Thursday, February 17, 2011

Hvit vinter og englebarna

Ja her i Arendal er det skikkelig innevær om dagen. vi har fått 50cm snø på et og et halvt døgn, heldigvis er snøen lett , men mye styr og kaos på veiene er det, mannen brukte 40 min fra jobb,en tur som vanligvis tar 10min.. men nydelig er det ute...
jeg er en mamma som de fleste andre mammaer, barna er mine englebarn og øyestener, de betyr så mye i livet mitt...
så da jeg fant dette nettsted og blogg ,ja da tok det ikke mange dagene før jeg bestilte dette herlige kjede.
nettstedet heter Eva og Englebarna, titt innom henne HER.. hun selger de vakreste smykker,
de blir så personlige, du kan bestille gutt/jente med stener i hvilken måned dine barn er født i.. er såå fornøyd med mitt.
jeg bestilte et i 76cm langt, å her er hvordan det ser ut på meg, med mitt gamle morsdags hjerte over.... ja jeg ser arret mitt er kommet med.. pytt pytt...vet ikke åssen arret er kommet dit.. men er det ikke fint?om du vil ha et selv, så gå inn HER...jeg er jo en dame på 52 som liker dette, føler meg alldeles ikke for gammel til det, ikke bare unge mødre som kan bruke dette..

for barna våre, ja de er englebarna våre uansett å gamle vi og de blir...
hjertet det er bilde av i dag er det mamma til Lenemora`s verden som har laget, gå inn på bloggen til Lene om dere ikke har besøkt henne før, hun har en liten nettbutikk, å vet dere hva?..jo hun har laget sin egen kokebok som dere å kan få kjøpt på bloggen hennes, den er så nydelig..da går dere inn HER om dere vil besøke Lene.
helt til slutt i dag må vi jo titte ut på denne snøen jeg prater så mye om......
ja her ser dere hvordan det ser ut utenfor døra vår, her har mannen måkt, som dere ser fonner det seg opp mot fjellet vårt her, å på morran da...jepp det er langt opp etter døra...men vakkert er det..å under all denne snøen ligger det tulipaner som venter på våren...
gleder meg å se dem....
ønsker dere alle gode blogg venner en riktig fin dag...

39 comments:

Har en drøm... said...

Hei Sylvia;)
Så nydelig det smykket var!
Må nok inn og titte litt der ja;)
Her er det og så masse snø, vi får ikke opp terrassedøren... og set skal snø i hele dag og... Huff, nå er jeg lei!

Ha en fin dag!

Klem Line

Roka Design said...

Hei Sylvia:)

For et lekkert smykke:):)
Jeg skal sporenstreks besøke begge bloggene du linker til:)
Har snø her i Bergen vi også, men ikke på nært så mye som ho deg...

Ha en fin dag Sylvia:)

Klem fra Kari:)

Frøydis said...

Heisann :-)
Lekkert smykke! Arr har vi vel de fleste av oss, kall det for et minne du, så er det lettere :-))
Dere har fått mye mer snø enn oss :-))) Og heldigvis har vi j traktormannen som kommer daglig og rydder vekk for oss :-))

Ha en flott dag og klem fra meg

Hverdagsmamma´n Anita said...

Så nydelig smykke :) Jeg også skulle hatt et sånt, men det blir kanskje litt mye med 5 barn på smykket?

Masse sne ja!! Vi har hatt lite her på denne siden av året. Mest is og kald vind her...brrrr :)

Ønsker deg en riktig fin dag videre Sylvia :)
Klem Anita

Romantikk-takk. said...

Oi så mye snø,her er fremdeles snøfritt. Lekre de smykkene,skal inn å se jeg også.
Ønsker deg en fin dag.
Barn og barnebarn er herlige gaver.
Klem fra Mette.

Martilie said...

Så koselig smykke og symbolverdien like stor :) Kjempeflott sammen med hjertet også!

Likte det lille blodehjertet også - skal legge turen innom den anbefalte blogg..

Klem fra Tove

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Men fy fabian så mycket snö, det kommer ju och ligga kvar till påsk! Minst. Bra att du tog foto så vi fick se. Jättefint halsband, änglarna är så söta. Och symboliken är så vacker. Tufft ärr du har, du kan säga att du slogs med en björn..fniss
Må så gott
Kramar
AnnaMaria

Turid said...

Å så fint det smykket var!
Syns det var fint sagt: Mine barn er aldri lenger unna enn en tanke! Den tar jeg "med" meg;)

Ha en nydelig dag!
Klem fra Turid

sigrid said...

Vakkert smykke!
Her er sol og blå himmel :-)

klem

Linda said...

