Thursday, April 21, 2011

Hjemme påske

God Påske til alle sammen,
vet jeg er treg med innlegg om dagen, men det er så mye å ordne å tenke på om dagen, snart konfirmasjon, å spennende dager med Tina som nærmer seg termin,
viser dere bilder fra brygga, det er nok her dagene tilbringes mest om dagen.
har vasket og ordnet litt om dagen, er noen nydelige dager her sør,
ikke alle potter er fulle av blomster ennu, men det nærmer seg.
sådeilig nå.
kan man ha det bedre??hihi ja jeg koser meg å, håper dere å har en nydelig påske,
paviljong på plass, har ikke vegger her, liker det åpent.
her ser dere dagens unnagjorte jobb, vask av ute spise stolene, så det er ennu nok å ta tak i, tar litt av gangen. å nyter mest..
vil gjerne sende en god bedring hilsen til Frøydis som ligger på sykehus,tenker på deg vennen. håper du kommer hjem i dag.
jeg titter innom dere i ledige stunder selv om jeg er treg med nye innlegg her..
ønsker dere alle en riktig god påske..

40 comments:

Hulda said...

Så vakre bilder fra uteplassen på bryggekanten. Nydelig og nesten sommer hos deg! Så fint med krukker, blomster og fine møbler. Falt for bildet av kurvstolen, og blomstene på gulvet. Fint tatt. :)

MissMette said...

God påske til deg Sylvia ღ Skjønner godt at det er en spennende tid, kos deg og nyt dagene sammen med dine ღ Nydelige bilder fra terrassen og brygga, så koselig her hos deg ღ Ønsker deg en herlig påske, stor klem fra Mette

Frøydis said...

Åååå, du har det så LEKKERT! En vakker dag, før du står opp, og du ser et tuste-hue på den uteplassen...da er det bare meg, så ikke bli redd ;-))
Tusen takk igjen for alltid fine ord fra deg!
Ha en fin dag videre og klem fra meg

"Mira" said...

Skjønner godt at du har travle dager! Men å så heldige me er som kan nyte finværet også.

God påske videre. Klem fra meg.

Villa Klaraberg said...

Hei Sylvia! Dere bor så nydelig til at jeg har ikke ord. Det er en drøm å kunne bo sånn til ved sjøen som dere gjør. Så spennende at det nærmer seg Tina's termin, tenker dere gleder dere masse til det. Ja, det er mye å gjøre ute på denne tiden av året, mye som skal klargjøres for sommeren. Og med konfirmasjon i tillegg så skjønner jeg godt du har mye å henge fingrene i. Ønsker deg og dine en flott påske med masse sol og kos. Klemmer fra Jorunn

♥ Carpe Diem ♥ said...

Hei og riktig god påske.
Skjønne bilder du viser
fra brygga og terrassen.
Våren er hektisk men også veldig fin.

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Så härligt ni har det där på bryggan, så mysigt och sitta där under helgen.
Önskar dig en riktigt
Glad Påsk
Kram till dig goa bloggvän
AnnaMaria

Lavina said...

En riktig god påske til deg og dine også som bor så flott til..
Lykke til med forberedelser til konfirmasjon og det er mye som skal ordnes og klaffe på den store dagen!

Klem

Bossa said...

Hei på deg, vennen. Nydelige bilder som alltid. Er bare innom for å ønske deg en nydelig påske. Her i heimen blir det stille og rolig hjemmepåske med litt besøk. Deilig.
Klem :O)

Beate said...

åh, sylvia!!! for en kanon-plass dere har!!! uteplassen deres er bare så vakker!!!

kos deg

god påske!

klem beate

Linda said...

En flott uteplass dere har!
Flotte bilder:)
Ha fortsatt en fin påske,klem:)

sologbolig said...

Herlige bilder fra bryggekanten din. Tenker du koser deg her ja. Eg har vert i Roma noen dager og hatt det så fiiint! Nå er påskegjestene komt, så her er det fullt hus. Ha ein flott påske videre! Klem.

Emidoras verden said...

Hei Sylvia!
Kjempeflott uteplass.
Skjønner godt at dere tilbringer påsken hjemme:)
Flott tid fremover for dere med både konfirmasjon og nytt barnebarn.
Fortsatt fin påske!
Klems..

RoseSommer said...

Etter en deilig dag i sola er det koselig å se dine bilder, og at dere også har det like fint! Får håpe det varer.....

Amy said...

Selv om det er vasking så er det vår vasking og det er herlige!!! Veldig koselig dere har fått det til vennen!! Ha en meget God Påske! Klem fra Amy på Eventyrhus :-)))

It's me said...

Happy easter darling...enjoy !! love love Ria...xxx..

Romantikk-takk. said...

Det er sååå nydelig hos deg. Bor nær sjøen jeg og men ikke så nært,det må være herlig. Flotte bilder. :))
God påske!
Klem.

Anne said...

En utrolig nydelig uteplass på bryggekanten!
Skjønner godt du nyter dagene her.
Mye kjekt du har i vente,men skjønner det kan være litt travelt,men gøy..
Nå nyter vi de herligste dagene med sol og varme.
Ønsker deg fortsatt fin påskedager!
Klem

Monica said...

Herlige bilder fra din vakre uteplass med sjøen, gu for en fantastisk plass:) jeg har sagt det før og sier det igjen, jeg elsker bare sørlandet:) iår går ferien til sørlandet også, vi gleder oss:) det blir ikke lange turen, men slik er det når man har stor mage, hihi ønsker deg og dine en videre fin påske. Klem monica

Pia said...

