Monday, February 28, 2011

Siste dag i Februar

Tenk helgen er alt over, å vi er kommet til siste dag i februar, å i morgen er det Mars, den etterlengtet vår mnd,.Her er det meldt SOL hele uka fra i morgen, å ,å si det passer godt, Silje har vinter ferie nå, å alt er så mye koseligere med fri når sola skinner, vi blir hjemme, men nok å finne på.
Jeg sitter ofte å tenker på bloggverden, å mange flinke det er bak bloggene, ja jeg har latt meg friste jeg å, kjøpt litt fra dem som selger.
litt av det her. Se den vakre oppvask kluten under her, så myk å god, å kan vaskes på 60grader.
den har jeg kjøpt fra Anita med bloggen Anitas hus, besøk henne HER..
et nytt smykke er det blitt , det er det Astrid med bloggen Smykkas som har laget,
det blir nok en sommer favoritt, det finnes så mange flinke med hendene sine, det er en fryd å oppdage dere,besøk Astrid HER. Kanskje du å får lyst på noe nytt...
Må si jeg gleder meg til i Mars, vi har 2 fødselsdager i den mnd, Silje(datter) og Stina(barnebarn) fyller år i slutten av mars, å jeg gleder meg til snøen smelter å vi igjen kan sette nesa mot sola å nyte, håper det skjer denne uka, men enn så lenge må jeg nøye meg med kaffe pause inne..
så får vi se hva denne dagen bringer...
ta godt vare på den .

26 comments:

Frøydis said...

Hei du :-)
Trodde sola skulle komme idag jeg...men ser litt lysere ut ihvertfall, og godt er det :-)

Mars allerede? Hjelp som tida flyr..må jo snart begynne å tenke på juelgaver, heheheee..Uff nei, først vil vi ha en laaang varm og god sommer!! 3mnd med sol hele dagen, så kan det regne på natta! Hadde ikke det vært perfekt?

Ha en flott dag videre og klem fra meg :-))

Hulda said...

Så flotte bilder! Herlige, hvite ranunkler og skjønne kjøp fra bloggere. Ja, tenk det er 1.mars i morgen. :)

Anne said...

Nydelige ranunkler hos deg,kjenner vårfornemmelser.
Vi går en herlig tid i møte.
Så koselige ting du har skaffet deg!
Utrolig hvor mange flinke og kreative bloggere som finnes og det er jo ekstra gøy å skaffe seg noe fra dem.
Koselige familiebegivenheter dere har i vente,både bursdager,konfirmasjon og familieforøkelse..mye å glede seg til og forberede..lykke til og nyt forberedelsene!
Ønsker deg en flott dag og håper snøen smelter!
Klem Anne

Christine C said...

Så koselige bilder, og så flotte ting du har kjøpt deg - slike hjemmelagede kluter er jeg også veldig glad i.
Mars er hjertelig velkommen, nå går det i alle fall rette veien mot vår og lysere tider :-))

Romantikk-takk. said...

Heia. :)Ja tenk at det allerede (sier jeg) er 1 Mars,virka som om Februar bare var på et lite besøk.
Flotte kjøp du har gjort,er ofte innom blogshopene jeg også og shopper litt,mange flinke damer ja som lager masse fint. Supre bilder,alltid hos deg. Sola er her.:))
Ha en fin dag.
Klem.

Turid said...

Nydelige roser! Og tenk å ha så flotte vaskeduker! Wow! Nesten for fin til å brukes..hihi:)

Det går slag i slag med bursdager her også. Koselig det!

Jippi, ja nå blir det vår!

Klem fra Turid;)

Smykkas said...

Herlig oppvaskklut. Jeg har strikket meg noen jeg også etter inspirasjon fra bloggere.

Tusen takk for fin omtale av smykket.

Klem

Barbros lille atelier said...

Ja, tenk at i morgen er det mars! Herlig! Nå kan solen og våren endelig komme - jeg er klar:-)

Flott klut du har kjøpt deg! Liker så godt hjemmelagde kluter. Og fint smykke fra min mor:-)

Klem

Tino said...

Deilig at februar snart er over!
Flotte ting du har kjøpt, jeg strikker faktisk på kluter selv nå.
Sitter og ser på siste innspurt av kombinert rennet, ser ut til at det blir en medalje til Norge!
Ønsker deg en fin dag videre!
Klem T

June said...

Å, jeg fikk skikkelige vårfornemmelser av både innlegget ditt og den flotte nye headeren din...for den ER ny, ikke sant?? Jeg har vært litt dårlig på bloggfronten etter jul, så det kan hende jeg ikke har fått med meg headeren din tidligere...Fin var den iallefall! :))

Jeg har akkurat vært ute en times tid og tuslet rundt med Kajsa og valpen i nyyydelig solskinn! Det drypper fra taket og er det er deilig temperatur. Det er imidlertid nesten en meter med snø, så våren er nok et godt stykke unna, men idag er det flott altså! Håper virkelig dere også får slikt herlig vær i vinterferieuka deres! :))

Stor klem fra
June
Nostalgi & Skriverier

Rosor och Spetsar said...

