Saturday, March 5, 2011

Helg igjen

Ja så er vi kommet til helg igjen, denne helgen skal det feires fastelaven i de tusen hjem,
mange små barnehender som skal rulle ut de lekreste boller..vi skal nok bake i morgen vi å.
denne helgen håper jeg snøen smelter mye, har fått måket en bar flekk som har tørket, såå deilig å se tørre terassebord igjen.. denne vinter har vært hard, men nå ser vi en slutt på den..
skal bli så nydelig .
kanskje jeg får meg en kaffe kopp ute på min bare flekk denne helg, om så skal det dokumenteres `ler`.....godt med solstråler som varme i ansikt nå, kjenne sola varme, en våkner til liv.
ønsker dere alle en riktig god helg, å nyt den .

34 comments:

RoseSommer said...

Er det ikke herlig med varmende solstråler! God helg.

Frøydis said...

Nyyyydelig vær! Me like!!
Ingenting igjen av snøen på verandaen..husker du bildet jeg la ut? Borte vekk :-D

Er trøtt, ble sittende oppe til halv 2 i natt..for gammal til det der, hehe..Vurderer å krype under dyna igjen, våkne guggen så han kan massere meg til jeg sovner...var ikke det en god idê? Tror han hadde blitt glad da, hehe..

Nyt dagen og klem fra meg

Bente said...

Hei :)
Fant deg via andre her :)
For en nydelig blogg du har,fin utforming, ser jeg har mye å lære :)
Ja,nå er lengselen etter våren sterk,solen skinner ute, og i går var snøen så smeltet på veien , at minsten bare måtte ut og sykle! Det er vårtegn :)
Nydelige bilder her hos deg, og for en fantastisk fin blomsterbukett!!!

Ha en skjønn Lørdag :)

hemma hos lilla mej said...

Ååå vad fina bilder du visar idag.Bara så himla vackra.Önskar dej en fin lördag vännen.Varm kram Rita ♥

Helen said...

Artig å lese hvor glad man kan bli, over å få måkt unna litt nsø - slik at man kan se en bar flekk på terrassen !! Har skjønt denne vinteren har vært både laaang og haaard !

Håper virkelig at du får satt deg ut på din "bare flekk" med kaffe og kanskje en fastenlavensbolle? Mens, solen, kanskje, titter frem? ;)

God helg !

PS, veldig søt blogg du har !

Romantikk-takk. said...

Koselig innlegg med kjempefine bilder. Jeg kjøpte berlinerboller men de er spist hihihi klarte ikke å vente. Kos deg med baking.
God helg.
Klem.

Evelyn said...

Hei :) ja nå vill vi ha vår.. her har vi vell i grunnen hatt litt vår lenge da... i går regne det og blåste veldig og jeg håpa at siste rest av snø skulle forsvinne.. men tror du ikke da jeg våkna i dag va det blitt litt snø igjen æsj.. men helt typisk mars måned da..

Ja ja.. skal ikke klage.. vi har i grunnen hatt mange fantastiske dager her etter jul.. men det er noe med dette at når mars måned begynner så lengter man ettervår.

Et flott skap du har bilde av i bloggen din .

Ha ei fin helg og kos dere :)

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Det har varit en hård vinter, vi behöver barmark och mycket sol nu. Idag känns det som riktig vår, äntligen! Hoppas du kan fika ute.
Solig kram
AnnaMaria

Uttan said...

Här skiner solen i dag men det blåser rejält men det är ju bra för det tar på snön då.
Och det droppar från taket..Å så härligt!

Kramar!

Anne Torill said...

Fine bilder av det koslige hjemmet ditt:)
God helg til deg og dine:))
Her blir det ei helg med maling og huslige sysler!
Klem fra Anne Torill:)

Anitas hus said...

Å, ja er det ikke deilig med lysere tider!
Nyter hver solstråle og hver dråpe som drypper fra taket. La det smelte bort alt sammen.
Her er det pugge helg, lekser, lekser, lekser, men ute er det sol, sol, sol, så jeg håper å kunne sette meg litt i solveggen å lese litt:)

Ønsker deg en strålende helg, Sylvia, også håper jeg du får kost deg på den bare flekken din^^,)

Klem, Anita

By MARIANNE said...

Flotte billeder du viser. Jeg bliver altid inspireret af dine billeder. Tak for din kommentar på min blog. Jeg bliver så glad, når jeg sidder i skurvognen og opdager at der er lagt kommentar til mig.
Klem MARIANNE

Linda said...

Nydelige bilder!

Nå har jeg akkurat kommet inn fra tur - mest sol, men også noen snøbyger..men det legger seg heldigvis ikke! Kjenner at solen er begynt å varme, så herlig!
Ha en riktig fin helg.
Klem fra Linda

Louise said...

En jätteskön helg önskar jag dig Sylvia! ;)

bodil said...

Hei.Tiden går fort.Får gjøre det beste ut av vær dag som går.Vinteren kom tilbake til Frei.Nydelig bilder.Fastelavensboller nam,nam.Får se i morgen om det kan bli en bolle:)) Ønsker deg en riktig fin Lørdag.Klem fra Bodil.

