Monday, February 21, 2011

ikke det vakreste.....

Mandag , denne helgen gikk så fort, ja dette er jo blitt en gjentagelse , stadig er det helger å mandager. Silje er bedre, så i dag er hun på skolen, takk for hilsner til henne..
I dag tar vi veien inn på toalettet....
ja stæsj er det her å. klart det når det finnes så mange vakre ting, vaskebrett hører med her, vaskemaskinen står å her inne..
da trenger man vaskepulver og klyper..men det jeg ville vise dere og tipse om i dag er selve
toalettet..ja ja jeg har engler å tekst på, sånn at ingen tar feil "ler". Noe som irriterer mange er at når mannen eller mannlige gjester har gjort sitt fornøden, ja da klarer de ikke å ta toalett sete ned igjen, det er jo så mye hyggeligere å komme inn på toalettet når sete er på plass, men det har det sterke kjønn vanskelig å forstå....
så derfor .har jeg skrevet under toalett ringen Ta sete ned..hihi. men om det virker er en annen sak, for det kan virke som noen står å ser i taket når de står der....så teksten blir oversett, så lurer på å skrive dette i taket å.....neida...hihi.
Men håper hintet blir tatt...
sånn ellers er det fortsatt kaldt i Arendal, å vi har grå dager, men nærmere helgen er det meldt vårlige forandringer, så jeg er ved godt mot..
Mandag å ny uke, mange nye muligheter står foran en om en vil, ta tak i dem om de kommer din vei..
jeg byr dere på en muffins i dag, kos dere å lag en hyggelig dag..
ønsker alle en nydelig dag

22 comments:

Linda said...

Ja takk, vil gjerne ha en muffins:)

Jeg har mann og to sønner og vet alt om det toalettsetet;)Men stort sett er de flinke, har vel hjulpet å mase litt da!:)

Her i Bergen har vi strålende vær i dag, men kaldt..nå -6 grader.

Ønsker deg en hyggelig dag, klem:)

elinAnita (eddaskreativiteter ) said...

Ikke dumt og skrive på ,men kanskje i taket og:):)Men det spørs om det hjeper??:)
ha en fin dag,kaldt i Oslo og brrrr..
klemklem

Mormor said...

Så fin do!!! Her er det minus 14,6 i dag, men regner med at dette er siste krampetrekning som kong Vinter gjør! Nok får være nok!
Takk for muffins! Ha en flott mandag!

Klem Inger

Hulda said...

Hihi.. kjenner til det der ja, at lokket står åpent når menn har vært der. ;) Stilig du har gjort det! Likte hyllene dine godt. Jeg har også to sånne bokser til vaskepulver. :)

LjuvligtLantligt said...

Väldigt coolt med texten på toalettsitsen!! :))
Kram Git

Alfasinteriør said...

hehe..så genialt med den teksten da.
Nydelig på badet, mange flotte detaljer.
Ha en super uke.
Klem Alfa

Lenemora said...

Toalettet ditt er så koselig å være på, liker slike orginale ideer.
Muffinsene var nydelige! Tusen takk!

Ha en fin uke!

Klem Lene

Hemma på Landet said...

Härlig idé.:-) Kram Stina

Pia said...

Skulle jag ha en son, skulle han minsann få lära sig: ATT MAN SITTER NÄR MAN "KASTAR VATTEN"!!! Det är äckligt att torka golvet och wc byttan efter gubbens PISS!!! Och det där med att sätta ner ringen! Nej, det går inte!!! SÅ TACK FÖR TIPSET! JAG SKALL GÖRA DET SAMMA - SKRIVA TEXT I RINGEN OCH I TAKET!!!

En kjempe kram fra meg!!!

Havfruen said...

Hehe:)) Håper dine velvalgte ord hjelper:) Artig:)
Ja takk, tar en muffins eller tre jeg ja:)
Bra jenta har kommet seg, da kan hun nyte vinterferien når den kommer. Gubben har vinterferie denne uka:)
Ha en fin dag Sylvia, hos meg skinner sola og det er 0 gr:))
Klemmer:)

Romantikk-takk. said...

Mmmm godt med muffins ja.
Kjenner til problemet med
dolokket thihi. Lekkert
på doet ditt eller "hurran"
som mormora til gubben sa.
Fint over alt hos deg.
Så bra at Silje er bedre.
Klemmer fra meg.
Har hermet og laget stettfat;)ble så ispirert av ditt innlegg.

