Wednesday, February 2, 2011

Nydelig gave i posten

Midt i uka igjen,å alt 2 februar, må vise dere å fortelle hva jeg fant i postkassen min i går,
ja forskrekkelsen var stor når jeg oppdaget en tykk konvolutt fra sverige, avsender navn kjente jeg igjen, men hva kunne dette være.??
å se denne lekre posen jeg fikk, min glede var stor der jeg nesten måløs kikket å kikket på den,
se så nydelig broderi, å min bokstav S, denne er så vakker å forseg gjort at den tar nesten pusten fra en, jeg elsker jo sånne ting,å setter så pris på dem.
denne fikk jeg helt uten grunn av Irene med bloggen Irenes hus, hun har en fantastisk flott blogg, å det er sånn jeg er blitt kjent med henne, på blogg, aldri møtt eller pratet med denne skjønne dame annet enn med kommentar på blogg, å litt fb må sies, fant henne der i høst.
anbefaler dere masse å titte inn til henne, hun er en dame som kan det meste, tusen tusen takk kjære gode Irene, så vakker den er,du besøker henne HER.
å den må være laget av overlaken med nydelig mellomverk, denne skal henge til pynt så mange kan se den,
å en stor bukett med hyacinter i vakre farger er kommet på vårt bord, jeg elsker disse blomster, så synd de ikke er å få hele året, å duften minner om vår,
til slutt i dag vil jeg minne dere på min give away som blir trekt til søndag, bare noen dager igjen om dere ikke har meldt dere på.
ønsker dere alle en nydelig dag,
vi blogges, å husk å kikk innom Irene.

47 comments:

Jatte said...

SÅ VAKKER♥
Du er virkelig heldig!!
Å har nok helt sikkert fortjent det.

Herlig vårlig bukett også♥

Ønsker deg en fin kveld,
Klem fra Jatte♥♥

Frøydis said...

Så heldig du er!! Og velfortjent!
Liker også de blomstene, men glemmer å kjøpe de..her går de i roser og tulipaner...absolutt INGEN grønne planter, for enten drukner de eller så dør de av tørste, hehe

Ha en fin kveld videre..regnet plasker ned :-))) Alt er bedre enn snø!

Besta said...

For en nydelig gave, sånne overraskende gaver i posten er noe av det beste som finns:)
Ha en fin dag.
klem fra marilyn

Nostalgia said...

Hjelpe meg så nydelig ! du er jammen heldig :-)

Ønsker deg en fiiin kveld !
Klem, Nostalgia

ENGLE HJØRNE said...

Å så heldig du var nå.Du har nåkk fortjent det siden noen sitter å lager det til deg, å det er riktig. Du er en flått dame, med hjerte på rett plass. Åssen jeg vet det , jo på måten du er på bloggen.Pluss jeg har jo hilst på deg noen ganger nå. tihi ha en god dag videre,klem fra Sissel.

Har en drøm... said...

Hei Sylvia;)
Så gøy med gave i posten, spesielt når den kommer helt uventet!
Du fortjener den, er så flink og legge igjen hyggelige kommentarer atte... ♥
Posen var nydelig!

Og for en herlig bukett av deilige farger på bordet! Jeg tåler desverre ikke lukten av Hyacinter, de er så vakre ♥

Ha en fin kveld!

Klem Line

Mie fra Mies Mirakler said...

Så nydelig gave du har fått, den var bare kjempeskjønn, heldige deg :) *♥*

Sylke said...

Det var en koselig ovverraskelse du fikk i posten! Ha en fin kveld!

Klem :)

RoseSommer said...

Dette var så fine bilder!!!
Har lagt meg til som følger hos din venninne. Kanskje jeg kan bli inspirert til å bruke skrekkmaskinen jeg også (- se mitt innlegg idag....)

Romantikk-takk. said...

Gratulerer,det fortjente du Sylvia. Vakker var den. :))
Ha en fin kveld videre.
Klem.

Emidoras verden said...

Nydelig gave!!
Koselig med sånne overraskelser:)
Fortsatt fin kveld!
Klem Nina

Tino said...

For en nydelig gave! Og du fortjener den så absolutt, snille du.
Ha en fin kveld!
Klem T

Lenemora said...