Hei!
Likte smykket veldig godt, må innom bloggen å se nærmere på det:)

Håper snart våren kommer, vil ikke mer snø nå!;)

Ha en flott dag, klem:)

Bente said...

I år (som ifjor) er det sørlandet som får mye snø. Det kommer litt her hos oss også idag, men lite i forhold til hos deg.
Det smykket du har kjøpt er helt nydelig, skal sjekke denne bloggen.

Bente

It's me said...

Beautiful......snow??? o my....the sun is shining here the whole day......happy day darling....love Ria....xxx...

Fjolla said...

Lekkert smykke, Sylvia!
Jøsse meg så mye snø det var hos dere :-) Liker på mange måter vinteren, så lenge det ikke er sky kaldt og sterk vind.
Flott vinterlandskap ;-)
Ha en fortsatt god dag!
Klem Hilde

Tino said...

Så koselig det smykket var! Må inn og kikke på siden.
Ja her laver det ned med snø i dag også, våren er visst et stykke unna enda.
Ha en fin dag videre
Klem T

Hyacinth Bucket said...

Ja Sylvia man skulle tro vi bodde det samme sted...:-o)
All den sne..øv-øv...
Men sørnorge og nordjylland her i Danmark har nok fået den samme Sibiriske snestorm..:-)
Det smykke var smukt og det klæder dig godt. Dit morsdagshjerte er også nydeligt.
Selv kan jeg ikke gå med halskjæder der sidder så tæt, for jeg har et ar midt på halsen efter en større strumaoperation.
Men jeg har masser af lange halskjæder det kan jo også bruges..:-o)

Fortsat god dag fra Lisbeth

Smykkas said...

Nydelig smykke. Selv om jeg lager smykker selv, må jeg ta en titt hoss denne damen. Tusen takk for tipsene du deler med oss.

Jeg liker snø og jeg er så heldig å bo slik at jeg slipper å måke.

Klem

Tovepia said...

Huff så mye snøvær dere har hatt.
Nydelig smykke og sanne ord..må inn å se på lenken din.
Kos deg i kveld med lys og nyt innelivet på slike dager, klem fra meg;)

Villblomsten said...

Flotte bilder :-)
Mange flotte ting
og nydelig smykke :-)
jeg skal titte inn på bloggen hennes nå - kanskje det blir ett på meg å ? :-)

sologbolig said...

Så flott det smykket var da ! Og barna er barn hele livet og herlige barnebarn kommer til.
Du har faktisk meir snø enn oss også. det kom en ny ladning her på tirsdag. Og nå er eg lei, det er uvanlig for oss å ha 4 mndr kald vinter. Ha ein fin torsdagskveld, Sylvia. Klem fra meg.

irene said...

Vilket fint smycke!
....og sååå mye snö! Det skall mange plussgrader og regn till att det skall smelte bort.....
Ha en fin kveld!

Klem Irene

Fiolkransen said...

Nydelig smykke. Koselig å ha et slikt rundt halsen:)

I dag har det snødd mye her i byen også:) deilig når man kan kose seg inne. Jeg begynner vinterferie imorgen, og gleder meg til noen dager i ro med lydbok, fyr på peisen, håndarbeide og stearinlys:)

Ønsker deg en god kveld!
Klem fra Thea

Balke gård said...

Å så nydelige, kjempegodt tips!!

Jeg var innom her før idag, men skrev ikke hilsen da jeg besøkte nettsiden du linket til og vips, så var fødselsgaveønsket mitt oversendt på jobbmailen til min kjære :-))) Så får vi se da, hva som skjer i mai:-))

Så et nydelig bilde igår, barnebarnet ditt, så skjønt et ULbilde!!!!

Synd hun sliter med b.løsning, huff... Jeg har fått antibiotka, ikke for lungenbetennelsen denne gangen, men for urinveisinfeksjon..Så lei av å være syk.... Men når medisinen virker og våren kommer, vannet igjen renner i springen din, ja da skal vi ta oss en mozellskål, Sylvia:-)) Klem og god natta!

Karl Halvorsen said...

Hei Sylvia!
Litt av hvert "å nyte" også i dag her hos deg. Noe for øyet og noe for hjertet. Det kan jeg like, vet du.

Smykket kan jeg også like, på ei dame, men for meg selv er det vel i meste laget kvinnelig. :)

Ellers ligger det heller ikke i kveld an for noen stor uenighet mellom oss her. Enigheten kan deles med deg angående barna (og barnebarna) og familien for øvrig. Det er viktig for oss det, Sylvia!

