilig dopapir:) DEt må jeg se om jeg finner på butikken her:)
Jeg liker også hjerter, stilig:) Valentinedagen feires vel ikke her..
Riktig god bedring til Silje, håper hun er frisk og rask snart!!
Kulde og vind her også...nesten vondt å være ute!!
Fin dag ønskes deg, klemmer:)

Nina said...

Hej rara Sylvia!
Vilka fina bilder... önskar dig en trevlig alla hjärtans dag
Kram Nina

Villmarkstausa said...

Så fin dorull. Den må jeg få tak i;-) Ha en flott hjertedag!!

Beth said...

Nydelige bilder og den dorullen var koselig!
Happy Valentines Day til deg!

Cathrines Kreative Hjørne said...

Så nydelige bilder! Og morsomt dopapir - det må jeg kjøpe!

Ønsker deg en fin Valentines dag, og håper Siljemor snart er frisk igjen!

Klem Cathrine :-)

Mormor said...

Nydelige bilder! Og fantastisk dorull ♥

Klem fra Inger

Tino said...

Så skjønne bilder og det dopapiret var nå supersøtt!
Ønsker god bedring til Silje!

Ha en fin valentinsdag videre!
Klem T

Tovepia said...

Dopapir med hjerter, og vers, det får'n si:O)
Her blåser det skikkelig kaldt, kjenner jeg er sååå klar for varmegrader!
Nyt dagen videre, klem fra meg;)

Lillelaila said...

Så reklamen til lambi og tenkte det bare må jeg ha! Så koselig!
Nydelige bilder, og den engelen var så skjønn!
God bedring til Silje! Halsbetennelse er ikke noe godt!!
Trodde ikke vi feiret Valentindagen jeg, så jeg ble veldig overrasket når mannen kom hjem med roser idag! Kjempekoselig da! Ønsker deg en fin dag også!
klem fra Laila

Mina Vita Ting said...

Åh jag bara älskar allt du visar, ha en bra alla hjärtans dag
Kram Jeanette

Ingunn said...

Så nydelige bilder og ord hos deg som vanlig, Sylvia.
Jeg har vel fortalt at jeg har en datter som heter Sylvia.
Vakkert navn på vakre kvinner :)
Ikke noe kjekt med sykdom. Hils god bedring .
Dopapiret må jeg få i hus.
Min "romantiske" mann sendte meg hjerter på facebook, med teksten
" Be my valentine " ;)
Ha en fin kveld.
Klem fra Ingunn :)

ETT RÖTT MONOGRAM said...

TACK goa rara Sylvia, idag kom det paket i lådan. Vi jobbade ganska sent idag, har inte köpt något gott. Och så hittar jag det fina hjärtgodiset, gulle dig, det blev uppskattat. Ska koka kaffe och ta ett hjärta snart. Så fina saker alltihop, tack snälla du. Så fort jag är ledig ska jag baka muffins.
Ha en fin alla hjärtanskväll
Stor kram och tack
AnnaMaria

Ellen - Charmerende gjenbruk said...

Koselige hjertebilder sylvia.
Happy Valentine til deg.
Klem...Ellen

Blått til lyst said...

Så sant, så sant - varme og kjærlighet skal man ikke spare på.
Ikke skal man spare på dopapiret heller, og her kan man jo rive litt ekstra for å få med seg alle språkene *s*
En riktig god dag til deg - klem fra Liv

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL said...

Happy valentines dag til deg:) Dopapiret var kjempekoselig, må ha...Klem fra meg:)

LENE said...

Så masse koselig på Valentinsdagen Sylvia - toalettrullen er jo bare helt herlig!
Klem fra Lene

bodil said...

Hei.Jeg har lyst på roser og sjokolade hele året jeg hi,hi.Enig vi må gi kjærlighet til verandre hele året.Nydelige bilder du viser.Kaldt på Nordvestlandet å med noen minusgrader.Kald vind.Men nå går det mot vår.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

Balke gård said...

Heu Sylvia, så utrolig morsomt toilettpapir du ahr fått tak i, det har jeg ikke sett før. Her er det julepapir og hjerter til bursdager, men Valentinerdopapir, herlig!

Ja, elg er farlig, huff, hadde mange ulykker her i Hedmark i helga...
t trøtt og sliten etter lungebetennelsen, men med noen sene morgener innimellom hjelper det. Nå må jeg løpe på jobb:-) Ha en fin dag og igjen, stkakars dere mht vannet som frotsatt er frøset..Så kjedelig!!! Klem, MArianne
Formen er ok, lit

Bluggi buggi blogg said...

