Thursday, March 3, 2011

Påvirket av JDL sitt vår magasin.....

Det siste Jdl magasinet satte virkelig de små grå i spinn, om dere ikke har det så løp å kjøp, et alldeles nydelig vårmagasin var det, med masse blomster inspirasjon..
Vi skal jo ha konfirmasjon i mai, å jeg tenkte å lage blomsterbukettene selv.
Så idag bar det i vei til blomsterbutikken, noen pakker ble med hjem, men det ble disse jeg valgte.
Syntes det ble vakkert med hvite roser å brudeslør, å har puttet blonde og perler oppi...
At bord, blomster. duker og servietter skal være hvit hat hun bestemt selv, så tror resultater blir rent og pent.. måtte jo øve meg på dette,
Med en røff urne til blomstervase tror jeg det blir bra, så i helgen har jeg denne vakre bukett på bordet, jeg liker å ha alt i orden god tid føre begivenheten, så her er det masse ideer i hodet..
skal se på lokalene en gang til i morgen, vet det er tømmer vegger og blondegardiner der,
Tenk nå er det like før helg igjen, å denne tiden raser avgårde, i dag har vi en nydelig dag med sol. det drypper fra tak og klukker i gatene, det våres mer og mer å snøen smelter ..kjenner det godt i kroppen, man blir glad...
Denne dagen er god,
og kommer aldri dårlig tilbake...

ta godt vare på dagene nå..
ha en vekker dag alle sammen..

46 comments:

pysseltanten said...

Vilka otroligt vackra bilder du fått till, vännen...
Ååh va man längtar efter vår nu...
Men snart, snart e den här...:)))
Kraamizar Git

Frøydis said...

Øøøøø, hva er JDL??

Men nydelige blomster! Flink du er!

Ja, nå smelter snøen om kapp, er det ikke deilig! Vasket de få vinduene jeg kommer til, må stå i stige hos naboen for å få tatt de i stua..så det har jeg ikke gjort ennå. De som bodde der før, var så snille å spyle de for meg, hehe. Men må nok til pers når alt er borte på verandaen deres..
Og så så møkkete de var INNE! Er det mulig? Røyker jo ikke inne...Men brenner jo mange lys, så regner med det kommer derfra..

Ha en flott dag videre og klem fra meg

Linda said...

Å, så nydelige blomsterbilder!
Dette kommer til å bli lekkert i konfirmasjonen.
Merker på lyset at nå er våren her, er så herlig!:)
Ha fortsatt en fin dag,
klem fra Linda

Smykkas said...

Dette var virkelig nydelig. Du er utrolig kreativ og flink.

Klem

life said...

kreativt og kjempe fint

Sanna said...

Wow, så nydelig da.... reine bryluppsstasen!

Mormor said...

Nydelig! Så flink du er!!!
Og ja - NÅ blir det vår!!!!

Klem Inger

Lenemora said...

Så utrolig vakker bukett, skulle tro du var blomsterdekoratør! nyyydelig - tror nok at konfirmasjonsbordene blir helt supre med deg som kreatør bak!
Ha en fin helg!

Klem Lene

Helen said...
This comment has been removed by the author.
Helen said...

Dette kan du !!! Utdannet blomsterdekoratør..? Hvis ikke kunne du hatt dette som en ekstrajobb, helt klart !

Ser du skriver lokalet har tømmervegger, blondegardiner, her blir det en vakker, vakker blanding av: røft, blonder, og skjøre, hvite blomster, perler, åååh sukk -

DU MÅ ta bilder av oppdekningen på bordet, jeg er sååå spent på se mer !

LYKKE TIL !

Birte said...

Sååå nydelige blomster.. Hellandussen så flink du er..

Virkelig talent:-))

Innom for og ønske deg en fin fin dag..

Klem

Crinoline said...

