Tuesday, March 1, 2011

Vår måned.....

Å jeg er så fornøyd i dag, vi har jo kommet til Mars..er det ikke herlig. tralala la la. å her skinner sola , det buldret fra taket nå, å det er skikkelig vårløsning på taket, deilig når snøen raser av. men for et bråk....
tiden nå går fort, egentlig altfor fort, men må si jeg gleder meg til all snø er vekk, å en kan titte etter om tulipaner å krokus kommer opp av jorden, tenker det er stor aktivitet under snø ja nedi jorda...
Men enn så lenge får jeg nyte løker i en kopp, skjønt det å. Kanskje jeg tar en tur til Frk.Olsen i dag , lenge siden nå, må først sjekke glatta ute,
ja nå kan vi igjen danse mot vår som Bettan så nydelig synger,
Ha en alldeles skjønn vårdag alle sammen.
håper sola skinner på akkurat deg..

29 comments:

Frøydis said...

HERLIG å se sola! Endelig! Den har jeg ventet lenge på :-) Får nesten lyst å sette meg på verandaen og nyte litt...men litt vel kaldt til deg...og så må jeg ha meg noe mat :-)

Idag skal jeg bare kose meg, først her hjemme, og så skal jeg til bestisen min i kveld :-))

Ha en flott dag og klem fra meg

Renate´s hjem said...

Deilig at det våres(:
Lykke til på shopping... vist du drar(:
Ha en fin vårlig uke

Klem fra meg

tove said...

Jovisst er det herlig!
Nyt dagen
Klem Tove

June said...

Jeg syns nesten jeg kan SE deg der du danser og tripper fra vindu til vindu, sylvia, og kikker innbitt etter vårtegn! :)
Det går fort nå, men her på indre østlandet har vi en tendens til å beholde snøen til påsken er over...og dermed kan det jo bli en stund til vi får grønne plener her! Det er jammen mye snø her i år, og det holder seg forholdsvis kaldt enda - iallefall om natta - så jeg regner med at det kommer til å være vinter til langt ut i april her. Men herlig er det uansett når sola faktisk varmer litt midt på dagen og det drypper fra taket!
Du har som vanlig koselige bilder i dag også, Sylvia...:)
Håper du får en fin "Solan-dag" idag! ;)

Klem
June
Nostalgi & Skriverier

Pia said...

Ja, nu är vi mars månad, men jag tappar tron på att se gräs under mina fötter!!! Såååå mycket snö!

Härligt söt kopp, som du har vårlökar i!

Önskar dig en HEL SOLIG UKE!

Klem
Pia

Har en drøm... said...

Hei Hei Sylvia;)
Er deilig med vårtegn i været;))
Her raser og snøen fra taket ♥ Deilig!

Du ble vinner av min Give-away fra Ramsign og er så heldig at du nå kan velge deg et slikt herlig husskilt!!
Heldige du;))

Ha en fin dag!

Klem Line

Linda said...

Ja, nå kan vi danse mot vår, herlig!:)
Gleder meg til å begynne med hagearbeid.
Ha en flott dag, klem :)

Tovepia said...

Her er det litt for kaldt igjen, men sannelig ser jeg våren i det fjerne og det er såå godt!
Kos deg, klem fra meg;)

bodil said...

Hei.Enig det går så fort.Koselige ord Danse mot vår.Høres deilig ut.Vi får gjøre det beste ut av vær dag som går.Vi sitter nå titter på forslag fra kunstner,arkitekt om forslag til oppusing og foandringer hær i huset.Store forandringer.Spennendes.Nydelig koppen din.Vår.Ønsker deg en riktig fin Tirsdag.Klem fra Bodil.

Fossestua said...

Hei Sylvia :)
For et herlig sprudlende innlegg! Du gjør meg i godt humør :)
Hos oss er det ikke mange vårtegn å spore, men syrenkvistene jeg tok inn for en måned siden sprier i alle fall :) Jammen ser det ikke ut som om det skal komme blomster på det også!
Gratulere så mye som vinner av giveawayen hos Line! Superfine de skiltene :)
Ha en fin dag!
Klem fra Lise

Anita S Home and Wine said...

Ja nå går vi en flott tid i møte
ønsker deg en flott dag

klem anita s

Mormor said...

Herlig med mars ☼! Nydelige bilder du har! Danse mot vår er en vakker sang! Jeg skal synge i kveld - i koret jeg går i som øver mot 100 års jubileum! Trallalla! ♪♫♪

Klem Inger

Tino said...

Så deilig at vi nå er over i mars, nå er ikke våren langt unna!
Nydelige bilder!
Garnet jeg har strikket av er Paris fra garnstudio.com (De har det på husfliden her) og Tuva fra Europris.
Ha en fin dag videre!
Klem T

Ingunn said...

