Thursday, May 19, 2011

Gaver og litt fra 17Mai....

Hei. se dette fargerike bilde, åå så mye spennende å godt. jeg var så heldig å vinne en smak av Italia ,
jeg vant inne hos Helen ,hun er norsk men bor et fantastisk sted i Italia, dere må titte innom henne å se HER...gleder meg til å lage en pasta rett i helgen.
å til å smake på denne kjeksen,mmm ser så god ut. tusen takk Helen, jeg ble så glad..
ja, vet dere hva...? jeg vant inne hos Amy med Eventyrhus å, vant der før konfirmasjon, fødsel og 17 mai, men for en gave jeg vant, nydelig smykke, ørepynt og en herlig lue.
Amy er fra Amerika men bor i Norge i et herlig hus med sine vakre store hunder i skogen.
flink å lage mat er hun å, dere besøker henne HER..tusen takk Amy, jeg ble så glad for denne gaven....
Her ser dere Steffen i 17 Mai tog for første gang, han går i 1 klasse, kjekke gutt altså,her vinker han til mommo, bestefar og tante Silje..
Stina har topp utsikt til 17Mai toget fra bestefars skuldre,.ler..
til slutt litt stemning fra byen vår på nasjonaldagen, vi er en kystby så båter blir pyntet å er en del av 17 mai her i byen....dette er fra Pollen midt i byen..
ja nå kan sommer begynne,
nydelig ute her i dag med sol,
ønsker dere alle en riktig fin dag

27 comments:

Har en drøm... said...

Gratulerer med flotte premier ♥
Så deilig med all den Italienske maten da, kan jo virkelig bli et festmåltid i helgen!
Nydelige smykker og lue og;)

Ser ut for at dere har hatt en flott 17 mai, så koselig!

KLem Line

ETT RÖTT MONOGRAM said...

Grattis, så fina vinster. Så roligt och vinna ost och pasta, och såna mandelskorpor är jättegott. Snygg mössa, den kommer du passa i. Och så festliga fina bilder från 17 maj.
Kramar
AnnaMaria

Blått til lyst said...

Gratluerer med gevinstene - nå kan du riktig kose deg!
Skjønne bilder fra 17.mai - familie og Arendal fra sin mest sjarmerende side *s*
En riktig god kveld til deg, så krysser vi fingrene for at det blir LITT varmere etterhvert - klem fra Liv

Lavina said...

Gratulerer med flotte premier.. Italiensk mat er godt. Men nå har jeg bare hørt det, men ikke smakt..

Flotte bilder i fra 17 mai i Arendal. Og flotte barnebarn!

Klem

essemia said...

Vilken tur du har som vunnit så fina saker. Och så trevligt ni verkar ha haft på 17 maj.
Hoppas du har en bra kväll.
Kram Elzie

Helen said...

Du har jo skikkelig vinnerlykke, Sylvia - ikke bare "en smak av italia" men smykke, lue, wow - you lucky girl !!

Flott 17 mai collage du har vist oss her, herlig bildet av bestefar med skjørt og forkle på hodet sitt...hehe...


Nyt maten - så får du se om ikke du har en italiensk vin å servere ved siden ...hehe....skål !

Tovepia said...

Så heldig du har vært, flotte gaver!!
Sola skinner hos dere, ser jeg, her bøtter det ned for øyeblikket;)
Artig bilde med hun på skuldrene, ikke alle så like godt:O)
Nyt helga, klem fra meg;)

Solveig (Svingenslillehus) said...

Oi! Herlig med litt vinnerlykke! Og for en herlig premie!!
Ser ut til at dere har hatt en flott 17. Mai!

Ha en fortsatt fin kveld!
Klemmer

Lillian said...

ååh, så heldig du har vært da. Italiensk mat er toppen, syns jeg.... og det så ut til at du hadde fått ett knippe av mye godt der!! :)
vi er heldige her i sør, som hadde en så flott 17 mai... Jeg så litt av det fra arendal på nrk, det er koselig at de hadde litt herifra å... :)

Ha en flott helg.
klemmer fra Lillian.

og forresten, gratulerer så masse med barnebarnet!!

Li/Småtingene said...

ÅÅ, lengtet tilbake til Italia da jeg så gavepakken din!! Så mye god mat som kommer derfra; heldig var du! Så ut som en trivelig 17. mai også!

Klem <3

RoseSommer said...

Jammen skjer det mye koselig rundt deg nå! Bra start på sommeren :-)
Må også si at det er utrolig fint rundt husene hos deg nå med blomster og pynt. Moro å se bildene du viser.
Og så kan jeg vel allerede nå ønske deg god helg!

Karl Halvorsen said...

Hei og god dagen Sylvia!

Måtte innom å se om du har kommet deg i gang med livets normale sider igjen, etter spesielle og hyggelige opplevelser. :) Selv om det normale livet også består av slike, så er det noen som skiller seg ut. Det har du fått luktet på den siste tiden, igjen. :)

Noen ganger er jeg litt misunnelig på deg, men tenker at det er greit, når en innrømmer det. :) Arendal er vel en av de plassene jeg godt kunne ha tenkt meg å bo, et idyllisk sted og etter det jeg har fått med meg - med "idylliske" mennesker. :) Jeg må innrømme at jeg ikke kjenner så mange flere enn deg og dine der, men har fått opplevd stedet et par ganger - for så alt for mange år siden.