Åhhh så koselig at du har fått en sånn nydelig pose! Mye arbeid bak den men utrolig koselig å få sånn uten videre også, da!

Gleder meg til å se deg snart igjen. Vi må bare få avtalt.

Ha en fin kveld.

Klem Lene

Lavina said...

Nydelig! Er kjekt med slike overraskelser i posten!

Ønsker deg en fin kveld..

Havfruen said...

For en nydelig gave du fikk, virkelig flott:)
Sukk...det var en vakker bukett Sylvia....
Men jeg måtte le høyt når jeg så du har linka Frøydis med DET bildet, hehe:))) Herlig:)
Nyt kvelden, klem fra meg:)

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Vilken överraskning du fick, förstår att du blev jätteglad. Det är jättefint broderat, och så fint sydd påse. Och vilken härlig bukett du har med hyacinter.
Kramar
AnnaMaria

Anne said...

Så herlig!
Dette fortjente du virkelig,du som er bare så god mot alle andre!
Nydelig pose med mye arbeid bak!
Jeg kjenner faktisk duften av hyasinter..deilig!!!
Nyt kvelden!
Klem Anne

Turid said...

Så heldig du er!
Posen var nydelig;)

Klem;)

Uttan said...

Fantastiskt härligt och Underbart att få en överraskning på posten som man inte vet av.SÅ roligt! Och såå fin :)
Klart Du blev Glad! Så duktig hon är klart ska Jag kika in på Hennes blogg!

Vilka hyacinter är det egen odling!
Vilka dofter det måste bli:)

Trevlig Kväll Min Vän!
Kramar!

Hemma på Landet said...

Så vacker! Allting var fint.:-) Kram Stina

Linda said...

Å, så koselig og fint og få en overraskelse i posten, og helt sikkert vel fortjent! :)
Klem fra Linda

Hanna said...

Fint broderi och vackra blommor.
Ha en mysig onsdagskväll.
Kram
Hanna

Datt said...

Ah, det er så DIGG med slik post! Får stort sett regninger jeg... :P

Amy said...

Så nydelige kjære Sylvia! Det er tydelig du er en høyt elsket blogger av mange- til og med helt til Sverige! Så flott!! Det er nydelige med sånn broderi og den kommer til å passe perfekt i ditt nydelige hjem!
Jeg krysser fingrene at jeg vinner din giveaway på Søndag- det hadde vært den perfekt slutt på en flott uke!
Du må sjekke ut mitt giveaway også honey!! Det skal legges ut en link til den på side av bloggen min!
Go'klem fra meg i skogen :-)

Barbros lille atelier said...

Så nydelig! Fantastisk å få en slik overraskelse i posten!
Heldige du:-)

Ha en fin kveld!

Klem

Li/Småtingene said...

Så heldig du var - nydelig brodert pose!
Det var nok en fiiin tanke bak ;-)
Hyasintene var også så vakre - herlige farger!

Giveaway hos meg hvis du vil være med, forresten ;-)

Klem :-)

LYKKELIG SOM LITEN said...

Ja, den ble du glad for :
Og den var jo kjempe nydelig :)

Kose deg masse i kveld:)
Klem Tina

Synnøve said...

Så kjempefin gave du har fått.
Det var nydelig overlaken og posen med broderi var bare WOW!!
Skjønner at du bare måpte når du åpnet pakken:)
Klem

Synnøve said...

Så kjempefin gave du har fått.
Det var nydelig overlaken og posen med broderi var bare WOW!!
Skjønner at du bare måpte når du åpnet pakken:)
Klem

Bestemor Drillo said...

En fortjent vakker gave til deg!
Klem fra bestemor;)

Ruths datter said...

Denne gaven passet godt til deg og ditt hus,Sylvia. Grattis. Nydelige blomster.
Klem og god natt

♥ helen said...

Så fin gave fra din bloggvenninne :)

Blessedmom's Simple Home said...

what a beautiful gift and wonderful flowers too :-)
Blessings,
Marcia

Smykkas said...

Så heldig du har vært, men jeg synes det er svært velfortjent.

Er spent på hvordan det går med smykket.

Klem

Lenemora said...