Jeg er mektig imponert,Sylvia. Rett og slett nydelig.Du er dyktig og konfirmasjonsbordet vil bli vakkert.Klem

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Det här blev första vårdagen, sol och takdropp här också. Och fåglarna kvittrar så glatt. Det var en jättefin bukett du gjort, kommer bli fint med såna till konfirmations-kalaset.
Kramar
AnnaMaria

Alven said...

Hei :-)

Dette ser jo bar superlekkert ut!! flink du er :-) Gleder meg til å se bilder når den dagen kommer :-)

Ønsker deg en flott helg :-)


Mange klemmer ifra meg :-)

Har en drøm... said...

Høres ut som det skal bli en lekker konfirmasjon;)
Elsker hvite roser, blonder og perler jeg og ♥ Og med tømmervegger og blondegardiner! Det MÅ jo bli bra;)

Vi har konfirmasjon neste år vi, så jeg snoper til meg alle ideer som kommer på blogger med konf-ungdommer dette året;))

Ha en fin helg Sylvia!

Klem Line

Lillelaila said...

Så vakkert!!
Blomstene til konfirmasjonen fikser du flott selv! Det er helt sikkert!
klem fra Laila

It's me said...

This is so so beautiful !!! i love it...you did a great job !! love Ria.....xxx....

Tyrifryd ♥ Monica said...

Nydelig Sylvia!
Så flink du er:)

Fin torsdag!
klem.

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL said...

Hei, synes konfirmanten har valgt ut noen vakre farger..Det blir helt sikker en flott konfirmasjon.
Ha en riktig fin helg, jeg reiser en tur til varmere strøk, og gleder meg til dryppende tak når jeg kommer hjem igjen:))

Barbros lille atelier said...

Nydelig blomsterdekorasjon! Så utrolig flink du er! Det kommer til å bli et lekkert bord når den tid kommer. Lurt å være i forkant og prøve ut ideer:-)

Klem

Pia said...

Underbar bukett! Du behöver inte öva dig - du kan redan!!!!!
Ja, idag har vi också haft vårväder (men kall blåst)!

Kraaam!
-Pia-

Sussi / Sussinghurst said...

Hvor er det altså flot, men du kommer nok til at øve dig et par gange mere før konfirmationen, he he - så bliver der flere weekendsd med skønne blomsterdekorationer :-)

Romantikk-takk. said...

Dette var sååå vakkert Sylvia,flinka. :) Kjøpte magasinet i dag og skal kose meg med det i kveld.
Klem.

Havfruen said...

Jøjje meg Sylvia...dette lover meget bra!! Makan til vakker bukett:)
Tenker den konfirmasjonen får det vakreste bordet:)
Noe annet med meg som setter en bukett i vasen..thats it...
Nyt helga og den vårlige stemningen, hos meg har det vært storm!
Klemmings:)

Emidoras verden said...

For en skjønn bukett!!
Her lengtes det etter vår..
Akkurat nå ser det ikke så veldig lyst ut:)
Ha en fin fin kveld!
Klem..

Evelyn said...

Hei :)

oii.. dette var nydelig.. kommer til å bli kjempe fin pynt i din datteres konfirmasjon..

Ha en fin kveld :)

Besta said...

For en nydelig bukett:) Skal si du er flink til å lage oppsats. Jeg er sikker på at dere får en nydelig konfirmasjonsbord.
Her har det også vært nydelig idag. Skjønt når det drypper fra tak og en kan høre at det smelter.

klem fra marilyn

RoseSommer said...

Å herlighet, har du LAGET den?? Trodde det var et bilde fra et blad eller noe. Så utrolig fint med de perlene. Det skal jeg huske på.
Kanskje jeg kan ønske deg god helg allerede?? God helg!!

Fru Tunheim said...

Hvitt er nesten alltid vakkert. Deilig å høre at snøen smelter litt på Sørlandet, lengter etter en snøfri hytte...

Karl Halvorsen said...

