Tuesday, March 8, 2011

8 Mars..å sommer drømmer

Gratulere med dagen, 8 mars er kvinne dagen, har ikke noen spesiellle tanker om dagen, men er for lik lønn for lik arbeid, å veldig glad for den lille forskjellen, Gir dere denne sommerblomster buketten i dag, å all ære til de som gikk foran oss..
Gleder meg til vi har sånne dager igjen, ikke mitt drivhus, men har hatt noen koselige stunder på krakken der, gleder meg til sommer...
Gleder meg til vi kan plukke hvitveis, elsker denne blomsten. Å gleder meg til vi igjen
kan sitte her å kose oss med reker og tilbehør, deilig å sitte å se i bildene fra sommer nå, å vite at snart er det her igjen, kunne bare denne snøen forsvinne litt raskt..
ønsker dere alle en fin dag, jeg blir her å drømmer litt vidre.....

29 comments:

Hulda said...

Å, så herlige sommerbilder! Virkelig nydelig å se på denne grå dagen. Skjønn sommerbukett i terrinen. :) Nyter bildene!

Frøydis said...

Heisann :-)
Enig med deg, lik lønn for likt arbeid, det er absolutt det viktigste...er vel ikke helt DER ennå, men det kommer nok!
Herlig med bilder uten snø, mye har forsvunnet nå heldigvis, men ser det er meldt litt til fredag. Det vil jeg ikke ha, trenger ikke mer nå, hehe

Ha en fin dag og klem fra meg

Blått til lyst said...

Ja, gledene er viktige å ta vare på - og å se fram til til!
Vakre bilder hos deg - det gode med vinteren er jo at våren kommer etterpå :-)
En koselig dag til deg - klem fra Liv

carina said...

så nydelige bilder! litt av en utsikt du har,fantastisk flott!

Mira said...

Å ja! Nå er det bare å glede seg til vår!
Ha ein fin 8 mars du og! Takker for hyggelig hilsen!

(Får visst ikkje gjort stort annet enn å svare på sms osv. i dag;)

Klem fra meg.

Solveig (Svingenslillehus) said...

Herlige sommerbilder, min venn!! Åååå hvor jeg gleder meg til herlige sommerdager!
Ha en flott kvinnedag!
Klemmer til deg!

Linda said...

Takk for titten på de nydelige bildene, ser helt herlig ut...og nå nærmer det seg med både vår og sommer:)
Ha en fin dag:)

Mie said...

Gratulerer med dagen, nå fikk jeg en smule hjemlengsel til sommer på sørlandet ja *sukk* Nydelige bilder! *♥*

Havfruen said...

Gratulerer med dagen:)
For noen herlige bilder....åh..gleder meg veldig til vår og sommer:)
Det er 8 gr og vindstille her idag men det meldes snø til helga :(
Nyt tirsdagen, klem fra meg:)

Cathrines Kreative Hjørne said...

Hei Sylva!
Så herlige sommer- og blomsterbilder! Ja, nå er det fint at det går den raskeste veien mpt sol og sommer! Gratulerer med dagen til dag også - lik lønn for likt arbeid høres ikke annet enn rett og rimelig ut, men ikke så lett å få til visst!

Klem Cathrine :-)

Kari said...

Jeg så bildet av hvitveisene her på siden din og bare kjente hvor mye jeg gleder meg til våren. Koselig blogg, tar meg den frihet å legger deg i bloggrollen min. Ta gjerne turen innom til meg, er helt ny her i bloggenes verden.

Ha en fott dag.

Amy said...

Ahhh, som jeg gleder meg også! I dag når jeg dro fra arbeid stod temperature på 5.5 + grader!! Solen skinner og snøen smelter, et herlige herlige dag! Blir mange slik fremover håper jeg og snart vil mange hager begynner å våkne etter sin vinter hvil og det blir tid å rydde og plante i hagen igjen!! YIPPEE!!!
Ha en strålende dag vennen!

Tovepia said...

Her var det sannelig lett å drømme seg bort til varmere dager!
Herlige bilder, så enig, tenk så godt det skal bli å kunne plukke hvitveis igjen:O)
Nyt dagen, klem fra meg;)

brudeblogg said...

Gratulerer med Den Internasjonale Kvinnedagen, sier jeg! Om mange kvinner her i landet er fornøyd, bør vi vise solidaritet med våre søstre som undertrykkes på de utroligste måter rundt om i verden. Og takk til dem som gikk foran og banet vei for oss!

Smykkas said...

Det er fortsatt et stykke vei å gå, men jeg er glad jeg gjorde min innsats på 70-tallet.

Klem

Mormor said...

Ååååå så flott! Gleder meg jeg også! For en herlig tid vi har i møte!

Varmegrader her i dag - nå tiner det masse, hurra!

Klem Inger

Marie said...

Underbart fina bilder, tänk vilken härlig tid som vi har framför oss.

Kram Marie

Uttan said...

Men ååå vilka underbara bilder hoppas våren kommer fort nu. Man längtar verkligen ut i solen.
Att få plocka in Vitsippor på bordet det är väl helt underbart.

Ha en fråga till Dej på Min Blogg ;)

Kramar!

Daja said...

HAJ, SUPER BLOG!!!!!!!!!AHOJ !DAJA-DUHA

It's me said...

May your dreams may quick come true darling......love Ria....xxx

Beth said...

Så deilig med noen sommerbilder...
Kjenner jeg lengter veeeldig til sommer og sol nå!

Mogi`s Cottage said...

Hello, your pictures are beautiful and look like summer. So it doesn`t take much time anymore and we have spring and then we can all make such great photos again. Best regards Tina

Mona/Villa Tverrteigen said...

Åh...himmel her var det vår fornemmelser Sylvia. Det var deilig å ta turen inn hit:))

Gratulerer med kvinnedagen:)

Klemmer

Li/Småtingene said...

Deilige sommerbilder å kunne drømme seg bort i... ;-)

Ha en flott kveld, Sylvia! På meg blir det en hyggekveld med bloggerunde i godstolen... ;-) Håper du også koser deg på kvinnedagen!

Klem

Magdalena said...

dielig som vårennærmer seg , må bare mars bli litt mildere...
har vært inne hos deg tidligere idag, men nettopp hos deg har eg problemer med å legge til kommentar,
klemklem og takk for hilsen...

Hyacinth Bucket said...

Dejlige billeder Sylvia...:-o)

Man har lov at drømme og mindes og håbe på at foråret snart dukker op.

Klem fra Lisbeth

Lantliv på Rosentorpet said...

Härliga sommar bilder!
Längtar så efter våren,men idag skulle vi få snö igen =(
Ha en bra dag / Sari

Bluggi buggi blogg said...

Herlige sommerbilder. Det skal bli godt når sånne dager er tilbake. Her har sneen dalt i hele dag så det ser ut til å bli en stund til de dagene kommer :)
Ha en flott dag
Trude :)

Maliva`s verden said...

Herlig å se sommerbilder når det snør og snør ute;o(
Du bor virkelig på et vakkert sted Sylvia. Jeg kommer egentlig fra en øy selv, og savner sjøen kan du si. Ønsker deg en fortsatt fin dag! Klem fra meg