Saturday, March 19, 2011

God helg

Alt lørdag å helg igjen, i dag vil jeg vise dere dette fine bilde.. det er av Silje, min snart 15 år gammel datter, det er malt på lerret, det er bror til Min lille Interiørhule som har malt det, vi ble så fornøyd med det, vil du å ha et bilde av dine så titt innom Her og bestill...Srikk gjerne innom Silje sin blogg HER å se fotografiet før det ble malt...å foto er et selvportrett Silje har tatt selv, hun elsker å ta bilder.
jeg har kjøpt noen interiøt bøker i det siste, vil vise dere 2 av dem her..
denne heter Belle Blanc og er tysk, en helt vidundelig bok i den lyse landstilen,
nydelig med pastell farger, jeg koser meg med denne boken, en av forfatterene kan du besøke HER,hun har en nydelig blogg..
den andre boken jeg vil vise er denne At Home with country, en litt mer fargerik bok, veldig inspirerende og skjønn.
begge bøker er kjøpt hos Capris.no, kom i posten etter 4 dager,.koselig med stunder der en kan sitte å nyte disse bøker, å det trenger jeg nå.....jepp .klarte å tråkke over med foten her på torsdag, veldig hoven å vond fot, men føler det er litt bedre i dag, sitter med det høyt,
i dag skinner sola, mannen har alt tatt sin kaffe ute på terasse, må nok ut jeg å, det er så nydelig når det er vår,
for nå er det Vår. gå ut å nyt den..
ønsker dere alle en riktig god dag.

47 comments:

Frøydis said...

Hei på deg :-)
Så stilig et maleri! Kjempefint :-))
Ja, idag er det virkelig vår igjen, sola skinner og det er mange plussgrader :-) Me like!!

Ha en flott lørdag, nå må jeg sloss videre med hybelkaninene ;-)
Klem fra meg

liven said...

Mye fint å se her!!
Ønsker deg god bedring og en fin helg :o)

Britt Irene said...

Hei:)
så morro:)
Ja han e kjempe flink,morro med bilder som litt aderledes.minner får man aldri nok av,i allefall ikke når man kan forevige dem på en så kul måte.
Håper foten din blir bedre og nyt det fine været:)her snør d til skuffelse for alle oss her i heimen.vil ha VÅR:)
ha en fin fin lørdag.
klem:)

Mamsens hus said...

Hei!
Ja det er utrolig godt med vår, hele kroppen ``tiner`` etter en lang og kald vinter.:)
Nydelig solskinn her hos oss også
må ta meg en tur ut å nyte det.
Ønsker deg riktig god bedring, og en god helg. :)

Hverdagsmamma´n Anita said...

Hei Sylvia :)

Så fint bilde! Og flink å ta bilder er hun også, datteren din ;)

Jeg har også bestil noen bøker på Capris. Venter de over helgen. Gode priser og kjempebra utvalg! Det liker vi :)

Ta deg en kaffe eller 2 ute i sola, men husk godt med klær!
Og god bedring til foten;)

Ha en fin helg Sylvia!
Stor klem fra Anita

Violetta said...

Fantastisk flott bilde! Takk for tipset!

Romantikk-takk. said...

Hei.
Så flott bilde av din datter,
søt hun er. Herlige bøker,de kunne jeg også tenkt meg. Nydelig bilder hos deg Sylvia. Fortsatt god helg.
Klem fra Mette.
God bedring med foten.

Silje said...

Føler meg som en kjendis, gitt. :-)

Tovepia said...

Så flott bilde av Silje!!
Kan dere site ute? ..høres helt herlig ut! Sola skinner her også, men kun 3 grader og vind;)
Håper foten din blir bedre, vondt å tråkke over, det har jeg erfart selv.
Kos deg i helga, klem fra meg;)

Besta said...

For et flott maleri:)
Her er det også vår idag, nydelig solskinn og opptil flere varmegrader. Det gjør godt i en ellers skrantende kropp.
Ha en fin dag.

klem fra marilyn

GroLinda said...

Hei søs ;o)
Så flott et maleri av Silje! Tøft! Fine bøker har du kjøpt deg også. Idag tar jeg litt "fri" fra sykebesøk. Kari og Judith skulle ut der idag.
Ha en flott solskinnshelg snuppa mi ;o)
Klem søs :o)

Beth said...

Såå stilig maleri?
Fine bøker du viser her, frister med noe nytt "input" nå som våren er like rundt hjørnet. Ja, for den er vel det???

