Sunday, April 3, 2011

Kjøkkenutstyr i creme farge..

En nydelig dag er blitt til kveld, men sola skinner ennu, det er så Vår....jeg må si jeg liker godt creme kjøkken utstyr, syntes den fargen er så nostalgisk, se denne koselige brødrister fra Dualit, det er en sånn du ser i gamle filmer fra usa og england, må si det smaker ekstra godt fra denne..
her er det bagels som blir ristet.. mmmm.
en god frokost må en jo unne seg..
stilig ikke sant?
jordbær smaker alltid godt...
å i en smoothie gjør de seg å godt..
denne blender er fra KitchenAid, nostalgisk den å, å den er så god..
kan kjøkken utstyr være vakkert? ja jeg syntes det, pynter opp på kjøkken det..
å denne står på benken her hjemme, også den i creme farge..
Da vil jeg ønske dere en riktig god ukestart,
vi håper sola skinner i morgen å.
har sittet ute i dag, ja de første reker er spist ute i dag,
de smakte nydelig...

49 comments:

Tovepia said...

Så mye flott du har i kjøkkenutstyr! Jeg synes dette er en delikat farge, og så er den tidløs, ikke dumt det heller;)
Finvær her også, men ennå ikke reker;)
Nyt kvelden, klem fra meg;)

Amy said...

Oi Sylvia, den brødrister likte jeg kjempe godt! Mangler faktisk et brødrister, så kanskje den må jeg lete etter...er det et plass du bestiller den eller er det på vanlig kjøkken butikker?
Syns frokos tallerken er nyyyyydelige også!! Riktig koselig har du det...og ja, enig med deg at kjøkken utstyr kan bli pen pynt...
Kom å se på giveaway jeg skal ha og bli med!!!

Ha en koselig søndag kveld- klem fra meg på Eventyrhus :-)

Hulda said...

Skal si du har utstyret i orden! Dette var virkelig stilig! Rista brød er deilig. :))

Mamsens hus said...

Dette var lekkert.
Ikke noe problem og ha dette stående fremme på kjøkkenbenken.
Ha en fin kveld! :)
Klem

Pia said...

De ser alla så vackra och nostalgiska ut, att man kan bra ha dem framme hela tiden! Fint!!!

Önskar dig en fin ny vecka!
Kram!
-Pia-

Asbjørg said...

Den brødristeren var så delikat,det andre kjøkkenutstyret ditt også forressten!Ja,er det ikke deilig,nå har vi VÅÅÅR!!Ha ei fin uke!

Anita Serine's livstil. said...

Hei .
Enig med deg , de er kjempe fine.
så nydelig frokost.
klem

Anitas hus said...

Å for en flott kjøkkenutstyrsamling du har. Skal man ha det stående fremme så er det allright at det ser bra ut også;)

Har veldig lyst på den brødristeren selv, siden vår alltid står på kjøkkenbenken.

Her har tåka ligget tjukk i hele dag, så jeg har ikke fått sett sola, men men, det har iallefall smeltet en del da, så får jeg håpe at vårsola kommer snart:)

Ha en flott ukestart!
Klem, Anita:O)

Bente said...

Disse står på min ønskeliste HØYT OPPE. Spesielt ønsker jeg meg kjøkkenmaskinen fra KitchanAid i cremefargen.

God ukestart til deg også, her har det vært tjukk tåke hele helgen, nå vil jeg ha sol. Skal til rorbua og male mer.

Bente

Helen said...

ÅÅh, sååå lekkert !
Ønsker meg ALT du viser her, rett og slett superlekkert. Enig, den fargen, creme, er bare så fiiiin, varmere enn hvit. Gjør det godt å ha slikt fremme på kjøkkenet.

Vakre, vakre bilder, og jordbær.... yummi, spiser faktisk det ikveld ...sammen med ett glass med bobler...thiiii....

God kveld og god uke, ønskes deg ;)

GroLinda said...

Så stilig!!! Du kan det du søs ;o) Gleder meg til å ta en tur snart!
Klem fra meg :o)

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Jättesnyggt färgval på dina köksmaskiner, nu är det ju fint och ha dom framme jämt. Jättefin brödrost, det är ju så gott med rostat bröd till frukost också.
Ha nu en fin start på nya veckan
Kramar
AnnaMaria

Villa Klaraberg said...