Det ser ut som om du bodde i soliga södern, så sommrigt det ser ut!!!

Glad påsk!
-Pia-

Joy said...

Oj, så läckert och mysigt du har fått det på bryggekanten Sylvia!
Den bojjen du har var väldigt i min smak - me like!

Önskar dig og dine en strååålande fortättning på påsken! Carpe diem!

Påsk Kramfrån Joy

Landlige Hjem said...

Helt herlige bilder!! ;-))
GOD PÅSKE kjære deg ,-)
Klemmer fra meg,
Anki

Ragnhild / Wallas Verden said...

Helt klart jeg må gjøre mye før jeg planter staudene i beddet hjemme. om de noen gang kommer i beddet. det er spes. en pion som er ille inngrodd og den må nokk spyles og plantes på nytt som avleggere. Det vil gå noen år før det blir store fine blomster igjen. men det er litt trist at den bare skal stå her og dø ut også. Jeg nøyer meg ellers med små avleggere uten ugress;)
Ser du koser deg om dagene. Det skjønner jeg godt, det er nå så herlig hos deg. Nydelig.
Ha en fin påske videre.
klem:)

Ingunn said...

Så spennende tid du har foran deg , med konfirmasjon og nytt barnebarn.
Nydelig uteplass dere har og SÅ nær sjøen !
Vi har jo maken til deres paviljong og jeg synes den er knallfin !!! Bestilte nye trekk til den , men noe må ha gått galt for vi har ikke fått dem enda. Må nok purre...

Påskeklem fra Ingunn :)

Smykkas said...

Herlige bilder. Det virker jo som det er full sommer.

Fortsatt god påske.

Klem

Mormor said...

Herlige bilder! For et fantastisk flott sted å bo!
Her har sommeren plutselig kommet i dag! Herlig!

Fortsatt god påske og klem fra meg!

Violetta said...

Ser ut som du har det som plommen i egget! Husk å nyte, ikke bare jobbe ;-)

liven said...

Nydelige omgivelser til å nyte fine påskedager !

Ha en fin påskeaften :o)

Barbros lille atelier said...

For en fantastisk uteplass! Heldige du!
Kos deg videre i påsken!

Klem

Cathrines Kreative Hjørne said...

Hei venen!
Dere har en sånn skjønn plass i solen, og det blir jo som et paradis på jord dette, nå om dagen! Så hyggelig med nytt barnebarn i vente og konfirmasjon rett rundt hjørnet!

Ønsker dere en fortsatt herlig påske!

Klem Cathrine :-)

Helen said...

Sååå lekkert du har det på brygga !
Moro å se bildet NÅ, fo rjeg husker i vinter engang, du viste snø og det røde huset i det fjerne...forklarte oss at det egentlig var vann mellom - men den gang syntes ikke noe til det, nei....men, nå er det vår og solen skinner og du gjør klar for sommer sesongen ser vi.

Lekre hvit utemøbler du har ;)

Lykke til med alle forbredelser og fortsatt god påske !

Ciao

Atelje Skärvan said...

Hoppas att påsken varit fin,här är det sommarvärme.
Kram Agneta

Tovepia said...

Du bor så flott til, at jeg sitter bare og nyter bildene!!
Tenker det er travelt med konfirmasjon like om hjørnet, men du er sikkert godt igang;)
Ha en god siste påskedag, klem fra meg;)

Änglarnas hus said...

Hallojsan!

Ja nu har vi verkligen njutit av sol och värme..jag kan tänka mig att du haft det gott på din brygga! ljuvligt med alla blommor!!

Kram Sanne

Alven said...

Hei :-)

Håper påsken var fin hos dere :-) ser slik ut på bildene hvertfall :-) Vi hadde nydelig vær hele påsken :-) Så fint det er ute hos deg :-) Og flink har du vært med å vaske :-)

Ønsker deg en flott uke :-)

klem :-)

Solveig (Svingenslillehus) said...

Fantastisk nydelig på bryggekanten din! :) Er jo nesten sommer hos deg! Kos deg, og nyt dagene!
Klemmer

Lilla Blanka said...

Hej goa Sylvia!

Åh det ser alldeles underbart ut!

Tack för dina alltid så fina kommentarer *kram*

Stor kram
Mia

Karin said...

Hei,hvor på Sørlandet bor du? Det er så nydelig der du bor.Og så vakre bilder fra uteplassen din.Lurer på om man får en spesiell ro av å ha sånne vakre omgivelser rundt seg. Fantastisk er det iallefall.Lykke til med alt som skal skje framover. Klem fra meg

Balke gård said...

Å Sylvia, jeg kommer!!!:-) Sjølukt og nydelige omgiovelser, en drøm av et sted!! Så ksoelig når du stikker innom meg eller skriver på fbveggen min, du er så oppmerksom, tusen takk snille deg!! Vakre hjem kommer ut i morgen fredag, er så spent at jeg kjenner kribling i magen..I tillegg til spark og fekting, mye aktivitet der inne nå....Fin tid å bli mamma og bestemor på dette;-) HA en finfin dag videre, stor, varm klem, MArianne

lavendel mio said...

For en fantastisk flott uteplass dere har!
Og så rett ved sjøkanten:)
Den sengen må vere deilig å hvile middag i:)
Ønsker deg en flott uke, klem Hanne