Ja det beste er å vise kjærlighet hver dag. Det ville bli kaldt og trist om vi bare skulle bruke denne ene dagen i året til det. Ha en flott dag :)
Trude :)

Anne Sudmann said...

En god dag ønsker jeg deg også, Sylvia <3..
Sant det du skriver om kjærligheten ... det å elske og være elsket er det viktigste.
God klem fra Nanni ~

Huset vid ån said...

Hoppas att du fick en fin Alla Hjärtans dag Sylvia!

Ha en bra dag!
Stoor Klem från mig/ Therese

ralfefarfars paradis said...

Koselig dopapir- jeg har bare sånn grått kjedelig greie;) Ja- det er viktig å vise kjærlighet hver dag- vi trenger det jo hver dag også;) Håper du holder ut i kulden, begynner å bli rimelig lei vinter- men jeg må ut- skal til tannlegen- huff!! Gruer meg litt kjenner jeg;) håper du får en fin dag! Klem

GroLinda said...

Jeg er en dag for sen ... men jeg er veldig glad for at du er"der" for meg. Det er det samme andre veien også! Glad i deg søs ;o)

frøken olsens drømmer said...

Kjære Sylvia..så lenge siden heg har vært her rundt på bloggene ..og mitt første stopp hos deg,her har jeg godt igjennom innlegg for innlegg...
Så fint og hjerte skjærende du skriver,Akkuratt sånn du er,blitt for meg en deilig snill venn,som alltid er så posetiv mot meg,setter så stor pris på det,bare så du vet det..
bildene dine er så fine,du har virkelig fått DIN personlige blogg,og en av de fineste bloggene også.
Du har en hærlig familie med så mye godhet og varme,ville bare si til deg,at jeg er veldig glad i deg og setter så stor pris på deg,Sylvia :))Ha en fin tirsdag..

Hespe said...

Hei kjære Sylvia, og takk for koselig visitt og gode ord hos meg hos meg!

Så utrolig herlig det var med toalettpapiret med hjerter og tekst på - har aldri sett dette før!

Ønsker deg en finfin tirsdagskveld og en herlig uke videre!!

Klem fra Hildegunn

Olea said...

for noen flotte bilder! jeg er også veldig glad i hjerter! å det toalettpapiret må jeg prøve å få tak i, kjempe stilig! god bedring til dattera de! håper du har en fin kveld! klem fra olea

Karin said...

Helt enig med deg ja,nydelig engel. Elsker engler og det tror jeg du også gjør.Ha en flott uke videre. Klem fra Karin

Romantiska Hem said...

Åh tack söta du!! Din kommentar värmde mig verkligen, tack min vän! Åh tänk så skoj det skulle vara att få träffa dig och du kunde komma till vår butik, det vore något det! , du är alltid välkommen till butiken vet du! KRAM Petra

ENGLE HJØRNE said...

Hei å god morgen vennen. Bildene dine er helt nydelige, du har så mange skjøne ting. Det er en fryd å innom bloggen din, som er en av mine favoritter. Ha en strålende dag videre, klem fra Sissel.

Landlige Hjem said...

Hei gode deg og takk for dine alltid koselige ord! ;)
Ja störst av alt er kjärligheten!!♥ INGEN innkjöpt gave kan overstige det!!
Så herlig med venninne selskap, det gjör godt å treffe sine kjäre!♥
Nydelige bilder du deler med oss og innlegget under var så vakkert!!♥
Takk Sylvia!
Nyt av dagen min venn!!
Hjerteklemmer
Anki

Cathrines Kreative Hjørne said...

Hei sylvia!
Forstår det snør hos dere, og at du er litt lei av vinteren, og det forstår jeg vedlig godt! Æ å!!! Men det går vel mot vår og sommer, og vi får bare vente tålmodig på det!

Ønsker deg en fin dag!

Klem Cathrine :-)

Huset vid ån said...

Hej vännen!
Kikar in o önskar dig en fin torsdag!

Må så gott!
Kram Therese

irene said...

I dag snör det hos oss også! Skrattade av Lene som skrev att det ikke hjalp å bli sint på snöen....
Ha en fortsatt fin kveld! Her blir det vaffler till kveldsmat...

Klem till deg fra meg!

Hanna said...

Ha en bra kväll.
Kram
Hanna

Anette Willemine said...

Ja, størst av alt er kjærligheten!

Ønsker deg en flott ukeslutt, Sylvia!

Klem,
Anette Willemine

Vitaboet said...

Hej Sylvia! Det var bra länge sen jag skrev till dig. Har inte bloggat på länge nu. Men nu är jag tillbaka lite i alla fall. Haha, har också köpt det toapappret, så fint.

Hoppas att du mår bra och att ni får en fin helg. Kram Camilla