Friday, April 1, 2011

April...

1 April, så deilig, tenk nå har vi våren foran oss, håper April blir varm. I dag vil jeg vise dere rommet bak kjøkken, her forandres det stadig, nå er det vårlig her...
når døren står åpen fra kjøkken , blir det liksom en forlengelse v kjøkkenet,
så her blir det oppbevart ting en bruker ofte, boller, mugger osv, å kaffetrakter står her.
veldig glad jeg har denne ekstra plassen. Bildene er uklare pga lite lys inn hit..
sånn ser det ut når jeg titter inn her, på døren til høyre er det tekst fra Hilde Heimdal,
de små mus nede på gulvet til venstre er et vin stativ, de kan holde en flaske..
på døren står det Spiskammers, å det er det kjølerommet vårt er,
en rask titt inn der å. Men har vist dere det tidligere, kjempe kjekt å ha,
Da er det faktisk helg igjen, denne uken har gått fort..
ønsker dere alle en riktig god helg, håper sola skinner på dere.
nyt April dagene..

34 comments:

Frøydis said...

Heisann :-))
Gøy å se og herlig med ekstra plass! Rart det der, får liksom aldri nok skap..
Synd ikke sola ble værende, for jeg fikk virkelig lyst på vafler, hehe..

Regner med og håper, at det blir sol imorgen, skal ta ungene ut på middag :-) Gleder meg!
Ha en fin fredda og klem fra meg :-))

Fiolkransen said...

Så flott med et slikt rom, det står på ønskelista mi!
Så koselig du har innredet det også:)
Ønsker deg en flott fredagskveld!
Klem fra Thea

Linda said...

Så kjekt med et slikt rom, og fint var det også! Her har du god orden i "sysakene"!:)
Ha en fin dag videre og kos deg i helgen:)
Klem fra Linda

Fru Tunheim said...

God helg til deg også og la deg ikke lure i dag...

Fossestua said...

Så flott et spisskammers! Må være helt herlig å ha en sånt rom :)
Ønsker deg en riktig god helg Sylvia :)
Klem fra Lise

♥ helen said...

Så fint og ryddig. Kjempekjekt å ha et slik ekstra rom til kjøkkenting.

Tovepia said...

Alltid kjekt med et slikt rom, savner det her, må i kjelleren for å finne dette rommet:O)
Kos deg masse i helga, klem fra meg;)

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Så fint! Som ett stort skafferi du kan gå in i, perfekt ställe i anslutning till köket.
Önskar dig en fin vårhelg
Kramar
AnnaMaria

Lenemora said...

De rommene er såå koselige synes jeg! Ønsker deg en fin, dårlig helg! Klem Lene

Ellinor said...

Vilket Önskerum,det ser lika stort ut som mitt Kök....Det ser Såå Charmigt o Lantligt ut..
Ha En Fin Helg
Kramar/Ellinors Hus

Bluggi buggi blogg said...

Kjekt med ekstra rom :) Har ikke det, men til gjengjeld et veldig stort kjøkken så jeg får være fornøyd.
Ha en fin helg
Trude :)

It's me said...

So nice decorated !! nice room.....have a lovely sunny warmmmm weekend darling.....love love love Ria.....xxx...

essemia said...

Den som ändå hade det utrymmet att samla saker på, haha. Helt underbart rum.
Hoppas du får en bra helg.
Kram Elzie

Mormor said...

Å hællemåne... kan jeg leie deg til å komme hit og ha extreme makeover i boden min tru??? ;)
Fantastisk flott!
Go' hælj og klem fra meg!

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL said...

En riktig god helg til deg også!
Såå deilig med spisskammers...
Efferven er jo så tøff til pynt også,har bestillt den til butikken..Mange klemmer fra meg:)

RoseSommer said...

Dette er utrolig gøy å se. Det skulle vært en reportasje som dette i et hvilket som helst interiør-/ukeblad. Det hadde vært mye bedre enn annet en leser i bladene, spør du meg! Det er jo så gjennomført og lekkert hos deg. Og koselig.