Nydelig og dekorativt kjøkkenutstyr, Sylvia og lekker farge også. Hadde valgt samme farge selv om jeg skulle hatt noe nytt. Ønsker deg en flott uke, klem fra Jorunn

It's me said...

Wowwwwwww....your own Kitchen Aid !!!! great color too....enjoy it !! love love Ria....xxx...

Ellinor said...

Oooooooo Vilken Snygg Brödrost...Härlig CremeFärg..
Kram/ Ellinors Hus

Besta said...

Nydelig kjøkkenutstyr:) Og du fikk tak i bagels, håper det smakte.
Det har vært nydelig her også, en deilig dag.

klem fra marilyn

Mette said...

Hei Sylvia, og god søndagskveld til deg ♥ Jeg har sakt det før, men sier det igjen, I just love your Burleigh service ♥ Nydelig brødrister, denne har jeg ikke sett før! – men den blenderen fra KitchenAid har jeg ønsket meg leeeeenge *sukk* tror jeg snart må få bestilt meg en slik!!! – og samme med kjøkkenmaskina, men den er nok i det dyreste laget akkurat nå :) Ønsker deg en fin kveld videre, stor klem fra Mette

Gyngestol og kaffigrut said...

Lekkert kjøkkenutstyr!
Den brødristeren kunnne godt fått stått på benken her...liker creme fargen så godt!
Ønsker deg en flott uke!

Beate said...

herlig!!
har også kjøkkenmaskinen og brødristeren i creme! stilig og delikat!

ønsker deg en fin uke

klem beate

Violetta said...

Ååh...den mikser'n i creme hadde vært noe du! Lekkert! :)

Alven said...

Hei du :-)

Nydelig kjøkkenutstyr du har :-) lekkert med offhvite :-) Slik ønsker jeg meg også nå ;-) Får smile pent til samboern når han får igjen på skatten :-) hehe :-)

Ønsker deg en flott ny uke :-)


Klemmer ifra meg :-)

Smykkas said...

Helt utrolig hvor lekkert det kan være med kjøkkenutstyr.

Jeg likte så godt det du har blått og hvitt.

Klem

Ekte Interiør said...

Hei Sylvia! Det var en stund siden! :-) Den brødristeren er jo rålekker!!! Helt i min smak! Vi har akkurat kjøpt en gammel 50-talls amerikansk brødrister. Du vet en slik som man feller ut på siden for å legge inn brødet. Man må selv holde kontroll på tiden. Ikke særlig praktisk men kult! Men din var bare som sagt helt rålekker!

Daja said...

Hallo Sylvia,super blog ,OK!!!!!!Daja-duha

lisje astrid's husblogg said...

Hei:)
Så herlege bilder♥
JA! Kjøkenutstyr kan vere vakkert..Slik som her hos deg:)

Heimen din er unik..

Takk for slike fine ord♥

God ny veke:)

Klem frå Astrid♥

HANNES DAGBOK said...

Så mye lekre kjøkken ting!...litt misunnelig her jeg sitter kjenner jeg ;)
Skulle gjerne hatt alle "dubbedittene" mine i nydelig Cremefarge!

Klem, Hanne ;)

Solveig (Svingenslillehus) said...

OI!! Det må jeg si, Sylvia :) Herlig kjøkkenutsyrsamling du har!! Herlig cremefarge!! :) LOVE IT!!

Ha en flott dag!
Klemmer

Anette Willemine said...

Ja, med slike flotte maskiner så kan de gjerne få stå fremme. :) Den brøsdristeren fikk jeg akutt lyst på, Sylvia!

Ønsker deg en glad dag!

Klem,
AW

Uttan said...

Den brödrosten gillar Jag...så fin.
Bra när maskinerna är så vackra så man kan ha dem framme.

Mulen dag här hos Oss men Vårlig ändå med massor av fågelsång.

Kram!

Hemma på Landet said...

Härligt och mysigt ser det ut, allting.:-) Kram Stina

Fru Glitters Hus said...

Hei Sylvia, så utrolig flotte bilder du viser oss, knall tøffe kjøkken ting. Og det lyse blå serviset stå høyt på min ønske liste, utrolig lekkert.
Ser Marian har mye av dette i butikken Frk olsen så det må ikke bli lenge til jeg tar turen til Arendal kjenner jeg.

Ønsker deg en nydelig onsdag.

klemmer fra Ine

Hos Tina said...

En kitchen Aid maskin står øverst på min ønskeliste! Og for en nydelig farge! Og hvor kan man få tak i den brødristeren?:)

Ha en fremdeles god uke!
Tina

Hverdagsmamma´n Anita said...

