Tuesday, March 22, 2011

Hverdagen løper fort

ja jeg må si disse dagene går fort, det er så mye en skal ha gjort, men hvor blir tiden av? Å utenfor er det full vår nå, tenk idag var det 19 grader på terassen her, så jeg nyter...
før helgen var jeg innom Mester grønn. å der var de herligste anemoner og hyacinter, jeg elsker anemoner, så jeg var ikke i tvil at de skulle bli med hjem.
nydelige farger, skikkelig vår kick. urnen er fra Dommo.. åå de har såå mye fint, elsker det merket....
iDAG 22 mars er denne søte jenta 4 år. det er Stina mitt herlige barnebarn, hun har rååsa selskap med 7 små prinsesser i dag, kan tro hun gledet seg.. Gratulere Stina, gleder oss til å se deg i morgen...
Blir litt av hvert i her i dag, min pappa fyller 75 år i mai, å da er det så gøy å ha en flott kort til gaven. se på dette festlige koerte, en flott jakke..med knapper og alt..
å nåe en åpner det finner vi dette, mange lekre detaljer her. Det er Sanna med bloggen Velkommen til Sannas Kort og Godt som lager de skjønneste kort, hun har laget noen fler til meg, men kan ikke vise de før litt senere ,(mottaker kan lese her) men de kommer..
gå inn HER om dere vil se å bestille Kort fra Sanna, anbefaler dem...
Her ser dere bukta utenfor vår terasse nå..på et lite isflak har 2 svaner tatt seg en hvil, nå er all is borte, så koselig å se at svanene har overlevet denne harde vinter vi har hatt..det er så deilig å finne vårtegn ute nå,
tusen takk for alle fine hilsner på forrige innlegg, det varmer ..
nyt våren alle sammen, nå har vi en herlig tid foran oss.

39 comments:

Frøydis said...

Gratulerer med barnebarnet :-) Tenker det er livlig i heimen med 7 prinsesser, hehe--
Godt det er en tid for alt, ikke sant?

Mine påskeliljer LEVER! Helt utrolig, og de har kommet med blomster allerede! Tror jeg har magiske fingre, hehe

Ha en fin kveld videre og klem fra meg

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL said...

Gratulerer med barnebarnet,det var ei søt lita tulle..Nydelig bilder du viser,deilig med vår:)) Klem fra meg:))

Lavina said...

Gratulerer med dagene både til barnebarn og din pappa. Nydelig kort så jeg skal inn å titte på linken.

Sommer i sør og vinter her nord. Venter full storm i morgen.

Ha en fin uke!

Prinsesse Elin said...

Gratulerer kjære Sylvia med barnebarnet ditt. Fantastiske bilder på blogginnlegget ditt i kveld. Koselig:)

Mamsens hus said...

Gratulerer med barnebarnet. :)
Nydelige vårbilder du viser her.
Ha en fin kveld!

Mogi`s Cottage said...

Wonderful pictures, I like your blog very much. Have a nice week. Regards Tina from Mogi`s Cottage

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Vilken skillnad, så härligt det ser ut med öppet vatten och sol. Och det var roligt och höra att svanarna är tillbaka. Det var vårens vackraste bukett du har, en symfoni av vackra färger.
Skickar en grattishälsning till söta Stina också.
Kramar
AnnaMaria

irene said...

Gratulerer Sylvia!
Lenge siden jeg la igjen en hilsen till deg, men tenker på deg i allefall!
Ha en fin kveld!

Klem Irene

Linda said...

Gratulerer så mye med 7-års dagen til barnebarnet! Så søt hun er:)
Fine bilder du viser, så herlig nå som våren er her!:)

Havfruen said...

Gratulerer til den utrolige søte prinsessa:)) Helskjønn:)
For en blomsterprakt og FOR en forskjell på været....jeg har storm og har vært litt småredd idag..helt forferdelig. Så ser jeg det herlige været hos deg....og 19 gr. Helt utrolig:))) Nyt det Sylvia, klemmer fra meg:)

Tino said...

Gratulerer så mye til den lille prinsessen!
Nydelige blomster, trodde først at det måtte være bilder fra sommeren.
Ja deilig tid vi har foran oss nå, vi får passe på å nyte det.
Ønsker deg en fin kveld!
Klem T

Hanna said...