Hei SYlvia, du spør hvor jeg har kjøpt dem, på Fevik i blomsterbutikken der for et par/tre uker siden, de blomstret ned før jeg reiste til Toronto.
Jeg er sliten idag, bare lyst å sove - skulle ønske jeg ikke var sånn. Men jeg er heldigvis velsignet så jeg kan ta hensyn til det og slappe av.
Vi tar kaffekoppen en dag det er greit for oss begge.

Klem Lene

sigrid said...

Så heldig!
Godt med slike overraskingar midt i kvardagen :-)

klem

Villa Klaraberg said...

Åhh, for en nydelig gave å få Sylvia!! Også sånn helt en grunn..herlig!! Hyacintbuketten var vakker, kjempefint å blande forskjellige farger. Jeg pleier å snitte mine jeg også og sette de i en vase...hyacinter er både vakre, rimelige og holdbare. Var en kjapp tur innom tidligere Ikea idag og kjøpte en potte med hyacinter og tulipaner...jammen har ikke påskeliljene kommet også. Ønsker deg en flott helg, klem fra Jorunn

Karl Halvorsen said...

Hallo Sylvia, min trofast! :)

Måtte innom å høre hvordan det sto til jeg og samtidig takke for ditt besøk igjen hos meg, med dine fornuftige ord.

Var innom tidligere, trodde faktisk jeg la igjen noen ord også, ser ikke ut for det. Det kan hende det er alderen som begynner å gjøre meg noen puss. :)

Hadde min tur litt sent i går (torsdag), ble litt heftet, så jeg dro ut kl 1632 og var ikke hjemme før kl 19 ca. 11 kilometer ble det denne turen i et nydelig vær og en mørklagt og kunstig opplyst by.

"Wonderschøn", som han sa tyskeren til selbyggen under krigen, da de sto å så utover den vakre Selbusjøen. Da kom det fra selbyggen: "Me (vi) kalleen nå Sælbusjøn, me da."

Ha en fin dag i morgen Sylvia og ei fin og smertefri helg! Vi sees!

Pia said...

Du har fått gudomligt härliga gåvor! Men vet du vad det betyder? Du har goda vänner och du är mycket omtyckt, Sylvia! Du förmädlar alltid något gott i dina blogg inlägg!!! Du gör oss glada, när du delar med dig, glädje och sorg och vi kan inse, att vi alla är ganska lika, bortsätt från vem vi är och var vi bor. Det är tröstsamt!

Nu önskar jag dig en riktigt sköön helg!

Klem fra Pia!

essemia said...

Så fin den var. Passar bra till dig.
Hoppas du får en skön helg.
Kram Elzie

Tovepia said...

Så herlig å få en slik flott gave!! Den var nydelig!
..og jeg likte den fargerike blomsterbuketten din!
Her blir det hytte helg snart, og det skal bli litt godt;)
Kos deg masse i helga, klem fra meg;)

Ellinor Forsblom said...

En sån Vacker Gåva du fått, du förtjänar den för du är Sååå Flink att ge Gulliga Kommentarer.Vackra Blommor som Doftar Är såå Härligt nu när man Väntar på Våren
Önskar Dej en Fin Helg
Kramar/Ellinors Hus

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL said...

Hei, så vår det var hos deg og i dag. Heldig er du også, posen var helt nydelig...Ønsker deg en deilig weekend:))

Nanni said...

Så inderlig vakkert og for en gave å få! Velfortjent, min venn <3
Håper du får en god helg på alle måter!
Klem fra meg, Nanni ~

Cosmos said...

Så heldig du har vært, er nok som fortjent
Vårlig å flott hos deg..

LYKKELIG SOM LITEN said...

Bare innom for å ønske dere god helg mamma :)
Håper kvelden deres blir kjempe
fin og at dere får kost dere masse ♥

Geir er i bedre form, og vi holder på med kalkunen ;) Og gjestene kommer i 19 tiden :)

Go' hælj ;)
Klem Tina

Huset vid ån said...

Hej vännen!
Visst är det underbart med hyacinter....
Du vet väl att det är en vårblomma....

Hoppas att du får en skön o mysig lördagskväll!

Stor Klem från mig! Therese