Monday, May 2, 2011

En travel uke

Mai..å det er så deilig å høre at det er Mai, det er min mnd...
denne søndag skal vi ha konfirmasjon,
så det er mye å ordne i innspurten..
vi gleder oss nå, må til byen å finne sko.
høye hæler duger ikke pga anklen som jeg tråkket over med,
det er 8 uker siden.
et brett med dronnong ingrid er kjøpt, de står her for å herde, snart skal de i krukker,
liker så godt denne fargen å margeritter sammen,
Oliven tre har klart sin 3 vinter inne i vår stue, nå er det flyttet ut, kan se det liker det..
å som dere ser, her har vi hengt måker opp på veggen, hihi.
pynter det, veldig populære her helt ved sjøen..
nei da må jeg stikke, har en travel uke foran meg, prøver å puste med magen,
ønsker dere alle som stikker innom en nydelig uke..

25 comments:

Nostalgia said...

Lykke til med uken :-) Tenker du har kontroll på alt jeg ;-)

Klem, Nostalgia

Linda said...

Lykke til med forberedelsene!
Så fine blomster du har kjøpt inn:)
Klem fra Linda

zubizup said...

Turkish Underwears
www.yoncatoptan.com
please wisit me,ı will be glad:)))

My home is my Castle - by Kari said...

Mai er min måned og :)) Men jammen har aprilog vært det iår:)
Jeg har plantet litt ute jeg og, skal ha visning til torsdag så da må det være fint ute..
Ønsker degen fiiin uke og lykke til med konfirmanten !

KLem,Kari

Marit said...

Gratulerer med konfirmanten :)

Mamsens hus said...

Lykke til med forberedelsene. :)
Ha en flott uke,
og gratulerer med konfirmanten!
Klem

Lavina said...

Lykke til med uken og gratulerer med konfirmanten!
Blir nok en flott dag for dere alle sammen.
Fint med måkene på veggen..

tove said...

Masse lykke til. Håper dagen Blir minner og flott.
Klem Tove

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL said...

Lykke til med alle forbredelser, du ordner nok det helt utmerket..
Flink du er som har klart å ha oliventre i flere år..Her går det bare en sesong:))

Man tager hva man haver said...

Jeg som trodde man var avhengig av en kjølig kjeller for å få oliventrær til å overvintre. Hvordan steller du den inne? Så på et oliventre i går, synes de er så flotte, men slo det fra meg i mangel på kjeller.

Lykke til med konfirmasjon og skokjøp. Vet hvordan det er å ha tråkket over, det kan gå lang tid før du er helt god igjen.

Klem fra Kari

hemma hos lilla mej said...

Åååå vilken fin header du har bara så himla gullig.Lycka till med alla Förberedelser......Önskar dej en fin dag.Kram Rita ♥

Romantikk-takk. said...

Lykke til fra meg også,tenker det blir bra lekkert og stilig pyntet.
Flotte bilder både her og på forrige innlegg. Dronning Ingrid er skjønn.
Ha en flott uke uten stress;)
Stor klem.

Mona/Villa Tverrteigen said...

Det er så koselig hos deg Sylvia:)
Lykke til med den hektiske uken!
Det går nok bra skal du se;)))
KLemmer!

Turid said...

Ønsker deg lykke til med konfirmasjon!
Du pynter så vakkert at det er en fryd!
Klem fra Turid;)

Ellinor said...

Lycka till med alla förberdelser inför Helgen...vad Mysigt du har Ute...Sängen så Vackert...
Har en Säng själv ute som det ska Hända nått med...
Förstår att det är Vackert nu där ni Bor.....Åkte där förra Sommmaren...och det är en Bedårande Vacker Bygd...
Kramar /Ellinors Hus

Solveig (Svingenslillehus) said...

Nydelig hos deg Sylvia :) herlige detaljer :) så fint med sengen i innlegget under :) klemmer

Violetta said...

Konfirmasjon...ja huttetu, da har du litt å henge fingrene i, men du har nok alt under kontroll! :)

Har du oliventreet ute helt til høsten nå? Jeg har klart å holde liv i mitt siden jeg kjøpte det tidligere i vår, og vil jo gjerne ha det en stund til...så alt om pleie og stell mottas med glede! :)

Beate said...

lykke til med forberedelsene!!!
husk å slappe av litt også da!

klem beate

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Förstår att du har det stressigt så här veckan före kalaset, det är mycket som ska hinna ordnas. Hoppas ni får varmt och fint väder så dina gäster kan njuta av och vara ute hos er.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

Hanna said...

så mycket fina blommor. kram
Hanna

It's me said...

Beautiful......happy new week darling...enjoy....love Ria....xxx....xxx...!!!

Besta said...

Jeg er helt imponert over at du har holdt liv i oliven treet 3 år. Min klarer ikke et par mnd. inne.
Lykke til med konfirmasjonen på søndag. Husk å ikke slite deg helt ut heller:)
klem fra marilyn

Blått til lyst said...

Lykke til med innspurten - det kommer helt sikkert til å bli veldig bra!
Fylt med kjærlighet, varme og skjønnhet - klem fra Liv

Alven said...

Hei :-)

Husk å puste med magen og senke skulderene :-) Dette blir nok bra :-) Håper vi får se noen bilder fra dagen ;-)
Ønsker deg en flott uke med lite stress :-)


KLem

Lillian said...

lykke til med din travle uke...
jeg gleder meg så til å se mer fra forberedelser og konfirmasjon.... masse inspirasjon å hente der...

ha det fint så lenge. :)