Tittar bara in för att säga hej!
Kram
Hanna

Lenemora said...

Utrolig vakre blomster!!!!
Åhh jeg tror jeg må kjøpe noen slike til helgen.....
Nydelig vær her om dagen, vil gjerne komme bort å ta en cappucino hos deg...hvis det passer, er sååå lenge siden vi har sett hverandre, hvordan er det med foten din?

Klem Lene

Suzy's Vintage Attic said...

What a delightful post, such beautiful photos. The flowers are stunning!
Isabelle x

sologbolig said...

Så herlige blomsterbilder og så godt å ha fått vår da. Her er det omsider bart, men nå raser det jo i alle fjellsider !!!!! Men det vil vel helst gå bra. Ha ein fin kveld.

Besta said...

Gratulerer med skjønne stine:) Det er en koselig alder. Tomine blir 4 neste måned.
Buketten din var nydelig, det var noen skjønne blomster.
Ha en fin kveld.
klem fra marilyn

-Sanna- said...

For noen herlige bilder du hadde i dag. Fantastiske farger på blomstene.
Også 19 grader på terrassen da, gitt!!
Her har vi hatt 6 grader og snøen minker sagte men sikkert. Men det er iallefall i meter med snø i hagen enda. Jeg blir såååå lei!
Takk for at du linker til meg. Kjempekoselig.
Så herlig dere har det utenfor terrassen. reine sommerstemningen....
Klem herfra...

Anitas hus said...

Gratulerer så mye med barnebarnet Sylvia, så søt hun er. Klart hun må ha råååååsa bursdag^^,)

Nydelige bilder, så deilig nå som vi endelig får litt vår.
Jeg har storkost meg i solveggen på terassen idag, med te og masse interiørblader. Det er skikkelig terapi for en vinterlei kropp;)

Ha en fortsatt fin våruke!
Klem, Anita:O)

My home is my Castle - by Kari said...

Gratulerer med lille prinsessa di :))
For noen herlige blomster da.. Nydelige farger.
Den utsikten din skulle jeg gitt mye for å ha ;)

Klem,Kari

Margrethes hus og hage said...

Så nydelige blomster, vakre farger og flott satt opp!
Og for en utsikt dere har :) Herlig!

Gratulerer så mye med barnebarnet. Er ikke hver dag man blir 4 år, så litt råsa hører med :)

Ha en fin morgendag. Hilsen Margrethe

RoseSommer said...

Heisann! Håper det blir sånt vær imorgen også. Da skal jeg ut i sola! Idag har jeg vært på trening og hos naprapat, så det ble ikke noe tid til kaffe i solkroken. (Ja, nå er det jeg som ha vond skulder. Håper din er bedre. Det blir vel min også ved hjelp av naprapaten, håper jeg.)

Beth said...

Gratulerer til din lille prinsesse!
I dag hadde du et nydelig innlegg med masse sommerfarger, ble riktig glad over disse nydelige bildene.
Og det er et nydelig sted dere har der ved vannet...

Miss Mette said...

Hei Sylvia
Tusen takk for koselig hilsen ღ ..og kjekt å høre at dere har fint og vårlig vær. Må være utrolig DEILIG, jeg gleder meg i alle fall til mer vårlig vær :) Her er det et fryktelig vær igjen, vinden har tatt seg opp til kvelden… Gruer meg litt til å legge med, huset rister og det er et fryktelig uvær. Huset vårt ligger helt ved kysten og rett mot styggværet som står på… Huff, og huff…

Nydelige bilder du viser, Sylvia – herlig med blomster i alle regnbuens farger ♥ gratulerer også med dagen til barnebarnet ditt, sååååå nydelig ♥ og det samme med utsikten din, nydelig… Ønsker deg en fortsatt fin uke, klem fra Mette

Romantikk-takk. said...

Hei og gratulerer masse til ditt skjønne barnebarn. Nydelige bilder og tenk 19 grader,så heldig.
Kjempefine kort Sanna lager.
Kos dere med feiring.
Klem.

Cathrines Kreative Hjørne said...

god morgen!
åååå, så nydelige blomster, utrolig vakre farger! og herlig å se at våren er i anmarsj, og at isen nesten er smeltet på sjøen hos dere! her ligger den meterhøy, men det sildrer og smelter! håper på en rusletur ut i dag! ønsker deg en fin uke, og gratulerer med prinsesen i går!

klem cathrine

Uttan said...