Hej vännen, visst är det fantastiskt så många pyssliga bloggvänner det finns och så mycket inspiration överallt.
Gillar din nya fina header.
Ta nu hand om dig
Kramar
Annelie

Änglarnas hus said...

Såå mycket fint du viasr idag!!..Vi har också sportlov här och jag njuter av ledigheten!!

Ha en bra start på veckan!! Kraam Sanne

It's me said...

Yes almost spring darling....so glad for that !! ....have a nice week....love Ria....xxx..

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Jättefint smycke och diskduk, så många händiga bloggerskor det finns. Det är mycket man kan fynda genom och läsa bloggar. From. imorgon tror jag det skulle bli varmare, ska bli så skönt när man kan öppna upp till uterummet.
Må så gott
Kramar
AnnaMaria

Havfruen said...

Så flotte ting Sylvia. Ja blogglandia har masse flinke kreative damer!!
Vi har hatt dager med sol og varme grader her også...men fra onsdag skal visst regnet komme. Da håper jeg dere får nyta sola:) Godt er det iallefall...jeg er glad bare det er +grader.
Jeg har også bursdag i slutten av mars. Spesiellt snille de som har bursdag da, hehe:)
Nyt kvelden, klemmer fra meg:)

Moski said...

Det var jammen en eksklusiv vaskeklut. Veldig flott. Ja, det er mange flinke damer der ute. Veldig moro å se alt de lager. Nå gleder jeg meg også til vår. Skal bli deilig når snøen og isen forsvinner. Ha en flott dag!

Helen said...

Dette var innlegg med VAKRE bilder, sier nå jeg. Skjønne blomster, fine ting og tang du har kjøpt deg ;)

Og, jeg er såååå enig, jeg blir stadig imponert over så mange mennesker der ute i bloggverden som er så kreativ og flinke, riktig inspirerende å se;)

Koselig med bursdagsfeiringer, lykke til og god uke ønskes deg.

Ciao

Nostalgia said...

så fine ting du har kjøpt ! Mye fristelser her i blogglandia, mange flinke og kreative mennesker :-)

ønsker deg en fiiin kveld !
Klem,Nostalgia

Besta said...

Jeg gleder meg noe vanvittig til vår. Det var så deilig i formiddag da solen var framme, fikk rett og slett litt energi. Det var nå ikke så lenge den var her men håper at den viser seg over hele sørlandet resten av uka.
Her blir det kos med Emma i morgen også. Koselig det også.

klem fra marilyn

Linda said...

Så fine bilder!
Det er mye fint å få kjøpt rundt i bloggeverdenen:)
Så herlig at vi begynner på mars i morgen..hører det liksom på fulgene at nå er det vår!
Klem fra Linda

Birte said...

Herlige bilder og Aldeles Nydelige kluter..

Vet ikke om jeg hadde fått meg til og bruke de :-)) Kun hatt de til pynt.. Bloggene skal herved besøkes..

Ha en fin kveld..
Ps: Mars er en travel mnd her i huset og, med bursdager og bryllupsdag.. Men kjekt er det..

Ha en fin Mandag.

Klem

lisje astrid's husblogg said...

Hei du gode♥

Nydelege bilder!Blir alltid GLAD av å komme inn her,kjære Sylvia:)

Vakkert med ranuklar.

I morga har min kjære bestefar bursdag:)Så er det svigerfar,tantebarn,min mann og ei venninde!
Blir sikkert nok kaker i magen denne månaden;)

Tusen takk for alltid så fine ord frå deg♥

Ønskar deg ein GOD 1.mars:)

Klem frå Astrid♥

Ruths datter said...

hei igjen Sylvia. det er i sannhet mange koselige bloggere som selger fine ting her i blogglandia. jeg har også benyttet meg av det. Ønsker deg en fin ny måned. jeg håper på masse sol og glede.
Klem

Martilie said...

Så flotte nykjøp! Kjempekos å hente inspirasjon rundt om, og masse flott å kjøpe - ypperlig til gaver også..

Og skjønneste blomsten - vakrere blir det ikke..

Klem fra Tove

Malin said...

Du har en fantastisk inspirerende blogg!
Virkelig!

Tusen takk for oppmuntrende og gode ord inne hos meg.. Det varmer..

God klem Malin

Villmarkstausa said...

Hei
Takk for hyggelig kommentar. Litt travelt her for tida, lite blogging. Så fine de klutene dine var med hvite kanter. Takker for inspirasjon. Jeg strikker vaskekluter til "lille lykketroll". Blir fint med slike hvite kanter rundt. Ha ei fin ny uke til deg i det flotte huset ved havet;-))
Klem fra <Ingun