Lenemora said...

SÅ fint maleri av Silje, skikkelig stilig!
Så veldig koselig ut de bøkene dine også. Stakkars deg som har tråkket over, det er veldig vond. Gjorde det for mange år siden selv.
Bare en ting å gjøre da; sitte med benet høyt og la det hvile til det blir bra....men godt med vårluften nå, da!
Klem Lene

Pia said...

Oj, så mycket fina saker du visar oss!!! Skall ta en titt på Siljes blogg, för bilden är fantasrisk!!!
Intressanta böcker du har hittat, de skulle jag villa sitta och läsa här nu, när det söar STOOOORA vita flimgor - i massor! BLIR DET ALDRIG VÅR????

Sköt om dig!
Kraam!
-Pia-

Smykkas said...

Lekkert bilde og mye flott å se på ellers også.

Klem

Smykkas said...

Lekkert bilde og mye flott å se på ellers også.

Klem

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Det är en jättefin tavla på Silje, så bra hon har målat av henne. Jätteroligt och ha en sån tavla.
Tack för bra boktips, bägge ser intressanta ut.
Ha en skön helg vännen
Kramar
AnnaMaria

Evelyn said...

Hei :)

Oii for et vakkert maleri.. kjempe fint ble det... så nydelig :):)

Ha en fin lørdagskveld:)

Magdalena said...

det var et flott maleri..
og så interessante bøker du viser..
god helg videre..
magny

Lillian said...

å nei, så uheldig du har vært i det siste.... uff... men uansett, god bedring!! Får håpe d er nok for en stund nå....

det så ut til å være koselige bøker, jeg får aldri nok inspirasjon, så kanskje jeg må inn å titte litt selv, kanskje det er noe der til meg å... ;)

Ha en fortsatt fin helg!

Shabby Charm said...

Takk for gode boktips! Og ikke minst tips om bildet man kan lage. Dette må jeg se nærmere på.

Ønsker deg en riktig god helg

MaiaKLEMMER

lisje astrid's husblogg said...

Det bildet var berre SÅ stilg!

Som alltid syner du dei nydelegaste bilda av slikt vakkert interiør!
Heimen din er ein draum♥
VAKKER!

Takk for alltid så gode ord frå deg:)

Nyt resten av helga:)

Klem frå Astrid

Solveig said...

Å tråkke over med foten er bare kjempevondt! Stakkars deg. Håper den kommer seg snart!
Jeg har også boken Belle blanc - aldeles nydelig!
Ønsker deg en god helg videre.
Klem fra Solveig

Cathrines Kreative Hjørne said...

God morgen!
Takk for hyggelig hilsen hos meg! Jo, det går bedre, men tar nok lang tid før jeg er helt fin igjen. starter opptrening til uken. Men det er deilig at det våres, og at vi har kommet så nærme neste sommer! Takk for tips om bøker! Håper foten din snart er bra igjen - det er vondt å trå over.. Ha en fin søndag!

Klem Cathrine

elinAnita (eddaskreativiteter ) said...

Stilig bilde....
Flotte bøker ønsker meg begge to:)
Ja du får ta det med ro med foten..bare kose deg og drikke kaffe og se i de flotte bøkene dine:)
klemklem

Hemma på Landet said...

Så fina böcker.:-) Kram Stina

Ragnhild / Wallas Verden said...

Å så flott bilde eller maleri. Virkelig fint.
Ser ut som en veldig fin bok også.
Ha en skjønn søndag.
klem:)

Ingunn said...

Flott maleri av en flott jente !
Og som vanlig viser du mange nydelige bilder.
Det er balsam for sjelen å titte innom hos deg , kjære Sylvia.
Ha en nydelig søndag.
Klem fra Ingunn :)

Datt said...

Wow, såååå stilig det bildet på lerret!! Knalltøft!

Vintage House said...

Snyggt på dottern din:)
Belle Blanc har jag med härligt fina foto iden.
kram
sandra

sologbolig said...

Stilig bilde av din datter. Og så flotte de bøkene såg ut. Det er ei stund siden eg har kjøpt interiørbøker nå, kanskje på tide å gjøre en forandring på det.
God bedring med foten og ha ein fin søndag.

Hespe said...

Hei vennen!
Skikkelig flott bilde av din datter - en annerledes og kul måte å presentere et bilde på!

