Thursday, March 10, 2011

grå dag ute...

Hei . sitter inne på en regntung dag, kom litt snø i natt, men den forsvinner nok i dag...
jeg kjenner det så godt i kroppen når været er sånn som dette,
Så jeg satt med data på fang å hygger meg med bloggene deres, er så mye vår glede rundt
i blogg land nå.
Men må bare få anbefale Hulda sin blogg i dag. den oser av vår å glede, gå inn å titt Her ..
Mine tanker gikk til vår og sommer, så jeg skal nok få opp noen vår farger i kjøkken i dag, deilig å tenke på at det snart er vår å at hagen snart er sånn igjen som over her.
å til jeg kan bruke disse igjen, elsker disse sko, nydelige på beina, denne sommer er de faktisk 3 år, kanskje et nytt par må kjøpes i år.
Da må jeg sette igang her, finne frem litt vår...
håper snøen smelter hos dere.
ha en vakker dag

31 comments:

emilias gömmor... said...

Så skönt när det ska bli sommar!
Längtar!!!

Kram Mimmi

Hulda said...

Så koselig, Sylvia! Tusen takk! :) Flott innlegg hos deg. Så fine blomster, og et nydelig bilde fra hagen.

essemia said...

Så underbara bilder. Ja, nu får snart snön försvinna. Men dom har lovat oss mer idag och dessutom stark blåst till kvällen. Usch! Vill kunna sätta in en bukett med vitsippor som du har i bannern.
Hoppas du hittade något fint till köket.
Kram Elzie

Romantikk-takk. said...

Nydelige bilder.
Her laver snøen ned,vannrett.
Smart den boksåpneren i forrige innlegg.
Klem fra Mette.

Besta said...

Ja huff, det er en grå dag ute og det snør ganske godt. Det er så deprimerende. Får prøve å gjøre det litt koselig inne i dag jeg også.
klem fra marilyn

Mie said...

Kjempeskjønne blomster og for noen nyyydelige tresko, de var vakre :) *♥*

Linda said...

Takk for titten av de nydelige bildene!:)
Her er det også kommet litt snø i løpet av natten, tror det forsvinner i løpet av dagen:)
Kos deg videre i dag,
klem Linda :))

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Här snöar och regnar det omvartannat, men det är så blöt snö som kommer ner så den på marken tinar ännu fortare nu.
Nu är det inte länge till att du kan hoppa i dina fina träskor och gå ut i trädgården.
Håller med om Huldas inlägg, rena vitaminkicken.
Varm kram
AnnaMaria

Ingunn said...

Deilige , sommerlige bilder. Tusen takk !!!!
Tro det eller ei..Her laver det ned med snø !
Så jeg var heldig som fikk tatt bilde av solkroken min før vinteren kom tilbake....

Ha en fin dag.
Klem fra Ingunn :)

Nita said...

Så kosleige bilder :o) Lengter også til våren... men her bestemte kong vinter seg for å vise hva han er god for og vi har fått ett tykt lag med snø over natta. Men men solen stråler og vi får bare nyte at d ikke regner ;o)

Ha en kjempe fin dag!!

klem

It's me said...

Oh ...i like your shoes !!! so nice !!! have a nice day darling....love Ria....xxx...

Smykkas said...

Det har snødd her også, så inntil videre blir det å pynte med vårfarger inne.

Tusen takk for koselig kommentar på innlegget mitt om postkassene. Det er alltid kjekt med oppmuntring.

Klem

Amy said...

Oh Sylvia, Peoner er mitt yndligst blomst og den var helt nydelige!!! Jeg har flere peoner busk rundt i hagen som jeg gleder meg å se i sommer. Og de sko var super fin, har lyst på slik selv...må se hva jeg kan finne til sommer!!
Ha en koselig dag, selv om den er grå!
En varm klem fra meg :-)

Sjarm og Glede said...

Takk for koselig kommentar om kjøkkenet mitt :-)
Enig med dere alle sammen. Nå vil vi ha vår :-) Her på østlandet snør det i dag :-( Kan ikke noen skru av snøbryteren ;-D

Lag vår inne :-) Ha en god dag ;-)
Klem Hilde

Mormor said...

Nydelige bilder som vanlig hos deg! Og nydelige sko! Og for en hage! Gleder meg til å se årets hage hos deg altså!
Det har forresten snødd her i dag. NÅ får det jamentemæ væra nok!!!

(og du - det var vel en liten hvit løgn med tilbud på papiret.. men kjøpt på Meny, trodde det var vanlig Lambi. Ble en historie ut av det da, hihi)
Klem Inger

Ingunn said...