Åja! Nydelig :)
Selv skal jeg ha lysblå Kitchen Aid, og har tenkt å følge opp resten med lysblått eller pasteller :) For det pynter opp masse! Enig der :)
Så herlige bilder i innlegg under her!
Våren er kommet nåja, tåler litt regn og vind så lenge temperaturen sier 12!

Klem Anita

Hanna said...

Ha en fin dag!
kram
Hanna

lavendel mio said...

Helt enig creme er vakkert!!
Så mange kjekke maskiner du har, har en del på min ønskeliste:)
Klem Hanne

Husmannsplassen i Hidlesundet said...

Så masse fint kjøkkenutstyr du har. Takk for tips til ønskeliste!!:-)
Bildene du tar er helt nydelige!
Ha en flott kveld videre!
Klem fra Hjørdis

Lavina said...

Her var det mye lekkert i kjøkkenutstyr, og sist men ikke minst en god frokost.. Våren er en deilig tid, og hos meg tiner og sildrer det.. 10.6 grader nå, men vet ikke om det er helt korrekt...

Kos deg med dagen, og i morgen er det helg...

Klem fra Lavina

Cathrines Kreative Hjørne said...

Hei Sylvia!
Så herlige bilder! Mitt favoritt servise, vet du! Og kremfarget på kjøkkenet er nydelig! Brødristeren så flott ut - kanskje noe jeg skal sette på ønskelisten min?!

Akkurat nå ønsker jeg meg at jeg var 100% bra igjen, men det tar nok noen måneder til. Tålmodighet, det er ikke min sterke side, men jeg øver meg!

Ha en fin dag og en god helg!

Klem Cathrine :-)

Vita små hjärtan said...

Hej Sylvia!
Men vilken läckerhet!!!!!!!
Ha en fin dag. Här kom solen men det blåser attans!!!!
Kram Agnetha

Minka said...

Heisann Sylvia..nå er det lenge sia sist ja. kjenner det er godt å komme igang igjen, selv om jeg kjenner det blir litt tilvening og...kjøkken utstyr kan så visst være lekkert, det viser du fint her. Heldig er du som har så flott utstyr, selv er jeg ikke kommet dit enda, sku gjerne hatt, men avogtil er det annet som må komme først,hehe..Alt du viser her kunne gjerne fått plass hos meg, go vil sikkert finne sin vei etterhvert. Ha en flott dag videre, klems...

Mamsens hus said...

Hei :)
Tusen takk for gode ord. :)
Ja det er en krevende sykdom, enn så lenge er jeg i arbeid men ikke fulltid.
Håper jeg skal klare noen år til. :)
Ser vi har endel til felles.
Barnebarn, hund, katt og vonde ledd. ;)
Ha en fin kveld.
Klem

liven said...

Flott kjøkkenutstyr du har Sylvia!
blir liksom nostalgisk i denne kremfargen!
Du har også så mye fint i Burleigh....kunne tenkt meg noen krus for det er jo gjerne det vi bruker til dagen!

Ha en fin kveld .o)

Lillelaila said...

Jeg er så glad for at det ikke er noen utfordring på å "vis meg ditt kjøkkenutstyr", for det er ikke mye pent å vise frem her i huset nei...
Falt pladask for brødristeren din!!
Og ja kjøkkenutstyr kan være vakkert!
Kjempeflott!
klem fra Laila

Bluggi buggi blogg said...

SÅ lekkert kjøkkenutstyr du har :) Herlig å få sitte ute da. Her blåser vi vekk om vi går ut.
Ha en fin helg
Trude :)

Lenemora said...

Nydelig den brødristeren og KA maskinene også.
Deilig med vår!
Ha en fin helg!

Klem Lene

pysseltanten said...

Vilka fina köksmaskiner! Supersnygga!
Särskilt brödrosten...:))
Ha en härlig helg, vännen...
Kraamizar Git

berit.. said...

hi..hi : ) ja, utstyret må være i orden : )) det er så mye flott på markedet i dag.. jeg liker det sorte.. litt industripreg : ))

ha en topper helg Sylvia.. klæm fra mæ : )

Anonymous said...

Hei!for en flott rister!vet du hvor man får kjøpt denne?har sett hos dualit men fant bare andre modeller:-( hilsen Helena:)

sylvia said...

brød risteren er fra royal design sin nettbutikk..
fra sylvia