Flotte boktips du kommer med Sylvia - har vurdert Belle Blanc selv, og Capris er virkelig stedet å bestille - billig og hurtig!!!

Uffda, ikke bra å høre at du har tråkket over - håper foten snart er bra igjen!!!

Angående snøklokkene, så er jeg litt usikker, men tror kanskje de er fra Miljøgården. Kjøpte de på Glasmagasinet, så om dere har den butikken hos dere, så kan du jo titte innom der...

Ønsker deg en fin søndagskveld og en flott kommende uke!

Klem fra Hildegunn

lavendel mio said...

Så stilig bilde av din nydelig datter!
Den boken ser kjempefin ut.
Våren kommer snikende litt for hver dag, nå har vi mye å glede oss til:)
Ønsker deg en fin uke, klem Hanne

blessedmom's simple home said...

I keep meaning to pick up those books. They look wonderful!!
Love the painting of your beautiful daughter too :-)
Blessings,
Marcia

bikim said...

so pretty!
happy spring!
Rosa

Karl Halvorsen said...

Hei og ei fin uke til deg, Sylvia. Håper du får foten "på plass"igjen, snart. Er nesten fristet til å si, nå får du jammen ta deg sammen! :) Tør å si det til deg, du skjønner det er humoristisk ment, men like oppriktig også. Det er da noe så til de grader uheldig du er da. Må snart ta en prat med din bedre halvdel, om vi tør å la deg gå på egen hånd lengre. :)

Håper du retter snart på deg, slik at du kan nyte våren som har kommet. Den begynner å røre på seg her også, når det gjelder temperaturen. Resten kommer vel etter hvert.

Ha en god og smertefri dag og uke, Sylvia!

Nostalgia said...

Nydelig maleri ! veldig koselige bøker du har kjøpt, tror jeg må titte innom capris :-)

Kjedelig å trakke over, håper du blir snart bra igjen.

Ønsker deg en fiiin uke !
klem, Nostalgia

Fågel Blå said...

Tack frö boktips!!!!
Verkar verkligen intressanta!!!!!
Fin bild!!!!
ha en fin vecka!
kram kathrine

bodil said...

Hei.Du har en nydelig datter.Kjempe nydelig bilde.Koselig å ta bilder.Tusen takk for titten av bøkene.Ser kjempe fin ut.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.

Anno1925 said...

Så flott og stilig maleri! Skikkelig wow!

Takk for boktips - er på jakt etter noen nye interiørbøker, men synes alltid det er litt risky å kjøpe på nett uten å ha bladd i bøkene først. Har opplevd å bli litt småskuffet noen ganger ja...

Ja... og så vil jeg si fra om at du har blitt trukket ut som en av vinnerne i giveaway'en min :-D
Titt innom bloggen min for å se hvor du kan sende adressen din

Klem fra Linda

Alven said...

Hei du :-)

Så fint og koselig maleri av dattern din :-) Må gå inn å kikke igjen på bloggen hennes etterpå :-)

De bøkene så veldig fine ut :-) Spørst om jeg ikke må ta turen innom capris etterpå også :-)

Ønsker deg en fortsatt fin uke :-)


Mange klemmer ifra meg

berit.. said...

SÅ flott det bilde av Silje.. dyktig kunstner !!

interiørbøker blir liggende å støve hos meg.. er nok gått lei :))

ha en flott dag Sylvia :) klæm fra mæ

berit.. said...

SÅ flott det bilde av Silje.. dyktig kunstner !!

interiørbøker blir liggende å støve hos meg.. er nok gått lei :))

ha en flott dag Sylvia :) klæm fra mæ

ENGLE HJØRNE said...

Hei vennen. Så fine bøker du har kjøpt. Det et virkelig en god innvistering, å sitte i ro å fred med gode bilder som gjør dagen herlig. Det var et kjempe fint bilde av konfirmanten deres. Jeg ønsker deg alt godt, klem fra Sissel.

Freshgarden said...

Så mycket fina saker du visar, sitter bara och njuter av bilderna.
Här är det fortfarande mycket snö kvar, men det börjar droppa från taket nu när solen ligger på. Vill ha barmark så man kan vara ute på tomten.
Ha de gott
Vårkramar
Britt

Myr said...

bildet ble kjempefint!
takk for tips
ønsker deg en fin kveld
/myr

Jewellery Bijou said...

Your blog is realy great!
hugs
Dorota
www.jewellerybijou.com