Thursday, May 12, 2011

lille Oliver velkommen til verden

ja 8 mai ble en travel å begivenhets dag, konfirmasjon til Silje. å lille Oliver ble født før vi gikk i kirken, så vi hadde en flott dag, å mye å feire..det lille bilde er av føttene hans..
jeg hadde en stund i forveien laget denne bleiekaken, kjøpt smokker med Oliver på,
var gøy å lage denne her,å foreldrene ble kjempeglade..
å her ser dere lille Oliver.vårt 3 barnebarn,han er så nydelig, det er tante Silje som har tatt bilde..ja konfirmanten..
å dette her har foreldrene tatt selv, så velkommen til verden lille skjønne Oliver,
vi gleder oss til å få deg på besøk å se deg vokse..å heldig er du som har to flotte søsken å leke med...
måtte jo få skryte litt av denne herlige karen her.
ha en nydelig dag..

25 comments:

Fru Jacobsen - Mitt herlige mammaliv said...

Så vakker han er :) Gratulerer med tilskuddet i familien :)

Villmarkstausa said...

Gratulerer med barnebarn igjen. Så fin han var. Helt nydelig!!

God helg!

Blått til lyst said...

Åååå. så skjønn! Jeg synes jeg kan kjenne den sarte duften av spedbarn og merke den slikemyke huden!
Riktig nydelig var han - gratulerer så mye!
Jeg er rent misunnelig, jeg som ikke har noen barnebarn - for en lykke!
Håper du får kost deg masse med dine tre - klem fra Liv

RoseSommer said...

Så koselige dager for dere nå! Takk for at du deler med oss andre.

Renate´s hjem said...

Gratulerer så mye med et nytt barnebarn! Stas dette tenker jeg!
Utrolig skjønn han var(:

Magdalena said...

gratulerer såå stort!! et under hver gang... masse lykke til,,,
skjønnt navn også!!
klem,,,,

It's me said...

Welocome on our beautiful world Oliver....xxx....!!

It's me said...

Tears in my eyes so so sweet post....you must be the proudest grandma.......love love Ria....xxx...

Beate said...

så skjønn!!
grattis til dere!!!

klem beate

Bluggi buggi blogg said...

Gratulere med vel overstått konfirmasjon og gratulere med nytt barnebarn :) Mye kos på en gang :)
Utrolig koselig med den bleiekaken :)
Ha en flott uke
Trude :)

Landlige Hjem said...

Et stort hjertens gratulerer, såå skjønn han er!! <3
Stor varm klem,
Anki

Ingunn said...

Så nydelig det er med disse bitte små ♥
Dere er rike !
Fantastisk bleiekake du har laget :)
Klem fra Ingunn :)

Annkira said...

Gratulerer så mye!
Klem :D

Turid said...

Gratulerer med 3. barnebarnet! Så søt han er;)
Stilig bleiekake;)

Mags Romantiska Smycken said...

Så söt! Grattis till er lille Oliver.
Vilken fin blöj- kaka, och alla vackra dukningar.

Kram Maggan http://vindsromantik.blogspot.com/

Tonje said...

Så nydelig! Gratulerer så mykje, må helse så mykje :) Klem Tonje

Violetta said...

En ordentlig going! Gratulerer bestemor! Klart du har lov å både skryte og være stolt!:)
Klem fra meg

Lavina said...

Gratulerer masse med en nydelig barnebarn!
Livets dessert!!

Linda said...

Så søt og vakker han er!
Den bleiekaken var veldig kreativ og flott. Den må jeg huske på hvis jeg engang får barnebarn :)
Kos deg med den lille prinsen.
Ha en riktig fin helg, klem fra Linda

berit.. said...

håper alt står bra til og at familien storkoser seg : )) ha en koselig helg ! klæm fra mæ

Bente said...

Dette MÅ jo være vårens vakreste eventyr. Gratulerer med den skjønne gutten. Bleiekake har jeg ikke hørt om fær, så kreativt og morsomt.

Gratulerer også som vinner av smaken av Italia hos Helen.

Bente

Silje said...

Gutten min det der, hihi! Søtnosen :-)

Karl Halvorsen said...

Hallo og god kveld, Sylvia!

Måtte innom å se hvordan det gikk. Hadde en svak anelse om å se bilde av vidunderet å si "vel overstått" på alle områder!

Når en ser bildet og vet at Siljes konfirmasjon gikk etter planen, trenger en vel ikke si noe mer. :) Tre barnebarn, det er stort det! Men minner om at jeg leder med ett stk... :)

Ei god helg til dere alle sammen, fortsatt!

Helen said...

Velkommen til verden søte Oliver, fint navn !!

Kikket på første innlegget her, fra kjøkken...og stusset på bildet av ..det som her viser seg å være "bleiekaken" du har laget !!! Åhh, for en fantastisk, morsom, idé - aldri sett maken, hvor i all verden tar du det fra ?? ;))

Søndag kveld - så da passer det å si; God uke !!

"Pakken" (smak av Italia) ble sendt lørdag, men tar noen dager før den ankommet der du bor, fikk jeg vite ;))

HildeP. said...

Gratulerer så mye med nytt barnebarn!! Så spennende! : ) Bleiekaka var sååå lekker! Kos dere fremover! : )

Klem HildeP.