Sunday, April 10, 2011

18 grader i skyggen, å en nydelig gevinst

Skal si denne helgen har vært en smak av sommer, så fantastisk et vær vi har hatt, uten vind å med sol, vi har hatt 18+ idag, helt utrolig, håper det varer nå,
i dag vil jeg vise dere et nydelig skilt jeg vant inne hos Line med bloggen Har en Drøm. Line må dere bare besøke om dere ikke har vært der før, en herlig dame.. så kreativ å bestandig hyggelig. Du besøker henner HER..........
jeg var jo så heldig å vinne dette skiltet fra Ramsig. de lager de lekreste skilt, gå gjerne inn å bestill til deg selv om du liker disse, du går inn HER.
jeg valgte hus nr7, ja da vet du husnr vårt... elsker dette skilt, skal opp på gjerdet ute, men enn så lenge står det til pynt her,
helt til slutt får dere sjokolade av meg. Det er fordi dere er så herlige å legger igjen så hyggelige kommentarer her hos meg,
setter masse pris på alle, tusen takk.
ønsker dere en nydelig fortsettelse på dagen,
å nyt våren i dagene som kommer,
blir de like fine ,ja da blir det å beise terasse her,
å ordne i den lille hagen vår, gleder meg.
ha det godt

36 comments:

Frøydis said...

Åååå, jeg tar gjerne 2 sjokoladebiter, en av hver du har lagt ut her, hehe :-)
Beklager jeg ikke har fått kommentert hos deg de siste 2-3 dagene, men jeg har vært pittelitt opptatt..Traff "Havfruen" igår, åååå så koselig det var! Gleder meg til neste gang, for dette var bare begynnelsen :-))

Ha en fin kveld videre, nå er det ikke lenge til ny episode av Jakten ;-) Var på seanse med han på torsdag her i byen...

Klem fra Frøydis

Jatte said...

Lekkert skilt, har kjempelyst på slik selv også, men må vente til husene her blir malt - nå er det nemlig gusjegult med grønne karmer, virkelig ULEKKERT ;) hehe !

Nydelig vær her i Langesund også, klesvasken henger til tørk ute på verandaen♥

Ønsker deg en fin kveld og start på uken,
Klem Jatte♥

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Det blev en väldigt fin helg, har haft samma värme här. Grattis till den jättefina skylten, kommer och pryda huset. Så gott med godis, jag vet att hjärtana är jättegoda, har ju smakat dom.
Ha en mysig kväll
Kramar
AnnaMaria

GroLinda said...

Hei hei.
Så fint det skiltet er! Det blir fint på gjerdet ;o) Tenkte kanskje ta meg en tur på onsdag hvis det passer??
Klem fra Gro :o)

Mamsens hus said...

Ja det er så deilig med vår når været er så bra.
Jeg har holdt på ute med hekken i dag og det har vært helt fantastisk med sol og varme.
- og som du sier UTEN vind! Lykke for oss som kjenner det i kroppen. :) :)
Ha en fin kveld og uke, og takk for sjokoladen. :)
Klem

Hulda said...

Så flott dette var, Sylvia! Nydelig nummerskilt du har fått, gøy å vinne slike vakre ting. Fint sammensatt innlegg fra deg. :)

Änglarnas hus said...

Hallojsan!

Grattis till den fina vinsten!!..den såg så gameldags ut..och det gillas ju ;)
Jag ser att du har en likadan Madonna som jag..så fina är de!!

18 grader i skuggan ÄR verkligen sommarvärme..jisses vad härligt!
Här har solen skinit hela helgen..men vi kom inte upp i så höga grader!

Ha det gott!! Kramis Sanne

Linda said...

Skiltet var lekkert, gratulerer:)
Ja, takk tar gjerne en sjokolade..:)

Ha en fin kveld, klem:)

Har en drøm... said...

Herlig med vår i været ja;))
Her er det nå 15 grader kl 19 - det er så godt!
Flott skilt du valgte deg, de er jo bare lekre ♥ Og takk for gode ord om meg, det var hyggelig;))

Ha en fortsatt fin søndag!

Klem Line

Blått til lyst said...

Gratulrer med nydelig skilt - det fortjente du virkelig! Flink til både å blogge og å skrive kommentarer som du er!
Nå har jeg ryddet i klesskapet og prøvd "gamle" bukser i dag, så jeg tror jeg står over sjokoladen. Trooor jeg.... mmmm...
En riktig god uke til deg, og JA vi vil ha mer av dette været - klem fra Liv

Tovepia said...

Heldig du, for disse skiltene er så flotte!!
Her har vi snø på plena ennå, så den store våren venter jeg ennå på:)
Kos deg i kveld og klem fra meg;)

-Sanna- said...

Gratulerer med gevinst.
Det var et herlig skilt.
Og den sjokoladen var god !! :))

irene said...