Grattis till Ditt söta Barnbarn!

Vilken vacker blombukett Du har på bordet i urnan.Vilka färger!

Ja visst är det fantastiskt härligt nu Det är nog äntligen Vår nu.
Utsikten hos Dej är det inte alla förunnat att ha. Vackert!!!

Önskar Dej en solig dag även i dag.

Kramar!

RoseSommer said...

Hei igjen. Takk for kommentar. Skriver litt igjen:
Neida, jeg har ikke skadet meg, men har fått veldig vondt i skulderpartiet av en eller annen ukjent grunn. Sittet for mye ved pc'en, kanskje?? :-) Etter 2 uker med smerte fant jeg ut at en tur til naprapat var verdt forsøket.
Ikke godt å bli gammel, vet du.....
Ha en fin dag i sola, og kos deg med de fine blomstene. Bildene dine er skikkelig klare og fine.

Bluggi buggi blogg said...

Å så nydelig blomsterbukett du hadde. Herlige farger. Blir så glad av sånne flotte farger :)
Søt liten jente. Gratulerer med dagen :)
Ha en flott dag
Trude :)

Smykkas said...

Gratulerer med barnebarnet.

Flotte bilder du viser. Det er herlig å se gladfarger når det er grått og trist ute.

Klem

Har en drøm... said...

Ååå, så herlig med bukten fri for is, deilige bilder;))
Og for noen vakre blomster du har kjøpt, lekkert med så mange forskjellige blomster og farger i en bolle, og den var jo og knallfiiin ♥

Gratulerer med barnebarnet, hun er så skjønn;)

Klem Line

Bestemor Drillo said...

For noen herlige vårbilder Sylvia!
Riktig så man kan se for seg hvordan det blir i dagene fremover!
Takk for dine alltid varmende kommentarer!
Klem fra bestemor!

Landlige Hjem said...

Hei godest du ,))
For en herlig stemning i bukta *drøm*.
For noen lekre blomsterbilder, minner meg om deilige sommeren som er på vei... om noen månder ;)) Nydelig dandert!!! Dette er noe du kan <3
Gratulerer med barnebarnet så fin så ,)
Nå gleder vi oss til sommerferien her, 1 uke på sørlandet blir en drøm ,))
Takk for koselige ord hos meg ,)
Nyt av deilige vårdager min venn ,)
Vårklemmer sendes deg!!
Anki

tinemor said...

Gratulere m barnebarn !
Så gøy :-)
****************
Posten tar kr 160,- i porto for en pakke,
en bleiekake.
Den er ganske stor, 3 etg
Klem

Amy said...

Hei hei, gratulerer med overstått bursdagen til din kjære lille barnebarn- hun er alldeles nydelige (samme som sin mor og bestemor!)

De blomster var sååå vakkert, har veldig lyst på nye blomster jeg også nå!!

Var så fint å se snøen nesten helt borte hos deg, når jeg tenker for noen uker siden la du ut et snødekket bilde av område utenfor huset- uff så trist det var, men nå har våren kom for fullt hos dere og sommer er rett bak..deilig!! Kos deg i solveggen!!
Klem fra meg i skogen :-)

Anette Willemine said...

Nydelige blomster hos deg, Sylvia!

Gratulerer så mye med 4-åringen! En skjønn liten jente. Heldige deg som er mormor!

Klem,
AW

liven said...

En flott og fargesprakende bukett Sylvia....er så glad i anemoner :o)
en skjønn tulle du ha og tenker det var stas med bursdag!
Flott kort til din far også forresten!
vi har nok ikke hatt samme været som dere....men vi venter og er positiv :o)

ha en fin torsdagskveld :o)

Hemma på Landet said...

Så underbara bilder. Älskar blombilderna.:-) Kram Stina

Hanna said...

Ha en fin helg.
kram
Hanna

Ingunn said...

Sååå nydelige blomster.. *misunner deg* Lengter etter våren.. Våren jeg trodde hadde kommet, ble brått revet bort av en enorm snøstorm. Den etterlot seg en halvmeter med snø som dekker hele gårdsplassen.. Takk for at mannen finnes.. Her må det måkes..
Ha en fin helg.. Nyt våren.
Klem Ingunn