Martilie said...

Det rommet skulle jeg gjerne hatt - gull verdt! Og så lekkert du har gjort det inne der :)

Gratulerer med Siljes dag, så flott fest dere hadde..

Ønsker deg en finfin helg!

Klem fra Tove

ralfefarfars paradis said...

For et spiskammers!!! Det er jo så vakkert der!! Håper du får ei herlig helg- her er det lite som minner om vår- ahr kommet sne igjen- men nå får det være stopp;)

Mogi`s Cottage said...

Hello, your pictures from the kitchen are so nice. It looks so cozy and comfortable that I would like to come around for a coffee. But unfortunately the way is tooooooo far. Ha, ha, .... Best wishes for a nice weekend Tina

Mamsens hus said...

Så fint det var!
Jeg har kjølerom, men der er det ikke koselig bare et oppbevaringsrom.
Hmm.... Kanskje jeg skal ta meg en liten sjau der nede og gjøre det litt hyggelig.
Takk for god inspirasjon! :)
Riktig god fredagskveld til deg.
Klem

Hulda said...

Virkelig flott! Så nydelig med et slikt spiskammers, akkurat som i gamle dager. :)

Har en drøm... said...

I love Spisskammers, din heldiggris;)) Kjempekjekt!
Så herlige bilder fra festen under her, tipper det ble en flott dag!

! april - VÅREN er her ♥

Ha en fin vårhelg!

Klem Line

GURO said...

april.. hurra
herlig spis kammer du har..
og moro å se på "bursdags" bilder også..
ha en god helg

Sylke said...

Det er kjekt med et slikt rom! Takk for hyggelig kommentar hos meg, setter pris på det du skrev :)

Ha en fin helg! Klem :)

Gyngestol og kaffigrut said...

Så kjekt med et slikt spiskammers. Herlig vårstemning hos deg! Nydelig!
Ønsker deg en flott helg!

Lillelaila said...

Noe så flott da!
Har ikke sett spisskammerset ditt før, og er meget imponert her nå ;)
Så kjekt med kjølerom, og så lekkert...
Ha en fortsatt fin helg!
klem fra Laila

Tino said...

Må være norges fineste spisskammer, du har det så lekkert der.
Nydelig bord, med lekre kaker i selskapet til Silje også!
Ha en fin helg!
Klem T

Bossa said...

Hei min venn. La inn i går, vettu.Og skal bli mye fluinkere. Du har jo lagt inn såååå mye fint da...... Aprilklem fra meg....

Uttan said...

Så fint å sånt rum eller skafferi vill jag också ha. Många fina saker har Du på hyllorna.

Grattis till Dottern i efterskott!
Så fint Du hade dukat till hennes kalas.

Önskar Dej en fin helg!

Kram!

sigrid said...

så godt med eit slikt ekstra rom..
og så koseleg du lagar det!

vakker helg til deg og dine :-)

Karin said...

Hei.det er bare så utrolig koslig å fint det rommet ditt.Jeg ønsker meg også et sånt.Ønsker deg en fortsatt god helg.Klem

It's me said...

I wait and wait !!...they are quicker in Norway than in Holland did you by it in at a shop??......happy day....love Ria....xxx...

LykkeLise said...

Jeg elsker det rommet ditt, må være gull verdt:) Også så fint du har det der:)

Tusen takk for gode ord og at du tente ett lys for henne:) Kreft er en forferdelig sykdom..

Ønsker deg en flott uke:)

Klem Lise

Anne Torill said...

Ååååå, for et koslig rom du har her da;)
Kunne ha tenkt meg et slikt "lager"
jeg også:)
Titter ofte innom bloggen din!
Den er så flott:)
Jeg er selvsagt følgeren din!
Ønsker deg ei fin-fin uke!
Klem Anne Torill.