Wednesday, March 9, 2011

Litt enklere.

Alt onsdag, her er litt grått om dagen, har regnet masse i natt, så en kan snøen har minket,
disse løkblomstene er nå kommet i full blomst, ja inne da.De lukter så godt.
i dag vil jeg vise dere noe smart, det er en nettbutikk som heter Enklere Liv. Der kan må få kjøpt mye ting og tang.Noe som fanget min interesse var denne tingen under her..
Kan du se hva det er? Det er en boksåpner som går på batteri, jeg har problemer med styrken i mine hender, så denne måtte jeg prøve, må si mannen var skeptisk..bare juggel sa han.
så spenningen var stor da jeg satt den på en boks å trykket på knappen..
her ser dere resultatet, den klarte det med glans...den gikk hele runden å lokket var elegant tatt av. så smart..håper den varer lenge... sånne små ting som gjør hverdagen enklere betyr endel..
Gå gjerne inn Her å se nærmere på den, har du ikke vært der før så er det mye artig ..
Ja om alt er like fint vet jeg ikke, men denne virket ...
Da må dere ha en nydelig dag, håper sola skinner på dere..

23 comments:

Har en drøm... said...

Hehe, så bra at du fant noe som kan hjelpe i hverdagen;)
Er en slik butikk på senteret her vi bor, og der er det virkelig mye smart - mye rart og da, hihi...

Nyyyyydelige bilder under her - sukk...♥ I dag våknet vi til masse snø igjen, blæh!

ha en fin dag!

Klem Line

Tovepia said...

Har vært inne å sett på den butikken, mye bra der!!
Godt det har sluttet å snø hos dere også, men her er det litt i kaldeste laget, men ser våren i det fjerne;)
Ha en god dg, klem fra meg;)

Kari said...

Takk for koselig hilsen i bloggen min. :)

Åhh helt suverent, jeg hater å åpne bokser, et kjempegodt tips.

Ha en strålende dag.

Ingunn said...

Å , så bra med hjelpemidler som gjør hverdagen enklere !
Før jul var jeg i den butikken. De har den i Stavanger og jeg fant sånn ca tusen ting jeg eller andre i min familie og omgangskrets hadde bruk for....
Litt overdrevet , men det var en super butikk og jeg handlet mye.
Og nå vet jeg om en ting til jeg trenger.....
Klem fra Ingunn :)

June said...

God formiddag, Sylvia! :)
Herlige blomster du viser. Kjente nesten duften helt hit jeg!!

Den duppedingsen du viser var smart! Det enkle kan godt være genialt!

Hvor kommer de flotte støvlene i headeren din fra?? De er så fine!
Problemet mitt er at jeg stort sett må ha støvler som er kortere i skaftet. Jeg har fotball-legger nemlig!!! Hi hi.... Men de hvite der var kjempefine! Kanskje de finnes i "halvskaft" også...?

Ha en fin dag!
Klem
June
Nostalgi & Skriverier

Amy said...

Og jeg trodde jeg hadde DEN flotte boksåpner fra Tupperware, men tro din slår min uten problem! Kult! Godt at det finnes slik produkter til å gjør livet enklere, men er det ikke morsom, det mer produkter vi har for å gjør livet enklere, det mindre tid vi har, det mer stressed vi er..skjønner det om du kan!!
Nydelige blomster vennen, håper du får en super flott onsdag, klem fra Amy :-)

Frøydis said...

Heisann :-)
Takk for tipset..noe å gi til min mor som har store problemer med å åpne forskjellige ting :-) Bursdagsgaven til henne er tydeligvis i boks :-D

Akkurat nå har vi sol, men skal si vi har hatt regn også..og sludd...og vind...

Ha en fin dag videre og klem fra meg

Birte said...

Genial..

slaik skal jammen meg jeg og få meg :-))

Takk for tipset..

Klem Klem

Anette Willemine said...

Helt genialt. Den ser jo superenkel ut også. :) Jeg må nok se etter en slik neste gang jeg er på storsenteret. :) Takk for tips!!

Ha en fin kveld, Sylvia!

Klem,
AW

Mona/Villa Tverrteigen said...

Hei Sylvia..
elektrisk boks åpner er tingen, jeg har en kenwood boksåpner. Funker så bra og en slipper skarpe kanter:)
Ha en fin kveld.
Klemmer

Nostalgia said...

Koselige bilder :-)

Kjekt å finne noe så praktisk og nyttig, så får mannen bare være skeptisk :-)

Ønsker deg e fiin onsdag !
Klem, Nostalgia

sologbolig said...

Ja, enklere liv har mye bra de. Eg bestilte mange ting derfra til min mor. Ho fikk det til jul og var kjempeglad for det. Ha ein fin dag,

It's me said...

That is a great thing !!! and very handy !!! i will take a look on that site!...lovely evening....love Ria....xxx...

Linda said...

Flotte bilder!!
Og gratulerer med ny boksåpner:)
Jeg har en fra Tupperware som faktisk fungerer veldig godt.
Takk for tips om nettsiden til Enklere Liv:)

Monika said...

Hello Sylvia, lovely blog! I know this little gadget but I never used it myself. Glad to hear some good feedback :) We, at our end also have lots of rain, which is melting the last bits of snow. Have a wonderful day, cheers, Monika.

LykkeLise said...

Hihi kjekt med sånne små hjelpemidler i hverdagen, og de boksåpnerne kan være ganske harde.

Nydelig løkblomst:)
Nå har jeg hatt en som har stått her grønn en måned, men nå kan jeg endelig skimte noen blomster..men vet ikke hvilke enda..likner på dine;)

Klem Lise

Besta said...

Der må jeg inn og titte, mange små ting som kan gjør hverdagen lettere. Jeg har en elektrisk boksåpner men blir litt lei av å ha den stående på benken...
ha en fin kveld.
klem fra marilyn

Landlige Hjem said...

WOW, for en finess!! ,)) Den var smart ,))
Åååh himmel for noen herlige innlegg under her, de blomstergruppende dine er helskjønne!
Tusen takk søte deg for dine ord ,)) Blir sååå glad!!
Nyt av natten og ha en superduper morgendag ;))
Varme klemmer i natten,
Anki

Solveig (Svingenslillehus) said...

Herlig duppedings! Alltid deilig med ting som letter i hverdagen :)
Takk for tipset! :)

Herlige løkblomster!

Sov gott og nyt morgendagen!
Klem til deg!

Beth said...

Jeg har også en elektrisk boksåpner, men denne var jo så liten og hendig, kjempesmart og nyttig!

Karl Halvorsen said...

Hallo igjen!

Jeg kan betro deg at her ligger det en akkurat likedan. Som fungerer godt! Videre i familien finnes det ytterligere et par eksemplarer som også etter det jeg har hørt fungerer slik den er tenkt. :) Så her har du noe å slå i bordet med til enkelte som har ymtet frempå om... :)

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Vilken smart locköppnare, perfekt hjälpreda i köket. Och så söta vårblommor du har. Här är det lite grått väder idag, men snöar i alla fall inte.
Varm kram
AnnaMaria

Mogi`s Cottage said...

Hi Sylvia, really very nice. I love your style because it looks so cosy. Have a nice weekend Best regards Tina