Håper formen din har stabilisert seg slik at dagen går smertefritt gjennom de timene de skal, slik at livet er levelig. Ha ei god helg igjen med deg selv og dine. Skulle hatt et stempel snart, rekker ikke annet enn å ønske god helg, synes jeg. :)

Beth said...

Utrolig koselige disse smykkene...
Er visst masse nok snø hos dere også ser jeg?
Her har det snødd hele uka nå...grrrr....

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Gomorron
Tack för hälsningen, du kan nog gissa att jag är jätteglad. Ikväll ska jag fira med lite skumpa..fniss
Ha en mysig fin helg
Varm kram
AnnaMaria

Freshgarden said...

Vilket vackert smycket med änglarbarnen.
Hua så mycket snö....man kan ju börja undra när våren kommer.
Ha en fin helg.
Kram Britt

Miss Mette said...

God morgen Sylvia… og en flott fredag til deg ♥ Så NYDELIG hjerte fra moren til Lenemora. Ønsker meg kokeboka hennes, så den skal bestilles en dag… og flott smykke ♥ Ja, det er alvor til snømengder dere har hatt i vinter – trodde ikke at det var så mye snø på sørlandet :) Syns vinteren er så vakker når snøen ligger som et tykt teppe over landskapet – MEN skjønner veldig godt at det ikke alltid er like koselig når det kommer slike mengder. Det kan være en prøvelse i hverdagen for alle og en hver! Titter også innom for å ønske deg en flott fredag, og helg som kommer. Stor klem fra Mette

Hemma på Landet said...

Men så fint det var.:-) Kram Stina

salige lavendel said...

Det var et veldig koselig smykke! Og som vanlig flotte bilder.

Jenny said...

Hej Sylvia!
Oj vad mycket snö det kommit hos er!

Jättesött halsband!

Ha en trevlig helg!

Klem Jenny

liven said...

Herlighet så mye snø dere har da...her er det såvidt hvitt ute ....heldigvis :o)
Smykket ditt var jo bare så skjønt....kanskje jeg må få meg et med mine fire englebarn :o)

Må kikke litt i ditt sortiment av Burleigh....vet jo at du har masse!
Nå har jeg kaffe til seks og to tekopper...pluss en skjønn syltetøykrukke :o) Er så glad for at vi har fått en forhandler her....ikke så lett å finne de!

Ønsker deg en fin helg Sylvia
klem!!

bodil said...

Hei.Så mye snø dere har.Litt hær men ikke så mye.Men litt snø i lufta nå men nydelige mellinger.Får gjøre det beste ut av det.Nydelige sanne ord.Barna er mest verdifulle vi har.Kan ikke være noe værre enn å miste sine barn.Kjempe nydelige smykke.Ønsker deg og dine en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

LYKKELIG SOM LITEN said...

Ååååå:)
Du asså:) Det smykket ønsker jeg meg også :) Og jeg skal nok bestille det nå lillegutt i magen er kommet til verden :)

Glad i deg :)
Klem Tina

Hespe said...

Hei på deg i vinterland!!!
Ja, om vi kanskje er begynt å bli lei av snø, så er det da virkelig vakkert når landskapet ligger der snøhvitt...

Så utrolig flott det smykket var da - gøy når det lages spesielle smykker som dette :o)

Ønsker deg en flott helg!

Klem fra Hildegunn

Anne said...

Så utrolig mye snø hos dere!!
Kan aldri huske vi har hatt sånne mengder her..
Men det gjelder å gjøre det beste ut av det..våren nærmer seg for hver dag og dagene har virkelig blitt lengre.
Likte veldig godt det hjertet ditt og de smykkene er jo så koselige!!
Koselige og fine bilder hos deg.
Ønsker deg en fin helg!
Klem Anne

Bestemor Drillo said...

Vakkert smykke og vakre bilder, men du så mye snø dere har! Ja ja det blir vel vår i år også!!
Klem fra bestemor!

Fru Glitters Hus said...

Hei Sylvia, ja den snøen begynner jeg å ble en smule lei av, men men da blir det vel ekstra stas når våren er her og vi kan krype ut av hiene våre:-) Smykket var nydelig, flotte bilder du viser oss.

Ha en glitrende helg.

Klemmer fra Ine

Ruths datter said...

Så flott smykke du smykker deg med.Skal titte innom henne da. Ønsker deg en fin helg,Sylvia.
klem

LykkeLise said...

Nydelig smykke:)
Jeg har med en jente på...foreløpig;)

Er veldig veldig lei vinter og snø selv, den har vært såå lang i år!

Håper du får en fin mandag:)

Klem Lise