Jeg synes jeg har sett den hos deg også , ja. Jeg bestilte "tak" fra Clas Olsson i Sverige.
Søkte en stund på nettet og fant det til slutt.
Skal se om jeg finner adressen og sende den til deg :)
Vi har fått veldig mye skryt for vår.....♥
Klem :)

Havfruen said...

De skoene er så fine:)
For en hage du har...ser bare helt nydelig ut:)
Mars er vle slik...snø, regn, sol og grått....men det går riktig vei:)
Nyt kvelden, klem fra meg:)

Datt said...

Ah, vår og sommer, jatakk, vil ha!

Roka Design said...

Heisann Sylvia:)

Ja jeg vet at dette lekkre soverommet er dere`s;)
Skjønne Hilde som hjalp meg med den saken der:)
For noen søte tre-sko, slike skal jeg ønske meg til sommeren:)
Ønsker deg en kjempe fin kveld Sylvia:)
Klem fra Kari:)

Uttan said...

Ja det här vädret gillar inte kroppen och inte "knoppen" (huvudet) heller. Men när Jag ser bilden med blommor och träskorna Du visar i dag så finns det hopp!
Men Vi har tyvärr fått mer snö i dag igen. Men den kanske tar med sig den som Vi har också till att smälta bort.

Kramar!

Ruths datter said...

Ja nå er det grått og surt,men så har vi masse vakkert å se fram til da. De skoene ser deilige ut.Ønsker deg en trivelig marshelg Sylvia.
Klem

Kari said...

Nyyydelige bilder, peoner av noe av det vakreste som fins. :) Det går mot vår og sommer selv om det ikke akkurat ser slik ut.

Ha en fin helg

Klem fra Kari

Bente said...

Hei :)
Så fine bilder som minner om sommer! Det gir energi bare det å se på bildene :)
Så fint du hadde gjordt det i trappen din også :)
Takk for inspirasjon :)
Ha en finfin helg :) Klem :)

Vita små hjärtan said...

Hej Sylvia!
ja nu längtar vi efter våren. Så härligt det ska bli. Å dina skor är så fina!
Ha en mysig fredag o en fin helg.
Kram Agnetha

Lenemora said...

Ønsker deg en god dag, SYlvia!
Deilig med litt lys og sol idag.
Ha en fin helg, vær gjerne med på min Gammeldagse fredag, du har så mange nydelige gammeldags ting...

Klem Lene

June said...

Hei Sylvia!
Tusen takk for info om de tøffe støvlene! Det høres jo ut som om det er mulig for folk med fotball-legger å bruke dem også jo!! ;)
Jeg skal undersøke så snart jeg har mulighet. :))

Takk for koselig kommentar hos meg i dag også! Gikk det helt greit??Det er fortsatt mange som forteller at det er umulig å få lagt inn kommentar på bloggen min...Isj...jeg skjønner ikke hva som er feil!

Håper det er solskinn både ute og inne hos deg i dag, Sylvia! :))
Riktig god helg!
Klem
June
Nostalgi & Skriverier

Synnøve said...

Har så lyst på sånne sko som du har:)
trivelg og gjøre det litt vårlig inne,når våren lar vente på seg ute:)
Ha en fin helg
Klem Synnøve

liven said...

Nydelige bilder Sylvia!!
Husker nok bildene fra uteområdet ditt i fjor :o)
Liker disse kloggene....tror jeg må ha meg noen slike til sommeren!

Ha en fin helg :o)

Hespe said...

Ja, nå gleder vi oss virkelig til utesesongen begynner - helt klart!!! Jeg har samme skjønne kloggene som deg, og de er jeg bare så utrolig glad i - en sikker sommerfavoritt!!

Ønsker deg en flotters helg - kose deg!

Klem fra Hildegunn

Husmannsplassen i Hidlesundet said...

Så herlige vår og sommerbilder! Her kom det snø igjen. Kaldt er det også! Og glatt! Vi som pleier å ha vår i hagen på denne tiden!
Skoene dine var skjønne!! Jeg leter desperat etter støvler med nostalgiske roser på. Har funnet ut at Kappahl hadde slike for 2 år siden. Men det hjelper ikke meg.
Ha en koselig helg, Sylvia og tusen takk for gode ord!
Klem fra Hjørdis

Tonje said...

Hei Sylvia!! :) Tusen takk for svar Sylvia!! Jeg har tatt til meg rådet ditt med bakepulver og har nå plassert det på badet! Skal prøves ved neste hvitvask! Tusen takk for fine ord!! vi blogges ;)Klem Tonje