Hallo Sylvia.
Her raser kreativiteten ut i den ene inspirasjonen etter den andre. Som vanlig. Og til slutt krydrer du det hele med noen fornuftige og ettertenksomme ord. Det liker jeg, som tidligere sagt. Du er en mester Sylvia, en verdensmester i interiør. Det hjemlige og det menneskelige. Gull til deg i dag. Også. :)

Hei så lenge, så sees vi snart igjen! Får vi håpe, om helsa og livet rekker til.

Nostalgia said...

For en utrolig vakker bukett Sylvia !!!

Nydelig sammensetning og jeg er sikker på at blomstene på konfirmasjonsbordet blir minst like fortryllende :-)

Ønsker deg en fiiin helg !
Klem, Nostalgia

Hyacinth Bucket said...

Den buket er jo en romantisk drømmebuket..:-o)
Jeg er sikker på at du vil kreere det dejligste konfirmations bord.
Lokalet lyder jo også flot med tømmervægge og blondegardiner.
Her er fremdeles gråt og masser af sne tilbage...men nu lover de solskin i weekenden.
Så står den på rengøring...:-o)

God weekend fra Lisbeth

hjem hos linda said...

Heisann..

Den flotte bad &interiørbutikken åpner i Stintebakken 1....
Del gjerne linken på din side så alle i Arendal får med seg dette:0)
Velkommen innom...
Jeg vil være der også så kom og hils på meg når du ser meg...Arti å hilse på andre bloggere:09
Vi sees?
Klæm Linda

elinAnita (eddaskreativiteter ) said...

Kjempenydelig ble den:)
ha en flott og go helg...
klemklem

jakt,skor,barn,inredning said...

Kikar in och önskar dig en skön helg ! Nilla

Thelma Louise said...

Nydelig.:-) ser ut som en vakker brudebukett.:-)

ja vi får håpe det Sylvia..at en bolle eller noe annet godt kan nytes utendørs.:-)) i solveggen...uten neglsprett og forfryst bak.:-)

en riktig god helg til deg.:-)

Mariann Louise said...

Så rent og pent dette blir, nesten som brudebuketter, jo:)

Ja, jammen bra at du fikk øve deg, for dette ble da skikkelig vellykket og nydelig, friskt. Akkurat som en konfirmant selv, nesten..

Flink er du!

Ha en flott og vårlig helg, klem fra Mariann

liven said...

Var å kjøpte det siste bladet i går....og skal kose meg med det i helgen :o)
Nydelige bilder!!

Ha en fin helg Sylvia

Freshgarden said...

Såå vackra bilder du visar, jag bara njuter.
Önskar dig en skön helg.
Kram Britt

Anne said...

Så nydelig ..Sylvia..dette kan du virkelig!Og så vakre bilder..jeg nyyyter.
Godt å høre at snøen smelter,her regner det i dag,men håper å se sola i helgen.
Kjøpte magasinet for et par dager siden og gleder meg til å sette meg godt tilrette i sofaen litt senere i kveld og nyte det .
Ønsker deg bare det beste i helgen !
Klem Anne

bodil said...

Hei.Det var virkelig nydelig.Koselig med å planlege synes jeg.Mye arbeid til konfermasjon men hyggelig med å planlegge.Første gangen såv jeg nesten ikke drømt om bestikk og div om jeg hadde det jeg skulle.Lettere andre gangen har vært igjenom det tidligere.Hadde konfermasjon hjem vi da.Nydelige bilder du viser.Du er kjempe flink å sette sammen bilder .Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

Villa Klaraberg said...

Wow, så lekker buketten ble!! Du er jo rene blomsterdekoratøren, Sylvia..vakkert! God helg og kos deg masse! Klem fra Jorunn

Gyngestol og kaffigrut said...

Så nydelig bukett!
Tømmervegger og blonder, røft og sart, det kommer til å bli helt perfekt!
Må legge ut bilder, når den tid kommer.
Ønsker deg en herlig helg!

Tino said...

Tusen takk for omtanken snille du, det varmer.
Klem T

carina said...

nydelige bilder!god fastelavens helg til deg!

sologbolig said...

God morgen !
Ta deg ein tur innom bloggen min !!!
Ha ein fin søndag. Klem