Her har det også värt varmt i dag! Kom precis in efter en rundtur i hagen! Var ute i hele går og renset ugress...
Ha en fin uke Sylvia!!

Klem Irene

Sylke said...

Gratulerer med fin gevinst! Her var det også varmt i dag, 21 grader. Nå har det kommet skyer, men det var sol tidligere på dagen. Ha en fin søndagskveld!

Klem

Mitt eget hjørne said...

Så koselig blogg du har;) Og gratulerer med så stilig skilt!

Mvh. Anne-Lise

Beate said...

nam, takk for deilig sjokolade!
så fint skilt du har vunnet!!

nyt kvelden

klem beate

It's me said...

Yes it was beautiful weather today.......nice sign number 7 !!...have a nice evening darling....love Ria....xxx

Hanna said...

Ha en fin början på den nya veckan.
kram
Hanna

sologbolig said...

Kjempeflott skilt.
I dag har det vert vår her og eg har vert ute i hagen og jobba i heile dag. Skjønt !!
Ha ein fin kveld.

Rosor och Spetsar said...

Grattis till den fina skylten, här har vi också haft en underbar fin vårdag, det är härligt att värmen äntligen kommit
Kram
Annelie

NIB said...

Hei!

Vi har gleden av å invitere til tidenes interiørbloggetreff på Gamle Logen den 25.juni 2011. Håper du kan ha lyst å komme!

Nib-jentene

Smykkas said...

Jeg takker så mye for sjokoladen.

Her har det også vært fint i dag, men de to neste dagene kommer det regn igjen. Vi får glede oss over den flotte dagen som er over.

Klem

Anne said...

Takk for sjokoladebiten!!
Lekkert skilt..heldig du..det kommer til å bli så fint!
Nydelig med dager som denne,sol og varme,håper det fortsetter!
Ønsker deg fine vårdager med mye sol og varme!
Klem Anne

Alven said...

Hei :-)

Gratulere med flott gevinst :-) Fra en flott blogger :-) Deilig med slikt vær :-) Tusen takk for sjokoladen :-)

Ønsker deg en flott ny uke :-)


Klemmer ifra meg :-)

MissMette said...

HeI Sylvia
Gratulerer med flott gave :) Elsker disse skiltene fra Ramsign ღ Jeg har også vunnet et slikt, og bestilt meg et til :) Tusen takk for sjokoladen, elsker det - særlig den som er som et ღ hjerte... Ønsker deg en flott uke som kommer, sror klem fra Mette

Ingunn said...

Hei.
Tusen takk for sjokoladen.
Midt i blinken til meg ♥
Skiltet er flott og kommer til å ta seg fint ut på gjerdet !
Ha en nydelig dag :)
KLem fra Ingunn :)

Romantikk-takk. said...

Så deilig med 18 gr. det er flott her også nå men ikke såå varmt da. Herlige bilder,likte så godt det med rosene. Gratulerer med skiltet og takk for sjokoladen.
Klem.

Joy said...

Åååå... så heldig du var som vant en sån fin skylt! De är bare så stiliga. Funderar på att beställa mig ett..;)

Ha en fin dag i vårvärmen söta! Kram Joy

berit.. said...

takk, takk det der er mine favoritter ; )

nydelig de skiltene!! og det passer nok perfekt hos deg : ))

ha en deilig mandag.. og nyt våren !! klæm fra mæ

Tino said...

Mmm sjokolade er det beste jeg vet!
Gratulerer med flott skilt.
Her har det vært 16 grader i skyggen både i dag og i går, herlig! Må passe på å nyte dagene nå.
Ønsker deg en fin ny uke!
Klem T

Hverdagsmamma´n Anita said...

Så heldig du var! Har meldt meg på noen av de give awayene jeg også, men ikke noe skilt ennå :)

Ja, det er greit å tipse når det er tilbud ute å går :)

En fin kveld til deg og familien Sylvia :)
Klem Anita

Cathrines Kreative Hjørne said...

God morgen i sør!
Herlig med godvær i går, og jeg håper du koste deg! I dag er det kaldere igjen, men det er jo slik våren er! Bare vi slipper mer snø! Vi har ennå noen snøflekker igjen i hagen, men det smelter fort nå! Ønsker deg en fin dag!

Klem Cathrine :-)

Anette Willemine said...

Grattis!

Klem,
AW

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL said...

Å,gratulerer skiltene er bare så flotte..Ønsker meg også et slikt,men her hvor jeg bor er det jo ikke gatenr..(kan jo ha det til pynt selfølgelig) Ønsker deg noen fine dager,klem fra meg:)

essemia said...

Du är då en riktig turgumma. Vilken fin skylt att vinna. Och i en fin omgivning har du placerat den.
Hoppas du har en fin dag i värmen.
Kram Elzie

Bohemian said...

Yours are certainly some of the prettiest Photo Mosaics I have seen... your arrangement is so lovely and I'm thoroughly enjoying your Posts.

Dawn... The Bohemian