Havfruen said...

Dere har sendt snøværet lengre opp i landet...hos meg stormer det og snør, fysj:)
Kos deg Sylvia, nyt helga og godværet:)
Klemmer fra meg:)

Magnys Lille Krinkelkrok said...

ja for en vakker bukett, inspirert av JDL... koselig med fastelaven,tenket ikke bake , vi er bare to hjemme imorgen, men jo, vi baker!!
det er så deilig nå som det våres,isende kald vind heri dag, men solstrålene varmer..

og JDL,-soulfood...
goklem,magny

Tovepia said...

Hadde litt vårstemning i går, men idag har snøen og haglskurene avløst hverandre med kraftig vind.
Hvert år er det like trivelig når man ser den første barflekken, så den kommer vel snart, håper jeg;)
Nyt helga, klem fra meg;)

Ekte Interiør said...

Kaffe på bar flekk høres herlig ut!! Jeg har prøvd flere ganger å komme inn på bloggen din og ikke lyktes. Så oppdaget jeg at jeg prøvde å klikke meg inn på "min nettside" i din bloggerprofil. Den veien kommer man kanskje ikke til bloggen? Nå har jeg i hvert fall gått "bloggveien". :-) Nå skal jeg se om jeg finner bilder av sølvbestikket ditt! ;-)

carina said...

hei!tusen takk for koselig hilsen på bloggen min!du er hjertelig velkommen tilbake!flott blogg du har,jeg legger meg til som følger hos deg:)

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt said...

Gleeeeder meg til sommer og sol! Men, vi må nok vente lenge på den her på Helgeland, gitt. Snøen laaaaver ned her :(

Koselig med hilsen fra deg inne hos meg. :) Ønsker deg ei riktig god helg videre.

Klem
:)

It's me said...

Wishing you a happy weekend...enjoy have fun darling......love Ria...xxx.

Lillelaila said...

Bortsett fra vinden så har det vært helt nydelig i dag!
Håper det blir like flott i morgen!
Kos deg!
klem Laila

Blått til lyst said...

Ja, er det ikke deilig!
Sol og takdrypp, varme og kanskje noen fregner på nesen.
Det begynner å hjelpe seg her også, selv om det ikke er kommet lenger enn til at alle veier er forvandlet til belter av tykk is.
Vi skal ha boller i morgen, vi også. Kanskje det blir boller og kakao i solveggen *s*
En fortsatt god helg til deg -klem fra Liv

Besta said...

Jeg har også et par bare flekker på uteplassen. Deilig å kjenne solstrålene og litt varme igjen.

ha en fin helg.
klem fra marilyn

Martilie said...

Nydelig med solstråler som varmer og bader alt i et vakkert lys!

Vi tyvstartet og har hatt boller idag. Barna og venninner hadde bollefest/picknick på stuegulvet :) Resten av dagen var det solvegg og utelek på oss.. Deilig!!

God helg!

Klem fra Tove

Hanna said...

Jag har en liten tävling hos mig som du gärna får vara med i.
Ha en fortsatt bra söndag.
Kram
Hanna

Smykkas said...

Jeg nøt noen varmende solstråler i går og det gjorde virkelig godt. Det er en flott årstid vi har foran oss.

Klem

Smykkas said...

Jeg nøt noen varmende solstråler i går og det gjorde virkelig godt. Det er en flott årstid vi har foran oss.

Klem

Sylke said...

Så fint hjerte du har på det øverste bildet! Her tiner det også, men det er fortsatt veldig mye snø som ligger. Men der det har vært måket fra før, tar solen godt, og det blir bart.

Ha en fin søndag!
Klem

Hespe said...

Ja, nå har vi virkelig hatt noen flotte dager! Jeg er så smått begynt veranda-sesongen. Deilig å kunne sette seg ut og nyte varmen fra vårsolen :o)

Så er et flott VM over her i Oslo. Må si det blir litt tomt og stille i byen - har vært en helt fantastisk stemning!

Ønsker deg en fortsatt fin søndagskveld!

Klem fra Hildegunn

Hanna said...

Tack för att du ville delta i min tävling.
kram
Hanna

Miss Mette said...

Hei Sylvia :)
Huff, har vært mye snø hos dere i vinter – blir helt så deilig når sola begynner å varme – da forsvinner snøen fort da!!! Har vært snøfri her en stund, men i helga kom det snø igjen – men med de stormene vi har her ligger ikke snøen så lenge :)) Alltid koselig å titte innom deg, så mange fine bilder du deler med oss ღ Nydelig det forrige innlegget ditt også… Ønsker deg en super kveld videre, stor klem fra Mette

Elin med Draumesidene said...

Hei! Takk for så fine ord inne hos meg! Lekre detaljar du har i skapet ditt! Håper at dokke får vår snart. Vi har hatt det ganske OK etter nyttår. Men no snøvar det igjen. Slutter snart håper eg, for alt var borte for eit par dagar siden. Heilt herleg å sitje og kjenne sola på terrassen!

Ha ei flott veke!
God klem Elin!