Koselige bilder som forteller mer enn tusen ord, som får en til å glede seg over harmonien som tross alt finnes hos de aller fleste. Underlige ord, kanskje, men jeg tror du forstår. Jeg er for at flest mulige skal glede seg mest mulig, over sitt eget liv og andres. Det er det ikke alle som har fått med seg, virker det som for meg.

Tiden for meg er fylt med så mange tanker, som får kommentarer til å sitte mye lengre inn enn normalt. Slik er livet, som også du sikkert har opplevd. Noen ganger kan livet være fylt opp så mye av livet, at det kan være vanskelig å få øye på det. På en måte kan en komme til å komme i den situasjonen at "en ikke ser skogen for bare trær". :)

Det gleder meg at alt ser normalt ut her, håper ikke jeg tar feil. Selv en trønder kan gå seg litt vill til tider. :) I sine tanker, altså.

Ha en fin dag, Sylvia, med deg selv og dine og gled deg over livets lyse sider. God helg til dere alle sammen. Unge, som de litt mer enn unge. :)

Ruths datter said...

Grattis med så flotte gevinster. Morsomt å vinne. Koselig 17 mai overstått hos deg også ser jeg. Ønsker deg en fin helg.
Klem

Helen said...

Hei igjen, kjære deg, og noen av min
VINTIPS !!

1) Orvieto classico, en hvit vin
2) Ripasso rødvin
3) Eller, "bobler" (Prossecco) fra vinhuset Zonin, denne er blant mine favoritt, og jeg leste i KK at noen vinmonopol har denne i sitt utvalg.

Får du ingen på polet, spør hva de anbefaler ;)

God helg og god middag !!

SKÅL

bodil said...

Hei.Gratulerer med kjempe fine gaver.Nydelige bilder av nydelige barnebarn.Koselig.Det er så nydelig dær du bor.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

Vintage House said...

Hej
vilka härliga vinster och härlig mössa.
Vilket kanonfirande ni har...
tack för dina söta ord.
ha en skön helg
kram
sandra

Hespe said...

For noen herlige gevinster du har vunnet!!! En smak av Itaila, kunne godt ha kommet hit til meg også - masse deilig å skue... Luen og smykkene var også så flotte, så du har virkelig vært heldig!!!

Ser ut som dere hadde en flott feiring av 17. mai - herlige bilder!!!

Da må gode du nyte en flott helg videre!!

Klemmer fra Hildegunn

Myr said...

grattis med vinnerlykke :D

MissMette said...

Hei Sylvia :)
Så nydelige bilder du viser fra et 17-mai pyntet hjem ღ og flotte bilder av festpyntet barnebarn ღ minner som varmer ens hjerte :) Gratulerer også med de flotte gavene du har vunnet, heldige deg ღ Ønsker deg en kjempeflott lørdag og helg. Stor klem fra Mette

Solveig said...

Gratulerer så masse med gevinstene! Så masse fint - heldige deg!
Ser ut til at dere hadde en flott 17 mai feiring. Nydelig by du bor i - flotte bilder.
Ha en fin helg.
Klem fra Solveig;o)

blessedmom's simple home said...

Congratulations on the wins :-) I hope you're enjoying your taste of Italy there in Norway :-)
Blessings,
Marcia

Villa Klaraberg said...

Hei, hei Sylvia! Nå var det lenge siden jeg har vært innom deg og her har det skjedd mye hyggelig siden sist leser jeg. Gratulerer med enda et barnebarn, så skjønn han er, Oliver! Gratulerer også med vel overstått konfirmasjon, du hadde pyntet så vakkert og maten så nydelig ut. Det så utrolig koselig ut ved inngangspartiet deres 17 mai, du kan dette med å pynte og gjøre det koselig rundt deg. Så fine gaver du har vunnet, du er jammen heldig. Tusen takk for de pene ordene hos meg, leit å høre at skulderen ikke er helt bra enda. Ha en flott søndag, Sylvia. Klemmer fra Jorunn

Cathrines Kreative Hjørne said...

Hie Sylvia!
sånn vinnerlykke du har da! Og takk for titten fra 17. mai, ja, det er en herlig dag vi hadde i år, med sol og blide barnefjes! Pollen er jo bare herlig!

Ha en flott søndag, og kos deg med nytt barnebarn! Håper mamma'n har det bra!

Klem Cathrine :-)

HildeP. said...

Grattis med masse flotte gaver!! : ) Så ut som en herlig 17. mai med knallvær! Ha en finfin søndag! : )

Klem HildeP.

GroLinda said...

Så heldig du var som vant alt det flotte! Lager du Italiensk mat til meg når jeg kommer da ellå?? ;o)
Flotte bilder og nydelig 17.mai stemning. Oliver er jo en liten hjerteknuser da ;o) Skjønn!
Konfirmasjonen til Silje var veldig flott og såååå god mat! Tore hadde mageknip etterpå, for han spiste kanskje liiitt for mye ;o) hehe...
Ønsker dere en flott søndag.
Klem fra Gro :o)

Änglarnas hus said...

Grattis!! vilka härliga vinster!..Ni verkar ha haft en toppendag den 17 maj!!

Ha en fortsatt mysig söndagskväll!! Kramis Sanne

Anette Willemine said...

Gratulerer med så flotte gaver! Jammen har du vært heldig!

Kjempekoselige bilder fra 17. mai!

Ønsker deg en fin start på en ny uke, Sylvia!

Klem,
AW