Villa Klaraberg said...

Hei, hei Sylvia! Så koselig det var inne på toalettet hos deg. Morsomt med teksten, det med menn og dolokk er et kapittel for seg...det virker som de ikke lærer på det området der. Sliter med et samme! Åhhh...de muffinsene så nydelige ut!! Håper Silje føler seg bedre, det er ikke morsomt å ha lungebetennelse! Det bildet med oppskriften var kjempefint. Her i Oslo hvor jeg bor var det minus 17 i dag morges, akkurat nå er det minus 9...kulda gir seg jo aldri! Ønsker deg en flott uke! Klemmer fra Jorunn

Frøydis said...

Heisann :-)
Det er med å ta ned setet etter seg tror jeg mange menn har problemer med!
Men kan telle på en hånd de gangene Gubben ikke har tatt det ned, og gjett om han får høre det, hehe. Roper bare på han og når han kommer inn på badet, kikker jeg bare....oooops, sier han og ler ;-)

Da jeg var liten var jeg drittlei av at pappa aldri gjorde det, så jeg skrev en STOR lapp og hang den på veggen foran doen, hehe..Men, det hjalp ikke, og han har fremdeles ikke lært, i en alder av 82, hehe

Ha en fin dag videre og klem fra meg

Hverdagsmamma´n Anita said...

Så koselige bilder fra badet :)
Ja, her i huset er det 2 gutter og 1 mann, og toalettsetet ligger stort sett på sin plass :)
Hyggelig at Silje er bedre nå! Kjedelig å gå hjemme og være syk også.

Fant ikke skilt på Kremmerhuset her jeg...De hadde oppskrift på suksess, men det var ikke helt det samme som kjærlighet da :)

Ha en flott uke Sylvia!
Klem fra Anita

Tovepia said...

Så koselig en do!
.. men menn og dovaner er ikke enkelt, jeg synes de burde sitte!!:O)
Ha en fin kveld og klem fra meg;)

It's me said...

Lovely your toilet!! nice !!! happy new week darling....love Ria.....

Har en drøm... said...

Takk for muffinsen;)
Og så godt og høre at Silje er bra igjen ♥

Kult med den teksten på toalettet, hihi... og så herlig med engler på dolokket;)

Er så mange herlige detaljer hos deg ♥

Ha en fin kveld!

Klem Line

Smykkas said...

Toalettet var virkelig koselig og kanskje jeg stjeler noen ideer av deg.

Klem

sologbolig said...

Håper det virker med teksten " Ta setet ned" .....det er jo stadig et problem. Ha ein fin kveld.

Anette (Hvit Romantikk) said...

Veldig artig ide dette med å skrive på toalettet, hihi... Har vært inne på tanken selv etter jeg så en "wall stickers" som noe lignende dette sto på. :) Men det har vel ingen virkning her heller. ;) Vakre detaljer hos deg. ♥

Stor klem fra Anette :)

RoseSommer said...

Håper snøværet har gitt seg hos deg også. Noen ganger føler jeg de som om vi er på Hardangervidda. Også er vi på vei til kjøpesenteret.... Nå er jeg lei denne vinteren, altså!
Og a propos doring og mannfolk som ikke har vett på å sitte:
Onkelen min var på et toalett et sted han jobbet med noen reparasjoner. Mens han sto og tisset så han en strek som var tegnet på veggen foran ham, og med noen piler som pekte oppover. Han kikket...de pekte oppover og opover. Helt opp i taket og videre bortover i taket til de stoppet rett over hodet hans. Der sto det "Se hvor du tisser, din gris!!"

Snart er det vår, Sylvia!

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt said...

Toalettsetet, jah...

Nå er deg jo kun junior og meg her i huset, da... Junior er veldig flink! Men, må ofte minne besøkende på at de bør legge ned lokket etter dobesøket.

Jeg har en veeeldig god grunn, så ingen kan vel krangle på den: "Legg ned lokket så ikke katta faller i do om hun kommer seg inn på badet og ønsker å hoppe opp på toalettet!" (he-he-he)

Forresten mange fine detaljer på badet ditt.

Klem
:)