Ja , vi vil danse mot vår alle sammen nå, tror jeg :)
Det er alltid koselig å stikke innom bloggen din for å lese litt og se på alle de fine bildene !
Herlige kluter i innlegget under her !
Jeg kjøper også litt her og der. Det er jo så mange flinke bloggere!

Ha en fin dag videre.
Stor klem fra Ingunn :)

berit said...

heisann Sylvia :))

du skal bare ta det helt med ro :)) har så vidt kommet i gang med blogging igjen, og tar det overhodet ikke høytidelig :))

som du kanskje har fått med deg, er vi tilbake i Tromsø.. ikke akkurat det vi hadde planlagt men, men..
bor i ei leid leilighet og ikke tatt med annet enn klær og noen småting fra DK..

Har kjøpt høyst nødvendig av møbler så vi klarer oss.. litt artig å prøve ny stil.. gubben kaller det "hybelstil" :))

ha en koselig kveld i sør.. klæm fra mæ :)

berit said...
This comment has been removed by the author.
Birte said...

Vår Vår Tidelibom.. Eller var det, det snør det snør tidelibom ?!?

Uansett. takk for koslig kommentar hos meg.. Her inne er det jo alltid like vakkert.. Nydelig kopp og herlige blomster..

Ha en fin tirsdag..

Klem Birte

Havfruen said...

Jeg danser med deg....herlig å kalle måneden for en vårmåned....
Herlig vårblomster hos deg:)
Men det skal skrives at her bygger det opp til storm...sjøsprøyten står og det er skikkelig fysjom!!!
MEN..bare det ikke snør!!
Ha en deilig kveld, klemmer fra meg:)

Marie said...

Visst är det härligt att mars månad äntligen är här! Nu hoppas jag bara att snön snart försvinner, längtar efter att få se gräs igen!!!

Kram Marie

Ps. Har inte sett reportaget i Boligdröm än, är jättenyfiken!!!!

Synnøve said...

Danser mot vår jeg også:) Den beste årstiden synes jeg.
Kjempefine bilder.
Klem

Guttemamma said...

...kalendere sier så..ute er det DIGRE brøytekanter:-)
klem♥

Li/Småtingene said...

JA, det ER deilig at det er mars måned nå - det er jo så mye som skjer "der ute" denne måneden! Jeg seter veldig pris på at LYSET er tilbake; ikke mørkt og trist når man kommer hjem fra jobb lenger... ;-)

Fikk veldig lyst til å skrive "danse mot vår" på tavla vår i gangen (skapdøra til sikringsskapet som er malt med tavlemaling). Det tror jeg jammen jeg skal gjøre! Takk for inspirasjonen! :)

Ha ei fin uke videre!
Klem

Villa Klaraberg said...

Hei Sylvia! Ja, nå har det vært litt mer vår i luften og det er så deilig at dagene har blitt lengre..særlig for oss som har hund og skal ut på kveldsturen. Koselige bilder hos deg, har du fått ny header? Den var så vårlig og fin! Ha en flott uke, klemmer fra Jorunn

Uttan said...

Ja i dag skiner solen och underbar fågelsång utanför fönstret såååå Visst :) nu dansar vi mot Våren!
Mysig kopp med blomlökar Du visar.

Kramar!

Fågel Blå said...

Njuter av dina vackra bilder!!!!
Ja nu är det Vår!!!!
Sola har lyst hela dagen!!!!
Kram kathrine

Hespe said...

Ja, det er deilig å se mars på kalenderen :o) Er nok enda en stund til vi kan si at våren er her, men vi er iallfall VELDIG på rett vei ;o)

Sukk - heldig deg som bor nær til Marianne... Hilse!!!

Ha en flotters uke videre!

Klem fra Hildegunn

Lillelaila said...

Selv om det tar litt tid før all snøen blir borte merkes det at det minker mer og mer..
Og det er bare så herlig!!
Kong Vinter kan nok bare pakke sammen og gi seg nå ;)
Nydelig kopp med vårløker!
Ha det fint Sylvia!
klem fra Laila

Ekte Interiør said...

Hei Sylvia! Så pent du har det, liker spesielt godt den morsomme boksen for bortkomne sokker! Takk for tipset inne på min blogg og takk for at du er blitt min første følger! ;-)

GroLinda said...

Hei søs :o)
Ble ikke noe bad på meg idag. Det nye karet er litt høyere enn vanlig, så han hadde problemer med å montere Blandebatteriet. Skulle ta med noen deler imorra ;o) Tror jeg må en tur på polet å kjøpe noe godt å innvie badekaret med!
Klem fra Gro :o)